1. #541
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Ben vandaag heel actief geweest echt veel gelopen ik was kapot moest echt steeds even zitten. Maar ik heb nu genoeg tijd om in bed te blijven liggen en te rusten.
    Heerlijk dat rusten he hahaha

    Ik ben al kapot als ik wat boodschapjes doe.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  2. #542
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Ik voel de beeb nu echt veel minder joh.. hebben jullie dat ook? Af een toe een klopje en dat was t.
    Jaa dat heb ik indd ook. Schijnt normaal te zijn. Ze hebben nu minder ruimte in onze buik. De schopjes voelen nu ook anders. Je voelt meer dat je kindje aan t schuiven is
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  3. #543
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Jaa dat heb ik indd ook. Schijnt normaal te zijn. Ze hebben nu minder ruimte in onze buik. De schopjes voelen nu ook anders. Je voelt meer dat je kindje aan t schuiven is
    Jaa maar is wel echt een verschil. K ga morgen verloskundige bellen hoor. Eerst superbeweeglijk en nu amper wat. Heb dit sinds gisteren.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  4. #544
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Ik voel de beeb nu echt veel minder joh.. hebben jullie dat ook? Af een toe een klopje en dat was t.
    Ja klopt meer gepor en geschuif voel ik nu en als ik weer denk hé waar is hij dan zoek ik contact haha en reageert hij.
    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Heerlijk dat rusten he hahaha

    Ik ben al kapot als ik wat boodschapjes doe.
    Haha jaaa ik hoef er gewoon niet meer uit elke ochtend zo fijn

    Ik ook hihi als ik zware tas heb bijv. ik probeer toch nog te blijven bewegen al is t soms zwaar.
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  5. #545
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    @hidaya.. ik voel de beeb ook nit zo heel veel als eerst.. schuif bewegingen idd en wat schopjes zeker als ik relext lig of zit hhh., en contact maak.. maar als je jezorgen maakt bel idd jeverloskundige. maar het is normaal dat je nou veel minder voelt als eerst

  6. #546
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Ja had gwn gebeld en daarna ging ik hartfilmpje maken. Alles is goed hamdolilaah. Ze beweegt gwn goed en echo laten maken ook. Waarschijnlijk doordat ze nu echt ingedaald is. Verklaart ook mn krampen en steken van gisterem.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  7. #547
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Gelukkig is alles goed alhamdulilaah!

    Hidaya hoe vul je nu je dagen tijdens verlof?
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  8. #548
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Gelukkig is alles goed alhamdulilaah!

    Hidaya hoe vul je nu je dagen tijdens verlof?
    Jaa hamdolilaah!!!

    Nee heb nog een weekje te gaan. Daarna verlof. Wat ik ga doen geen idee hahaha. Denk dat het wel een beetje saai gaat worden. Wil wel naar zwangerschapsmassages. En jij?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  9. #549
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    @hidaya.. aah fijn meid.. hamdolilah dat alles is goed..

    maar meid met je verlof ga je je echt niet vervelen hhhh.. genoeg leuke dingen te doen... en de tijd gaat ook super snel voor je het weeg heb je je prinsesje in je armen imshaAllah.

  10. #550
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    @hidaya.. aah fijn meid.. hamdolilah dat alles is goed..

    maar meid met je verlof ga je je echt niet vervelen hhhh.. genoeg leuke dingen te doen... en de tijd gaat ook super snel voor je het weeg heb je je prinsesje in je armen imshaAllah.
    Jaa hamdolilaah.. kan niet wachten om haar in mn armen te hebben

    Ah ben allang blij als ik met verlof ben. Ben echt moe joh.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  11. #551
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Hoe gaat het hier met jullie dames? Met mij gaat t nog prima Hamdoulilah. Ik slaap nog wel slecht maar elhamdoulilah. Wat een gek idee dat mn kleine over 2 weken iedere moment kan komen. Ook wel een eng idee nu k nog niet klaar ben met alles
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  12. #552
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Ahlaan.. hiero minder hhh maar hamdolilah... heb veel last van mn banden/bekken joh! Zekr als ik zit/lig en weer opstaan... en harde buiken.. hoop zo inshaAllah dat ze er snel is.. ik heb nog 3 weekjes te gaan inshaAllah.. mevr ik hebthien je bent net een week eerder uitgerekend als ik hhhh... ben benieuwd wie als eerst bevalt..

  13. #553
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Nog even volhouden ladiessss!!!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  14. #554
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    We hebben geen keus hhhh... ze komen wanneer hun tijd is aangebroken..

    Weet je nu ik het zelf allemaal meemaak/mee heb gemaakt.. heb ik destemeer recept voor onze moeders hoe ze dat doen.. na zoveel zwangerschappen en jaren van zorg... nu snappen we waarom Allah je moeder 3 × zoveel voorrang heeft dan he vader... hamdolilah!!

  15. #555
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    Ahlaan.. hiero minder hhh maar hamdolilah... heb veel last van mn banden/bekken joh! Zekr als ik zit/lig en weer opstaan... en harde buiken.. hoop zo inshaAllah dat ze er snel is.. ik heb nog 3 weekjes te gaan inshaAllah.. mevr ik hebthien je bent net een week eerder uitgerekend als ik hhhh... ben benieuwd wie als eerst bevalt..
    Ik moet nog 4,5 week schat.. as zondag nog 4 weekjes. Ze zeggen dat je eerste eerder later komt dan eerder. Van mij mag hij met 37 weken al komen
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