1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    176
    21-11-2002

    Wat er fout ging op je bruiloft.........

    Hallo mensen,

    Ben eigenlijk best benieuwd wat er allemaal verkeerd is gegaan op jullie bruiloft (wat voorkomen had kunnen worden ) en of jullie achteraf toch iets anders hadden willen doen, of spijt dat je het toch niet gedaan hebt...Misschien zitten er bruikbare tips bij voor "ons" de aanstaande bruidjes en bruidegommen inscha'allah


    Groet'n,


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    993
    14-10-2001

    Re: Wat er fout ging op je bruiloft.........

    Origineel gepost door Imaen
    Hallo mensen,

    Ben eigenlijk best benieuwd wat er allemaal verkeerd is gegaan op jullie bruiloft (wat voorkomen had kunnen worden ) en of jullie achteraf toch iets anders hadden willen doen, of spijt dat je het toch niet gedaan hebt...Misschien zitten er bruikbare tips bij voor "ons" de aanstaande bruidjes en bruidegommen inscha'allah


    Groet'n,


    verkeerde partner keuze

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    861
    31-07-2002

    Origineel gepost door Camilla27
    verkeerde partner keuze
    Die is goed ja maar als het echt zo is ik bedoel zoeist wens ik niemand toe dan vind ik het echt erg.Moge diegene die zoeits hebben meegemaakt andere tijden meemaken en dan wel goede tijden.
    Met de juiste partner en partner die een goede karakter heeft.Die goede daden verricht en weet hoe zijn medemens moet behandelen.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    768
    01-01-2002

    Asalaam,

    DE MENSEN TFOEEE YAH RAMP YEGHHHH ! ! ! ! !

    Woelah mah je hebt wat aan familie tegen woordig ffe serieus
    degene die onze dansvloer had gevuld op de wedding van m n zus waren meer goede kennisen en vrienden woelah onze familie kwamen haast niet van hun stoel af ...
    Maar kwam ook denk ik dat m n kleine nichtje zowat was verdronken in het kanaaltje voor onze deur ...

    Nee wat er echt verandert had gekund was ehmmm tja ik ga baghda nooit meer van m n leven een buffet doen want dat was echt een ramp bij ons we hadden eten besteld voor 125 vrouwen en gewone gangen voor 75 mannen wat bleek dus er kwamen 245 vrouwen en 65 mannen

    Dus er kwam zo n beetje eten te kort voor de vrouwen iedereen heeft wel gegeten maar ze hebben zeg maar niet van alles wat kunnen eten.

    En ehmm ja wat nog meer..

    Yep 1 tje

    IK WIL EEN ANDERE SCHOONFAMILIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    YAH RAMP MENSEN JOH JE WILT NIET WETEN TFOEE EN MIJN ZUS ZAAMA GEWOON TOF ZITTEN DOEN TAZZ!!

    Oke dat luchte ffe op zo n topic had veel eerder moeten komen !!

    Thala,

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    176
    21-11-2002

    Verkeerde partnerkeuze heb ik zeker niet gemaakt, dat weet ik nu al 1000% zeker , .........oke oke ik weet het, je leert em pas echt kennen als je onder 1 dak woont


    Ja de familie die maken het altijd erger, de ene wil dit niet de ander dat niet.....zo jagen ze elkaar op!!! daardoor krijg je inderdaad veel irritaties.... hebben wij ook gehad op de bruiloft van mijn broer...... een oom die irritant begon te doen heeft mijn moeder verzocht of op te houden of zijn vrouw en kinderen mee te nemen en naar huis te. Dat heeft dus geholpen heeft daarna geen woord meer gezegd

  6. #6
    Moslima...

    Reacties
    205
    17-11-2002

    wat er fout ging?? nou afgelopen zomer ging mijn zussie trouwen en ze had het gemixt.....nou dat ging dus echt fout want die mannen waren viessssssssssss en o ja er zijn altijd een groepje mensen die het verpesten door te drinken
    Vandaag Is Het Daden Verrichten Zonder Ondervraagd Te Worden, En Morgen Is Het Ondervraagd Worden Zonder Daden Te Kunnen Verrichten..

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.767
    01-01-2003

    Het lijkt me echt een ramp als niemand gaat dansen.. Of als je negaffa of band niet op komt dagen. Daaaaaaaaaaaaaaaaamnnnnnnnn

  8. #8
    Moslima...

    Reacties
    205
    17-11-2002

    is ook erg als juist die dag die bruid een andere mannetje heeft gevonden
    Vandaag Is Het Daden Verrichten Zonder Ondervraagd Te Worden, En Morgen Is Het Ondervraagd Worden Zonder Daden Te Kunnen Verrichten..

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    45
    09-01-2003

    Even serieus had de bruid echt een ander gevonden op de bruiloft!!!
    Yah zeker een ramp!!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    176
    21-11-2002

    Als de negaffa of DJ niet op komen dagen zou inderdaad een nachtmerrie zijn..... k droomde laatst dat de DJ die ik gereserveerd heb, op de dag van de bruiloft had afgebeld en ik maar schreeuwen hoe ze dat kan maken enzo.....was echt blij toen ik wakker werd


    Ha ha dat zou een grap zijn als hij of zij op die dag een andere partner heeft gevonden.....maar is dat ooit iemand verkomen????


    Groet'n

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    193
    14-01-2003

    ZUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR-KOPPEN
    =============================


    weet je wat ik zo raar vind van de bruiloften die ik heb meegemaakt in mijn leven, en dat zijn er niet echt zoveel, een stuk of 5 denk ik. elke bruiloft weer keek de bruid op zo een manier dat ik dacht " die heeft er dus echt geen zin in" , echt waar, alleen blijft het gissen waarom ze altijd van die zure gezichten trekken, ik heb het vermoeden dat ze allemaal tegen hun wil in trouwen met 1 of ander bergbewoner die ze in de eertse plaats al helemaal al niet meer zien zittn, maar ik kan het mis hebben hoor, misschien dat jullie mij wat wijzer kunnen maken, waarom deze meisjes allemaal zo zuuuuur kijken. het zo misschien ook te maken kunnen hebben met het huwelijksnacht, dat ze daar heel zenuwachtig voor zijn (de mannen kunnen niet wachten op deze nacht), maar ik kan het weer mis hebben hoor, maar jullie kunnen met het misschien uitleggen dus SCHRIJVEN ALLEMAAL...........



    =========appie dit niet snappie=============
    je bent leuk genoeg zo ...

  12. #12
    Moslima...

    Reacties
    205
    17-11-2002

    kijk appie....die bruid is zenuwachtig en draagt daarbij ook nog te veel zware sieraden..op een gegeven moment moet die bruid gewoon zuur kijken .......
    Vandaag Is Het Daden Verrichten Zonder Ondervraagd Te Worden, En Morgen Is Het Ondervraagd Worden Zonder Daden Te Kunnen Verrichten..

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    176
    19-01-2003

    in wat voor een zin verpest????????????????
    ik weet wat ik doe, en ik doe wat ik wil!!!!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    231
    01-01-2003

    hih,nou ja dat slowen vinden ze altijd erg,meid.Ze3ma te intiem.die oudjes toch he

  15. #15
    Happy ♥ ‎

    Reacties
    10.944
    12-02-2003

    WAT MIJ ERG LIJKT OP EEN BRUILOFT IS ALS DE BRUID STRUIKELT, EN OP DE GROND VALT, TERWIJL ZE DE OVERVOLLE KAMER BINNENKOMT MET HAAR MAN HAHAHA