1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    7
    18-02-2016

    HELP! stukjes vlees uit de oven

    Salaam wa alikoum dames,

    Wie o wie heeft er voor een lekkere recept voor stukjes vlees uit de oven.
    Ik had dit ooit gegeten ergens, het waren kleine stukjes pittige gekruide vlees met veel ui en kosbar.

    Please help me out!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    88
    23-04-2012

    Bedoel je vlees stukjes aan een stokje dan bedoel je zeker shwa
    Pas op voor MMDECORATIE her zijn oplichters !!!!!!!!!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    56
    02-07-2015

    Welk stuk vlees, Schouder , kottelette, beender??

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    65
    24-03-2014

    Je kan het in een braadzak doen en daarna even kort op de grill. Of gewoon marineren en zo in de oven op laag vuur,en bijhouden

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    27
    01-11-2015

    Hoi meid
    Dit schrijf ik even voor ongeveer 600gr vlees
    Rund kalf of lam! Doe dit wassen snijden en in een kom
    1.Snijd een ui heel fijn in snippers zo fijn mogelijk maar niet raspen of blenden
    2. Doe dit ook met kosbor ongeveer 10takjes en stop dit in allemaall in dezelfde kom
    3.voeg een goede theelepel komijn en scherpe paprikapoeder en zwarte peper hierbij
    4.een klein theelepel kurkumma en wat zout na smaak bij de rest doen
    5. 2of3 eetlepels olie naar keus
    6. Als je echt van pittig houd kun je of een verse peper na keus snipperen en dan nog erdoor of een stukje chilipeper of gedroogde chillivlokjes
    6.En dan goed mengen marinade int vlees laten trekken minimaal half uur beste is natuurlijk een aantal uren je kunt ook nog met een sateprikker of vork in het gemarineerde vlees prikken dan nog eens goed mengen en dan pas wegzetten om in te trekken
    7. Verwarm de oven voor en leg op het rooster alluminium papier
    8. spies de stokjes en leg ze in de hete oven ik denk in totaal 20of 30 minuutjes gwn een stokje open snijden en kijken of het vlees lekker gaar is je kunt natuurlijk varieren met kruiden hoe jij het zelf wilt