1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.541
    19-01-2014

    Djanaazah meldingen

    Assalamoe alaikoem warahmatoellahi wabaraktuhu

    Hier kan men djanaazah gebeden plaatsen van Nederland

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.541
    19-01-2014

    Almelo - Moskee Almelo | Woensdag 20/01/2016 - 09/Rabī' al-Thānī 1437| Na het Dhur gebed

    Inna lillah wa inna ilayhi radji'oun

    Assalamoe alaikom beste broeders en zusters,

    Morgen vindt er in sha Allah na het Dhur gebed Djanazah gebed plaats voor een broeder Het Djanazah gebed zal plaatsvinden in Moskee Almelo te Almelo.

    Moge Allah hem genadig zijn, zijn zonden doen vergeven, zijn goede daden rijkelijk belonen, zijn graf verruimen en met Zijn Nour doen verlichten, hem het Paradijs doen betreden, herenigend met zijn dierbaren en zijn naasten geduld doen schenken en hun pijn, leed, verdriet doen verzachten

    Be there like you want people to be at your djanazah prayer...

    Moskee Almelo | Veldkampsweg 16 | Almelo

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    4.332
    10-04-2014

    Moge Allah alle overleden moslims vergeven Ameen
    Een man is halverwege verliefd op een vrouw die luistert naar hem.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    4.616
    08-05-2013

    السلام عليكم و رحمة الله و بركاته.
    Assalaamoe alaikoem wa rahmatoelaahi wa barakaatoeh.

    Morgen, woensdag 20 januari 2016 is er salaat al djanaza na salaat Asr in Masjid Oummah, Postjesweg 179, Amsterdam.
    Stuur dit door aan iedereen die je kent en wees aanwezig inshaaAllaah zodat wij en de overledene rahimahoe Allaah er profijt van zal hebben inshaaAllaah.

    Inna lillaahi wa inna ilaihi raadjioen.
    إن لله و إن إليه راجعون

    Assalaamoe alaikoem wa rahmatoelaahi wa barakaatoeh.
    السلام عليكم و رحمة الله و بركاته.
    De Profeet ( Vrede zij met hem) zei: ”Het vervloeken van een gelovige is (alsof je hem) vermoordt.”
    "Degenen die geloven, en wier hart rust vindt in de gedachtenis aan Allah. Ziet toe! in het gedenken van Allah kunnen de harten rust vinden." (Surah 13 : Ayah 28)

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    1.483
    30-12-2015

    Citaat Geplaatst door Niet-Marokkaans Bekijk reactie
    السلام عليكم و رحمة الله و بركاته.
    Assalaamoe alaikoem wa rahmatoelaahi wa barakaatoeh.

    Morgen, woensdag 20 januari 2016 is er salaat al djanaza na salaat Asr in Masjid Oummah, Postjesweg 179, Amsterdam.
    Stuur dit door aan iedereen die je kent en wees aanwezig inshaaAllaah zodat wij en de overledene rahimahoe Allaah er profijt van zal hebben inshaaAllaah.

    Inna lillaahi wa inna ilaihi raadjioen.
    إن لله و إن إليه راجعون

    Assalaamoe alaikoem wa rahmatoelaahi wa barakaatoeh.
    السلام عليكم و رحمة الله و بركاته.
    Meskiena Allahrehma.
    Zus van badr hari

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.541
    19-01-2014

    Arrahil Islamitische Uitvaartzorg (مؤسسة الرحيل الإسلامية للدفن)

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    وبـعـد
    صلاة الجنازة على رجل

    Djanaazah-gebed voor een man

    إنا لله و إنا إليه راجعون
    إن شاء الله يوم الاربعاء 20 يناير مباشرة بعد صلاة العصر 14:43 بمسجد المحسنين بامستردام

