1. #1081
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Chokran voor je wijze raad.. en nou ophoepelen. Je hebt in deze topic niks te zoeken.. het is een vrouwentopic!

  2. #1082
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    Chokran voor je wijze raad.. en nou ophoepelen. Je hebt in deze topic niks te zoeken.. het is een vrouwentopic!
    jiji mag je zelf geen eens een vrouw noemen ,,,jiji die d'r kind zo verwaarloost horen geen kinderen te krijgen.....maar je hebt het gelezen he,,kans op siegen dood is groter wanneer een kind in die andere kanmer vakje slaapt ,,,,,,,,dus denk daar maar eens goed over na,,,,,,,,

  3. #1083
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Ik snap echt niet wat een mannelijke lid hier komt doen? Gedraag je en ga wat nuttigs doen met je leven. Geef je eigen vrouw ( als je die be3da hebt) maar nasi7a over het opvoeden van kinderen. Mafkees.
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  4. #1084
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Ben die reacties zo zat. Staat nu op negeren.
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  5. #1085
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Vandaag heeft mijn kleine geslapen tot half 6 en daarna verder tot half 10. Hoop dat het beetje zo blijft In sha Allah!
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  6. #1086
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Vandaag heeft mijn kleine geslapen tot half 6 en daarna verder tot half 10. Hoop dat het beetje zo blijft In sha Allah!
    In sha allah lekker he. En overdag slaapt hij dan ook goed?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  7. #1087
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Ik merk sinds een paar dagen op dat ik last heb van haaruitval. Dit zijn de gevreesde maanden na de bevalling. Na de 3e of 4e maand begint meestal die rotuitval en bij mij is het na 2 en een halve maand al pff ik weer.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  8. #1088
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Vandaag heeft mijn kleine geslapen tot half 6 en daarna verder tot half 10. Hoop dat het beetje zo blijft In sha Allah!
    Welke reacties bedoel je?
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  9. #1089
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Jaaa ik heb er ook last van!!!
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  10. #1090
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Reacties bedoelt ze denk ik van meneer tanger.

    Superirritant die uitval. Ben echt bang man had voor mn zwangerschap er ook last van pfff. Doe je er wat tegen?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  11. #1091
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Reacties bedoelt ze denk ik van meneer tanger.

    Superirritant die uitval. Ben echt bang man had voor mn zwangerschap er ook last van pfff. Doe je er wat tegen?
    Mensen willen niet de waarheid horen,,,,,,,,

  12. #1092
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    In sha allah lekker he. En overdag slaapt hij dan ook goed?
    Overdag slaapt hij wel maar steeds kort. Dan wordt hij bijv. na een uurtje weer wakker en blijft hij lachen en brabbelen haha en daarna weer even dutje.

    Mvrkhebtishien; Van hem idd. Maar ook andere topics van die rare reacties altijd.
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  13. #1093
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Hidaya nee helaas gaat vanzelf over!

  14. #1094
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Overdag slaapt hij wel maar steeds kort. Dan wordt hij bijv. na een uurtje weer wakker en blijft hij lachen en brabbelen haha en daarna weer even dutje.

    Mvrkhebtishien; Van hem idd. Maar ook andere topics van die rare reacties altijd.
    Haha zo doet de mijne dat ook. Maar ze heeft wel 1 goede middagdutje van ong 2 uur. Heerlijk dat gebrabbel he ben daar zo verliefd op ik wil r echt opvreten dan

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  15. #1095
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Haha zo doet de mijne dat ook. Maar ze heeft wel 1 goede middagdutje van ong 2 uur. Heerlijk dat gebrabbel he ben daar zo verliefd op ik wil r echt opvreten dan
    Zo schattig idd Allahuma bareek.
    Heb dat ook altijd wil hem dan echt de hele tijd knuffelen. Kan niet wachten tot hij gaat lachen met geluid erbij haha.
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