+ Reageer
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 2 3 4
46 tot 52 van 52
    MVC Lid

Reacties
    156
    12-10-2012

Notif.

MVC Lid

Reacties
    196
    25-01-2010

hoi, wanneer denk je ongeveer vrijgesproken onschuld af te ronden? Ben nog steeds aan het wachten en heb ondertussen je verhalen voor de 2 keer gelezen hahhahahahaha vooral omdat ik niet meer wist waar het precies over ging.

MVC Lid

Reacties
    4.844
    28-09-2009

Citaat Geplaatst door mekkabekka Bekijk reactie
    hoi, wanneer denk je ongeveer vrijgesproken onschuld af te ronden? Ben nog steeds aan het wachten en heb ondertussen je verhalen voor de 2 keer gelezen hahhahahahaha vooral omdat ik niet meer wist waar het precies over ging.
    Privé beleef ik een lastige periode, vandaar dat het op zich laat wachten. Heb dit ook aangegeven. Maar zoals je bovenaan mijn website kunt lezen ben ik terug begonnen met schrijven. Ik hoop binnen de week een nieuw vervolg te plaatsen en tegen de zomervakantie het verhaal af te ronden. Ik weet dat het lastig is om zo lang te moeten wachten, maar mijn kinderen zijn nu mijn prioriteit. Graag begrip daarvoor.

MVC Lid

Reacties
    196
    25-01-2010

oh vervelend, moge Allah swt het voor je vergemakkelijken. Ben helemaal verslaafd aan je verhalen en aan je schrijfstijl. Ik kan niet anders dan afwachten hahahahha . Geduld is niet mijn beste eigenschap. Sterkte xx
    trotse mama van 3 prinsesjes