1. #1
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Nieuwe zwangeren!!!! 2016

    Hey ladies al die topics hier zijn een beetje oud. Ben je zwanger, meld je hier!! Vertel ook even hoever je bent en dan kunnen we ervaringen delen

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  2. #2
    Uiterst Zwak!

    Reacties
    2.639
    10-07-2006

    Ik ben (denk ik) op dit moment 8 weken zwanger Alhamdulillaah. Eerste zwangerschap en donderdag eerste keer bij de gynaecologe langs. Spannend!

    Ten dode opgeschreven.


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    24
    27-02-2016

    Haai dames, ik ben nu 10 weken en 22 januari uitgerekend in sha allah. Tis me eerste zwangerschap en heb donderdag termijn echo in sha allah. Blijft spannend. Met 8 weken kreeg ik een echo en je zag hoe het hartje klopt, heel mooi om te zien. Maar het blijft spannend allemaal

  4. #4
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Ik meld me!

    Ik ben 6 weken zwanger.. twee zwangerschap, eigelijk derde maar de eerste was een miskraam..

    28 juni mn 7 weken echo inshaAllah.

  5. #5
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Leuk ladiessss goed zo gewoon melden!! Hoe voelen jullie je?? Heerlijk om een echo te zien lijkt me... kan niet wachten!

    Ik ben 5 weken en 2 of 3 dagen.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  6. #6
    Uiterst Zwak!

    Reacties
    2.639
    10-07-2006

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Leuk ladiessss goed zo gewoon melden!! Hoe voelen jullie je?? Heerlijk om een echo te zien lijkt me... kan niet wachten!

    Ik ben 5 weken en 2 of 3 dagen.
    Gefeliciteerd allen!!

    Soms voel ik me goed, maar bij mij komt de misselijkheid s avonds op. Paar uurtjes voor Magreb met als resultaat dat ik bij Magreb niets binnen krijg en als ik iets binnen krijg komt het er weer uit... Maar laatste paar dagen houdt de misselijkheid ook overdag aan. Heb gelezen dat men vanaf week 8 meer misselijkheid kan ervaren en bij mij is dat inderdaad het geval.

    Hoe voel jij je?

    Ten dode opgeschreven.


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    294
    13-08-2013

    Het dames
    Ben 10 weken zwanger van m'n 2de
    22januari uitgerekend inshallah
    Hele dag misselijk en gwn moe en geen kracht mr hamdoulah

  8. #8
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Al_Hoceima_CHIK Bekijk reactie
    Gefeliciteerd allen!!

    Soms voel ik me goed, maar bij mij komt de misselijkheid s avonds op. Paar uurtjes voor Magreb met als resultaat dat ik bij Magreb niets binnen krijg en als ik iets binnen krijg komt het er weer uit... Maar laatste paar dagen houdt de misselijkheid ook overdag aan. Heb gelezen dat men vanaf week 8 meer misselijkheid kan ervaren en bij mij is dat inderdaad het geval.

    Hoe voel jij je?
    Ik voel eigenlijk nog helemaal niks. Af en toe wat buikkrampen alsof ik ongesteld ben. Lijkt me echt vervelend om die misselijkheid te hebben. Gheir het is voor een goed doel haha. Heb je al een echo gehad?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  9. #9
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door latifa-wl Bekijk reactie
    Het dames
    Ben 10 weken zwanger van m'n 2de
    22januari uitgerekend inshallah
    Hele dag misselijk en gwn moe en geen kracht mr hamdoulah
    Subhanallah. In sha allah ga je je snel weer beter voelen!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    1000 mabrouk!! Inshallah verloopt jullie zwangerschap perfect en moeiteloos en een super makkelijke bevalling! Inshallah allemaal van prachtige, super gezonde kindjes die inshallah opgroeien als vrome moslims!! Geniet van jullie zwangerschap, want het lijkt oh zo langzaam te gaan in het begin, maar voor je het weet rennen zij rondjes om je heen.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    294
    13-08-2013

    @hidaya inshallah ya rabbi

  12. #12
    Uiterst Zwak!

    Reacties
    2.639
    10-07-2006

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Ik voel eigenlijk nog helemaal niks. Af en toe wat buikkrampen alsof ik ongesteld ben. Lijkt me echt vervelend om die misselijkheid te hebben. Gheir het is voor een goed doel haha. Heb je al een echo gehad?
    De eerste 5 weken heb ik ook niets gevoeld, vanaf de 6de week begon het bij mij. Maar dat verschilt van persoon tot persoon. Sommigen voelen er helemaal niets van hihi. Neen, straks naar de gynaecologe voor de eerste echo insha Allaah! Spannend!

    Ten dode opgeschreven.


  13. #13
    Uiterst Zwak!

    Reacties
    2.639
    10-07-2006

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    1000 mabrouk!! Inshallah verloopt jullie zwangerschap perfect en moeiteloos en een super makkelijke bevalling! Inshallah allemaal van prachtige, super gezonde kindjes die inshallah opgroeien als vrome moslims!! Geniet van jullie zwangerschap, want het lijkt oh zo langzaam te gaan in het begin, maar voor je het weet rennen zij rondjes om je heen.
    Insha Allaah!! Baraka Allaahu feeki zus! X

    Ten dode opgeschreven.


  14. #14
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Salaam lady's.. hoest ermee.. beetje nog vol te houden.. doen jullie mee met de ramadan??..ik wel. Maar is best zwaar... ik voel me verder prima hamd, nergens last van vanaar dat ik ook mee doen.. alleen van die hongerige gevoel pfff dodelijk die...

  15. #15
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Dames een vraagje..

    A.s dinsdag heb ik de 7 weken echo.. weet zeker dat dit inwendig wordt gedaan omdat het nog erg klein is omniets te zien of het hartje te horen.. is mijn vasten dan ongeldig?.