1. #1111
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    ik heb hmdl 2 dametjes een van bijna 3 en mn andere meisje word mrn 4 weekjes
    zijn erg blij met dit leeftijdsverschil de oudste is al zelfstandig zindelijk en gaat naar de psz 2 keer per week
    Jaa zoiets wil ik ook. Het liefst als de eerste al wat zelfstandiger is en niet nog in de luiers enz. Echt leuk 2 meiden in huis
    En wanneer wil je een 3e grapje.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  2. #1112
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Jaa zoiets wil ik ook. Het liefst als de eerste al wat zelfstandiger is en niet nog in de luiers enz. Echt leuk 2 meiden in huis
    En wanneer wil je een 3e grapje.
    ja heerlijk 2 meiden en dat me oudste oider is is echt zalig ze doet heel veel zelf zowieso is ze altijd al zo geweest zelf willen doen
    ze lijken tot nu toe in opvoeding erg op mekaar mini is een slaapkopje en meld zich alleen als ze wil eten maar dan hard ook
    ooit in sha allah
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  3. #1113
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Ik hoopte altijd voor mn 30ste 2 kids te hebben. Hamdolilah het is me geluk. Ik Word 29 ... hamdolilah

  4. #1114
    MVC Lid

    Reacties
    281
    01-06-2016

    A Salaam ailakom dames, na een radiostilte van heel lang,,1 jaar dacht ik zelf

    Ik ben alhamdoelilah bevallen van een zoontje eind januari.
    3 weken te vroeg maarrrr hij doet het vanaf dag 1 geweldig.
    Mijn kleine vriend wat een zegen na 2 dochters, hij heeft 2 extra moedertjes gekregen ma sha Allah.

    Ik vind 3 kinderen wel zwaar al gaan ze naar school en zijn ze 7 en 5 jaar. Ikvind het verdelen vd aandacht heel zwaar maar vooral omdat ik nog volledige borstvoeding geef. Ons mannetje is zo afhankelijk van me meskien. Zijn er hier meerdere mama's met 3 kinderen


    Alhamdoelilah.

  5. #1115
    MVC Lid

    Reacties
    281
    01-06-2016

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    Ik hoopte altijd voor mn 30ste 2 kids te hebben. Hamdolilah het is me geluk. Ik Word 29 ... hamdolilah
    Van harte gefeliciteerd ik was 27 toen ik 2 had ben nu 32 heb er 3

    4 voor Mn 35 ste Hahahaha is wel haalbaar denk ik,

  6. #1116
    MVC Lid

    Reacties
    281
    01-06-2016

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    ik heb hmdl 2 dametjes een van bijna 3 en mn andere meisje word mrn 4 weekjes
    zijn erg blij met dit leeftijdsverschil de oudste is al zelfstandig zindelijk en gaat naar de psz 2 keer per week

    Wat leuk! Gefeliciteerd meid. 2 meiden is alhamdoelilah echt gezellig

  7. #1117
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door Momm Bekijk reactie
    Wat leuk! Gefeliciteerd meid. 2 meiden is alhamdoelilah echt gezellig
    sokran meid! jij ook mabrouk met je prinsje de van mij was ook 3 weken te vroeg
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  8. #1118
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Mijne 10 weken. Jaa spannend! Lijkt me lastig! Ik moet over 4 weekjes weer terug..
    Ma sha Allah tijd vliegt voorbij he! Aahw wat leuk dat ze lacht met geluid erbij nu. Super schattig haha.
    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    @Hidaya ik heb ook erg last van haaruitval iritant is man..

    Maar als jullie weer aan het werk gaan.. bij wie laten jullie je kindje.. kinderopvang of anders?
    Mama Ze wil niets liever dan oppassen haha en kdv dacht ik eerst over na maar zou hem daar nooit kunnen laten en daarna met een goed gevoel gaan werken dus ben superblij dat ze het meteen zelf zei dat ze wil oppassen.
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  9. #1119
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door Momm Bekijk reactie
    A Salaam ailakom dames, na een radiostilte van heel lang,,1 jaar dacht ik zelf

    Ik ben alhamdoelilah bevallen van een zoontje eind januari.
    3 weken te vroeg maarrrr hij doet het vanaf dag 1 geweldig.
    Mijn kleine vriend wat een zegen na 2 dochters, hij heeft 2 extra moedertjes gekregen ma sha Allah.

