1. #1
    Verbannen

    Reacties
    12.586
    08-12-2011

    Declare the Islāmic state in your homes first!

    [Shaykh Al-Albāní رحمه الله:

    We should not think about how we should drive out the jews from Palestine. No,*We should think of how we are declaring the Islāmic state in our own hearts. When will you be able to declare an Islāmic country in your little home?

    The majority of those who shout for an Islāmic law in the world have neither an Islāmic law in their own homes, in themselves, their sons, daughters or their wives. The one who has nothing can’t give you anything,

    I assume that I have clarified what you found unclear and I do not support the Intifada since it is not based upon the verse:

    “If you help [in the cause of] Allāh, He will help you.”
    Qur’ān 47:7

    Silsilat-ul-Hudā wan-Nūr #352]

  2. #2
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door AtlasLion- Bekijk reactie
    Saudi Arabie erkent Albanie niet meer.!
    Hoezo komen jullie met Albanie.?

    Kijk naar Sjeik Lahcen Skenfel.( Marokkaanse Sjeikh).
    En nog meer Marokkaanse Sjeikhs in alkarassi.

    http://goto.marokko.nl/?url=http%3A%...3Fview%3Dlogin
    Ga slapen.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Saudi Arabie erkent Albanie niet meer.!
    Hoezo komen jullie met Albanie.?

    Kijk naar Sjeik Lahcen Skenfel.( Marokkaanse Sjeikh).
    En nog meer Marokkaanse Sjeikhs in alkarassi.

    http://goto.marokko.nl/?url=http%3A%...3Fview%3Dlogin

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Ramb0 Bekijk reactie
    .

    .

    Citaat Geplaatst door Ramb0 Bekijk reactie
    Ik wil je niet bangmaken, ik ben een amazighi en ik geloof in de vrijheid van religie. Je mag Moslim, Jood, Christen of atheist zijn. Je mag switchen tussen verschillende religies zonder dat je hoeft te vrezen voor jouw leven.

    Zolang er maar geen haat wordt gepredikt of de staatsveiligheid van Tamazgha in het geding komt.

    Beledigen, schelden, discrimineren is ook verboden in onze United States of Tamazgha. Dus geen haat meer van Wilders en soortgelijken.

    Je mag je hoofddoek dragen of niet, of een zomerjurkje aantrekken. Gelijke kledingvoorschriften voor mannen en vrouwen. Wat een man mag dragen, mag jij ook dragen. Aparte stranden voor vrouwen en mannen, zodat vrouwen gerust kunnen zonnen in hun bikini's.

    Je mag eten tijdens de ramadan zonder dat mensen je willen gaan lynchen. Diabetici hoeven ook niet meer bang te zijn in de ramadan dat ze vanwege hun lage bloedsuiker bekogeld worden door agressieve haatdragende moslims.

    Alcohol, drugs, sigaretten, homoclubs, homohuwelijk en onfatsoenlijke kleding en gedrag blijven verboden.

    Support Tamazgha, because Tamazgha will rise again

    Citaat Geplaatst door Ramb0 Bekijk reactie
    Shalom

    Ik kom net van de kerk en heb een goed gesprek gehad met de dominee.

    Ik hoop dat je het licht gaat zien inshallah.

    In de naam van binbaz, fawzaan en de heilige geest. Amen.
    Citaat Geplaatst door Ramb0 Bekijk reactie
    Ik ga me wel bekeren tot het Jodendom, zodat ik een aanvraag kan indienen bij de Israelische ambassade. Ik krijg een huis, stukje grond en een baan in Israel. Elke dag falafel eten en dansen met mijn Joodse Shakira look alike vriendinnen.

    De Joodse oemmah zorgt goed voor elkaar. Ze sporen mensen aan om te bekeren en om te emigreren naar Israel.


    Azul felawn, shalom

    [IMG].blogspot.com/-_ssmO2ULuCI/TYgdEziKy4I/AAAAAAAAARo/D9Zlt5BBE7Q/s1600/pic_321207001189472251.jpg[/IMG]
    Citaat Geplaatst door Ramb0 Bekijk reactie

    Nogmaals ik erken Israel als land. Misschien ga ik wel ooit op vakantie naar Tel Aviv, lekker falafel eten.

    Azul
    Citaat Geplaatst door Ramb0 Bekijk reactie
    Het is makkelijk om te schreeuwen en te blaffen richting de koeffar, want telefies weten dat koeffar zich houden aan mensenrechten.
    En Ik denk ook dat als ik de hand kom vragen van jouw 6 jarige dochter of zusje dat je in mijn gezicht gaat spuggen. Volgens de islamitische wetten van 1400 jaar geleden is het heel normaal om te trouwen met kleine meisjes onder de 10 jaar.