1. #1
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    Het vuur tussen mijn moeder en mijn echtgenoot was ik

    Eindelijk mocht ik trouwen met de man van mijn leven. Alles zag opeens rooskleurig.
    Na een aantal keren te hebben geweigerd; stemden mijn ouders toch mee in.
    Op voorwaarde dat we alles zouden regelen En dat op een zeer korte tijd.
    Het was midden juni toen hij voor de 4de keer om mijn hand kwam vragen. En we moeste hoogstens tegen september alles geregeld hebben tegen
    september.
    Met alles bedoel ik:" een degelijke woning zoeken en inrichten, de zaal, de uitnodigingen, treteur, ringen, ziana en zoveelm meer.

    Alhamdoulilah kregen we alles binnen die bepaalde periode geregeld. Maar de enige zaal dat we vonden op die zeer korte
    tijd was voor 11 oktober.
    Dat werd dus onze werkelijke trouwdag.
    De 10de bij mijn ouders huis, de hennadag.
    En de 11de in de zaal.
    We hadden alleen maar ons familie en dichte vrienden uitgenodigd om het gezellig en simpel te houden
    Hij is mijn achterneef en ons families zijn allemaal nichten en neven van elkaar...
    [FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Ik zei altijd '' HET ZAL NOOIT NET ALS VROEGER ZIJN! ''.
    Maar jawel met de kracht van mijn man en ik, hebben ons twee families terug bij elkaar gebracht na 11 jaar geruzie en gehaat.

    Alhamdulilah het is NET ALS VROEGER,
    Broers en zussen die elkaar terug bezoeken door ONS als een reden...

  2. #2
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    Op de dag van de henna zou hij na het avondeten bij ons thuis komen samen met zijn familie.


    MAAR DAN BEGON HET!!!
    Toen iedereen weg was begon mijn tante (zus van mijn moeder) te roddelen over mijn schoonfamilie.
    Voor alle duidelijkheid de 2 zussen van mijn moeder bleven die dag bij ons slapen en mijn nichten ook.
    Ze begon te klagen dat ze geen cadeau's hadden meegebracht voor mij;
    Tante Jamila was haar waarschijnlijk aan het opsteken tegen mijn schoonfamilie.
    Die volgende dag toen mijn tante Jamila op het punt stond te vertrekken naar haar huis.
    Ze nodigde me uit voor de volgende woensdag als ik tijd had.
    Ze had mij uitgenodigd, mijn moeder, mijn zus en een vrouw van mijn broer.


    De woensdag brak aan ging nog even langs de winkel.
    Vervolgens reed ik verder te fiets naar het huis van mijn tante.

    Zonder enige schaamte sprak ze heel de tijd over mijn schoonfamilie. Ik weet niet wat haar probleem is met mijn schoonfamilie.
    Op een bepaald moment ze ze tegen mij:" je weet dat je jou geld voor jezelf MOET houden. Owee als uw man erachter komt van hoeveel jij verdient. Hij mag geen
    enkel cent van jou geld krijgen. Laat hem maar de huur betalen en al de rest he. En spaar zeker niet samen. Want ooit op een dag zal hij ermee ervandoor gaan.
    [FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Ik zei altijd '' HET ZAL NOOIT NET ALS VROEGER ZIJN! ''.
    Maar jawel met de kracht van mijn man en ik, hebben ons twee families terug bij elkaar gebracht na 11 jaar geruzie en gehaat.

    Alhamdulilah het is NET ALS VROEGER,
    Broers en zussen die elkaar terug bezoeken door ONS als een reden...

  3. #3
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    moet ik al stoppen ?
    [FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Ik zei altijd '' HET ZAL NOOIT NET ALS VROEGER ZIJN! ''.
    Maar jawel met de kracht van mijn man en ik, hebben ons twee families terug bij elkaar gebracht na 11 jaar geruzie en gehaat.

    Alhamdulilah het is NET ALS VROEGER,
    Broers en zussen die elkaar terug bezoeken door ONS als een reden...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    69
    26-07-2015

    Ga door spannend!