1. #1051
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    @hidaya.. is best zwaar om weer aan het werk te gaan.. was aan het einde van de dag op wallah ( werk in de kinderopvang)
    ja ik vond het best moeilijk om mn meiden achter te laten ja.. ik was het wel gewend dacht wegens mn eerste, maar nee... hhhh al hoewel mn moeder oppas.. ik zag mn oudste zo bij het raam staan en na mn zwaaien met een sip gezichtje :huilen: .. dacht toen op dat moment tfoeeee 3la werken.. hh
    he bent een slechte moeder dat je gaat werken,,,,,als je geen man hebt dan ben je een goede moeder,,,,maar als je gaat werken terwijl je een man hebt die werkt dsn bent je slecht,,,


    Juist op deze leeftijd hebben kinderen hun moeder nodig

  2. #1052
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Hoezo nou weer ineens een slechte moeder.. slaat nergens op!! Bemoei maar met je eigen leven en laat andere in hun waarde!!!

  3. #1053
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    Hoezo nou weer ineens een slechte moeder.. slaat nergens op!! Bemoei maar met je eigen leven en laat andere in hun waarde!!!
    vrouwen die hun taak als moeder verwaarlozen hebben GEEN waaarde

  4. #1054
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    @hidaya.. is best zwaar om weer aan het werk te gaan.. was aan het einde van de dag op wallah ( werk in de kinderopvang)
    ja ik vond het best moeilijk om mn meiden achter te laten ja.. ik was het wel gewend dacht wegens mn eerste, maar nee... hhhh al hoewel mn moeder oppas.. ik zag mn oudste zo bij het raam staan en na mn zwaaien met een sip gezichtje :huilen: .. dacht toen op dat moment tfoeeee 3la werken.. hh
    Jaa werken met kinderen is vermoeiend he.
    Aaah gheir meisje, komt goed. Lijkt me wel lastig maar het went wel. Volgens mij denk je ook steeds aan je kids terwijl je werkt.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  5. #1055
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Ik eet liever water en brood en draai dubbele diensten dsn dst ik m'n vrouw laat werken,,,,,, just in de eerste 10 jaar van hun leven moet de moeder er ALTIJD zijn..... dan maar 10 jaar NIET op vakantie ,,,,dan maar GEEN auto......

  6. #1056
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Greeneyes; Werk je wel parttime of fulltime?
    Moet ook bijna weer gaan werken maar sowieso parttime hoop alleen dat de kleine dan beter slaapt anders is het slopend al werk ik parttime.

    Hoe vaak worden jullie kleintjes wakker en hoelang duurt t dan voor dat ze weer slapen?
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  7. #1057
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    @alwayshope.. ik werk parttime.. heb ouderschapsverlof genomen.. een dag minder werken..

    Mijn kleinte slaapt hamdolilah door.. wordt pas tegen 7 uur in de ochtend wakker soms zelfs 8 uur.. Allahoma barak..

  8. #1058
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    @alwayshope.. ik werk parttime.. heb ouderschapsverlof genomen.. een dag minder werken..

    Mijn kleinte slaapt hamdolilah door.. wordt pas tegen 7 uur in de ochtend wakker soms zelfs 8 uur.. Allahoma barak..
    Dat is wel fijn!
    Heerlijk dat ze doorslaapt. Hoe laat leg je haar in bed?
    Mijn kleine als hij goed slaapt is dat 4 uurtjes achter elkaar. Kan niet wachten tot hij ook doorslaapt haha.
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  9. #1059
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    @alwayshope.. ik geef geen borstvoeding ehh misschien dat ze daarom goed doorslaapt.. is helaas niet gelukt om borstvoeding te blijven... haar laatste fles is rond 22.00/22.30 uur van 150 cc.. ze ligt rond 23.00 uur al te slapen meestal.. heel af en toe wordt ze wakker in de nacht, ik geef haar speentje en dan slaapt ze weer terug.. Allahoma barak..

  10. #1060
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    @alwayshope.. ik werk parttime.. heb ouderschapsverlof genomen.. een dag minder werken..

    Mijn kleinte slaapt hamdolilah door.. wordt pas tegen 7 uur in de ochtend wakker soms zelfs 8 uur.. Allahoma barak..
    Allahouma bariek!! Heel goed en ook fijna dat je je nachtrust terug hebt toch?

    De mijne slaapt 5/6 uur achter elkaar in de nacht en daar ben ik ook heel blij mee Allahouma bareek.. In sha Allah gaat het alleen maar beter worden want ze mag wel langer slapen van mij haha.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  11. #1061
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Dat is wel fijn!
    Heerlijk dat ze doorslaapt. Hoe laat leg je haar in bed?
    Mijn kleine als hij goed slaapt is dat 4 uurtjes achter elkaar. Kan niet wachten tot hij ook doorslaapt haha.
    Misschien kun je dann wat meer voeding geven voor het slapen gaan?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  12. #1062
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    @alwayshope.. ik geef geen borstvoeding ehh misschien dat ze daarom goed doorslaapt.. is helaas niet gelukt om borstvoeding te blijven... haar laatste fles is rond 22.00/22.30 uur van 150 cc.. ze ligt rond 23.00 uur al te slapen meestal.. heel af en toe wordt ze wakker in de nacht, ik geef haar speentje en dan slaapt ze weer terug.. Allahoma barak..
    Allahuma bareek dat is fijn
    Ik geef wel borstvoeding en wat bijvoeding. Vannacht bij mn moeder sliep hij van 22:30 tot 3:30 en daarna werd hij wel weer wakker maar sliep snel weer en uiteindelijk half 11 wakker. SubhanaAllah verschilt bij hem heel erg.
    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Misschien kun je dann wat meer voeding geven voor het slapen gaan?
    Ik geef borstvoeding en pas als ik zie hij heeft niet genoeg doe ik nog flesje erbij en ligt eraan hoeveel misschien moet ik t proberen om iets meer te geven.
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  13. #1063
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    @alwayshope.. ben je ook weer aan het werken?

    Probeer speen te geven ipv snel de borst.. een paar keer aanbieden.. als hij het iedere keer het uitspuugt dan pas borst geven.. hou het bijv half uur lang.. tenminste als hij een speen heeft...

  14. #1064
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Hoe vaker je bijvoeding geeft hoe minder de natuurlijke melkproductie word,,,,,,vaker aanleggen en des noods midden in de nacht wakker maken,,,,,door te kolven stijgt de productie ook,,,,,het is een natuurlijke proces van vraag en aanbod,,,,en hoe meer er gevraagd word des te meer het lichaam melk produceerd,,,,,,,


    Wat ook helpt is op het laastst met de hand op bepaalde puntten van de borst te drukken zo komt er ook nog heel wat uit

  15. #1065