1. #76
    Vicit vim virtus

    Reacties
    19.028
    04-09-2010

    Citaat Geplaatst door MaoZedong Bekijk reactie
    Meer dan perfect hoop en rechtvaardigheid doet de wapens zwijgen
    klopt, jammer genoeg is voor veel volkeren dat doel nog niet bereikt.
    Citaat Geplaatst door Gerry Adams
    In the past I have defended the right of the IRA to engage in armed struggle. I did so because there was no alternative for those who would not bend the knee, or turn a blind eye to oppression, or for those who wanted a national republic. Now there is an alternative.

  2. #77
    dicere et arbitrator

    Reacties
    18.592
    14-09-2010

    Citaat Geplaatst door AirbusA380 Bekijk reactie
    klopt, jammer genoeg is voor veel volkeren dat doel nog niet bereikt.
    Ik denk dat die volken moeten worden geholpen door de volken waarvan hun regering de onderdrukker is.

    People at top of society are to blame for the crisis and wars, not the citizens and immigrants
    http://humansarefree.com/2011/09/history-of-house-of-rothschild-complete.html

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    429
    21-05-2014

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    welke landen zijn schuldig voor het creƫren van vluchtelingen in syrie,niet de golfstaten neem ik aan..
    onbegrijpelijk dat jij hier naar moslims wijst terwijl juist de islamitische landen zijn die meer dan 90 procent van de vluchtelingen hebben gehuisvest..
    Volgens mij snap jij heel goed dat de golfstaten polariseren. Ze financieren Isis indirect en hitsen soennieten op tegen alles wat niet soennitisch is. Dit resulteert oa in ellende en terreur in het MO. De bevolking is hier de dupe van maar die helpen ze niet. Waarom niet? Waarom moet pak hem beet Zweden duizenden vluchtelingen opvangen en doen de golfstaten dat niet? Terwijl het buurlanden zijn. Ze hebben het alleen over moslimbroeders als het hen uitkomt, niet als het ze geld kost.

    Saudie Arabiƫ exporteert 2 zaken: olie en terreur.

  4. #79
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Tja... Alle terroristen en degene die zich geen terrorist noemen maar wel bommen op mensen hun hoofden gooien oa mogen zich schamen.
    Iedereen die geweld wil gebruiken en niet gewoon een leef en laat leven voor de ander hanteerd mag zich schamen.

    Soms denk ik er weleens over na en snap ik echt helemaal niet waarom het zo moeilijk blijkt te zijn om gewoon zonder geweld naast elkaar te leven.
    The meaning of life is to give life meaning

  5. #80
    Vicit vim virtus

    Reacties
    19.028
    04-09-2010

    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    Tja... Alle terroristen en degene die zich geen terrorist noemen maar wel bommen op mensen hun hoofden gooien oa mogen zich schamen.
    Iedereen die geweld wil gebruiken en niet gewoon een leef en laat leven voor de ander hanteerd mag zich schamen.

    Soms denk ik er weleens over na en snap ik echt helemaal niet waarom het zo moeilijk blijkt te zijn om gewoon zonder geweld naast elkaar te leven.
    de wereld is niet enkel een hellhole door bommengooiers en geweldplegers maar ook door passivisten die toekijken en niet handelen

    Citaat Geplaatst door Einstein
    The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
    Citaat Geplaatst door Gerry Adams
    In the past I have defended the right of the IRA to engage in armed struggle. I did so because there was no alternative for those who would not bend the knee, or turn a blind eye to oppression, or for those who wanted a national republic. Now there is an alternative.