1. #1291
    MVC Lid

    Reacties
    11.257
    18-01-2013

    Breaking News:
    Ajax is bezig met Siem de Jong. Die in 2011 Ajax richting die 3e ster schoot.
    Onderhandelingen zijn bezig. Maar Ajax voorkeur is kopen en 4 jaar.


  2. #1292
    Verbannen

    Reacties
    2.927
    09-11-2006



    Huddersfield Town‏Verified account @htafcdotcom 1h1 hour ago
    More
    CONFIRMED: #htafc completes the signing of attacking midfielder Abdelhamid Sabiri from @1_fc_nuernberg! http://bit.ly/Sabiri ������ (DTS)


    abdelhamid Sabiri gaat bij Huddersfield town spelen, en heeft een contract getekend voor 3 jaar tot 2020



  3. #1293
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Mooie club voor hem

  4. #1294
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Officieel Di Maria voor 50 miljoen naar Barca,Dat betekend dat Mbappe 100% naar psg komt

  5. #1295
    A Man Apart

    Reacties
    2.805
    27-09-2016

    Deze boys hebben heavy transfer

    Van planet earth naar hiernamaals

    De Man Der Heden

  6. #1296
    Worldfamous

    Reacties
    25.416
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Dolberg bod van 50 miljoen van Monaco.

    4 uitsmijters inhuren en persoonlijk begeleiden tot de voordeur van Monaco, geen risico's. Zo zou ik het aanpakken als Overmars was

  7. #1297
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Luuk de jong naar Bordeaux

  8. #1298
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Mbappe richting Parijs voor medische keuring,150 miljoen betaald psg plus 1 speler ,Monaco mag kiezen tussen lucas moura of draxler of pastore

    Eerlijk die bedragen gaan egt tever nu, PSG heeft nu de 2 duurste spelers ooit

    Draxler maakt meeste kans omdat hij niet lang bij psg speelde

    http://www.goal.com/nl/news/786/tran...er-mbapp%C3%A9

  9. #1299
    MVC Lid

    Reacties
    11.257
    18-01-2013

    Mooi en nu aan het werk!
    Alles uit het verleden is vergeven en vergeten.

    https://www.youtube.com/watch?v=UMkcEC5nWd4



    SH-NN Tab

    via Tapatalk

  10. #1300
    MVC Lid

    Reacties
    244
    15-07-2013

    Volgens sommige media is het rond.

    Dembele naar Barca.


    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...joen-euro.html

  11. #1301
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door BBITG Bekijk reactie
    Volgens sommige media is het rond.

    Dembele naar Barca.


    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...joen-euro.html
    Realfans zijn nu bang geworden.

  12. #1302
    MVC Lid

    Reacties
    244
    15-07-2013

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Realfans zijn nu bang geworden.

    Met alleen Dembele ben je er nog niet hoor. Heel dat transferbeleid bij Barca gaat nergens meer over. Ze hebben zich blind gestaard op Dembele en Coutinho alsof dat de enige 2 voetballers zijn die rondlopen. Persoonlijk vind ik dat ze beter Fekir hadden kunnen halen voor op het middenveld ipv zo lang op Coutinho wachten. En Bravo terug halen want die Ter Stegen en Cillesen zijn helemaal niks.

  13. #1303
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Ik vrees eerder Neymar dan Dembele. Zou alsnog een prima aankoop zijn. Beter dan die Deulofeu troep.

    Zoals BBITG al zegt, Barça is er nog niet. Achterin mag best wel wat gekocht worden, op het middenveld ontbreekt nog wat en een goeie back-up voor Suarez mag ook wel aangetrokken worden.


  14. #1304
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door BBITG Bekijk reactie
    Met alleen Dembele ben je er nog niet hoor. Heel dat transferbeleid bij Barca gaat nergens meer over. Ze hebben zich blind gestaard op Dembele en Coutinho alsof dat de enige 2 voetballers zijn die rondlopen. Persoonlijk vind ik dat ze beter Fekir hadden kunnen halen voor op het middenveld ipv zo lang op Coutinho wachten. En Bravo terug halen want die Ter Stegen en Cillesen zijn helemaal niks.
    Dat is waar, maar toch. 1e aankoop is in ieder geval belangrijk. Dembele is zo goed. Nu hopen nog op Coutinho of Eriksen en een verdediger.
    Bravo of Diego Alves kopen van Valencia. Ter Stegen is inderdaad zo slecht man.
    Ik heb liever Cillesen, Cillesen heeft 2 wedstrijden gekeept en veel beter gekeept dan Ter Stegen.

    Ze moeten die Seri halen van Nice. Hij doet me denken aan Xavi. Verratti volgend jaar halen of Seri echt een nr 6. Zo middenvelder balvast kan Barca juist gebruiken. Gomes kan dat niet en komt te kort.
    Raktic kan alleen van afstand schieten en heeft loopvermogen maar voor de rest is zijn handelssnelheid te traag.

  15. #1305
    MVC Lid

    Reacties
    244
    15-07-2013

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Ik vrees eerder Neymar dan Dembele. Zou alsnog een prima aankoop zijn. Beter dan die Deulofeu troep.

    Zoals BBITG al zegt, Barça is er nog niet. Achterin mag best wel wat gekocht worden, op het middenveld ontbreekt nog wat en een goeie back-up voor Suarez mag ook wel aangetrokken worden.
    Neymar is ook al 25, Dembele 20 en heeft iig wel potentie om iets te worden. Wij hebben helaas geen luxe probleem als jullie met Asensio en Isco op de bank. Weet je nog wat ik je tijdje geleden over Asensio zei, dat was nog voor die 2 knallers tegen Barca. Echt prachtige voetballer. Daar gaan jullie nog lange tijd plezier aan beleven.