1. #121
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Trudie Bekijk reactie
    Haha pff bij mij ook een hele chaos in mijn kamer! Maar alles is interessanter dan het leerwerk. Ik staar liever uren naar de muur dan dat ik mijn hersenen kraak
    Zo herkenbaar dit

  2. #122
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016

    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Ja gelukkig. Eigenlijk heb ik officieel pas 11 juli vakantie, maar je moet vanaf 28 juni maar 3 dagen terug. Waarvan 1 dag sportdag en daar ga ik dus echt niet naartoe. Na de toetsweek boeit school me helemaal niks.

    Shokran Ja ik ga ook naar Tanger voor een weekje ofzo, maar daar kom ik zelf niet vandaan.
    Haha ja zou ik ook doen. Die dagen erna zijn niet meer zo belangrijk inderdaad.

    Ooh oke heerlijk! En hoelang blijf je weg?

  3. #123
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016

    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Ahahha dus dat. Maar dan zou ik met mijn vriendinnen van vroeger naar de stad gaan ofzo. Ik heb geen school nodig voor gezelligheid met hun.
    Hahaha precies!

  4. #124
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016

    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Zo herkenbaar dit


    Op dat moment kom je er zelfs achter dat je dingen in je kamer hebt, die je eerder nooit gezien hebt

  5. #125
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Trudie Bekijk reactie
    Haha ja zou ik ook doen. Die dagen erna zijn niet meer zo belangrijk inderdaad.

    Ooh oke heerlijk! En hoelang blijf je weg?
    Die leraren hadden wel al door dat helft die sportdag zou skippen. Hij zei dus daarom dat je een cijfer ervoor kreeg en ben je dr niet kan het een onvoldoende opleveren. Mag ie doen, ik wil niet doodgaan die dag voor zijn rotvak. Hij vergeet is Ramadan.

    Ruim een maand. Tm 18 augustus volgens mij. Ik vond het eerst geweldig, maar denk nu dat het misschien een beetje te lang is. Maarja wordt vast leuk we gaan naar verschillende steden.

  6. #126
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Trudie Bekijk reactie


    Op dat moment kom je er zelfs achter dat je dingen in je kamer hebt, die je eerder nooit gezien hebt
    Echt he. Of mijn muur heeft beetje van die bobbeltjes door het behang en tijdens het leren ontdek ik allemaal gekke vormpjes van die bobbeltjes.

  7. #127
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Eetsmakelijk lieverds!

  8. #128
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016

    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Die leraren hadden wel al door dat helft die sportdag zou skippen. Hij zei dus daarom dat je een cijfer ervoor kreeg en ben je dr niet kan het een onvoldoende opleveren. Mag ie doen, ik wil niet doodgaan die dag voor zijn rotvak. Hij vergeet is Ramadan.

    Ruim een maand. Tm 18 augustus volgens mij. Ik vond het eerst geweldig, maar denk nu dat het misschien een beetje te lang is. Maarja wordt vast leuk we gaan naar verschillende steden.
    Haha die leraar is ook een grapjas. Sportdag is meer een activiteit, waarvoor een cijfer? Ach ach, laat hem maar een onvoldoende geven, je gaat er toch niet slechter van slapen

    Aah heerlijk! Ja na twee weekjes ga je het al lang vinden. Maar het gaat sws snel voorbij, voor je het weet ben je weer terug in dit kikkerlandje haha.

  9. #129
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016

    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Echt he. Of mijn muur heeft beetje van die bobbeltjes door het behang en tijdens het leren ontdek ik allemaal gekke vormpjes van die bobbeltjes.
    Hahahaha wollahila

  10. #130
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016

    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Eetsmakelijk lieverds!
    Thankyou!

  11. #131
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016

    Waar is Jawhartjeeeeee trouwens?

  12. #132
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Trudie Bekijk reactie
    Haha die leraar is ook een grapjas. Sportdag is meer een activiteit, waarvoor een cijfer? Ach ach, laat hem maar een onvoldoende geven, je gaat er toch niet slechter van slapen

    Aah heerlijk! Ja na twee weekjes ga je het al lang vinden. Maar het gaat sws snel voorbij, voor je het weet ben je weer terug in dit kikkerlandje haha.
    Ja begrijp ik ook niet. We krijgen wel altijd voor het rapport een cijfer voor gym. Dus misschien gaat hij daar cijfer op baseren ofzo. Wel oneerlijk want heb dan voor niks al die gymlessen gevolgd.
    Daarom ahahaha hij denkt we liggen er wakker van ofzo.

    Dat lijkt me inderdaad erger terugkomen naar hier. Word je ook meteen geconfronteerd met het feit dat school weer begint.

  13. #133
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Trudie Bekijk reactie
    Thankyou!
    Lekker gegeten?

  14. #134
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Trudie Bekijk reactie
    Waar is Jawhartjeeeeee trouwens?
    Geen idee hoop dat alles goed met dr gaat. Maar vele leden hier zijn een tijdje echt actief en daarna niet meer. Alleen wij komen steeds terug.