1. #1141
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Ahlaan.. mijn meisje is druk bezig met haar ontwikkelingen hhh.. En lekker ondeugend hhh.

    Haar eetschema ziet er als volgt uit. Ontbijt papfles... daarna ergens midden in de ochtend fruit.. middag fles... En tussen 16.30 en 18.00 uur groente.. soms maakt ze lange dutten tussen de middag.. En tegen half 9 haar laatste fles.. daarna lekker naar bed..

    Hoe ziet jou eetschema van jou meisje..

  2. #1142
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    En tussendoor een babyligaatje boterham... maar heb daar geen vaste tijden voor...

  3. #1143
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Salaam wa3laikum dames,

    Met ons gaat t ook goed alhamdulilaah. Kleine is bijna 8.5 maand In sha Allah. Hij is lekker druk en heel nieuwsgierig. Hij kruipt heel het huis door en houd zich aan alles vast om op te staan haha zo schattig.
    Slapen jullie kindjes nu altijd hele nacht door?
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  4. #1144
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    Ahlaan.. mijn meisje is druk bezig met haar ontwikkelingen hhh.. En lekker ondeugend hhh.

    Haar eetschema ziet er als volgt uit. Ontbijt papfles... daarna ergens midden in de ochtend fruit.. middag fles... En tussen 16.30 en 18.00 uur groente.. soms maakt ze lange dutten tussen de middag.. En tegen half 9 haar laatste fles.. daarna lekker naar bed..

    Hoe ziet jou eetschema van jou meisje..
    Dit schema lijkt op de mijne! In de ochtend papfles daarna fruit en daarna melk en dan groente en dan weer melk. Tussendoor geef ik r kleine stukjes brood en sinds kort babyrijstwafels. Maar de laatste dagen weigert ze gewoon de fles en drinkt ze niet alles op. Ze is het echt zat volgens mij. Ben bang dat ze zo niet genoeg vocht krijgt. Cb zegt ze moet sws 500ml binnenkrijgen en daar komt ze soms echt niet aan.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  5. #1145
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Salaam wa3laikum dames,

    Met ons gaat t ook goed alhamdulilaah. Kleine is bijna 8.5 maand In sha Allah. Hij is lekker druk en heel nieuwsgierig. Hij kruipt heel het huis door en houd zich aan alles vast om op te staan haha zo schattig.
    Slapen jullie kindjes nu altijd hele nacht door?
    Superschattig! Haha je moet nu echt allee veilig maken voor de kleine he.. vooral wanneer ze ondeugend zijn.

    Op zich slaapt ze wel door. Ze wordt vaak wel in de nacht wakker en huilt dan om haar speentje. Ze hoeft niet te drinken ofzo. Ze slaapt ongeveer 8 of 9 uur achter elkaar.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  6. #1146
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Superschattig! Haha je moet nu echt allee veilig maken voor de kleine he.. vooral wanneer ze ondeugend zijn.

    Op zich slaapt ze wel door. Ze wordt vaak wel in de nacht wakker en huilt dan om haar speentje. Ze hoeft niet te drinken ofzo. Ze slaapt ongeveer 8 of 9 uur achter elkaar.
    Haha jaa precies!!

    Gelukkig is het alleen haar speentje! Bij mij slaapt hij nog steeeds niet door en wil ook echt melk. SubhanaAllah ik laat hem ook niet huilen en hoop dat hij vanzelf door gaat slapen. Heerlijk als je zelf weer zolang achter elkaar kan slapen!!
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  7. #1147
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Bij mn kleintje verschilt in de nachten. De ene keer heeft ze er vrede me en gt doorslapen als ik haar de speen terug geef.. de andere keer blijft ze mopperen totdat ik haar de fles geef en dan slaapt ze gelijk in.. wat betekende dus dat ze honger had...

  8. #1148
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Iwa zid dames.. wie gaat er voor een 2de of 3de hahaha

  9. #1149
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Hahahha nog even niet greeneyess. Alhoewel ik nu wel weet dat ik altijd een baby in mn leven wil ze zijn zo.schattiggg mn persoonlijke knuffelbeertje gewoon [emoji7]

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  10. #1150
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Hhh.. Ik snap het.. Je kan niet meer zonder ze.. heerlijk is dat.. snap niet dat we mensen rond lopen die ervoor kiezen geen kinderen te nemen..

  11. #1151
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    uppieee... hoest hieroo. hoe is het met de kids..
    O jullie die geloven! Vrees Allaah(SWT) zoals Hij gevreesd dient te worden, en sterf niet anders dan als moslim! (Soerah Ali-Imraan 3: vers 102)

    Jij en ik voor altijd samen inshaaAllah

  12. #1152
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    uppieee... hoest hieroo. hoe is het met de kids..
    Haaaajjj!!! Jaa gaat goed hier.. bijdehandje is het! Heb wel een beetje kriebels hoor.. wil weer zo een inimini baby. Mn kleine doet soms stoer en heeft het te druk met dingen ontdekken.
    Hoe is het met jou en de kleine??

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  13. #1153
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Haaaajjj!!! Jaa gaat goed hier.. bijdehandje is het! Heb wel een beetje kriebels hoor.. wil weer zo een inimini baby. Mn kleine doet soms stoer en heeft het te druk met dingen ontdekken.
    Hoe is het met jou en de kleine??
    leuk dat je reageert hahaha.. dacht probeer het effff.. is alweer lang geleden..

    ja met mm kleine gaat het ook goed hamdolilah.. een klein dondersteen is ze hahaha.. ook druk bezig met ontdekken..

    oohh leuk hoor een tweede zeker kort achter elkaar.. ze hebben veel elkaar. als ik ze zien machaAllah spelen soms zo leuk met elkaar.. soms vliegen ze elkaar in de haren ������ . hahah.. voor mij voorlopig niet.. heb twee meiden.. hamdolilah..
    O jullie die geloven! Vrees Allaah(SWT) zoals Hij gevreesd dient te worden, en sterf niet anders dan als moslim! (Soerah Ali-Imraan 3: vers 102)

    Jij en ik voor altijd samen inshaaAllah

  14. #1154
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    leuk dat je reageert hahaha.. dacht probeer het effff.. is alweer lang geleden..

    ja met mm kleine gaat het ook goed hamdolilah.. een klein dondersteen is ze hahaha.. ook druk bezig met ontdekken..

    oohh leuk hoor een tweede zeker kort achter elkaar.. ze hebben veel elkaar. als ik ze zien machaAllah spelen soms zo leuk met elkaar.. soms vliegen ze elkaar in de haren ������ . hahah.. voor mij voorlopig niet.. heb twee meiden.. hamdolilah..
    Wat gaat de tijd snel he subhanAllah. Het leek nog maar kort geleden dat we actief waren op deze topic. Echt een schattige leeftijd hebben ze nu en vind het ook steeds leuker worden!
    2 meiden hebben is echt leuk! Dat gekibbel hoort erbij haha vooral als het meiden zijn.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  15. #1155
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Wat gaat de tijd snel he subhanAllah. Het leek nog maar kort geleden dat we actief waren op deze topic. Echt een schattige leeftijd hebben ze nu en vind het ook steeds leuker worden!
    2 meiden hebben is echt leuk! Dat gekibbel hoort erbij haha vooral als het meiden zijn.
    hahaha ja ehh.. iwa waar wacht je nog op..
    O jullie die geloven! Vrees Allaah(SWT) zoals Hij gevreesd dient te worden, en sterf niet anders dan als moslim! (Soerah Ali-Imraan 3: vers 102)

    Jij en ik voor altijd samen inshaaAllah