1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    670
    02-01-2016

    Citaat Geplaatst door rolofnls Bekijk reactie
    Ik ben 1000 jaar oud. heb een piemel op mijn hoofd groeien van 20 centimeter en trek me af met mijn neus. geloof jij dat ook ?

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    12
    19-02-2016

    Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest... sorry van mijn arrogante opmerking.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    21
    14-03-2015

    Ze worden gwn zo geboren

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    2.963
    25-09-2010

    Een wetenschappelijke uitspraak doen als ze zijn zo geboren is vrijwel direct ongeloof verklaren. Dus de vrouw is zomaar gecreerd? Een kontgat is gemaakt om te poepen en niet om andere dingen mee te doen. Maar goed, wees maar ongelovig door te zeggen Allah heeft ze zo gecreeerd.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    12
    19-02-2016

    Citaat Geplaatst door trabando1 Bekijk reactie
    Een wetenschappelijke uitspraak doen als ze zijn zo geboren is vrijwel direct ongeloof verklaren. Dus de vrouw is zomaar gecreerd? Een kontgat is gemaakt om te poepen en niet om andere dingen mee te doen. Maar goed, wees maar ongelovig door te zeggen Allah heeft ze zo gecreeerd.
    Lees eerst eens eventjes. Ik heb nergens gezegd dat god mensen heeft gecreëerd om homo te zijn. Je noemt mij nu ongelovig, maar dat pik ik niet. Je brult maar wat. lees eerst even voordat je reageert.

  6. #21
    الله اكبر

    Reacties
    665
    29-01-2014

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Top. Baaraka Allahu feek voor het delen
    هل ترانا نلتقي
    https://youtu.be/zpLqh8GgZKU

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    12
    19-02-2016

    Precies. Het is dus niet aangeboren, Mensen denken dit vaak van wel, omdat het zooooo vaak voor komt. Het is tegen je natuur. zonde tegen jezelf. We zijn niet zo geschapen, dus het is ook niet aangeboren. overigens een mooi vers.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    2.963
    25-09-2010

    Citaat Geplaatst door rolofnls Bekijk reactie
    Lees eerst eens eventjes. Ik heb nergens gezegd dat god mensen heeft gecreëerd om homo te zijn. Je noemt mij nu ongelovig, maar dat pik ik niet. Je brult maar wat. lees eerst even voordat je reageert.
    Wie creeert de mens? Dus als je zegt is aangeboren geef je er met andere woorden mee toe dat Allah het zo bedoelt heeft toch? Alle ziektes kunnen van Allah aangeboren zijn maar wat ik niet pik is zeggen dat homosexualiteit een ziekte is en geen keuze als pedofilie. Maar mijn reactie was niet naar jou bedoelt.. was tegen die andere die zeggen is een aangeboren ziekte.

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    5.995
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door lailales Bekijk reactie
    Of je nou bi,les,gay bent je bent gewoon zo geboren
    nee

  10. #25
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Noeha Bekijk reactie
    Top. Baaraka Allahu feek voor het delen
    Wa fieki baarakallaah

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    34
    19-11-2013

    Uit ervaring weet ik dat deze die het meeste roepen erop dat harem is naar de hel gaat.. deze zijn die huwen voor familie en vrienden en wel tijdens huwelijk vreemd gaan met een man/man of vrouw/vrouw of vragen aan hun vrouw of man voor trio.. deze zien men dan veel in de homobars of in de donker steedjes. Als je in deze situatie van gevoelens zit en jaren ermee in de knoop zit ga dan voor je gevoelens waar niemand moet over oordelen enkel Allah maar dan maar je ook geen echtgenoot ongelukkig of leven met een leugen Denk bedriegen erger is dan voor je gevoelens van liefde uitkomen.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    112
    12-01-2014

    Laten we elkaar accepteren en tolereren. Homo's kunnen er niks aan doen dat ze die gevoelens hebben, omdat je er namelijk mee wordt geboren. Iemand met down kan er toch ook niets aan doen dat hij down heeft.
    Als de berg niet tot Mohammed komt, zal Mohammed tot de berg gaan.

  13. #28
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door arabicking Bekijk reactie
    Laten we elkaar accepteren en tolereren. Homo's kunnen er niks aan doen dat ze die gevoelens hebben, omdat je er namelijk mee wordt geboren. Iemand met down kan er toch ook niets aan doen dat hij down heeft.
    mannen die zich aangetrokken voelen tot baby's kunnen er ook niets aan doen, zo ook zij die zich aangetrokken voelen tot dieren en doden mannen of vrouwen. Zullen we hen ook gaan tolereren en accepteren? Absoluut niet, homoseksuelen moeten Allaah vrezen en jihad verrichten tegen hun begeerten en deze slechte gevoelens nooit praktiseren. Zo ook met degenen die zich aangetrokken voelen tot baby's, dieren of doden, die dienen jihad te verrichten tegen hun begeerten en hun slechte gevoelens nooit praktiseren. Want wie het wel doet, is een zondaar en een misdadiger en het wordt nooit van hen geaccepteerd, behalve door mensen die zelf ook ziek zijn.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    33
    20-04-2013

    Homoseksualiteit is wel aangeboren, daarom is het belangrijk om een baby altijd goed te observeren naar hen gedrag. Een embryo is altijd vrouwelijk door een hoge dosis testosteron wordt t een man.
    Naast dat dit bewezen is, verbied elke religie homoseksualiteit. Echter snap ik dat de lust (Qawm Lout) verboden is, maar er zijn genoeg homoseksuele die de liefde naar elkaar toespreken en handelen. Ik vind als dat laatste ter sprake is is het wel toegestaan mits dat je Allah swt niet vergeet. Maar heeft een homoseksueel alleen de lust, hoe het eigenlijk aan toe ging in Qawm Loet, dan vind ik dat haram.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    33
    20-04-2013

    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    Allah cc bepaalt wat haram is..
    Ik heb het over Qawm Loet, Allah swt heeft dit verboden. Dus ik vind het ook haram. Sommige mensen praten Qawm Loet goed, maar dat is niet zo.