1. #901
    MVC Lid

    Reacties
    73
    20-11-2016

    Citaat Geplaatst door Chaima. Bekijk reactie
    Ik vind het ook geen schade maar vind het jammer dat er vaak negatief over gedaan wordt. Bij Mn eerste had ik een pompje, tweede niks en nu zwanger van nr 3, ben benieuwd
    Join the club!! Ik ook van m'n 3e !!!

    Ik had met beide een pompje, dit keer wil ik het weer. Twijfel tussen pompje en ruggenprik. M'n zus heeft met al haar kinderen ruggenprik gehad en wilt niks liever maar ze heeft me bang gemaakt omdat ze twee keer bij haar moesten prikken, want de eerste had een student verkeerd gedaan haha. Voordeel van ruggenprik is dat je tijdens persen niks voelt en met pompje stoppen ze het medicijn voor het persen en mijn god wat is dat heftig haha!!

  2. #902
    *adorable*

    Reacties
    1.039
    31-12-2003

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    aruit dus binnenkort termijnecho klopt dat?
    Gaat hard joh voordat je het weet ben je weer hoogzwanger.

    Fessia haha, misschien formuleer ik niet goed ofz dat mensen mij niet begrijpen of dat het hard aankomt maar bedoel het echt niet zo. Bedoelde gwn zoals aruitgirl zei je gaat er niet dood van van de pijn. verder respecteer ik ieder zn keus.

    chaima soms heeel erg laat hahaha
    Oh oke misschien bevalt dit je wel beter
    heb je nog een kinderwens of vind je 3 wel.prima
    Nee wij niet hihi
    Ik heb die 2 weken geleden al gehad. Ik wist namelijk niet hoelang ik precies zwanger was. Ik heb met 6 weken en 10,5 werk een echo gekregen. Gaat zkr hard, vooral omdT ik er al 1 heb rondrennen, vergeet ik gewoon af en toe dat ik zwanger ben.

  3. #903
    *adorable*

    Reacties
    1.039
    31-12-2003

    En ik ben sinds kort gestopt met werken. Ik wil nu lekker genieten vam het zwanger zijn en van mijn kleine draakje.

  4. #904
    MVC Lid

    Reacties
    291
    05-04-2016

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    aruit dus binnenkort termijnecho klopt dat?
    Gaat hard joh voordat je het weet ben je weer hoogzwanger.

    Fessia haha, misschien formuleer ik niet goed ofz dat mensen mij niet begrijpen of dat het hard aankomt maar bedoel het echt niet zo. Bedoelde gwn zoals aruitgirl zei je gaat er niet dood van van de pijn. verder respecteer ik ieder zn keus.

    chaima soms heeel erg laat hahaha
    Oh oke misschien bevalt dit je wel beter
    heb je nog een kinderwens of vind je 3 wel.prima
    Nee wij niet hihi
    Voor de duidelijkheid ik bedoelde niet jou in het bijzonder. Ik bedoelde in het algemeen dat ik het jammer vindt dat men negatief doet over pijnstilling. Niemand kiest pijnstilling als je niet denkt dat je het echt nodig hebt.

    Ik denk dat drie Inchsllah genoeg is Hahahaha. Tenzij het strax weer kriebelt.
    Nu geen kinderwens of willen jullie het bij 1 kindje houden?

  5. #905
    MVC Lid

    Reacties
    291
    05-04-2016

    Citaat Geplaatst door Elisa123 Bekijk reactie
    Join the club!! Ik ook van m'n 3e !!!

    Ik had met beide een pompje, dit keer wil ik het weer. Twijfel tussen pompje en ruggenprik. M'n zus heeft met al haar kinderen ruggenprik gehad en wilt niks liever maar ze heeft me bang gemaakt omdat ze twee keer bij haar moesten prikken, want de eerste had een student verkeerd gedaan haha. Voordeel van ruggenprik is dat je tijdens persen niks voelt en met pompje stoppen ze het medicijn voor het persen en mijn god wat is dat heftig haha!!
    Wat leuk jij ook nummer 3 mashallah. Hoe oud zijn jouw kinderen?
    Ik dacht dat alle pijnstillers uit gaan bij het persen? Wat erg voor je zus meskina. Mocht je kiezen voor een ruggeprik. Laat geen student het doen!!

  6. #906
    MVC Lid

    Reacties
    291
    05-04-2016

    Citaat Geplaatst door aruitgirl19 Bekijk reactie
    En ik ben sinds kort gestopt met werken. Ik wil nu lekker genieten vam het zwanger zijn en van mijn kleine draakje.
    Snap ik, thuis is fijn met de kinderen. Hoe oud is je draakje?

  7. #907
    MVC Lid

    Reacties
    73
    20-11-2016

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    elisa ik ben huismama
    Veel respect voor!!

