1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Constant geld lenen aan familie helpt niks..

    Citaat Geplaatst door FatimaDeBoer
    Ze blijven maar roekeloos geld verspillen en schulden opbouwen. Waarom ben je bang om ze kwijt te raken en blijf je maar
    geld geven? Als jij huis en haard kwijt raakt, omdat jij je eigen vermogen hebt uitgeleend, dan zijn ze er toch niet voor je.
    Plus, ze gaan niks terug betalen (duhhuhh).

    De familieband zal toch wel in het slop raken. Als jij geen geld meer hebt, laten ze je vallen en als jij in de geldproblemen zit
    door hen ook.
    .

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Fatima ewied iezjen tkemoent

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Citaat Geplaatst door FatimaDeBoer Bekijk reactie
    Wat tkemoent? aqemom is mond taqemomt is mondje??
    Welke stam ben jij?

  4. #4
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Omdat familie familie is en die heb je niet voor te kiezen..
    Wat je ook voor vecht ze zitten toch te zeuren..je familie zal perfect je zwakke punten weten en niet goedkeuren..

    Daar is Familie voor..het oudste gevecht die er is

    Doe niet wat ze doen..doe wat ze zeggen (al snappe ze sommige dingen)


  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Citaat Geplaatst door FatimaDeBoer Bekijk reactie
    up
    Heb jij een goede band met je famillie?

  6. #6
    Al Hoceima, bro.

    Reacties
    2.041
    04-09-2010

    Als je in de schulden komt, is dat je eigen verantwoordelijkheid. Mocht een familielid van mij geld willen lenen dan zou ik eerder mijn tijd investeren dat die familielid niet meer in de schulden kan komen dan dat ik help met een brandje blussen. Zodat hij of zij niet iedere keer voor mijn deur komt huilen.

  7. #7
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door FatimaDeBoer Bekijk reactie
    Ze zeggen vrienden bestaan niet, maar familie bestaat ook bijna niet tegenwoordig..
    The Famely is niet meer wat het geweest is..is waar..
    Ma ze zullen wel aanwezig zijn in je ziekenhuis,gevangenis en uiteindelijk je begrafenis..

    3 kernpunten die je echt in het oog moet houden..de vrienden kan je dan op 1 hand tellen..

    Familie kan moeilijk zijn en soms kan je het opgeven..vertel mij wat..je moest eens weten..

    Koester je Moeder zolang het duurt..hou van haar en omhels haar..apprecieer haar meer kan ik zeggen..

    de rest leer je alleen alleen uit je eigen ervaringen..

    https://www.youtube.com/watch?v=RNRkJ0DksjU

  8. #8
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door FatimaDeBoer Bekijk reactie
    leuk muziekje!
    Ma dit is niet alleen een leuk muziekje

    Dit is meer..


  9. #9

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    Citaat Geplaatst door liefschaapje. Bekijk reactie
    Als je in de schulden komt, is dat je eigen verantwoordelijkheid. Mocht een familielid van mij geld willen lenen dan zou ik eerder mijn tijd investeren dat die familielid niet meer in de schulden kan komen dan dat ik help met een brandje blussen. Zodat hij of zij niet iedere keer voor mijn deur komt huilen.
    haha hoe naif, alsof dat soort mensen hulp willen, zij willen helemaal geen hulp ze willen gewoon geld, dus jij kunt deze mensen alleen helpen door geld te geven anders niet, het beste wat je kunt doen om ze te helpen en om zelf je vingers niet te verbranden is ze te laten vallen, ik heb gehoord dat dat soort mensen eerst een diepe dal moeten kennen alvorens ze er (zelf) weer uit kunnen komen