    Woensdag 20 januari 2016 Inshaa´ALLAAH Djanaazah-gebed na het Asr-gebed om 14:43

    Masjid ِAl Mohsinien
    Meeuwenlaan 31-33
    1021 HS AMSTERDAM

    ان لله وانا اليه راجعون
    جزاكم الله خيرا وتقبل منا ومنكم و أحسن الله إليكم
    من فضلك اخبر الجميع
    !Min Fadlikoum, Breng iedereen hiervan op de hoogte
    مؤسسة الرحيل الإسلامية للدفن ونقل الجثمان
    www.arrahil.nl
    www.alwafatfonds.nl

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.541
    19-01-2014

    Wanneer: vandaag 20-1
    Waar:
    Moskee El islam (Vennestraat 20)
    Na dohr in shaa Allah

    سلام عليكم ورحمة الله وبركاته،

    وبعد:صﻻة الجنازة على lمراة

    إنا الله وإنا إليه راجعون

    Beste broeders en zusters,

    Via dit bericht vraag ik jullie aandacht voor het overlijden van zuster is heen gegaan. Moge Allah de overledene genadig zijn, haar graf verruimen, en haar het Paradijs doen binnentreden. Insha'Allah

    Vandaag (20-01-2016)na Salat Dohr (12:52 uur) Insha'Allah het Djanaazah-gebed plaats vinden in moskee El Islam aan Van der Vennestr 20.
    2525CG te Den Haag

    Ik vraag jullie dan ook om hierbij te zijn en dit bericht te verspreiden, zodat zoveel mogelijk mensen zullen bidden voor onze overleden zuster. Moge Allah de Verhevene u hiervoor belonen Insha'Allah.

    Wassalaam Alaikoem.r

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    732
    15-08-2015

    Assalaamu 'aleykoum, ik had een Fatwa gelezen dat het niet toegestaan is om een gewoonte te maken van Janazah meldingen,
    ik heb lang gezocht naar deze fatwa om het te achterhalen maar helaas tot nu toe geen spoor, maar zodra ik het vind, zal ik het delen op het forum.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    4.616
    08-05-2013

    Citaat Geplaatst door AsalRifiyyahII Bekijk reactie
    Assalaamu 'aleykoum, ik had een Fatwa gelezen dat het niet toegestaan is om een gewoonte te maken van Janazah meldingen,
    ik heb lang gezocht naar deze fatwa om het te achterhalen maar helaas tot nu toe geen spoor, maar zodra ik het vind, zal ik het delen op het forum.
    Alaykum Wa salaam oegti, waarom zou het niet toegestaan zijn? Zou toch alleen maar goed zijn?

    Ben nu wel benieuwd In Sha Allaah.
    De Profeet ( Vrede zij met hem) zei: ”Het vervloeken van een gelovige is (alsof je hem) vermoordt.”
    "Degenen die geloven, en wier hart rust vindt in de gedachtenis aan Allah. Ziet toe! in het gedenken van Allah kunnen de harten rust vinden." (Surah 13 : Ayah 28)

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.541
    19-01-2014

    CORRECTIE SALAAT JANAZA IS NA ASR IN PLAATS VAN NA JUMU3A

    مؤسسة الرحيل الإسلامية للدفن
    Arrahil Islamitische
    Uitvaartzorg

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    وبـعـد
    صلاة الجنازة رجل
    Djanaazah-gebed voor een een man
    إنا لله و إنا إليه راجعون
    إن شاء الله يوم الجمعة 22 يناير,مباشرة بعد صلاة العصر 14:45
    بمسجد الرابطة الاسلامية بامستردام
    بعدها سيكون الدفن في المقبرة الاسلامية في وستخارد

    Vrijdag 22 januari 2016 Inshaa´ALLAAH Djanaazah-gebed na het ASR-gebed om 14:45

    Daarna zal de begrafenis plaatsvinden op het begraafplaats Westgaarde

    Gebed moskee Arrabita Islamia,
    Waterschapstraat 1
    1069 WP Amsterdam Osdorp

