1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    541
    27-10-2015

    Citaat Geplaatst door Peej1 Bekijk reactie
    Die haat is er al lang...

    De haat tegen het westen die gisteren tot 30 doden en meer dan 100 gewonden geleid heeft.

    En toch koester ik geen haat tegen moslims. Wel heb ik een hekel aan idioten die weerloze burgers vermoorden.
    5:56

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    919
    21-04-2012

    Je moet niet bij elke aanslag stoer gaan roepen dat we in oorlog zijn en dagelijks landen bombarderen waar elke keer onschuldige mensen bij omkomen en dan gaan lopen janken als hier wat gebeurt. Waar oorlog is vallen aan beide kanten klappen.. Of dachten ze dat het alleen maar uitdelen was en niks incasseren? Waarom vallen die terroristen geen landen aan als Zwitserland, Oostenrijk, Oost-Europese landen en Scandinavische landen? Precies, omdat ze zich nergens mee bemoeien en niet als schoothondje achter de grote landen aanlopen net als die trieste laffe identiteitsloze Nederlandse regering....Dan durft Rutte en co nog te spreken van een laffe daad.. Vraag me af wat laffer is. Vanaf paar km hoogte bommen van tonnen laten vallen op burgers of een bomgordel af laten gaan.. Keur absoluut niet goed wat die terroristen hebben gedaan maar door dat spierballentaal en het meedoen van Nederland zijn wij nu ook een potentieel doelwit.. Bedankt tering Rutte, kan straks niet eens meer gerust de straat op hier..

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    541
    27-10-2015

    Citaat Geplaatst door AssRaf Bekijk reactie
    Je moet niet bij elke aanslag stoer gaan roepen dat we in oorlog zijn en dagelijks landen bombarderen waar elke keer onschuldige mensen bij omkomen en dan gaan lopen janken als hier wat gebeurt. Waar oorlog is vallen aan beide kanten klappen.. Of dachten ze dat het alleen maar uitdelen was en niks incasseren? Waarom vallen die terroristen geen landen aan als Zwitserland, Oostenrijk, Oost-Europese landen en Scandinavische landen? Precies, omdat ze zich nergens mee bemoeien en niet als schoothondje achter de grote landen aanlopen net als die trieste laffe identiteitsloze Nederlandse regering....Dan durft Rutte en co nog te spreken van een laffe daad.. Vraag me af wat laffer is. Vanaf paar km hoogte bommen van tonnen laten vallen op burgers of een bomgordel af laten gaan.. Keur absoluut niet goed wat die terroristen hebben gedaan maar door dat spierballentaal en het meedoen van Nederland zijn wij nu ook een potentieel doelwit.. Bedankt tering Rutte, kan straks niet eens meer gerust de straat op hier..
    precies,
    werkelijk niemand heeft het over oorzaak - gevolg... alsof er ineens 3 mannen op een ochtend denken, we gaan zaventem opblazen.
    dit zijn reacties op oorlogshandelingen.
    mensen praten alsof het een aanval is op manier van leven, westen, vrijheid bla bla .. om maar niet de werkelijke oorzaken te benoemen.
    Rutte heeft niet alleen iraaks bloed aan zn handen, maar straks ook nog nls bloed?

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    4.163
    12-04-2015

    Citaat Geplaatst door kill Bekijk reactie
    precies,
    werkelijk niemand heeft het over oorzaak - gevolg... alsof er ineens 3 mannen op een ochtend denken, we gaan zaventem opblazen.
    dit zijn reacties op oorlogshandelingen.
    mensen praten alsof het een aanval is op manier van leven, westen, vrijheid bla bla .. om maar niet de werkelijke oorzaken te benoemen.
    Rutte heeft niet alleen iraaks bloed aan zn handen, maar straks ook nog nls bloed?
    Waar heeft Tunesië die aanslagen van isis aan te danken tun..??

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    4.163
    12-04-2015

    Citaat Geplaatst door kill Bekijk reactie
    precies,
    werkelijk niemand heeft het over oorzaak - gevolg... alsof er ineens 3 mannen op een ochtend denken, we gaan zaventem opblazen.
    dit zijn reacties op oorlogshandelingen.
    mensen praten alsof het een aanval is op manier van leven, westen, vrijheid bla bla .. om maar niet de werkelijke oorzaken te benoemen.
    Rutte heeft niet alleen iraaks bloed aan zn handen, maar straks ook nog nls bloed?
    Dus als ze in Marokko spijkers gaan kopen komt dat door jemen..en us het eigen schuld
    Of zelfs door Irak Syrië gezien dat ze ook mee gebombardeerd hebben..allemaal eigen schuld dus.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    2.833
    14-06-2005