    Met de ouderschapsverlof die ik ga nemen wil ik ook zoveel mogelijk sporten. Zit pas in de derde trimester maar zit al bijna op 20 kilo dat ik tijdens mijn zwangerschap ben aangekomen. Denk dat ik de eerste week na m'n bevalling ga inschrijven bij de sportschool haha. Zelfs mijn wijdste broek die ik for-whatever-in-case in m'n kast heb liggen, is zelfs te klein.

    Het enige wat mij nog past, is een legging. En ik weet: een legging is geen broek. Vooral niet met een hijab maar ik heb geen andere optie haha!

  8. #908
    MVC Lid

    Reacties
    73
    20-11-2016

    Citaat Geplaatst door Chaima. Bekijk reactie
    Wat leuk jij ook nummer 3 mashallah. Hoe oud zijn jouw kinderen?
    Ik dacht dat alle pijnstillers uit gaan bij het persen? Wat erg voor je zus meskina. Mocht je kiezen voor een ruggeprik. Laat geen student het doen!!
    7 & 3. Dat dacht ik ook maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Wallahila haha zeker geen student anders doe ik het zelf wel :-P

  9. #909
    MVC Lid

    Reacties
    291
    05-04-2016

    Citaat Geplaatst door Elisa123 Bekijk reactie
    7 & 3. Dat dacht ik ook maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Wallahila haha zeker geen student anders doe ik het zelf wel :-P
    Mashallah je oudste is al zo groot! Wat leuk

    Ja Hahahaha ik vertrouw ze niet. Hoor vaak dingen mis gaan met studenten.

    En persen zonder persdrang te voele lijkt me moeilijk

  10. #910
    MVC Lid

    Reacties
    73
    20-11-2016

    Citaat Geplaatst door Chaima. Bekijk reactie
    Mashallah je oudste is al zo groot! Wat leuk

    Ja Hahahaha ik vertrouw ze niet. Hoor vaak dingen mis gaan met studenten.
    Ja gaat super hard! Over 2 maanden is ze alweer 8 !!
    Heb niets met studenten vooral niet als ik hoor dat ze gaan oefenen en de rest toekijkt!had liever persweeen, kreeg ook weeenopwekkers toegediend met m'n 2e maar weloe. Deed maar wat ze aangaf en n een kwartier kon ik m'n kleine in m'n armen neme

  11. #911
    *adorable*

    Reacties
    1.039
    31-12-2003

    Citaat Geplaatst door Chaima. Bekijk reactie
    Snap ik, thuis is fijn met de kinderen. Hoe oud is je draakje?
    Ja zkr, ik geniet echt van hem. Alhoewel hij ook strontvervelend kan zijn hoor Hij is 18 maanden nu.

  12. #912
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    aruitgirl wat fijn dat je die al hebt gehad! Nou lekker van je kleine draakje genieten en heeft zo wel zn voordeel dat je met hem bezig bent dan gaat je zwangerschap snel voorbij.

    Chaima oke, haha. Trouwens hij slaapt meestal van 10 tot 10 ongeveer. Soms later slapen, soms later wakker soms eerder wakker. Nog paar maanden van een relaxt ritme genieten en dan vast patroon met psz. Nee nu nog niet, wie weet in de toekomst inshaAllah zal wel leuk zijn als het ons gegund is

  13. #913
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    hier ook een huismama
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  14. #914
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Elisa ik vind het dus juist knap voor de werkende moeders daarnaast nog hele huishouden runnen enz. Maar ik wou dit altijd al zelf mijn kind verzorgen en opvoeden. Later weer aan de slag inshaAllah. Meskiena haha 20kilo is wel veel ja. Na de bevalling raden ze juist 6 weken aan niets te doen behalve wandelen enz. Daarna kun je ertegenaan gaan. Waarom neem je geen broek paar maten groter of zo een stretchbroek ?

  15. #915
    MVC Lid

    Reacties
    291
    05-04-2016

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    aruitgirl wat fijn dat je die al hebt gehad! Nou lekker van je kleine draakje genieten en heeft zo wel zn voordeel dat je met hem bezig bent dan gaat je zwangerschap snel voorbij.

    Chaima oke, haha. Trouwens hij slaapt meestal van 10 tot 10 ongeveer. Soms later slapen, soms later wakker soms eerder wakker. Nog paar maanden van een relaxt ritme genieten en dan vast patroon met psz. Nee nu nog niet, wie weet in de toekomst inshaAllah zal wel leuk zijn als het ons gegund is
    Klokje rond slapen is en heeeerlijk dat hij slaapt tot 10. Hier zijn ze allebei wakker rond 08 pfffff...
    hoevaak zal je kleine naar de psz gaan? Het duurt ook nog even toch. Nog 8 maanden haha. Ik heb haar ingeschreven voor twee ochtenden.


    En Inchallah