1. #106
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Jij hebt aangetoont dat je vrij weinig weet dus jouw reacties interesseren mij niet, sorry.
    Zou ik ook zeggen om niet dom over te komen maar jouw reacties bewijzen heel wat anders.

  2. #107
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Zou ik ook zeggen om niet dom over te komen maar jouw reacties bewijzen heel wat anders.
    If you say so..

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #108
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    If you say so..
    yes

  4. #109
    Verbannen

    Reacties
    68
    30-09-2016

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Wie vraagt jou om het te accepteren?
    Is je broer homo, je kind?
    Dan kan je wel spreken van wel of niet accepteren. Maar zolang het mensen zijn waar jij niks mee te maken hebt, heb je er ook niks mee te maken.

    Als het tegen de natuur ingaat, hoe verklaar je dan dat er zelfs bij dieren homoseksualiteit bestaat, gaan zij ook naar de hell?

    https://www.rtlnieuws.nl/editienl/ko...n-heel-normaal

    Homoseksualiteit bij dieren komt vaker voor dan gedacht. Onder andere bij koeien, apen, flamingo's, olifanten en leeuwen is dit heel normaal. In het kader van de Gay Pride in Amsterdam organiseert dierentuin Artis speciale rondleidingen over dit thema.

    In dierenpark Avifauna woonde lange tijd een lesbisch ooievaarskoppel dat samen een jong grootbrachten. Ze weigerden zich te interesseren voor mannelijke ooievaars en leken onvoorwaardelijk voor elkaar te kiezen. Dat is niet zo zeldzaam als je misschien zou denken. Onderzoekers hebben bij 1500 soorten vogels en zoogdieren homoseksueel gedrag waargenomen. Bij*pinguïns*is zelfs 1 op de 5 koppels een*homostel.*

    Geen vergissing

    Het homoseksuele contact loopt uiteen van knuffelen tot aan het grootbrengen van kinderen. Volgens Jasper Buikx, bioloog van*Artis, is homoseksualiteit bij dieren geen vergissing en zit er meestal een evolutionaire kracht achter. Het kan bijvoorbeeld een praktische reden hebben. "Bij olifanten is het zo moeilijk om te paren, dat mannetjes van te voren wel met elkaar moeten oefenen."*
    Andere redenen zijn een overschot aan mannetjes in een groep, dominantie of het aanleren van sociale vaardigheden.
    *
    Overlevingskans

    Jongen die worden grootgebracht door dierlijke homostellen hebben in sommige gevallen een hogere overlevingskans. "De kuikens van zwarte zwanen en flamingo's die worden grootgebracht door een mannenstel*hebben een veel hogere overlevingskans omdat er twee keer zoveel kracht en verdediging aanwezig is."
    Hoe ze die kuikens dan krijgen? "Ze stelen een ei uit het nest van een heterokoppel en broeden het vervolgens zelf uit", aldus*Buikx. Ook in Diergaarde Blijdorp*adopteren twee mannelijke*koningspinguïns*ieder jaar een ei van een heterostel om deze vervolgens zelf uit te broeden.

    Echte liefde

    Of er ook sprake kan zijn van echte liefde bij homostellen in het dierenrijk is volgens Buikx niet goed te zeggen. "Daar is nog te weinig onderzoek naar gedaan." Toch sluit de bioloog het niet uit. "In de hersenen van schapen is ontdekt dat ze in staat zijn om echt te kunnen voelen." Liefde tussen twee mannelijke of vrouwelijke schapen zou dus mogelijk moeten zijn.
    Komend weekend en op 7 augustus is er*een rondleiding door Artis. Het thema is dus 'homoseksualiteit in het dierenrijk'.*
    Hahaha lachwekkend dit, Dus jij wilt de beste schepsels van God op aarde de mens vergelijken met dieren????

    Sommige mensen verschillen idd niet veel van dieren met hun voorkeuren en gedrag. En je zoekt en je zoekt en je blijft maar zoeken om homosexualitiet bij mensen in te palmen net als de ongelovigen waar jij ook 1 van bent anders had je het nooit goedgekeurd zodat ze de woede van God op hun hals halen en voor eeuwig in de hel zullen branden omdat ze Allah niet vreesden!!!!

  5. #110
    Verbannen

    Reacties
    68
    30-09-2016

    Loet (A.S.) is de zoon van Harran. Toen Hz. Ibrahim (A.S.) zijn leefgebied verliet, nam hij zijn neef Loet (A.S.) mee naar het Harran gebied. Echter na een tijd ging hij naar het Sodom gebied om daar zijn profeetschap te ontvangen en vervolgens de mensen daar de Goddelijke boodschap over te brengen.

