1. #661
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Hamdolilaah dat het goed gaat met je! 1.5 dag is wel lang joh.. had je nog wel kracht om te persen? Je maakt me wel bang nu haha. Is het zwaar omdat je aan alles moet wennen nog? Borstvoeding?
    Jaa alles is natuurlijk nieuw. Om de 3 uur voeden is zwaar. Het is echt een dagtaak Mashallah. Qua borstvoeding, ik kolf. Hij pakt de borst nog niet goed. Maar geef hem ook kunstvoeding
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  2. #662
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Jaa alles is natuurlijk nieuw. Om de 3 uur voeden is zwaar. Het is echt een dagtaak Mashallah. Qua borstvoeding, ik kolf. Hij pakt de borst nog niet goed. Maar geef hem ook kunstvoeding
    Jaa precies hoor ik vaak.. dat de kraamtijd heel zwaar is. Hoe waren je weeen? Heb je pijnstilling gebruikt??

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  3. #663
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Salaam meiden van het goede leven. Hoe is het hiero.. nog een beetje vol te houden voor de zwangere dames..

    Ben gisteren bevallen van een gezond babygirl hamdolilah met 40 + 1 dag.

    Succes voor degene die nog moeten..

  4. #664
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Love it greeneyess!!! Geen keizersnede dus? Gefeliciteerd meid en in sha Allah is alles goed gegaan en maken jullie het goed.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  5. #665
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    Salaam meiden van het goede leven. Hoe is het hiero.. nog een beetje vol te houden voor de zwangere dames..

    Ben gisteren bevallen van een gezond babygirl hamdolilah met 40 + 1 dag.

    Succes voor degene die nog moeten..
    Wat leuk alf mabrouk geniet van je popje
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  6. #666
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Greeneyes van hartr gefeliciteerd met je babygirl! Geniet ervan!

    Mvr Tishien gefeliciteerd met je babyboy, geniet van je kleine vent!

  7. #667
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Hidaya ik merk dat je erg gespannen bent. De weeën is bij iedereen anders. de ene heeft niets door totdat het pijnlijk wordt, de ander pas als ze gaat persen en de ander krijgt pijnstilling en voelt alleen het laatste stuk omdat ze pijnstilling uitzetten. Ik was het zo weer vergeten. Op dat moment is het pijnlijk maar je kleine moet eruit dus je gaat ervoor. Bv is echt wennen en lukt niet bij iedereen maar is zeker te doen vooral als je huismama bent. Vermoeiend vaak als je kleine vaak wil drinken

  8. #668
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    en pijnstilling is niet nodig. Je lichaam maakt die zelf aan. Al snap ik dat sommige ervoor kiezen bij een weeënstorm(vaak na opwekkers)en bij ks heb je niets te kiezen

  9. #669
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Haha golden nadoria klopt soms raak ik in paniek. Zo dom eigenlijk want miljoenen vrouwen zijn me voor gegaan maar vind het gewoon spannend. Ik laat het op me afkomen, gheir in sha allah. Het liefst wil ik ook geen pijnstilling en heb inderdaad gelezen dat als je je een beetje ontspant dat je lichaam zelf endorfine aanmaakt ofzo. Dus wordt een kwestie van de pijn accepteren en me er niet tegen verzetten. Komt goed in sha Allah!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  10. #670
    *adorable*

    Reacties
    1.039
    31-12-2003

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Haha golden nadoria klopt soms raak ik in paniek. Zo dom eigenlijk want miljoenen vrouwen zijn me voor gegaan maar vind het gewoon spannend. Ik laat het op me afkomen, gheir in sha allah. Het liefst wil ik ook geen pijnstilling en heb inderdaad gelezen dat als je je een beetje ontspant dat je lichaam zelf endorfine aanmaakt ofzo. Dus wordt een kwestie van de pijn accepteren en me er niet tegen verzetten. Komt goed in sha Allah!
    Wat Golden Nadoria zegt klopt echt. Ik heb uiteindelijk wel een ruggenprik genomen, omdat ik weeen had zonder ontsluiting. Maar voor die prik, viel ik vaak in slaap tussen de weeen door. Kreeg zo een zalige gevoel, net alsof ik high was ofzo

  11. #671
    *adorable*

    Reacties
    1.039
    31-12-2003

    Laat het op je afkomen, want het geeft geen zin om je er druk over te gaan maken.

  12. #672
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Salaam dames..
    Gaat redelijk.. maar hamdolilah voor alles.. het is idd via de natuurlijk weg gegaat.. maar ik ervaar het veel pittiger als via keizersnee... heb er lang over moeten doen om tot de 10 cm ontsluiting te komen.. hamdolilah 3la koli7al... het begon bij mij vrijdag 10 febr om 4 uur in de ochtend. Beginnende weeen was nog gewoon vol te houden.. middag in de nacht van vrijdag op zaterdag 12 uur begon het echte werk.. de weeen kwamen regelmatig om de 5 a 6 min... uiteindelijk beviel ik zaterdag om 17.03 uur... met hulp van een vacuumpomp..

  13. #673
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    @hidaya laat het op je afkomen.. niet stressen!! Insha Allah ervaar jij een makkelijke bevalling ... wafaq sahla voor jou en alwayshope.. zet em op meiden.. laat je zelf niet gek maken door verhalen van anderen.. iedereen ervaart het anders.

  14. #674
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Jaa precies hoor ik vaak.. dat de kraamtijd heel zwaar is. Hoe waren je weeen? Heb je pijnstilling gebruikt??
    Ik ben ingeleid, dus ik kreeg een weeenstorm achter elkaar. Dus ja dat was indd erg heftig. En heb geen pijnstillers gehad
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  15. #675
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    hidaya mja wat zal ik zeggen
    -
    Elhamdoulilah!