    Citaat Geplaatst door pollewop Bekijk reactie
    Dus als ze in Marokko spijkers gaan kopen komt dat door jemen..en us het eigen schuld
    Of zelfs door Irak Syrië gezien dat ze ook mee gebombardeerd hebben..allemaal eigen schuld dus.
    als er aanslagen worden gepleegd in Marokko door hun buitenlands beleid dan is het de schuld van Marokko ja. Niet de burgers, het is nooit de schuld van de burgers. Die moeten er enkel voor opdraaien. Maar dan denken ik er hetzelfde over als hier. Als je bommen werpt op landen waar je niks te zoeken hebt moet je ze terug verwachten. Dat geld voor iedereen en ieder land. Als ik bij mijn buurman de ramen in ga slaan. Dan moet ik niet verbaasd zijn als ik midden in de nacht een baksteen door mijn ruit krijg. En me afvragen waarom dat toch is gebeurd
    wie gisteren je mattie was en vandaag niet meer, is nooit echt je mattie geweest.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door oem_ayman Bekijk reactie
    als er aanslagen worden gepleegd in Marokko door hun buitenlands beleid dan is het de schuld van Marokko ja. Niet de burgers, het is nooit de schuld van de burgers. Die moeten er enkel voor opdraaien. Maar dan denken ik er hetzelfde over als hier. Als je bommen werpt op landen waar je niks te zoeken hebt moet je ze terug verwachten. Dat geld voor iedereen en ieder land. Als ik bij mijn buurman de ramen in ga slaan. Dan moet ik niet verbaasd zijn als ik midden in de nacht een baksteen door mijn ruit krijg. En me afvragen waarom dat toch is gebeurd
    wacht maar totdat een van jouw familieleden slachtoffer wordt van zo'n gek, als jij je buurman pest kan je een baksteen verwachten ik snap dan niet waarom jouw buurman die baksteen door mijn ruit gooit... puur en alleen omdat ik in dezelfde straat woon ?

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    541
    27-10-2015

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    wacht maar totdat een van jouw familieleden slachtoffer wordt van zo'n gek, als jij je buurman pest kan je een baksteen verwachten ik snap dan niet waarom jouw buurman die baksteen door mijn ruit gooit... puur en alleen omdat ik in dezelfde straat woon ?
    de heilige democratie? jij hebt jouw buurman voorzien van stenen voorzien, of van mandaat voorzien om stenen te kunnen gooien?

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    Krapuul, het linkse Stormfront!
    Kom nou zeg... Krapuul vergelijken met het stormfront, het is eerder de Linksche Telegraaf want ook Krapuul brengt feiten alleen door woordkeuze, de selectieve nieuwsbrenging word je in een bepaalde richting gestuurd....

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door kill Bekijk reactie
    de heilige democratie? jij hebt jouw buurman voorzien van stenen voorzien, of van mandaat voorzien om stenen te kunnen gooien?
    jij vergelijkt de regering van een land met de burgers en dan vindt je het logisch, er zit geen enkele logica achter want ik heb geen wapens verkocht aan Syrië nog aan ISIS, nog aan Abdelslam, nog aan weetikveelwie, die meer dan dertig doden hebben vast ook geen wapens verkocht dus waarom moeten zij het kunnen verwachten ? Ik weet wel dat die criminelen zo denken, en ik weet wel dat ook die landen die hun bommen gooien op Syrië hun acties rechtvaardigen door te zeggen dat ze de bommen op ISIS gooien maar weten dat er onschuldige mensen worden gedood.... daarom is het allemaal zo triest en dan heb je ook nog mensen die niet begrijpen dat er zoveel Syrische Burgers hun land verlaten en naar het watzijveiligeWestendachtentezijn komen... maar wat stel jij voor ?

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    919
    21-04-2012

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    wacht maar totdat een van jouw familieleden slachtoffer wordt van zo'n gek, als jij je buurman pest kan je een baksteen verwachten ik snap dan niet waarom jouw buurman die baksteen door mijn ruit gooit... puur en alleen omdat ik in dezelfde straat woon ?

    Nederland is geen haar beter.. Wat je nu als voorbeeld neemt van puur en alleen omdat ik in dezelfde straat woont is ook van toepassing op Nederland.. Die bombarderen een hele wijk plat puur en alleen omdat er in 1 van die huizen een terrorist schuilt.. Ze nemen willens en wetens het risico op onschuldige burgerdoden.. Is dus hetzelfde als een terrorist, die kijkt ook niet op of om over een paar doden meer of minder..