1. #556
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007



    Dat hoeft niet persee zo te zijn... bij mn zus was de eerste ook met 38+2 weken geboren. .

    Maar mijn eerste was wel een week later geboren idd... hhh ...

  2. #557
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Haha heb t gevoel dat de mijn nog wel even blijft hoor. Vooral nu ze rustig is. Volgens mij vermaakt ze zichzelf wel . Met 38 weken mag ze komen hoor

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  3. #558
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Hooi dames hoe gaat hetmet jullie?

    Hier ng 13 weken ongeveer gaan eerst ng deze week een paar dagen weg naar barcelona lkkr
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  4. #559
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Jaa hamdolilaah!!!

    Nee heb nog een weekje te gaan. Daarna verlof. Wat ik ga doen geen idee hahaha. Denk dat het wel een beetje saai gaat worden. Wil wel naar zwangerschapsmassages. En jij?
    Ohh weekje is alweer bijna om in sha Allah! Gaat hard he op t eind.

    Nou tot nu toe nog niet verveeld ik ben gisteren bijv. met me man vroeg opgestaan hij ging naar zn werk en ik naar schoonzus en hele dag in de Ikea doorgebracht daar ontbeten en geluncht haha en spulletjes voor baby en huis nog gehaald was erg gezellig maar zoo vermoeiend. Vandaag dus hele dag thuis moet alleen naar supermarkt. Ben nu natuurlijk ook veel thuis bezig heb die schoonmaakdrang soms heel erg.
    Ik denk dat we allebei heeel erg moeten genieten nu van onze vrije tijd en nu de kleine er nog niet is we kunnen slapen tot wnr we willen en doen wat we willen heeerlijk.
    De massages lijken me wel fijn!!
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  5. #560
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    Hooi dames hoe gaat hetmet jullie?

    Hier ng 13 weken ongeveer gaan eerst ng deze week een paar dagen weg naar barcelona lkkr
    Hey gaat goed hamdulilah en met jou
    Oh heeeerlijk geniet ervan!!
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  6. #561
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    Salaam dames,

    Kwam op dit topic vind wel leuk om al die verhalen te lezen van jullie inshallaah zal ik gauw zwanger worden!
    Hoe oud zijn jullie toen jullie eerste kind kregen ik voel me zo oud ben op mijn 24ste getrouwd en ben nu al weer 27 bijnaa 28.. voel me dan zo oud haha ik wilde altijd al graag 4 kindjes.. Maar je kan alles niet zelf plannen helaas.

    Verder wens ik jullie heel veel succes inshallaah een voldragen zwangerschap!! Mvrikhebtishen jij ook al bijna mashallaah echt super leuk!

  7. #562
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Je bent van harte welkom meid!!. InshaAllah wordt je gauw verblijd yarabi amien!!

    Ik was ook 27 toen ik zwanger was van mn eerste.. nu ga ik inshaAllah voor de tweede ben nu 29.. hamdolilah...

  8. #563
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    Je bent van harte welkom meid!!. InshaAllah wordt je gauw verblijd yarabi amien!!

    Ik was ook 27 toen ik zwanger was van mn eerste.. nu ga ik inshaAllah voor de tweede ben nu 29.. hamdolilah...
    Ooow dan valt het nog mee voor mij hihi dat geeft mij weer een energie boost!! Soms denk ik ben ik te oud voor kids nu. Eigenlijk zijn we jong hoor maar voor de oudere generatie marokanen vinden ze het oud als ze dan zeggen en nog steeds geen kind zo vervelend!. Je bent bezig dan neem ik aan inshallaah zal jij dan gauw tweede kindje hebben 29 mooie leeftijd mashallaah om 2 kids te hebben zou je nog kinderen willen na die 2 of denk je is genoeg.

    En soukran voor jou positieve reactie en allahoema amien dat ik snel verblijd mag worden.

  9. #564
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Kristalsteentje Bekijk reactie
    Salaam dames,

    Kwam op dit topic vind wel leuk om al die verhalen te lezen van jullie inshallaah zal ik gauw zwanger worden!
    Hoe oud zijn jullie toen jullie eerste kind kregen ik voel me zo oud ben op mijn 24ste getrouwd en ben nu al weer 27 bijnaa 28.. voel me dan zo oud haha ik wilde altijd al graag 4 kindjes.. Maar je kan alles niet zelf plannen helaas.

