1. #376
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door smooth_a Bekijk reactie
    En ze hebben ook weer een bod uitgebracht op Mahrez
    Ik hoop echt dat hij naar Arsenal gaat. Als ze dan ook nog een topspits halen worden ze gewoon kampioen denk ik. Ik had gehoopt op Zlatan, begrijp nog steeds niet waarom hij voor Man United heeft gekozen, ze spelen geen eens CL.

  2. #377
    Verbannen

    Reacties
    5.995
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Ik hoop echt dat hij naar Arsenal gaat. Als ze dan ook nog een topspits halen worden ze gewoon kampioen denk ik. Ik had gehoopt op Zlatan, begrijp nog steeds niet waarom hij voor Man United heeft gekozen, ze spelen geen eens CL.
    Arsenal kampioen whahahahah

  3. #378
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    F de Boer wil Blind halen naar Inter. Gisteren op MOTD noemden ze Blind een topspeler, echt bizar man.

    En Juventus heeft interesse in Eriksen van Tottenham en Cesc Fabregas van Chelsea.

  4. #379
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Steven Defour gaat van Anderlecht naar Burnley voor 8 miljoen.

    En Senderos (voormalig Arsenal speler) gaat misschien naar Glasgow Rangers.

    Dit zijn typisch spelers die Ajax ook had kunnen halen.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Philippe_Senderos

  5. #380
    Vicit vim virtus

    Reacties
    19.028
    04-09-2010

    lol

    http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160817_02427516

    Toptransfer Anderlecht vertrekt al: vanavond tekent hij bij nieuwe ploeg

    Sebastien De Maio tekent vanavond bij de Italiaanse eersteklasser Fiorentina. Dat vernam onze redactie. Het gaat om een huur met aankoopoptie. Anderlecht betaalde deze zomer nog 3,3 miljoen euro voor de verdediger. Maar hij kwam in conflict met trainer René Weiler.

    Anderlecht reist vandaag naar Slavia Praag en doet dat zonder Sebastien De Maio (29) en Fabrice N’Sakala (26). Die eerste pikte de kritiek van trainer René Weiler niet en belde daarop voor de neus van zijn ploegmaats naar zijn makelaar om een nieuwe club te zoeken. De Maio is nochtans maar pas gekocht voor 3,3 miljoen euro.

    Nog geen vijftig dagen nadat hij overkwam van Genua wilde de Fransman alweer weg. Hij ondergaat vandaag zowaar al medische testen bij Fiorentina. De Maio kan het niet verkroppen dat trainer René Weiler openlijk kritiek geeft omdat hij te traag en te laag verdedigt. Maandag, na de 0-0 op STVV, botste het duo al voor de tweede keer en dit keer ging het hard.

    Tegenspraak

    Voor de ochtendtraining riep Weiler de spelersgroep samen voor een bespreking. Weiler viseerde De Maio omwille van zijn prestatie tegen Sint-Truiden. De Fransman repliceerde meteen, maar Weiler legde hem het zwijgen op: “Alleen ik spreek.” Daarop escaleerde het. Een kwade De Maio riep: “Als jij mag spreken, dan ik ook. Coach, als jij de spelers niet respecteert, dan wij jou ook niet.”

    Onaanvaardbaar. Weiler stuurde daarop iedereen het trainingsveld op, behalve De Maio. Die pakte dan maar zijn telefoon en belde voor de hele groep naar zijn makelaar om een nieuwe club voor hem te vinden. Hij gedroeg zich als the king en liep ook naar het bureau van Van Holsbeeck. Daar vertelde hij dat hij heimwee had naar Italië, dat hij niet akkoord is met de kritiek... Alles om een transfer te forceren.

    Vandaag is De Maio al in Fiorentina, vanavond tekent hij een huurcontract met een aankoopoptie die mogelijk lager ligt dan 3,3 miljoen.
    Citaat Geplaatst door Gerry Adams
    In the past I have defended the right of the IRA to engage in armed struggle. I did so because there was no alternative for those who would not bend the knee, or turn a blind eye to oppression, or for those who wanted a national republic. Now there is an alternative.

