1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    33
    20-04-2013

    Zijn we nog steeds bezig hiero..

  2. #47
    Verbannen

    Reacties
    68
    30-09-2016

    Citaat Geplaatst door rolofnls Bekijk reactie
    Ik moet overigens wel zeggen dat homoseksuele gedachten ziek zijn. Maar het is geen ziekte.
    Nee vind het meer een lust dan een ziekte!! maar zeker niet dat je zo geboren bent dat is onzin je laat jezelf verleiden door je sexuele gevoelens en door de duivel natuurlijk die in je zit

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    604
    12-06-2016

    Tuurlijk laten ze zich verleiden door hun sexuele behoeftes. Net als bij heteroseksuele hen je dit ook bij homoseksuele. Dit is niet omdat ze dit zo graag willen. Hun gevoelens kun je niet veranderen, ze kúnnen er misschien tegen vechten. Maar deze gevoelens kun je niet zomaar wegtoveren.

  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    68
    30-09-2016

    Citaat Geplaatst door lolita666 Bekijk reactie
    Tuurlijk laten ze zich verleiden door hun sexuele behoeftes. Net als bij heteroseksuele hen je dit ook bij homoseksuele. Dit is niet omdat ze dit zo graag willen. Hun gevoelens kun je niet veranderen, ze kúnnen er misschien tegen vechten. Maar deze gevoelens kun je niet zomaar wegtoveren.
    Grote onzin wat jij nu zegt dat ze hun gevoelens niet kunnen veranderen, Waar een wil is is een weg maar dat kost veel geduld en vooral de wil om te veranderen Maarja mensen blijven zwak en zieken hun sexuele behoeftes op

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    604
    12-06-2016

    Ok dan aan jou een vraag, jij bent schijnbaar hetero neem ik aan. Stel dat dit haram was zou je jezelf gewoon in een homoseksuele kúnnen omtoveren? ? Sorry het antwoord is nee en dat is ook meteen het antwoord op de homoseksuele. Zij kunnen zichzelf ook niet zomaar veranderen. Er tegen vechten wel. Maar dat betekent wel dat ze de rest van hun leven tegen hun lusten moeten vechten. Ik houdt van mannen, en niemand die dat kan genezen. Een kwestie van logisch nadenken. En ja ik weet het is haram maar neemt niet weg dat ze hier niet voor gekozen hebben.

  6. #51
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    moge Allah je leiden en genezen

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    604
    12-06-2016

    Moge alah jou meer kennis geven amine.

    Ik zeg niet dat het niet haram is.

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    17
    01-07-2015

    Het is zeker niet aangeleerd. Aangeboren zal enige optie zijn. Hb zelf bi gevoelens

  9. #54
    Verbammen

    Reacties
    7.676
    10-08-2012

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Homoseksualiteit is aangeboren?
    Ja.

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    285
    01-10-2016

    Citaat Geplaatst door Tsiehta Bekijk reactie
    Ja.
    Een homo kan dus nooit ooit hetero zijn geweest volgens jou ?

  11. #56
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tsiehta Bekijk reactie
    Ja.
    Nope. Wat is jouw bewijs hiervoor?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  12. #57
    Verbannen

    Reacties
    1.864
    24-01-2016

    Citaat Geplaatst door Tsiehta Bekijk reactie
    Ja.
    onzin

  13. #58
    Verbammen

    Reacties
    7.676
    10-08-2012

    Citaat Geplaatst door MoldeFK Bekijk reactie
    onzin
    Geaardheid wordt niet aangeleerd, domheid wel...

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    604
    12-06-2016

    Hhhhhh daar zit inderdaad een kern van waarheid in.

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    285
    01-10-2016

    Citaat Geplaatst door Redouan92 Bekijk reactie
    Heb jij ook homoseksuele gevoelens die jij onderdrukt dan? Zo ja, dan ben ik benieuwd hoe je van zo iets afkomt.
    Ik heb ergens gelezen dat homoseksualiteit valt te genezen door gebruik van angstremmende medicijnen