    Het volk waar Loet (A.S.) als profeet naar was verzonden, was te ver gegaan op het gebied van onfatsoenlijkheid en vulgariteit. Deze mensen hadden wellust tegenover mannen in plaats van vrouwen, en ze uitten dit openbaar en zonder zich er voor te schamen. Dit gevoel dat tegen de menselijke aard gaat, zorgde ervoor dat deze mensen zich op een lager niveau bevonden dan dieren.

    Om deze mensen van zulk soort activiteiten te ontnemen en hen naar het rechte pad te leiden, heeft hij de bevelen van Allah hen verteld. Dit volk pleegde zulke lelijke daden dat voor hen geen enkel andere volk had gepleegd. Hij verzocht zijn volk om verstandig te zijn en om deze lelijke daden te verlaten. Wat zij deden paste noch bij de religie, noch binnen de menselijkheid. Loet (A.S.) verzocht zijn volk om met hun echtgenotes te zijn zoals Allah dat heeft toegestaan.

    Het bovenvermelde wordt duidelijk met de volgende verzen:

    “Vreest daarom Allah en gehoorzaamt mij.”
    “Nadert gij van alle schepselen de mannen?”
    “En verlaat gij uw vrouwen, die uw Heer voor u heeft geschapen? Neen, gij zijt een volk dat de perken te buiten gaat”
    “Waarlijk, ik veracht uw handelwijze.” (1)
    “Gij verricht een gruweldaad die niemand onder het mensdom ooit vóór u heeft begaan.” (2)
    Ondanks de waarschuwingen van Loet (A.S.) luisterde zijn volk niet naar hem en gingen ze door met hun lelijke daden. Hierop zei Loet (A.S.) dat als zij hun daden zouden voortzetten, zij een Goddelijke bestraffing zouden ondergaan. “Nadert gij mannen met wellust en rooft gij op de weg, en begaat gij zelfs gruweldaden in uw bijeenkomsten?" Maar het antwoord van zijn volk was niet anders dan dat zij zeiden: "Breng de straf van Allah over ons als gij de waarheid spreekt.” (3)

    Nadat Loet (A.S.) had gezien dat er niks anders meer te doen was, begon hij smeekbedes te verrichten aan Allah.

    "Mijn Heer, red mij en mijn familie van hetgeen zij doen." (4)
    “Help mij mijn Heer, tegen het volk dat onheil sticht." (5)

    Om het wellustige volk zijn verdiende straf te geven, heeft Allah drie engelen de opdracht gegeven om deze taak te vervullen en hen naar Loet (A.S.) gestuurd. Toen Loet (A.S.) aan het werk was in zijn akker, zag hij deze Engelen voor het eerst en vroeg hij hen waarom ze hier waren. Zij zeiden dat ze hier als gast bij hem waren gekomen. Toen hij zich opeens herinnerde wat voor lelijke daden zijn volk had gedaan, begon hij zich zorgen te maken over deze gasten die de gedaantes hadden aangenomen van knappe jongeren. Loet (A.S) had nog geen kennis genomen dat deze personen in werkelijkheid Engelen waren. Hij begon zich zorgen te maken over hen. Het volk kon ze schade aanbrengen als ze hen zagen.

    Loet (A.S.) vertelde aan zijn gasten die hij nog niet kende over de slechte eigenschappen van zijn volk. Toen hij het had over hun perverse daden, herhaalde hij dit vier keer. Deze situatie is tegelijkertijd ook een getuigenis van de boodschapper van Allah tegen de rechtvaardige straf. Toen hij dit vertelde, zei Gabriel (A.S.), die een van de gasten was, tegen zijn vrienden: “wees getuige.”

    In de tussentijd vond misschien het ergste verraad plaats. Loet (A.S.) liet zijn gasten aan niemand zien om zo ervoor te zorgen dat ze niets overkwam. Maar zijn vrouw liet het volk weten van de gasten. Het volk verzamelde zich snel en eiste dat Loet (A.S.) de gasten aan hen moest overhandigen. Geschokt tegenover deze eis zei Loet (A.S.): "O, mijn volk, dit zijn mijn dochters, zij zijn reiner voor u. Vrees daarom Allah en onteer mij niet wegens mijn gasten. Is er onder u geen weldenkend man?" (6)

    Ondanks alle inspanningen, luisterden ze niet naar hem. Loet (A.S.) zei: “Ach, had ik slechts de macht u weerstand te kunnen bieden of tot een machtige steun toevlucht te nemen." (7)

    Hij wist nog steeds de ware identiteit van zijn gasten niet. Zij (de boodschappers) zeiden:

    "O Loet, Wij zijn de boodschappers van uw Heer, zij zullen u stellig niet bereiken. Vertrek met uw familie gedurende de nacht, laat niemand uwer omkijken dan uw vrouw. Zeker zal haar overkomen wat hun gaat overkomen. Voorwaar, de vastgestelde tijd is de ochtendstond. Is de morgen niet nabij?"(8)
    Toen Ons gebod kwam, keerden Wij die stad ondersteboven en Wij deden er brokken klei laag boven laag op regenen.