  6. #381
    MVC Lid

    Reacties
    671
    16-12-2015

    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Ik had niet meer gerekend op Ziyech, maar volgens geruchten zijn ze wel degelijk bezig met hem.
    ik weet niet man, alles wat je hoort in de media is niet zo betrouwbaar, volgens mij naait Ajax haar supporters gewoon door te zeggen dat ze bezig zijn met Ziyech, geloof me Ajax gaat niemand meer kopen tenzij er niemand meer vertrekt ze hebben al een heel groot selectie.

  7. #382
    Bentayeb + Nador

    Reacties
    20.959
    06-03-2010

    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Ik hoop echt dat hij naar Arsenal gaat. Als ze dan ook nog een topspits halen worden ze gewoon kampioen denk ik. Ik had gehoopt op Zlatan, begrijp nog steeds niet waarom hij voor Man United heeft gekozen, ze spelen geen eens CL.
    Jij begrijpt nooit iets.
    United is een tien keer zo grote club als Arsenal. Of ze nou CL spelen of niet... Daarnaast doe ik liever niet mee als ik toch in de eerste ronde word uitgeschakeld
    --

  8. #383
    MVC Lid

    Reacties
    3.860
    12-06-2016

    Ramselaar naar psv voor ongeveer 4.5 miljoen ecl. Bonussen

  9. #384
    Verbannen

    Reacties
    4.175
    09-11-2014

    Wydad-Casablanca heeft de Liberiaanse international William Jebor binnen. De speler komt over van het Portugese Rio Ave. William werd eerder uitgeleend aan Ponferradina. De club uit Casablanca bond eerder Younes Bellakhdar, Fahd Aktaou, Abdeladim Khadrouf, Anass Lemrabet, en Chisom Chikatara aan zich.

    William Jebor begon zijn carrière in eigen land bij LPRC Oilers. Daarna speelde de spits voor Taliya, Tersana, El-Sharqeya, El-Geish, Al-Ahli Tripoli, Rio Ave en Ponferradina.

    De 24-jarige spits is op dit moment de topscorer van zijn land in de Afrika Cup 2017 kwalificatie, met vijf doelpunten. In clubverband speelde William al 110 wedstrijden en wist hij 78 keer het net te vinden.


    Wydad enige club samen met Tanger die goede aankopen doet nu alleen nog een goede cm en dan zit het wel goed.

  10. #385
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door commissaris Bekijk reactie
    Jij begrijpt nooit iets.
    United is een tien keer zo grote club als Arsenal. Of ze nou CL spelen of niet... Daarnaast doe ik liever niet mee als ik toch in de eerste ronde word uitgeschakeld
    Ja maar Arsenal heeft in principe een beter team, en hij heeft nog nooit de CL gewonnen. Misschien gokt hij op volgend jaar, maar we weten beide dat Man United volgend jaar ook niet ver gaat komen in de CL.

  11. #386
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    LOL Siem de Jong naar PSV. Ga maar lekker mislukken bij die stinkboeren.

    Ajax wil Tim Krul halen van Newcastle, ik vind hem beter dan Cillessen, dus klinkt goed.

  12. #387
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Steven Pienaar gaat naar Sunderland van Everton. Zo'n ervaren speler had Ajax kunnen gebruiken.

    Nacer Chadli mag voor 15 miljoen weg van Tottenham, Swansea heeft interesse.

  13. #388
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Mahrez blijft bij Leicester City, toch opvallend dat zowel hij als Vardy niet voor het grote geld hebben gekozen.

    Bas Dost gaat waarschijnlijk naar Sporting Lissabon. Hij is niet meer nodig aangezien Mario Gomez gaat tekenen bij VfL Wolfsburg.

    En kent iemand Leon Bailey? Hij schijnt een groot talent te zijn. Ajax wil hem halen voor 10 tot 15 miljoen euro, maar Racing Genk wil 20 miljoen.

  14. #389
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Zowel Bas Dost als Luc Castaignos gaan naar Sporting Portugal, toch opvallend 2 Hollandse spitsen.

    En Arsenal heeft een onbekende aanvaller gehaald voor 20 miljoen, kent iemend Perez van Deportivo La Coruña? Echt belachelijk, ze worden dit jaar dus weer geen kampioen.

    En Bel Hassani gaat waarschijnlijk naar AZ, mooie transfer.

  15. #390
    MVC Premium

    Reacties
    16.211
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Mustafi naar Arsenal is ook rond. Slimani van Sporting naar Leicester.