1. #301
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Ja goed hamdoulilah en met jou?? Mijn buik gaan erg langzaam, maar Elhamdoulilah
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  2. #302
    MVC Lid

    Reacties
    294
    13-08-2013

    Mijn buik is nu echt zwaar aan het worden maar letterlijk eh. En mijn bekken doen echt zoveel pijn. Dat had ik bij de eerste niet subhanallah. Ben maandag op controle geweest en hamdoulah alles was goed. Nog ff volhouden

  3. #303
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Ja goed hamdoulilah en met jou?? Mijn buik gaan erg langzaam, maar Elhamdoulilah
    Had ik bij me eerste ook begon pas na 20 weken te groeien en nu ben ik bijna 10 weken en ook nog plat terwijl de meeste bij ee 2de al rond deze tijd iets zien
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  4. #304
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Ja goed hamdoulilah en met jou?? Mijn buik gaan erg langzaam, maar Elhamdoulilah
    Haha geniet er nognmaar even van hoor want je gaat aan je lichaam merken dat je buik groter wordt. Voel me soms net een oud wijf. Heb rugpijn als ik lang sta en ik moet kussens hebben bij t zitten. Mn navel is aan het verdwijnen haha. En ook bij het bukken voel je dat je buik een beetje in de weg zit. Maar wel leuk allemaal. Love it!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  5. #305
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door latifa-wl Bekijk reactie
    Mijn buik is nu echt zwaar aan het worden maar letterlijk eh. En mijn bekken doen echt zoveel pijn. Dat had ik bij de eerste niet subhanallah. Ben maandag op controle geweest en hamdoulah alles was goed. Nog ff volhouden
    Aah meskina jij was wel iets verder toch? 27 weken zo? Lijkt me echt vervelend die bekkenpijn constant. Heb t ook soms maar niet de hele tijd.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  6. #306
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Ik heb ook erg last van mn rug en bekken. Had het bij de eerste ook.. maar nu veel erger..

  7. #307
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    Ik heb ook erg last van mn rug en bekken. Had het bij de eerste ook.. maar nu veel erger..
    Ze zeggen vaak bij een 2e dat t erger is..ben zwanger bijna 33 weken van mn eerste en ook echt last van bekkeninstabiliteit. Ben benieuwd bij een eventuele 2e zwangerschap pfff..

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

  8. #308
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    Had ik bij me eerste ook begon pas na 20 weken te groeien en nu ben ik bijna 10 weken en ook nog plat terwijl de meeste bij ee 2de al rond deze tijd iets zien
    De verloskundige vertelde ook dat mijn buik gewoon normaal was. Ik ben benieuwd. Gair inshallah.als het maar goed gaat met de baby
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  9. #309
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Haha geniet er nognmaar even van hoor want je gaat aan je lichaam merken dat je buik groter wordt. Voel me soms net een oud wijf. Heb rugpijn als ik lang sta en ik moet kussens hebben bij t zitten. Mn navel is aan het verdwijnen haha. En ook bij het bukken voel je dat je buik een beetje in de weg zit. Maar wel leuk allemaal. Love it!
    Ik voel het soms ook in mn rug. Maar het is het allemaal waard wanneer ik de klein voel schoppen
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  10. #310
    MVC Lid

    Reacties
    294
    13-08-2013

    @hidaya ja ben nu 25+4d. Ja ik voel het vooral als ik veel heb gedaan maar met werken kan ik niet anders. Al een geluk werk ik mr halftijds. Soms kan ik gwn zo moeilijk stappen door de pijn wat zal het zijn als ik bijna moet bevallen, gair inshallah.

    Mijn 2 zwangerschappen zijn hetzelfde als het gaat om buikgroei. Het begon pas te groeien rond de 20 weken. Maar verschilt ook per vrouw.

  11. #311
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Mijn buikje zie je al aardig goed.. hahaha.. maar ja is bij mij ookal weer de tweede.. bij de eerste zag je het pas echt na 25 weken..

  12. #312
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Kopen jullie een winterjas? Heb geen zin om speciaal voor mn buik zo een positiejas te kopen. Ik laat jas gewoon open dan met sjaal. Hoe doen jullie dat?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  13. #313
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    Mijn buikje zie je al aardig goed.. hahaha.. maar ja is bij mij ookal weer de tweede.. bij de eerste zag je het pas echt na 25 weken..
    Haha leuk toch.. bij mij ook. Krijg ook opmerkingen v onbekenden enzo

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  14. #314
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Haha.. is leuk jaa..

    Nee ik ga ook geen positie winterjas voor mn buik kopen... eind december heb ik al verlof.. als het heel erg koud is dan blijf ik wel thuis in die tijd. Hhh

    Iwa dames tot wanneer werken jullie? 4 weken voor jullie bevallingsdatum of 6?.. ik 6 omdat ik erg last heb van rug en bekken..

  15. #315
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    Haha.. is leuk jaa..

    Nee ik ga ook geen positie winterjas voor mn buik kopen... eind december heb ik al verlof.. als het heel erg koud is dan blijf ik wel thuis in die tijd. Hhh

    Iwa dames tot wanneer werken jullie? 4 weken voor jullie bevallingsdatum of 6?.. ik 6 omdat ik erg last heb van rug en bekken..
    Ja toch is zonde voor die paar weken.. maar gwn lekker dikke sjalen en poncho achtige dingen en jassie open. Moet goed komen!

    Ik probeer tot 4 weken te werken.. in sha Allah lukt dat!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)