1. #991
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Spannend hubby, in sha Allah een vlotte bevalling!!
    Wij willen ook maar weten nog niet waar en vraag me af of het te doen is met n kleine van 4 maanden dan..

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  2. #992
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Hidaya oh oke haha. Geef je geen bv meer?

    Hubby inshaAllah!!
    Jawel ik geef ook nog borstvoeding maar tis niet genoeg dus ook kunstvoeding snappie. Heb t een beetje verknald met bv, ik was te laks met kolven en aanleggen waardoor de productie zwaaaar terugliep.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  3. #993
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Hidaya jammer! 4 maanden is wel jong
    heb je een makkelijk kind? En zie je het zitten met een klein kindje in de warme zon..

  4. #994
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Spannend hubby, in sha Allah een vlotte bevalling!!
    Wij willen ook maar weten nog niet waar en vraag me af of het te doen is met n kleine van 4 maanden dan..
    In sha allah!
    Zal vast goed gaan hoe jonger hoe makelijkee dan kruipen ze niet weg haha
    En in andere landen eorden ook kindjes geboren
    Lkkr o der de parasol kan je mini dutje doen aan t strand of zwembad
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  5. #995
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    hubby gaan met die banaan jek

  6. #996
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    In sha allah!
    Zal vast goed gaan hoe jonger hoe makelijkee dan kruipen ze niet weg haha
    En in andere landen eorden ook kindjes geboren
    Lkkr o der de parasol kan je mini dutje doen aan t strand of zwembad
    Haha precies zo dacht ik ook. Ook in andere landen worden kindjes geboren dus wat maakt t uit voor mijn baby.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  7. #997
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Hidaya jammer! 4 maanden is wel jong
    heb je een makkelijk kind? En zie je het zitten met een klein kindje in de warme zon..
    Ja is wel jong maar ik zie t niet zitten om niet op vakantie te gaan. Makkelijk? Nee heb mn handen wel vol aan haar eerlijk is eerlijk. Ze huilt veel enzo maar ik hoop tegen die tijd dat het wat minder is..

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  8. #998
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Haha precies zo dacht ik ook. Ook in andere landen worden kindjes geboren dus wat maakt t uit voor mijn baby.
    Ja heerlij ik zou t wel doen zelf ne geeft toch alleen melk
    In bjjna alle landen vind je heerlijk vers fruit
    En ze slapen ng erg veel ook overdags lkkr op een ligstoel parasol erop heerlijk wegdromen

    Ohja en als ze huilwn of je ebroken nachten hebt zit ik liever een paar uur later bij t strand dan thuis wasjes te draaien
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  9. #999
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Toen ik op vakantie was was er wel een baby van 4 maanden maar die sliep bijna de hele tijd. Heb je echt weinig omkijken naar. Maar zomer is ook anders wij gaan altijd niet in hoogseizoen. Moet wel lukken hoor, vaak het water opzoeken! Weet niet waar je precies heen wil gaan

  10. #1000
    MVC Lid

    Reacties
    73
    06-09-2016

    Hai dames jeeetje wat is t zwaar zeg een newborn. Toen ik zwanger was dacht ik als ik maar vd zwangerschap af ben maar goh t is echt zwaar. @hidaya ik combineer ook bv en kv , niet omdat mijn productie terug liep maar heb een heel hongerig kind. T was ff uitproberen maar sinds ik kruidvat forte geef slaapt ie meer uren door nacht. Overdag geef k alleen bv .

  11. #1001
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    Ja heerlij ik zou t wel doen zelf ne geeft toch alleen melk
    In bjjna alle landen vind je heerlijk vers fruit
    En ze slapen ng erg veel ook overdags lkkr op een ligstoel parasol erop heerlijk wegdromen

    Ohja en als ze huilwn of je ebroken nachten hebt zit ik liever een paar uur later bij t strand dan thuis wasjes te draaien
    Haha preciessss.. voeden en al die dingen moet je sowieso doen dus dan liever in een andere omgeving

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  12. #1002
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Toen ik op vakantie was was er wel een baby van 4 maanden maar die sliep bijna de hele tijd. Heb je echt weinig omkijken naar. Maar zomer is ook anders wij gaan altijd niet in hoogseizoen. Moet wel lukken hoor, vaak het water opzoeken! Weet niet waar je precies heen wil gaan
    Ja we weten nog niet waar maar we willen wel graag gaan. Ah joh we zien het wel!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  13. #1003
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door badrinou Bekijk reactie
    Hai dames jeeetje wat is t zwaar zeg een newborn. Toen ik zwanger was dacht ik als ik maar vd zwangerschap af ben maar goh t is echt zwaar. @hidaya ik combineer ook bv en kv , niet omdat mijn productie terug liep maar heb een heel hongerig kind. T was ff uitproberen maar sinds ik kruidvat forte geef slaapt ie meer uren door nacht. Overdag geef k alleen bv .
    Jaa ik vond de eerste 3 weken echt megazwaar. Ze bleef maar huilen en ik wist niet wat er was plus ik voelde me gevangen omdat alles om de baby gaat en was echt gestresst en zware slaaptekort moehiem nu gaat het hamdolilaah echt beter. Het waren denk ik ook hormonen enzo zoveel gejankt haha.

    Ja als ze maar borstvoeding binnen krijgen vind ik het goed. Borstvoeding is ook licht verteerbaar, denk dat je baby daarom vaak wilde drinken, ook in de nacht.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  14. #1004
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie

    Zijn deze druppels niet t zelfde als infacol. Want ik weet nog dat een kruidvat medewerker zei dat het gewoon hetzelfde zijn. Ik heb infacol wekenlang gebruikt maar t helpt geen moer. Word gek van die krampjes
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  15. #1005
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    infacol hielp hier helemaal niet de kruidvat merk wel!
    Probeer de kruidvat merk inshaAllah helpt het bij jou ook.