1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    wat betekent het...

    Citaat Geplaatst door saloua54
    ik heb vannacht heel vreemd gedroomd over allerlei rare dieren in mijn huis een slang in mijn bed kikkers overal en rare hagedissen ik werd gek in me droom en gilde ze moeten weg en ik gooide ze uit het balkon met mijn zusje die me overigens hielp en de hele tijd zei ze zijn onschadelijk ik droomde ook over vissen die los in huis lagen te spartelen ik vind het dood eng wat zal het betekenen help me
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    389
    19-04-2005

    hmmm hagendissen en kikkers....is wel eng ..... heb ej iets verkeerds gedaan of zo?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    389
    19-04-2005

    ow....nou dan weet ik het niet....enge dromen komen wel vaker voor...maar ik weet niet wat et betekent....weet je niemadn kan dromen uitleggen iemand vroeger kon dromen uitleggen maar ik weet niet meer wie...(die gene is al dood hoor lai ra7mou)

  4. #4
    is eigenlijk een wortel

    Reacties
    1.167
    14-05-2003

    Citaat Geplaatst door saloua54
    ik heb vannacht heel vreemd gedroomd over allerlei rare dieren in mijn huis een slang in mijn bed kikkers overal en rare hagedissen ik werd gek in me droom en gilde ze moeten weg en ik gooide ze uit het balkon met mijn zusje die me overigens hielp en de hele tijd zei ze zijn onschadelijk ik droomde ook over vissen die los in huis lagen te spartelen ik vind het dood eng wat zal het betekenen help me

    ik weet wel dat wanner je over slangen droomd dat betekend dat je je gebed niet goed verricht.
    en slangen zijn ook vijanden, jaloeze mensen ect.
    ga nooit heen zonder te groeten, ga nooit heen zonder een zoen.
    als je het noodlot zal ontmoeten, kan je het morgen niet meer doen.
    ga nooit heen zonder te praten, dat doet soms een hart zo'n pijn.
    wat je 'smorgens het verlaten kan er 'savonds niet meer zijn.!!!!!!!!!

  5. #5
    *Kickbokster*

    Reacties
    868
    28-02-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Van de overleveringen van walidin.com dat helaas is verwijderd, maar ik heb die dromen nog opgeslagen...

    Slangen
    Een slang symboliseert iemands grootste vijand. Hoe groter de slang hoe groter de vijand.


    Slang in huis
    Als men droomt dat een slang het huis binnen komt, vertegenwoordigt dat zijn naaste verwanten, als de slang het huis verlaat zijn het verre verwanten(vijanden).
    Sofyan und Najla für die Ewigkeit...

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    188
    14-08-2004

    Wat ik ook weet is gewoon dat je het gebed niet heb verricht of dat jij het verricht helemaal niet verricht Lahaloem zuster Allah weet het......
    Een moslim is degene die gelooft in de eenheid van Allah en zich overgeeft aan Zijn Wil zonder aan Hem deelgenoten toe te kennen.

  7. #7
    *Kickbokster*

    Reacties
    868
    28-02-2005

    MVC Premium MVC Premium
    ja precies ook al staan zulke dingen gewoon op een *********, je moet nooit gaan geloven totdat je het zeker weet dat het er is en met dromen is het helemaal niet zeker...Allahou'a3lam, alleen Allah soebhana wa ta3ala weet het!
    Sofyan und Najla für die Ewigkeit...