1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    196
    25-01-2010

    hoi, wanneer denk je ongeveer vrijgesproken onschuld af te ronden? Ben nog steeds aan het wachten en heb ondertussen je verhalen voor de 2 keer gelezen hahhahahahaha vooral omdat ik niet meer wist waar het precies over ging.

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    4.877
    28-09-2009

    Citaat Geplaatst door mekkabekka Bekijk reactie
    hoi, wanneer denk je ongeveer vrijgesproken onschuld af te ronden? Ben nog steeds aan het wachten en heb ondertussen je verhalen voor de 2 keer gelezen hahhahahahaha vooral omdat ik niet meer wist waar het precies over ging.
    Privé beleef ik een lastige periode, vandaar dat het op zich laat wachten. Heb dit ook aangegeven. Maar zoals je bovenaan mijn website kunt lezen ben ik terug begonnen met schrijven. Ik hoop binnen de week een nieuw vervolg te plaatsen en tegen de zomervakantie het verhaal af te ronden. Ik weet dat het lastig is om zo lang te moeten wachten, maar mijn kinderen zijn nu mijn prioriteit. Graag begrip daarvoor.
    Voorgoed gestopt met fictie schrijven omwille van Islamitische redenen. Mag ik vragen om mijn verhalen niet langer te verspreiden of te zoeken. Barakallahoe fiekoem.

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    196
    25-01-2010

    oh vervelend, moge Allah swt het voor je vergemakkelijken. Ben helemaal verslaafd aan je verhalen en aan je schrijfstijl. Ik kan niet anders dan afwachten hahahahha . Geduld is niet mijn beste eigenschap. Sterkte xx
    trotse mama van 3 prinsesjes

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    4.877
    28-09-2009

    Voorgoed gestopt met fictie schrijven omwille van Islamitische redenen. Mag ik vragen om mijn verhalen niet langer te verspreiden of te zoeken. Barakallahoe fiekoem.

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    4.877
    28-09-2009

    Voorgoed gestopt met fictie schrijven omwille van Islamitische redenen. Mag ik vragen om mijn verhalen niet langer te verspreiden of te zoeken. Barakallahoe fiekoem.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    4.877
    28-09-2009

    Voorgoed gestopt met fictie schrijven omwille van Islamitische redenen. Mag ik vragen om mijn verhalen niet langer te verspreiden of te zoeken. Barakallahoe fiekoem.

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    4.877
    28-09-2009



    Comments that make my day!

    Deze ochtend kwam ik tot de leuke vaststelling dat ik al bijna 10 jaar verhalen schrijf. De laatste tijd lees ik vaak reacties van dames de me ook al effectief zolang volgen. Dames die me ontdekten als tiener, nu zelf getrouwd zijn met kinderen en toch nog steeds kunnen genieten van mijn verhalen. Ze zijn als het ware samen met mij gegroeid in het leven en in het schrijven. Dat is toch gewoon superleuk!

    De persoonlijke band/interactie die ik heb met veel van mijn lezers is één van de redenen waarom het mij nooit echt heeft geïnteresseerd om echt een boek uit te brengen. Ik geniet teveel van de reacties en feedback die ik krijg tijdens het schrijven. Ik kan het me gewoon niet voorstellen om maandenlang in mijn uppie een boek te schrijven en dan bang af te wachten wat het publiek ervan zal vinden. Ik heb het al vaak gezegd, maar mijn lezers dragen echt veel meer bij aan mijn verhalen dan ze denken.

    Yes, ik ben weer lekker gemotiveerd de laatste dagen en nu ik weer boordevol inspiratie zit heb ik ook beseft dat ondanks ik af en toe blogs/gedichten/quotes schrijf, dat mijn hart echt wel bij het schrijven van het verhalen ligt.

    Tot zover dit sentimenteel intermezzo. Ik ga maar eens verder met het schrijven van het volgende vervolg!

    Wil je mijn verhalen (her)ontdekken? Klik hier

    Voorgoed gestopt met fictie schrijven omwille van Islamitische redenen. Mag ik vragen om mijn verhalen niet langer te verspreiden of te zoeken. Barakallahoe fiekoem.

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    4.877
    28-09-2009



    Over een tweetal weken hoop ik mijn verhaal 'Vrijgesproken onschuld' na anderhalf jaar schrijven eindelijk af te ronden. Eind augustus zal ik dat verhaal ook beschikbaar stellen als E-book op mijn website. Wie deel 1 (Terechtgestelde onschuld) nog niet gelezen heeft, begin er snel aan zodat je snel verder kunt met deel 2 (Vrijgesproken onschuld).


    Klik hier om al mijn verhalen te bekijken

    Voorgoed gestopt met fictie schrijven omwille van Islamitische redenen. Mag ik vragen om mijn verhalen niet langer te verspreiden of te zoeken. Barakallahoe fiekoem.