+ Reageer
1 tot 3 van 3
    MVC Lid

Reacties
    14
    26-09-2013

Man zoekt vrouw om te trouwen binnen 6 maanden..

Salam ou alaikoum,

Ik ben op het punt gekomen in mijn leven waar ik iemand wil leren kennen
    om eventueel een toekomst mee op te bouwen. Ik ben gezellige / nette 27 jarige man.
    Ik ben een aangenaam persoon, die van eerlijkheid houdt, sociaal, zorgzaam, hou van humor, ben aardig, rustig
    en betrouwbaar. Enkele eigenschappen die daarbij horen zijn: behulpzaam, betrouwbaar, eerlijk, trouw, lief en sociaal .
    In mijn dagelijkse leven hou ik me bezig met werk en familie . Ik zou graag in contact willen komen met een serieuze,
    leuke, vlotte en ontwikkelde dame. Een dame tussen de 20 en 27 is (gescheiden mag ook) en die realistisch, sociaal
    gevoel voor humor heeft, en prater is. en natuurlijk een doel heeft in het leven.

Eis: Elkaar niet meer dan 1 of 2 keer zien.. vaker afspreken ben ik geen voorstander van.
    Klikt het na 1 of 2 keer elkaar zien dan zou ik direct je hand willen komen vragen en trouwen voor de zomer van 2016 inshallah. als je hier niet klaar voor bent of als dit allemaal te snel gaat dan ben jij niet degene die ik zoek.

Stuur me een bericht als jij het als je mijn topic gelezen hebt, begrepen hebt en interesse hebt!

MVC Lid

Reacties
    14
    26-09-2013

Up

so in love with you

Reacties
    872
    07-03-2010

niet gelukt