1. #676
    MVC Lid

    Reacties
    5.204
    23-10-2008

    Ik heb dit zelfde bericht ook op de andere zwangerschapstopic geplaats, ik weet niet of jullie mij ook kunnen antwoorden?

    Ladies,

    Ja ja, ik ben weer zwanger.. Ik ga volgende week mijn 9e week in.

    Nou valt het wel mee met de symptonen, behalve dat mijn borsten een cup maat groter zijn ( wat ik natuurlijk totaal niet erg vind )
    Waar ik wel een beetje last van heb is gewoon constant dat lichtelijke misselijkheids gevoel. Dat ik graag weg eet.
    Dus op het moment dat ik weer wat in mijn mond stop is de misselijkheid even weg, maar kwartiertje later ,voel ik het weer opkomen.
    Nou kan ik toch niet de hele dag door gaan zitten vreten.. Kom ik straks weeerrr 24 kilo aan.. Ik wilde eigenlijk een beetje op mijn voeding gaan letten, dit keer, om te voorkomen dat ik weer een olifant wordt hihi...

    heeft iemand tips om dit tegen te gaan.

    Ps.. ik probeer tussendoor zoveel mogelijk druifjes, manderijntjes, crackertjes te eten, maar hoop eigenlijk iets te vinden, die de misselijkheid gewoon stopt

    Gelukkig getrouwd al hamdoulilah...


  2. #677
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Ik weet echt niet honey bunny. Denk dat je jezelf moet beheersen weha . Gewoon echt iets heel kleins eten dan...

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  3. #678
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Honey, weet niet of ik je al gefeliciteerd had maar gefeliciteerd! InshaAllah een voldragen zwangerschap! heb helaas geen tips voor je, was zelf de eerste weken alleen maar misselijk alleen fruit, groente en droge crackers konden erin haha. Ik zou voor gezondere tussendoortjes kiezen. Ik had ook soms reuze honger maar niet zo vaak. en ook veel later in de zwangerschap. Oja misselijkheid werd bij mij minder door gelijk smorgens crackers te eten in bed en gemberthee bij opstaan en herhaalde ik soms savonds! InshaAllah ben je er gauw vanaf!

  4. #679
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Hidaya heb je mijn stukje gelezen op deze pagina? was namelijk voor jou bedoelt, dan haal ik het weg hihi

  5. #680
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    hidaya mja wat zal ik zeggen


    Elhamdoulilah!
    Sorry denk erover heen gelezen haha.

    Lachgas wil ik dus ook gebruiken als pijnstilling. Maar klinkt wel heftig joh pff aan de ene kant denk ik kom maar op met die bevalling haha. Ja de tijd erna lijkt me ook heel zwaar. Ook emotioneel. Kun je nog wel goed genieten van de kleine als je je zo verrot voelt?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  6. #681
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Ik ben ingeleid, dus ik kreeg een weeenstorm achter elkaar. Dus ja dat was indd erg heftig. En heb geen pijnstillers gehad
    Heb je daar bewust voor gekozen, geen pijnstilling?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  7. #682
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Heb je daar bewust voor gekozen, geen pijnstilling?
    Nee ik wilde wel, maar t ging allemaal zo snel opeens. Ik wilde geen ruggenprik, dacht meer aan morfinepomp of lachgas. Uiteindelijk ben ik blij dat ik niks heb genomen.
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  8. #683
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Nee ik wilde wel, maar t ging allemaal zo snel opeens. Ik wilde geen ruggenprik, dacht meer aan morfinepomp of lachgas. Uiteindelijk ben ik blij dat ik niks heb genomen.
    Ja zonder is denk ik altijd het beste achteraf! Geniet je van je kleine en besef je al dat je mama bent ?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  9. #684
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Jaa achteraf indd. Op dat moment wil je niets liever. Vooral als je ingeleid wordt. Nou ik besef t nog niet echt hoor. Het is echt een pracht geschenk van Allah swt. Hamdoulilah. Wil ook niet telang wachten voordat ik aan een 2e wil beginnen. Ook omdat t bij mij niet op de natuurlijke manier gaat. Ik hoop dat je snel zal bevallen
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  10. #685
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Sorry denk erover heen gelezen haha.

    Lachgas wil ik dus ook gebruiken als pijnstilling. Maar klinkt wel heftig joh pff aan de ene kant denk ik kom maar op met die bevalling haha. Ja de tijd erna lijkt me ook heel zwaar. Ook emotioneel. Kun je nog wel goed genieten van de kleine als je je zo verrot voelt?
    Zou eerst zonder proberen anders is lachgs ook een optie
    je moet wel kijken of de zkh waar je wil bevallen het aanbied
    doen niet alle zkhuizen namelijk.

    Ik genoot wel maar vond het heel moeilijk om erover te praten deed ik wel hoor en dat hielp wel wat maar ik heb best een pittig herstel gehad. Maandenlang moeten verwerken en gezegd dat ik het er het bij 1 laat. Maar zo denk ik er nu niet meer over en alles is genezen elhamdoulilah wat een opluchting. Maar ik geniet nog lekker van mijn rust met de kleine dus een tweede zal niet zo snel (gepland) komen. ben ook jong dus dat scheelt ook.
    Alvast succes genoeg vrouwen die het is gelukt en dat kindje komt er hoe dan ook uit. En geloof mij, het leven is veel mooier met zo een mini in je leven, elhamdoulilah!♡
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  11. #686
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Salaam dames. Hoest hiero..

    Met mij hamdolilah.. nu alles achter de rug is ja...

    Ik heb voor een ruggeprik gekozen.. omdat mn ontsluiting langzaam opgang kwam.. maar uiteindelijk had ik het zonder prik gedaan.. wat bleek nou.. mn linkerzijde was wel verdoofd door de prik. Maar ik bleef wel alles goed aan mn rechterzijde... ben uit eindelijk zonder bevallen als je het zo bekijkt...

  12. #687
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Ze hadden verkeerd geprikt.. ik kreeg pijnstillen wel bij maar het hielp niet...

  13. #688
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Jaa achteraf indd. Op dat moment wil je niets liever. Vooral als je ingeleid wordt. Nou ik besef t nog niet echt hoor. Het is echt een pracht geschenk van Allah swt. Hamdoulilah. Wil ook niet telang wachten voordat ik aan een 2e wil beginnen. Ook omdat t bij mij niet op de natuurlijke manier gaat. Ik hoop dat je snel zal bevallen
    Haha subhanallah echt bijzonder lijkt me. Hoop het ook. Ja precies zou ik ook doen en in sha Allah gaat het dit keer sneller voor je.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  14. #689
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Zou eerst zonder proberen anders is lachgs ook een optie
    je moet wel kijken of de zkh waar je wil bevallen het aanbied
    doen niet alle zkhuizen namelijk.



    Alvast succes genoeg vrouwen die het is gelukt en dat kindje komt er hoe dan ook uit. En geloof mij, het leven is veel mooier met zo een mini in je leven, elhamdoulilah!♡
    Heftig en mooi om te lezen. Uiteindelijk is de pijn en de moeite die we moeten doorstaan het allemaal waard!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  15. #690
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    Ze hadden verkeerd geprikt.. ik kreeg pijnstillen wel bij maar het hielp niet...
    Oef dat s vervelend.. de pijn van die prik gewoon zomaar voor niks!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)