1. #526
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Aah vervelend joh.. heb soms dat de bovenkant van mn baarmoeder super pijn doet joh. Alsof het daar brandt. Is echt irritant met liggen enzo. Moehiem er komt elke keer wel een kwaaltje bij. Down under doet ook pijn met lopen enzo alsof ik daar allemaal blauwe plekken heb.
    Pff heb t nu weer is echt pijnlijk echt zo een pijn die me kan laten huilen en dan denk ik heb nog niet eens die erge weeen Jaaa precies elke keer is er wel iets subhanaAllah vind vooral t niet kunnen slapen in de nachten nu echt zwaar worden moet morgen vroeg op en had vandaag een curus tot 22 uur.
    Allah I shafiek moge Allah het voor ons vergemakkelijken!! Pijn onder heb ik nog niet zo ervaren maar wel soms steken tijdens lopen!
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  2. #527
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Heerlijk. Hoe gaat t met je? Heb je wel kunnen slapen? Hoe gaat t met de kleine
    Heb een makkelijke zw en bevalling gehad alhmdl en sliep opzich altijd wel goed.. t niet slapen kwam na de bevalling dus ondanks dat t nu niet lukt raad ik jullie aan om nu proberen zo veel mogelijk te rusten en te slapen haha.
    Na de bevalling bijna 48 uur wakker door adranaline..was totaal niet moe ma dat voel je later wel haha.

    Met ons gaat t goed alhamdoulilah. Hoop voor je/jullie een makkelijke en vlotte bevalling inshaallah. Succes met de laatste loodjes!!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

  3. #528
    MVC Lid

    Reacties
    212
    09-11-2015

    Salaam dames, hmd ik ben zeven wkn zwanger van mijn vierde kind. Ik heb veel zitten twijfelen maar hmd en zobiezo maktab Allah


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #529
    MVC Lid

    Reacties
    212
    09-11-2015

    Ik heb n vraagje, ik woon in Nederland en werk in België. Nu heb ik n hospitalisatieverzekering via mijn werkgever en ik kan ik beide landen gaan bevallen. Nu zijn mijn drie kinderen allemaal in hetzelfde zkhuis in nl geboren. Nu ben ik aan t overwegen om misschien in België te gaan bevallen. Hoe is jullie ervaring met bevallen in België? Of maakt dat geen verschil met nl?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #530
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Pompoen3 Bekijk reactie
    Ik heb n vraagje, ik woon in Nederland en werk in België. Nu heb ik n hospitalisatieverzekering via mijn werkgever en ik kan ik beide landen gaan bevallen. Nu zijn mijn drie kinderen allemaal in hetzelfde zkhuis in nl geboren. Nu ben ik aan t overwegen om misschien in België te gaan bevallen. Hoe is jullie ervaring met bevallen in België? Of maakt dat geen verschil met nl?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik kom uit nl en woon in Belgie. In belgie kan je met je hospisalisatie een eigen 1 persoons kamer krijgen en je mag dan 3 a 4 dagen blijven. In nl als alles goed is mag je gelijk na paar uurtjes weer na huis. Ik vond zelf niet fijn in t ziekenhuis en was dus na dag weer na huis wat niet gebruikelijk is maarja alles ging goed en had weinig last dusja. De zorg is wel goed in Belgie! Alleen moet je ff navragen hoe t zit want je afspraken lopen gwn in NL bij de verloskundige of doe je die dan ook in Belgie bij een gyn?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

  6. #531
    MVC Lid

    Reacties
    212
    09-11-2015

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Ik kom uit nl en woon in Belgie. In belgie kan je met je hospisalisatie een eigen 1 persoons kamer krijgen en je mag dan 3 a 4 dagen blijven. In nl als alles goed is mag je gelijk na paar uurtjes weer na huis. Ik vond zelf niet fijn in t ziekenhuis en was dus na dag weer na huis wat niet gebruikelijk is maarja alles ging goed en had weinig last dusja. De zorg is wel goed in Belgie! Alleen moet je ff navragen hoe t zit want je afspraken lopen gwn in NL bij de verloskundige of doe je die dan ook in Belgie bij een gyn?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    Ja klopt, ik ga naar de verloskundigepraktijk in mijn buurt in nl. Dat id inderdaad wel iets wat ik goed miet navragen. Ik weet niet of dat dan nog wel mogelijk is om in België te bevallen