    Begrafenis op Westgaarde
    Ookmeerweg 275
    1067 SP Amsterdam

    جزاكم الله خيرا وتقبل منا ومنكم و أحسن الله إليكم من فضلك اخبر الجميع
    !Min Fadlikoum, Breng iedereen hiervan op de hoogte

    www.arrahil.nl
    www.alwafatfonds.nl

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    4.332
    10-04-2014

    Citaat Geplaatst door AsalRifiyyahII Bekijk reactie
    Assalaamu 'aleykoum, ik had een Fatwa gelezen dat het niet toegestaan is om een gewoonte te maken van Janazah meldingen,
    ik heb lang gezocht naar deze fatwa om het te achterhalen maar helaas tot nu toe geen spoor, maar zodra ik het vind, zal ik het delen op het forum.
    Wa alaikoemoe asalaam

    Wat is de reden dat het niet zou mogen? Ben wel benieuwd naar de bewijzen
    Een man is halverwege verliefd op een vrouw die luistert naar hem.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    278
    03-10-2015

    Nuttig ma cha Allah

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.541
    19-01-2014

    Amsterdam - Moskee Arrabita Islamia | Vandaag - Vrijdag 22/01/2016 | Na het Dhor gebed

    Inna lillah wa inna ilayhi radji'oun

    Assalamoe alaikom beste broeders en zusters,

    Vandaag vindt er in sha Allah na het Dhor gebed Djanazah gebed plaats voor een geliefde zuster, oma, moeder. Het Djanazah gebed zal plaatsvinden in Moskee Arrabita Islamia te Amsterdam.

    Moge Allah haar genadig zijn, haar zonden doen vergeven, haar goede daden rijkelijk belonen, haar graf verruimen en met Zijn Nour doen verlichten, haar het Paradijs doen betreden, herenigend met haar dierbaren en haar naasten geduld doen schenken en hun pijn, leed, verdriet doen verzachten

    Be there like you want people to be at your djanazah prayer...

    Moskee Arrabita Islamia | Waterschapstraat 1 | Amsterdam

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.541
    19-01-2014

    MOSKEE BADR - MOUTERIJSTRAAT 1-5 - 3500 HASSELT
    Inna Lilaahi wa inna ilayhi radji'oen. “(…) Wij behoren aan God toe en tot Hem zullen wij terugkeren.”)
    Vandaag Vrijdag 22 Januari 2016 zal er met het DOHR gebed Salaat Djanaza plaats vinden voor een overleden broeder (Allahyrahmo) in MOSKEE BADR - MOUTERIJSTRAAT 1-5 - 3500 HASSELT.
    O Allah, Vergeef hem, schenk Uw genade aan hem, schenk hem kracht en aanvaard zijn berouw. Schenk hem een voortreffelijke eindbestemming en maak zijn ingang naar het graf wijd. Reinig hem met water, sneeuw en hagel en zuiver hem van zijn zonden, zoals witte kleding van vlekken gereinigd wordt. Geef hem een beter onderkomen dan dat hij gekend heeft, een betere… Meer

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.541
    19-01-2014

    Amsterdam - Moskee El Oummah | Vandaag - Maandag 25/01/2016 - 14/Rabī' al-Thānī 1437 | Na het Asr gebed

    Inna lillah wa inna ilayhi radji'oun

    Assalamoe alaikom beste broeders en zusters,

    Vandaag vindt er in sha Allah na het Asr gebed Djanazah gebed plaats voor een geliefde zuster, oma, moeder. Het Djanazah gebed zal plaatsvinden in Moskee El Oummah te Amsterdam.

    Moge Allah haar genadig zijn, haar zonden doen vergeven, haar goede daden rijkelijk belonen, haar graf verruimen en met Zijn Nour doen verlichten, haar het Paradijs doen betreden, herenigend met haar dierbaren en haar naasten geduld doen schenken en hun pijn, leed, verdriet doen verzachten

    Be there like you want people to be at your djanazah prayer...

    Moskee El Oummah | Postjesweg 179 | Amsterdam