+ Reageer
Pagina 77 van 77 EersteEerste ... 27 52 67 75 76 77
1.141 tot 1.150 van 1150
    Getrouwd.

Reacties
    1.285
    05-11-2007

Aah hhh.. het is de eerste week voor mn meisje. Het gaat opzich goed.. ze begint het lekker te vinden.. hamdo heeft ze er geen last van tot nu toe.. bij mn oudste was ik ook met 4 maanden begonnen..

DroomSter

Reacties
    6.010
    25-07-2012

Haha ik heb haar een keertje geprakte aardappel. Ze trok zooo een vies gezicht en moest kokhalzen haha. Ben nog niet echt begonnen met hapjes maar ga ik wel doen na de vakantie.

“De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)

Getrouwd.

Reacties
    1.285
    05-11-2007

Jammer dat deze topic uitgestorven is.. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met de dames en hun kids gaat.. Hoe doet jullie kleintje het. Is alweer een paar maandjes ouder.. die van mij is allahoma barik alweer 8 maandjes en het gaat hamd super.. ze doet het volgens het boekje..

DroomSter

Reacties
    6.010
    25-07-2012

Heeeeyyy er is weer leven!!!! Haha leuk om te horen greeneyess.. tijd gaat hard he! Mijn meisje is 7 maandjes en echt ondeugend en grappig. Met haar gaat het ook goed hamdolilaah. Hoe ziet jullie eetschema eruit?

“De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)

Getrouwd.

Reacties
    1.285
    05-11-2007

Ahlaan.. mijn meisje is druk bezig met haar ontwikkelingen hhh.. En lekker ondeugend hhh.

Haar eetschema ziet er als volgt uit. Ontbijt papfles... daarna ergens midden in de ochtend fruit.. middag fles... En tussen 16.30 en 18.00 uur groente.. soms maakt ze lange dutten tussen de middag.. En tegen half 9 haar laatste fles.. daarna lekker naar bed..

Hoe ziet jou eetschema van jou meisje..

Getrouwd.

Reacties
    1.285
    05-11-2007

En tussendoor een babyligaatje boterham... maar heb daar geen vaste tijden voor...

love.

Reacties
    1.212
    14-08-2013

Salaam wa3laikum dames,

Met ons gaat t ook goed alhamdulilaah. Kleine is bijna 8.5 maand In sha Allah. Hij is lekker druk en heel nieuwsgierig. Hij kruipt heel het huis door en houd zich aan alles vast om op te staan haha zo schattig.
    Slapen jullie kindjes nu altijd hele nacht door?
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

DroomSter

Reacties
    6.010
    25-07-2012

Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    Ahlaan.. mijn meisje is druk bezig met haar ontwikkelingen hhh.. En lekker ondeugend hhh.

Haar eetschema ziet er als volgt uit. Ontbijt papfles... daarna ergens midden in de ochtend fruit.. middag fles... En tussen 16.30 en 18.00 uur groente.. soms maakt ze lange dutten tussen de middag.. En tegen half 9 haar laatste fles.. daarna lekker naar bed..

Hoe ziet jou eetschema van jou meisje..
    Dit schema lijkt op de mijne! In de ochtend papfles daarna fruit en daarna melk en dan groente en dan weer melk. Tussendoor geef ik r kleine stukjes brood en sinds kort babyrijstwafels. Maar de laatste dagen weigert ze gewoon de fles en drinkt ze niet alles op. Ze is het echt zat volgens mij. Ben bang dat ze zo niet genoeg vocht krijgt. Cb zegt ze moet sws 500ml binnenkrijgen en daar komt ze soms echt niet aan.

DroomSter

Reacties
    6.010
    25-07-2012

Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Salaam wa3laikum dames,

Met ons gaat t ook goed alhamdulilaah. Kleine is bijna 8.5 maand In sha Allah. Hij is lekker druk en heel nieuwsgierig. Hij kruipt heel het huis door en houd zich aan alles vast om op te staan haha zo schattig.
    Slapen jullie kindjes nu altijd hele nacht door?
    Superschattig! Haha je moet nu echt allee veilig maken voor de kleine he.. vooral wanneer ze ondeugend zijn.

Op zich slaapt ze wel door. Ze wordt vaak wel in de nacht wakker en huilt dan om haar speentje. Ze hoeft niet te drinken ofzo. Ze slaapt ongeveer 8 of 9 uur achter elkaar.

love.

Reacties
    1.212
    14-08-2013

Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Superschattig! Haha je moet nu echt allee veilig maken voor de kleine he.. vooral wanneer ze ondeugend zijn.

Op zich slaapt ze wel door. Ze wordt vaak wel in de nacht wakker en huilt dan om haar speentje. Ze hoeft niet te drinken ofzo. Ze slaapt ongeveer 8 of 9 uur achter elkaar.
    Haha jaa precies!!

Gelukkig is het alleen haar speentje! Bij mij slaapt hij nog steeeds niet door en wil ook echt melk. SubhanaAllah ik laat hem ook niet huilen en hoop dat hij vanzelf door gaat slapen. Heerlijk als je zelf weer zolang achter elkaar kan slapen!!
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