1. #16
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Citaat Geplaatst door Amazigh- Bekijk reactie
    Rotzooi? Spreek voor je zelf, kijk het zijn Masha'Allah broeders. Die niks te maken willen hebben Marokkaanse wijven,
    ik vind broeders niet ma sha Allah als ze dit soort foto's maken en deze in de media terechtkomen, maar dat is mijn mening. .
    .

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    1.172
    16-07-2014

    Citaat Geplaatst door Ta7rant_ Bekijk reactie
    ik vind broeders niet ma sha Allah als ze dit soort foto's maken en deze in de media terechtkomen, maar dat is mijn mening. .
    Beter dan pypfilmjes

  3. #18
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Citaat Geplaatst door Amazigh- Bekijk reactie
    Beter dan pypfilmjes
    Eigenlijk niet beter dat dit minder "slecht" is, maakt het niet beter, het is allebei fout! dus eigenlijk zie ik ze beiden liever niet .
    .

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Ja, je kunt duidelijk zien dat ze iets met zwarte vrouwen hebben om Marokkaanse vrouwen jaloers te maken... overduidelijk, waarschijnlijk gaan er nu wat Marokkaanse vrouwen dood van jaloezie en anders wel om da magische pony's.
    Zullen we maar zeggen dat racisme in soorten en maten komt?
    Kun je mij leren hoe je dat kunt zien? Dan kan ik dat tenminste ook opmerken als Marokkaanse vrouwen dat bijvoorbeeld doen. Kun jij dat ook zien?

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    241
    11-01-2015

    Hahahahaha. Kapot smerig, ze laten zich gewoon verlagen tot rotzooi.

  6. #21
    .

    Reacties
    5.752
    13-01-2008

    Het veranderd hier ook nooit, mensen moeten op zichzelf letten.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Miosin Bekijk reactie
    Hahahahaha. Kapot smerig, ze laten zich gewoon verlagen tot rotzooi.
    Waarom zijn donkere vrouwen rotzooi?

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    241
    11-01-2015

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Waarom zijn donkere vrouwen rotzooi?
    Niet allemaal maar ik ben een voorstander van volk bij volk, en lang niet iedereen is moslim

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Miosin Bekijk reactie
    Niet allemaal maar ik ben een voorstander van volk bij volk, en lang niet iedereen is moslim
    In een Islamitische land met een Islamitische wetgeving zou je gestraft worden als je zo een ideologie zou verspreiden.
    Onderscheid dient gemaakt te worden tussen moslim en niet moslim heel simpel.

  10. #25
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door DeRegeerder Bekijk reactie
    Kun je mij leren hoe je dat kunt zien? Dan kan ik dat tenminste ook opmerken als Marokkaanse vrouwen dat bijvoorbeeld doen. Kun jij dat ook zien?
    Even op de geheime site de juiste bril selecteren, zijn maar 34 euro
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.290
    19-03-2016

    Meeste Turkse meiden die met niet moslims gaan komen uit soenni families. En ze zijn 9 van de 10 keren zijn het moslima. Hieron wil ik absoluut niet met een Turkse trouwen.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Even op de geheime site de juiste bril selecteren, zijn maar 34 euro
    Dus eigenlijk plaats je wederom onzin om de Marokkaanse man in diskrediet te brengen. Eeven serieus, Petrus. Is de koek nog steeds niet op nu je de 30 ruim gepasseerd bent?

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.290
    19-03-2016

    Wat staat er op de foto eigenlijk?

  14. #29
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door DeRegeerder Bekijk reactie
    Dus eigenlijk plaats je wederom onzin om de Marokkaanse man in diskrediet te brengen. Eeven serieus, Petrus. Is de koek nog steeds niet op nu je de 30 ruim gepasseerd bent?
    De Marokkaanse man? Ik lach alleen om het openingsbericht, niet alles dramatiseren en niet vreemde namen toedichten.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Hahaha, als het nou mooie negerinnen waren zeg ik OK, maar dit blijft net zo triest als wat die vrouwen doen daar in Frankrijk.