    Verder wens ik jullie heel veel succes inshallaah een voldragen zwangerschap!! Mvrikhebtishen jij ook al bijna mashallaah echt super leuk!
    Ewa safi te oud voor wat. Als je kan baren ben je niet te oud hoor dan kan het nog haha. Ben zelf ook op mn 26e getrouwd en nu 28 en wordt mn eerste kindje in sha allah. Voor mgharba is dat laat maar voor mij perfect. Had het echt niet anders gewild omdat dit mijn mektab is.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  10. #565
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    @kristalletje... ik ben zwanger van een tweede.. over 3 weekjes inshaAllah uitgerekend hhh.. nou had altijd 4 geroepen hhh maar ik weet niet of ik tot dat aantal kom hhh.. Allahoe a3alam. InshaAllah 3... heb best pittige zwangerschappen veel last van mn bekken... mn eerste was een keizersnee.. bij deze is het nog maar afwachten of het op de natuurijk manier lukt of weer via keizersnee...

  11. #566
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    @hidaya. Ik ben ook op mn 26ste getrouwd.. was gelijk aan kids begonnen maar de eerste zwangerschap was een miskraam.. maar heb nu hamdolilah een dochtertje van 1 jaar en 7 maanden..

  12. #567
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Ewa safi te oud voor wat. Als je kan baren ben je niet te oud hoor dan kan het nog haha. Ben zelf ook op mn 26e getrouwd en nu 28 en wordt mn eerste kindje in sha allah. Voor mgharba is dat laat maar voor mij perfect. Had het echt niet anders gewild omdat dit mijn mektab is.
    Hahaha wollah jullie geven mij voldoening!!ik twijfelde nog of ik het moest plaatsen maar ben blij dit doet mij goed dat is wel zo wat je zegt alsje kan baren dan kan het gewoon en leeftijd is maar een getal je bent wat je voelt en voel me zelf net 18 hahaha. En ja heel stom van onze mgharba hun denken is als vroeger toen was het anders dan in deze tijd kunnen ze niet vergelijken. En inderdaad het is jou almaktab mashallaah als ik het van ander hoor op 28 kind dan vind ik dat echt mooie leeftijd eigenlijk haha inshallaah een voldragen zwangerschap!! X

  13. #568
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    @kristalletje... ik ben zwanger van een tweede.. over 3 weekjes inshaAllah uitgerekend hhh.. nou had altijd 4 geroepen hhh maar ik weet niet of ik tot dat aantal kom hhh.. Allahoe a3alam. InshaAllah 3... heb best pittige zwangerschappen veel last van mn bekken... mn eerste was een keizersnee.. bij deze is het nog maar afwachten of het op de natuurijk manier lukt of weer via keizersnee...
    Oow mashallaah super leuk gefeliciteerd dan nog!!!
    Jaa ik roep ook altijd al wil 4 kids maar denk wnr ik er 1 heb dat ik er anders over denk kost veel moeite kids eigenlijk. Inshallaah dat je geen keizersnee zult hebben meskiena dat is minder ja maar wie weet word het toch nog een natuurlijke bevalling!

  14. #569
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Ohh weekje is alweer bijna om in sha Allah! Gaat hard he op t eind.
    Haha jaa ik ga echt genieten in sha allah. Je hebt gelijk er is vast genoeg te doen. Wil het huis lekker aanpakken.. schoonmaken en wat dingen veranderen enzo. Nesteldrang mag wel komen, komt goed uit nu.

    Ja zo kom je je dagen wel door toch. Ene dag ikea dan thuis lekker chillen en bezoekie hier en daar. Komt goed idd. Ik ben er wel echt aan toe! Heb jij geen last van je bekken als je winkelt? Als ik winkel dan kan ik erna echt niks doen hoor. Is voor mij een dagtaak haha.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  15. #570
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door Kristalsteentje Bekijk reactie
    Salaam dames,

    Kwam op dit topic vind wel leuk om al die verhalen te lezen van jullie inshallaah zal ik gauw zwanger worden!
    Hoe oud zijn jullie toen jullie eerste kind kregen ik voel me zo oud ben op mijn 24ste getrouwd en ben nu al weer 27 bijnaa 28.. voel me dan zo oud haha ik wilde altijd al graag 4 kindjes.. Maar je kan alles niet zelf plannen helaas.

    Verder wens ik jullie heel veel succes inshallaah een voldragen zwangerschap!! Mvrikhebtishen jij ook al bijna mashallaah echt super leuk!
    Dankjewel schat.. Inshallaah word jij ook snel verblijd met een positieve zwangerschapstest. Ben je bezig met ziekenhuis bezoeken of iets dergelijks. Ik onthou het allemaal niet meer. Ik ben op mn 23e getrouwd en word in feb 27. In de maand dat ik ben uitgerekend.
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