1. #436
    MVC Lid

    Reacties
    16.896
    23-05-2008

    Is die 'gezellige meid' niet dat Dunyageval, ze is net zo pijnlijk dom.

  2. #437
    Bijna Lid

    Reacties
    3.224
    07-06-2016

    Joellie laten je emotis spreken duun, dat nit guut, want dan sij berijk duun wat zij wiellen.

  3. #438
    La illaha illa ALLAH

    Reacties
    8.092
    06-07-2008

    http://www.cie.ugent.be/bogaert/bogaert5.htm


    Geschreven door Linda Bogaert verbonden aan de universiteit van Gent


    Hier nog een hele lijst van haar andere publicaties. Heel interessant om door te nemen.

    http://www.cie.ugent.be/bogaert/

    Ts....misschien is dit iets voor jou om te lezen?
    ALLAH OU AKBAR!!!!!

  4. #439
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Ik moet wel iets toegeven wat de athiesten wel goed in waren de grootste massamoorden in de geschiedenis http://www.nolandalla.com/worst-mass...human-history/ . Maar heb nog steeds geen feiten gehoord van de ongelovigen wat ze nou hebben bijgedragen aan de beschaving.Ze zijn nog steeds de verre minderheid in alles ,maar deze kleine mensen proberen een beetje kabaal te maken en doen uit de hoogte maar hebben niets maar dan ook helemaal niets omdat te onderteunen . Hele vreemde wezens zijn die ongelovigen .

  5. #440
    MVC Lid

    Reacties
    4.454
    02-11-2014

    Wat kom je ons lastig vallen met je lasterlijkheden in deze mooie maand al kareem duivelsgebroed.

    Ik snap niet hoe je niet vd islam of Allah swt kan houden misschien verwar je cultuur met de islam

    Zelf haat ik alle culturen vooral de marokkaanse maar des te meer ik juist vd islam houd.

    Islam is rahma en rechtvaardigeid en waarheid.

    Verwijder je topic en ga wat nuttigs doen onrechtvaardig mens.
    Citaat Geplaatst door MaoZedong Bekijk reactie
    neem ze niets kwalijk er worden niet veel topics meer gestart door leden dus doet de redactie het
    Raar, alle kinderen zitten nu op school.

  6. #441
    *Mocro schrijver*

    Reacties
    7.472
    05-03-2006

    Ex-moslim is wel een heel mooi woord voor het beschrijven van afvalligen.

    Bhael shi piloot die nu ex-piloot is.
    Dat zou betekenen dat hij het niet meer is in zijn functie. Maar hij kan nog steeds vliegen.
    Bij ex-moslim duidt het dat hij/zij voorheen een moslim was. Maar nu niet meer. Maar die persoon kent wel het geloof. Althans die indruk wordt gewekt. Meestal zijn die ex-moslims nooit moslim geweest. Plus ze weten niet wat echt aanbidding is van Allah, want dat gevoel kennen ze niet. Ze zullen wel het concept begrijpen. Maar nooit weten wat het is om Allah te aanbidden.

    Allah laat dwalen wie Hij wil, en leidt wie Hij wil. Als Hij jou laat dwalen weet mshiti fiha.

    Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

  7. #442
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door gezellige-meid Bekijk reactie
    surat al-ighlaas begint wel degelijk met HIJ

    Bismi llahi-r-rahmani-r-rahim

    Qull hu-wa llahu ahad (1)
    Allahu-s-samad (2)
    lam yalid, wa-lam yulad (3)
    wa-lam yakul-lahu kuff-wan ahad. (4)

    Ook Semitische talen hebben zoals de Nederlandse taal geen neutraal grammaticaal voornaamwoord, onder Semitische talen valt: het Arabisch, het Amhaars, het Hebreeuws, het Tigrinya en het Maltees.

  8. #443
    Verbannen

    Reacties
    1.229
    04-12-2012

    Citaat Geplaatst door Cecile Bekijk reactie
    Zoeken naar bevestiging is het zelfde als een gesloten geest hebben oftewel bekrompen zijn. Heb je vragen? Wil je antwoorden? Stel die dan vanuit een open blik en kan je er ergens niet in vinden onderbouw dan je kritiek met argumenten.
    nogmaals, ik heb geen kritiek gegeven, stel enkel vragen en reageer op mensen.

  9. #444
    Verbannen

    Reacties
    1.229
    04-12-2012

    Citaat Geplaatst door David Bekijk reactie
    Zo kan je zien dat je helemaal niets van de islam begrijpt. Volgens mij ben je nooit een moslima geweest haha.
    ow want wat ik zeg klopt niet wil je zeggen?
    kan je ook gewoon inhoudelijk reageren op mijn reacties of kan je alleen dom doen?

  10. #445
    MVC Lid

    Reacties
    18
    24-11-2013

    Hoi lieve schat. Ik probeer je te bereiken maar weet niet hoe. Je hebt me letterlijk verbannen. Wel erg jammer. Toch wil ik je dit kwijt. Helaas is het einde nabij en ik kan je vertellen het is erg leeg nu hier om mij heen zonder jouw. Wij hebben veel mooie momenten gekend samen. Samen vaak weggeweest en erg veel gelachen. Als ik aan de momenten denk dat heb ik zoveel pijn en heb nergens zin meer in. Je hebt wat in mij los gemaakt knappert. Ik zeg je een ding, ik geef veel om je erg veel. En het doet enorm veel pijn dat je er nu niet meer bent! Ik dacht dat er echt toekomst in zat maar door zo iets kleins en niet eens op die manier bedoelt, mij aan de kant zetten is wel erg pijnelijk. Maar de keuze is aan jouw! Ik hoor heel graag weer van je. App me bel me. Ik wil weer die leuke momenten samen hebben met jou. Samen in de auto zingend jij en ik. En samen hand in hand lopend over de grachten in Amsterdam. Mis je leukerd. Mis je. Liefs mij. Ver uit het oog, maar diep uit het hart!

  11. #446
    MVC Lid

    Reacties
    18
    24-11-2013

    Citaat Geplaatst door Wordnietlid Bekijk reactie
    Van mij mogen jullie gestenigd worden.
    Hoi lieve schat. Ik probeer je te bereiken maar weet niet hoe. Je hebt me letterlijk verbannen. Wel erg jammer. Toch wil ik je dit kwijt. Helaas is het einde nabij en ik kan je vertellen het is erg leeg nu hier om mij heen zonder jouw. Wij hebben veel mooie momenten gekend samen. Samen vaak weggeweest en erg veel gelachen. Als ik aan de momenten denk dat heb ik zoveel pijn en heb nergens zin meer in. Je hebt wat in mij los gemaakt knappert. Ik zeg je een ding, ik geef veel om je erg veel. En het doet enorm veel pijn dat je er nu niet meer bent! Ik dacht dat er echt toekomst in zat maar door zo iets kleins en niet eens op die manier bedoelt, mij aan de kant zetten is wel erg pijnelijk. Maar de keuze is aan jouw! Ik hoor heel graag weer van je. App me bel me. Ik wil weer die leuke momenten samen hebben met jou. Samen in de auto zingend jij en ik. En samen hand in hand lopend over de grachten in Amsterdam. Mis je leukerd. Mis je. Liefs mij. Ver uit het oog, maar diep uit het hart!