  6. #111
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Rotje2016 Bekijk reactie
    Hahaha lachwekkend dit, Dus jij wilt de beste schepsels van God op aarde de mens vergelijken met dieren????

    Sommige mensen verschillen idd niet veel van dieren met hun voorkeuren en gedrag. En je zoekt en je zoekt en je blijft maar zoeken om homosexualitiet bij mensen in te palmen net als de ongelovigen waar jij ook 1 van bent anders had je het nooit goedgekeurd zodat ze de woede van God op hun hals halen en voor eeuwig in de hel zullen branden omdat ze Allah niet vreesden!!!!
    Inpalmen?
    Volgens mij ben jij degene die dat doet met het geloof om mensen een schuldgevoel aan te praten dat ze ''verkeerde gevoelens'' hebben waar ze niks aan kunnen doen. Jij kan er toch ook niks aan doen als je op een niet-moslim verliefd word?

    Jij bent echt heel erg raar en weet je waarom?
    Omdat jij iedereen probeert te vergelijken met jezelf. Ik heb niks goed of af te keuren omdat het niet mijn leven is. Waarom zou ik me met andermans leven bemoeien. Alleen mensen die geen eigen leven hebben doen dat.

    Hoe weet jij of homo's na de hell gaan of hoe weet jij dat de hell überhaupt bestaat, heb je het gezien?
    Ik heb wel een soort hell gezien op aarde, kijk maar naar oorlogen, verkrachtingen etc. dat is al een hell.

  7. #112
    Verbannen

    Reacties
    68
    30-09-2016

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Inpalmen?
    Volgens mij ben jij degene die dat doet met het geloof om mensen een schuldgevoel aan te praten dat ze ''verkeerde gevoelens'' hebben waar ze niks aan kunnen doen. Jij kan er toch ook niks aan doen als je op een niet-moslim verliefd word?

    Jij bent echt heel erg raar en weet je waarom?
    Omdat jij iedereen probeert te vergelijken met jezelf. Ik heb niks goed of af te keuren omdat het niet mijn leven is. Waarom zou ik me met andermans leven bemoeien. Alleen mensen die geen eigen leven hebben doen dat.

    Hoe weet jij of homo's na de hell gaan of hoe weet jij dat de hell überhaupt bestaat, heb je het gezien?
    Ik heb wel een soort hell gezien op aarde, kijk maar naar oorlogen, verkrachtingen etc. dat is al een hell.
    Ik bemoei me ook niet met andermans leven, Ik geef gewoon mijn mening hierover hoe ik erover denk! omdat jij iets vind wat slecht is voor onze medemens hoef ik het niet met je eens te zijn. Iedereen zal voor zijn handelen denkwijze en keuzes op de dag des oordeels verantwoordelijk worden gehouden dus vrees Allah.

  8. #113
    Verbammen

    Reacties
    7.676
    10-08-2012

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Jij bent een ongelovige in de Islaam en de Schepper maar jij bent wel een gelovige, een gelovige in wetenschap en ook in het ongeziene want een deel van wetenschap is het geloven in wat volgens de wetenschap miljoenen jaren geleden is gebeurd. Je hangt dus ook een geloof aan of je het nu wilt of niet
    Wetenschap is géén geloof.

  9. #114
    Verbammen

    Reacties
    7.676
    10-08-2012

    Citaat Geplaatst door Rotje2016 Bekijk reactie
    Nogmaals iedereen mag geloven waar hij of zij in wilt maar ik hoef hun opvattingen absoluut niet te accepteren. zeker als het om homo’s en lesbiennes gaat.. Ook al was ik niet gelovig zou ik het ook niet geaccepteerd hebben omdat het tegen de natuur van de mensheid is
    Nogmaals:

    Je leeft hier in een land waar heel veel niet-moslims en atheïsten wonen. Leer met dat idee omgaan en probeer hun opvattingen ook te accepteren, dat is veel beter voor de samenleving!

  10. #115
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tsiehta Bekijk reactie
    Wetenschap is géén geloof.
    Oja jawel hoor

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  11. #116
    Verbammen

    Reacties
    7.676
    10-08-2012

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Oja jawel hoor
    Leg uit.

  12. #117
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Ik wist niet dat hier zoveel niet-slimme mensen zaten