1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2
    16-06-2016

    Rijbewijs kopen?

    Goedenmiddag broeders en zusters, in het verleden heb ik hier gelezen dat mensen hun rijbewijs wouden kopen?, ik weet een mooi adress waar dit gedaan kan worden, bij interesse kunt u mij vragen, Mvg ribbaribba

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    6
    12-03-2013

    Wil je mij pmen

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2
    16-06-2016

    Ben hierop gekomen via Google www.koopeenrijbewijs.nl

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    6
    12-03-2013

    Hoe betrouwbaar is dit heb je er zelf ervaring mee?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    36
    15-08-2012

    Eerst betalen. dan wordt je zwaar opgelicht pas op broeders en zusters ga eerlijk op het beste.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    44
    17-05-2011

    Diploma kopen, zwartwerk, rijbewijs kopen...Marokko.nl zou een nieuw onderdeel moeten starten voor deze topics. 'Domme Marokkanen'

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    428
    11-06-2007

    Denk niet dat de term broeders en zuster hier aan te pas komt, vind je niet? en hoe dom kan je zijn om van zo een site iets te kopen.
    .

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    539
    06-07-2014

    wel goedkoop hoor ene B rijbewijs voor 529 euro.
    ik was wel meer kwijt dan 529 euro

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1
    18-09-2017

    Cool rijbewijs kopen voor 600 euro

    Ik heb de mijne voor 600 gekocht. Controle gehad en mocht gewoon doorrijden. Dit kan je laten maken op http://rijbewijskopen.com

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3
    07-03-2013

    Ik wil het ook, is het betrouwbaar? Word je dan ook geregistreerd bij de rdw

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    219
    11-12-2009

    Voor 100 euro heb ik eentje voor jou. Maar is noet geregistreerd.
    geen

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3
    07-03-2013

    Salam echt_onbekebd ik zoek iets waar ik echt officieel geregistreerd sta. Ken jij een adres voor mij

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    3.734
    09-06-2014

    Citaat Geplaatst door rodenna123 Bekijk reactie
    Salam echt_onbekebd ik zoek iets waar ik echt officieel geregistreerd sta. Ken jij een adres voor mij
    Dus jij wilt zonder rijbewijs gaan rijden...

    Je kunt blijkbaar niet rijden anders wil je geen rijbewijs kopen. Als jij iemand aanrijdt terwijl later blijkt dat jij geen rijbewijs hebt, kun je rekenen op een heel dik bedrag van minimaal 4 nullen als je pech hebt hebt met daarnaast waarschijnlijk nog een andere straf erbij. De verzekeraar gaat je helemaal uitkleden, dan ben je 10 keer zoveel kwijt als het rijbewijs die je nu met zigzag wilt gaan 'kopen'

    En trouwens, hoe wil je dat uberhaupt gaan doen...als jij niet bij de popo geregistreerd staat heb je niks aan dat zogenaamde rijbewijs

    We moeten die marokkaanse rotzooi mentaliteit niet hier importeren, wegwezen ermee

    Als je een rijbewijs wilt kopen ga naar Marokko, hier in NL moet je een rijbewijs halen. Ik weet hoe Marokkanen rijden en ze hebben dan nog een rijbewijs. laat staan een Marok zónder rijbewijs

    Dus ga gewoon rijlessen nemen sukkeltje. En gewoon doorgaan tot je em hebt. Heb je em niet en ga je toch rijden met dat valse rijbewijsje van je dan hoop ik dat je de eerste dag dat je achter het stuur zit gelijk mee kan komen naar het bureau en mag uitleggen waarom je een vals rijbewijs hebt