1. #1411
    My Hobi K....

    Reacties
    552
    10-04-2006

    Sellaam oua3laikoem,

    Ik was 24 September uitgerekend, vrijdag ziekenhuis binnen en zaterdag bevallen. Voor iedereen die nog moet bevallen waqfa sahla. Ik was zelf heel bang, maar alles is goed verlopen Hamdoulilah. Veel dhikr doen, en dua. Moge alle baby's opgroeien tot vrome moslims.
    My husband, a beautiful gift from Allah Ta3ala...mommy of 4

  2. #1412
    My Hobi K....

    Reacties
    552
    10-04-2006

    Citaat Geplaatst door MrsB Bekijk reactie
    Spanneeeend! Ik was woensdag utgerekend haha. Mijn man denkt ook dat ik zaterdag ga bevallen, who knows.

    Voel je al het een en ander? Waqfa sahla Insha'Allah
    Selaam,

    Ik ben zaterdag bevallen, toevallig op de uitgerekende datum, alles is goed verlopen Hamdoulilah. En bij jou..
    My husband, a beautiful gift from Allah Ta3ala...mommy of 4

  3. #1413
    MVC Lid

    Reacties
    202
    12-09-2009

    Citaat Geplaatst door ummRoqaya Bekijk reactie
    Mrs. B gefeliciteerd! Was de bevalling zoals je had verwacht?
    Moslima14 en thamazight93, incha Allah zijn jullie snel aan de beurt. Probeer ontspannen te blijven tijdens de bevalling. Dua en dhikr hielp mij heel erg.
    Ameen dankjewel schat. Zal ik zeker doen

    Citaat Geplaatst door Poesjee Bekijk reactie
    Sellaam oua3laikoem,

    Ik was 24 September uitgerekend, vrijdag ziekenhuis binnen en zaterdag bevallen. Voor iedereen die nog moet bevallen waqfa sahla. Ik was zelf heel bang, maar alles is goed verlopen Hamdoulilah. Veel dhikr doen, en dua. Moge alle baby's opgroeien tot vrome moslims.
    Hahah toevallig ik ook 24ste maar ik waggel nog rond
    Had jij voor tekenen?
    Ik heb wel hele erge steken en kindje is wel ingedaald helemaal en harde buiken.
    HIS ❤️

  4. #1414
    My Hobi K....

    Reacties
    552
    10-04-2006

    Citaat Geplaatst door tamazight93 Bekijk reactie
    Ameen dankjewel schat. Zal ik zeker doen



    Hahah toevallig ik ook 24ste maar ik waggel nog rond
    Had jij voor tekenen?
    Ik heb wel hele erge steken en kindje is wel ingedaald helemaal en harde buiken.
    Sellaam,

    Ah echt spannend dat wachten, vooral omdat je weet dat het elk moment kan gebeuren.
    Ik voelde al een paar dagen hevige menstruatie achtige pijn, verder niks bijzonders ..
    Moge Allah swt je bijstaan, waqfa sahla
    My husband, a beautiful gift from Allah Ta3ala...mommy of 4

  5. #1415
    MVC Lid

    Reacties
    3.241
    02-08-2011

    Mebrook aan alle dames die bevallen zijn! En hoe was de bevalling?


  6. #1416
    MVC Lid

    Reacties
    1
    03-10-2016

    Gefeliciteerd met jullie baby! Ik ben nu al 5 dagen over tijd

  7. #1417
    MVC Lid

    Reacties
    3.241
    02-08-2011

    Citaat Geplaatst door Lucerna Bekijk reactie
    Gefeliciteerd met jullie baby! Ik ben nu al 5 dagen over tijd
    Testje doen?


  8. #1418
    -

    Reacties
    5.885
    27-03-2007

    Citaat Geplaatst door Verzet_ Bekijk reactie
    Mebrook aan alle dames die bevallen zijn! En hoe was de bevalling?
    Wil je dat echt weten? Aangezien je binnenkort moet gaan bevallen

  9. #1419
    MVC Lid

    Reacties
    3.241
    02-08-2011

    Citaat Geplaatst door LaiiLaa Bekijk reactie
    Wil je dat echt weten? Aangezien je binnenkort moet gaan bevallen
    Hahaha ff checken e


  10. #1420
    MVC Lid

    Reacties
    354
    27-01-2016

    Hier alweer 38 weken. Heb soms dagen dat ik last hen van heftige voorweeen maar daarna dagen weer dat ik me kiplekker voel

  11. #1421
    Oum Rowayda

    Reacties
    774
    12-06-2008

    Vandaag alweer 36 weken alhamdoelillah. Ben benieuwd wanneer de kleine zich aandient. Voel me nog fit en eigenlijk nergens last van. Werd gister voor het eerst gevraagd of ik zwanger ben door mijn buurvrouw, ik antwoordde dat ik alweer bijna mag bevallen. Sinds deze week is mijn buik duidelijk zichtbaar, al die tijd was de baby lekker verstopt. Verder ook geen last van voorweeën of andere klachten, dus denk dat de baby nog wel even blijft zitten. Waqfa sahla voor alle dames die nog moeten. Moge Allah ons gezonde kinderen en een goede bevalling schenken. En moge Allah de dames die zwanger proberen te raken verblijden met een vroom nageslacht.

    الهي كيف ادعوك و انا عاص * و كيف لا اد عوك و انت كريم


    Wasielah Wordpress.

  12. #1422
    MVC Lid

    Reacties
    531
    30-06-2013

    Hoe is het hier met de new mommies? Niemand is meer actie zie ik!

  13. #1423
    MVC Lid

    Reacties
    292
    08-03-2016

    Salam mrs. B: HAHA ja uitgestorven hier. Iedereen is drukjes met hun babys denk ik. Mijn prinsesje is vrijdag alweer 3 maanden. Tijd gaat snel en ik hou zo ergggg van deze fase. Vind dat alles iets makkelijker wordt nu. Met 2 maanden was ik zo gesloopt. Hoe lang slaapt jouw kindje door in de nacht? Mijn dochtertje wordt ongeveer 3 keer wakker in de nacht, heeel soms 2 keer...

  14. #1424
    MVC Lid

    Reacties
    531
    30-06-2013

    September/Oktober 2016 mommy's

    Citaat Geplaatst door ummRoqaya Bekijk reactie
    Salam mrs. B: HAHA ja uitgestorven hier. Iedereen is drukjes met hun babys denk ik. Mijn prinsesje is vrijdag alweer 3 maanden. Tijd gaat snel en ik hou zo ergggg van deze fase. Vind dat alles iets makkelijker wordt nu. Met 2 maanden was ik zo gesloopt. Hoe lang slaapt jouw kindje door in de nacht? Mijn dochtertje wordt ongeveer 3 keer wakker in de nacht, heeel soms 2 keer...
    Haai! Ja denk het ook hahah. Mijne is maandag 12w Insha'Allah. Vind het enorm snel gaan zeg. Vind het nu ook wel makkelijker en ook leuker. Je hebt nu je eigen draai en ritme gevonden!

    Nog steeds gebroken nachten hier hoor. Meestal voeding rond 00:00. Dan 03:00 en daarna 06:00 of 07:00. Voor mijn gevoel kom ik er dan 1 x uit. Omdat ikzelf rond 00:00 slaap en 07:00 is het al de volgende dag haha.

    Kan eigelijk ook niet wachten tot die voeding rond 03:00 wegvalt haha. Kan ik een x normaaal doorslapen grr.