1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    225
    11-04-2009

    Steun mourad met 5 euro

    Exclamation Doneer jij ook 5 € deze maand voor mourad uit agadir
    Salam wa3laykom beste broeders en zuster.

    Lieve vrienden Zouden jullie mij kunnen helpen om zijn droom waar te maken. Hij heeft een nieuwe lichte rolstoel nodig nieuwe op maat gemaakte schoenen en nieuwe kleren. Ik doe dit niet voor me zelf maar voor deze lieve jongeman van 30 jaar. Al is het 5 euro pp Lieve mourad is geboren met een geestelijk handicap, mourad kon altijd zelfstandig lopen en spelen. Tot dat hij werd aanreden door een taxi die er vervolgens ervandoor is gegaan zonder pardon, zonder excuus Deze jongeman woont in agadir en dit jaar heb ik hem moge leren kennen. Voorheen was ik altijd bang voor " zulke mensen" moge Allah swt mij hier voor vergeven. Maar naar dat ik met mourad heb gepraat en we hebben samen gespeeld is mijn angst weg elhamdouillah. Ik wil deze jongeman zo graag helpen. Hij heeft geen vader meer is 6 jaar geleden overleden. Zijn oudste broer is 3 jaar geleden verongelukt en zijn moeder is zelf slecht te been. En erg ziek ze draagt deze jongen man van boven na beneden zodat hij voor de deur kan zitten. Hij heeft een rolstoel waar hij alleen in kan zitten en niet geduwd kan worden. Ik hoop met jullie hulp deze maand de maand van ramadan 500€ bij elkaar te verzamelen. Zodat ik na de ramadan langs kan gaan met een nieuwe rolstoel en samen met hem nieuwe kleertjes en opmaat gemaakte schoenen kan laten maken. Dit kan alleen met jullie hulp als is het 5 euro p.p Elke euro telt voor deze lieve jongenman. Ik hoop dat jullie mij kunnen vertrouwen en dat wij samen deze lieve man kunnen helpen. Help mij ‼️‼️‼️ Moge Allah swt jullie belonen. Jullie gezonde kinderen schenken. Ameen https://www.dreamordonate.nl/mijn-profiel ‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️ 5 euro is gedoneerd door een lieve zuster. Dankjewel moge Allah swt jou en je familie het paradijs schenken. Ameen 

    http://www.dreamordonate.nl/6231-mij...voor-een-ander


    Moge Allah swt jullie belonen voor elke euro die jullie doneren. Gezegende ramadan

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    225
    11-04-2009

    31 x bekeken maar niemand reageerd of doneert jammer .

    http://www.dreamordonate.nl/6231-mij...voor-een-ander

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    69
    18-10-2004

    Salam oe haleikom.
    Tot wanneer kan je doneren?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2
    08-02-2014

    salaam,

    voor diegene die zakaat elfitr willen uitgeven aan liefdadigheid het is helaas niet toegestaan.
    zakaat elfitr is alleen toegestaan in voeding, gelijkheid van 3 kilo graan per persoon.

    Veel mensen geven €5 aan de moskee, maar de moskee koopt hiermee eten en deelt het uit aan de arme moslims.
    indien iemand geld wil doneren mag dat alleen indien jij iemand wil steuenen om daarmee zn eten te kopen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    225
    11-04-2009

    Lieve broeders en zusters nog 150€ Inchallah

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.043
    13-04-2014

    Alaykoum selaam, wanneer ga je naar Marokko?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    225
    11-04-2009

    Aug inschallah mvg