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  7. #532
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Pompoen3 Bekijk reactie
    Ja klopt, ik ga naar de verloskundigepraktijk in mijn buurt in nl. Dat id inderdaad wel iets wat ik goed miet navragen. Ik weet niet of dat dan nog wel mogelijk is om in België te bevallen


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Jaa zou je idd even moeten navragen. Wat in belgie wel kan is gwn na een vroedvrouw of huisarts voor de controles maar de 3 echos moeten bij de gyn. Maar k denk wel dat je mag bevallen..miss zou je dan je dossier mee kunnen nemen? Voor de zorg is t in belgie wel goed geregeld en mag je langer in t ziekenhuis blijven..

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

  8. #533
    MVC Lid

    Reacties
    212
    09-11-2015

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Jaa zou je idd even moeten navragen. Wat in belgie wel kan is gwn na een vroedvrouw of huisarts voor de controles maar de 3 echos moeten bij de gyn. Maar k denk wel dat je mag bevallen..miss zou je dan je dossier mee kunnen nemen? Voor de zorg is t in belgie wel goed geregeld en mag je langer in t ziekenhuis blijven..

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    Shoukran voor je racties[emoji8] ik woon zelf richting Eindhoven. Kun jij mij misschien n ziekenhuis aanraden? Ik weet ook niet waar ik moet beginnen bij t uitzoeken van n ziekenhuis.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  9. #534
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Pompoen3 Bekijk reactie
    Shoukran voor je racties[emoji8] ik woon zelf richting Eindhoven. Kun jij mij misschien n ziekenhuis aanraden? Ik weet ook niet waar ik moet beginnen bij t uitzoeken van n ziekenhuis.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik woon aan de grens in belgie bij maastricht. Ben zelf in Genk bevallen. Volgens mij bij eindhoven aan de grens heb je een ziekenhuis in Overpelt. Hier in Belgie mag je zelf ook je gyn uitkiezen maar heb geen aanraders. Je kan dan een afspraak maken..maar zou als eerst de hospisalisatieverz van je werk eens bellen en vragen wat je t beste kan doen!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

  10. #535
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Ollaa lady's.. alles goed met jullie.. topic is beetje saai geworden hhh.. safi allemaal uitgeput nikh..

    Ja ik weet laatste lootje zijn zwaar... ik voel haar nu echt drukken pfff.. pijnlijk daar beneden... heb ook erg last van harde buiken..

  11. #536
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Haha bij mij is ze ook echt aan t drukken. Heb krampen sinds gisteren. Hoop dat ze nu goed aan het indalen is. De vorige keer zat ze wel met t hoofdje goed maar nog niet vast enzo.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  12. #537
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    Ollaa lady's.. alles goed met jullie.. topic is beetje saai geworden hhh.. safi allemaal uitgeput nikh..

    Ja ik weet laatste lootje zijn zwaar... ik voel haar nu echt drukken pfff.. pijnlijk daar beneden... heb ook erg last van harde buiken..
    Doen jouw harde buiken pijn? Ik heb ze de laatste tijd veel vaker maar ze doen geen pijn. Het is maar dat ik mn buik voel en het gewoon weet.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  13. #538
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Eerst dede ze bij mij ook niet pijn.. alleen mn buik voelt dan erg hard... sinds gisteren voelde ik pijn.. ( het kunnen ook bij mij oefenweeen zijn ).

    Als je vaak harde buiken hebt dan betekend het dat je teveel doen lieve meid.. tijd om rustig aan te doen.. dat was bij mij het geval ... nestel drang hhhh.. als ik wat poetswerk deed in huis dan kreeg ik gelijk harde buik... als ik wat ging rusten ging het langzaam over..

  14. #539
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Ben vandaag heel actief geweest echt veel gelopen ik was kapot moest echt steeds even zitten. Maar ik heb nu genoeg tijd om in bed te blijven liggen en te rusten.
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  15. #540
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Ik voel de beeb nu echt veel minder joh.. hebben jullie dat ook? Af een toe een klopje en dat was t.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)