    Ik vind 3 kinderen wel zwaar al gaan ze naar school en zijn ze 7 en 5 jaar. Ikvind het verdelen vd aandacht heel zwaar maar vooral omdat ik nog volledige borstvoeding geef. Ons mannetje is zo afhankelijk van me meskien. Zijn er hier meerdere mama's met 3 kinderen


    Alhamdoelilah.
    Ma sha Allah!! 3 kinderen lijkt me ook zwaar maar ook weer heel mooi natuurlijk. Mijn schoonzus heeft er 3 en als ik haar zo zie dan denk ik bij mezelf noway maar dat komt omdat de laatste 2 niet veel schelen ene is 3 en andere 1 en paar maandjes (super super druk zijn ze allebei) maar bij ons hebben de meeste 3 kinderen en zie toch dat degene die iets meer leeftijdsverschil hebben wat meer rust hebben. Ligt ook aan hoe druk de kindjes zijn natuurlijk. Hoe doe je dat nu met aandacht goed verdelen plus huishouden enzo?
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  10. #1120
    MVC Lid

    Reacties
    281
    01-06-2016

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    sokran meid! jij ook mabrouk met je prinsje de van mij was ook 3 weken te vroeg
    Dank je wel meid! Ja ik wilde echt nog genieten die laatste weken maar helaas Haha. Toen braken Mn vliezen.

  11. #1121
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    @momm... chokran.. jij ook nog van harte gefeliciteerd.. ja ik heb ook 2 meiden hamd. Ooit komt er een 3de bij inshaAllah..

    Hhh.. ja voor je 35ste is een 4de nog haalbaar hoor.. als je een vierde wilt kan het nog wel.

  12. #1122
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Iwa dames.. alles goed met jullie
    . Hoest met jullie kleintjes... we moeten de topic wel levend houden hhh.. over een paar jaartjes inshaAllah kunnen we weer praten mochten we inshaAllah weer zwanger zijn.. hhhh

    Hoest met de ramadan...

  13. #1123
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    Iwa dames.. alles goed met jullie
    . Hoest met jullie kleintjes... we moeten de topic wel levend houden hhh.. over een paar jaartjes inshaAllah kunnen we weer praten mochten we inshaAllah weer zwanger zijn.. hhhh

    Hoest met de ramadan...
    Haha echt he! Lijkt me grappig als we de volgende keer weer met zn alle zwanger zijn.

    Hiero gaat het goed hamdolilaah. Kan me een leven zonder haar echt niet voorstellen en ze is maar 3 maandjes oud. Tijd gaat wel hard joh! 3 maanden alweer.. weet nog dat ik hoogzwanger was haha haatte mn leven. Hoe is het met jou?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  14. #1124
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Damesssss safi jullie hebben jullie bibi7 eruit geperst en nu hoeven jullie niet meer te reageren he

    Wie heeft dit ook: heb er zo een hekel aan om weg te gaan met de kleine tis een heel gedoe maxi cosi s zwaar kinderwagen check tas check heeft ze gegeten en een schone luier oke dan heb ik nu precies 2 uur om weg te gaan voor de volgende voeding. Oh nee ik moet nog bidden! Even snel aankleden en dan gaat er inmiddels zo weer een half uur voorbij. Wlah heb hier zo een hekel aan dat ik mezelf isoleer. Echt geen zin om elke keer op deze manier de deur uit te gaan en raak nu in een sleur pff.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  15. #1125
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Oh en de mijne heeft iets nieuws ontdekt. Ze slaapt echt alleen in haar bed dus als ik ergens ben en ze heeft slaap dan is ze hangerig en huilerig waardoor ik steeds met haar bezig ben. Dan denk ik tfoe was ik maar thuis gebleven dan kon ze gewoon in haar bed slapen nu. Wil haar dit echt afleren maar is wel lastig.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)