1. #16
    Ma vie..Ma desicion!

    Reacties
    366
    11-07-2008

    Ja dit is best mogelijk.

    MAAR wel mits je een eigen "appartement " hebt. Niet dat je naast je schoonouders hun slaapkamer gaat slapen.

    Eigen keuken eigen woonkamer eigen wc/ douche. Dus eigen verdiep kan dit perfect. En geluiddichte muren.

    Eerlijk dat hangt geheel van familie tot familie af, indien je een bemoeizuchtige schoonmoeder/ zuster hebt dan moet je er alvast niet aan denken.
    Trotse Bni Bouyahi!!
    quand la voile de la nuit salut la journee
    je rève encore de hier je sens ton corps chaud près de moi

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    35
    25-10-2013

    Als we niet anders kunnen, omdat we het geld of middelen er niet voor hebben. Dan wel jaa. Minder awkwardnes voor mij want mijn schoonmoeder is mijn tante gehehe

  3. #18
    Bijna Lid

    Reacties
    3.898
    24-10-2004

    Ja max 2 jaar en niet Langer. Dat zeg ik uit ervaring.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Nee dan heb je geen privacy.

  5. #20

    Reacties
    494
    15-02-2009

    Ik heb het in eerste instantie wel geaccepteerd, maar kreeg spijt toen ik er zat. Dus ik spreek uit ervaring. Heb anderhalf jaar bij ze gewoond, omdat mijn man nog geen huis had. Het waren de moeilijkste jaren voor mij.
    De reden om het niet te doen? Geen privé.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Nee zou het absoluut niet doen, al heb je de allerliefste schoonouders. iedereen die dit heeft gedaan heeft problemen gehad. Lekker zelfstandig met z'n 2 gaan en staan waar je wilt, lopen in je huis hoe jij wilt, geen rekening houden met iemand behalve jezelf en je man.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Citaat Geplaatst door mademoiselleS Bekijk reactie
    Als we niet anders kunnen, omdat we het geld of middelen er niet voor hebben. Dan wel jaa. Minder awkwardnes voor mij want mijn schoonmoeder is mijn tante gehehe
    Nog beschamender juist als je het mij vraagt..