Mohammed Akbulut
    Aboe al-Hasan
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

MVC Lid

Reacties
    27-01-2012

http://www.al-yaqeen.com/mediatheek/audio.php?id=594
    Citaat Geplaatst door Hanane_hanouti Bekijk reactie
    Mooie.topic.schat, kun jij.een aantal geleerde aanraden die.in engels spreken of engelse vertaling erbij hebben. Ik ken alleen mufti menk maar.

MVC Lid

Reacties
    27-01-2012

Hij was eerst tegen (negatief over)Islam...
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Robert_Dickson_Crane

In September, 1980, Crane formally became a Muslim, though he says, "Allah converted me to Islam when I was five years old, and again through a religious experience when I was 21, but I did not know there were other persons in the world who understood what Allah showed me until I met an old man in Bahrain who told me that there is a word for what I worshiped, and this is "Allah." I figured that all Muslims could not be bad, as I had thought before, if this man was so good and was an admitted Muslim. I did not choose to become a Muslim. I am and have always been a Muslim, but did not know it self-consciously until I was 50 years old.”

MVC Lid

Reacties
    02-11-2014

Heel erg bedankt reallover enegh. Allah hafdiek. Xx
    Citaat Geplaatst door MaoZedong Bekijk reactie
    neem ze niets kwalijk er worden niet veel topics meer gestart door leden dus doet de redactie het
    Raar, alle kinderen zitten nu op school.

MVC Lid

Reacties
    08-06-2013

@ reallover, bedankt voor je bijdrage!

Het komt vaker voor dat bekeerlingen eerst een hekel aan Islam hadden
    And never think that Allah is unaware of what the wrongdoers do. He only delays them for a Day when eyes will stare [in horror].

MVC Lid

Reacties
    08-06-2013

Een voormalige hindoe die zich tot de Islam heeft bekeerd. Hij besefte jarenlang dat Islam de waarheid was, maar die stap om zich te bekeren heeft hij pas recent gemaakt. Bijzonder verhaal. Moge Allah swt hem steun schenken voor de moeilijke omstandigheden waarin hij zich nu bevindt.

Asalaam Alaykum wa Rahmatullahi wa Baraktuhu,

So I have registered on this website to get some advice from brothers and sisters who may have been in my situation. My story is long but I intend for it to strengthen your faith, Insha'Allah.

At the age of 19, I was afflicted with a particularly horrible illness and needed the answers as to why it happened to me and what the purpose of life was. At the time I was a freshman in college and had no friends, no family, no real guidance. My life was very depressing. I was always online so I did research on Islam. I was always strongly attracted to the name "Allah" and never accepted the Islamophobic rhetoric presented by media, nor the fear of Muslims that is very common in my Hindu household. Yes I forgot to mention, I am from a Hindu family in India though I was born and raised in America.

I ended up finding the sirrah of Nabi Muhammad (SAW) very sincere. It became clear to me that he was not a phoney or a whacko, instead, he was definitely genuine. After a while, I read the shahadah from Wikipedia.com alone in my room. I then prostrated (from what I know now) the sujood as shukr. I learn salat from a youtube video and spent the next few years or so reading about Islam, but not really praying that much at all. I met Muslims here and there in life, but I still had a lingering Hindu thought of "all the religions lead to God," so my faith was fairly weak.

After experiencing idiot behavior from Muslims in the community I though to myself "what did I do?" I thought I made a foolish mistake by joining the religion of idiots. So I ended up joining various Hindu cults, which I know now, were all related to sihir. Yes I involved myself in sihir. Astagfirullah. I thought I was doing something that would make me successful in life, but little did I know that all the leaders of these cults have their own hidden agenda. May Allah destroy the liars.

A few weeks before Ramadan I got involved in a really horrible situation with evil doings related to the occult which I will not even mention on here because it is really shameful. Anyways, with all praise to Allah, I ended up meeting Jordanian brothers at work who became my close friends right around Ramadan time. After six years of not practicing Islam, I fasted for the first time and started actually praying 5x a day. I was going to the mosque and even spent one night in i'tikaq. This night I don't think I can ever forget, even if I wanted to, because that night EVERYTHING changed. I realized I had to abandon all the shameful parts of my life and live a pure clean Islam life. I finally realized... I had to BE a Muslim!!!

After I came to this understanding, a lot of hell broke loose in my house. I have been tormented harshly from my parents. Any of you reading this, don't you dare tell me "May Allah guide them" because I am sick and tired of praying for them. As a 26 year old man who used to consider himself strong and intelligent, I have been broken down into such insignificance that I am literally crying in desperation every day. I have already tried to be good to parents. Not all revert stories are happy endings with their family. Mine has all the signs of a necessity to abandon this house full of perverts, liars, and jesters. There is no hope in my heart that they will see the light of Islam. I will not engage in any discussion in regards to giving them dawah. No. Not today. Not tomorrow. Not ever.

The reason I am posting this message is to ask if anyone knows any sort of way to escape this household. I want to enroll into a University to learn Islam that will give me some kind of career backing. I want to earn a living doing something purely Islam. I don't know, maybe teach Quran to kids. Maybe be involved in the sharia system. Maybe be a munshid (if its halaal, I don't know. I am an excellent singer). I am of Indian descent so I think I would probably like to move to India. But I don't really have any family that can back me on this.

I need advice.

JazakAllahu Khairan. Thanks for reading.
    http://www.ummah.com/forum/showthrea...-of-the-closet
    And never think that Allah is unaware of what the wrongdoers do. He only delays them for a Day when eyes will stare [in horror].

MVC Lid

Reacties
    27-01-2012

De kapper
    Een man ging naar de kapper om zijn haar en baard bij te laten knippen. Ze begonnen te discussiëren en spraken over vele zaken. Al gauw kwamen ze bij de bekende vraag of God wel bestaat. De kapper zei: "Kijk, ik geloof niet dat God bestaat." "Waarom zeg je zoiets?" vroeg de man. "Nou, iemand hoeft alleen maar naar de wereld te kijken en hij zal zien dat God niet bestaat. Als God echt bestaat, zouden daar dan zoveel zieke mensen zijn? Zouden daar zoveel gehandicapte kinderen zijn? Nee, Als Hij echt bestond, zou er geen ellende zijn op de aarde. Ik kan me niet voorstellen dat een God dit allemaal kan toestaan. De man was even stil maar zei verder niets. De kapper was inmiddels klaar en de man verliet de zaak. Onderweg naar huis zag hij een oude man op straat met heel lang haar en ongetrimde baard. De man ging onmiddellijk weer terug naar de kapperszaak en zei tegen de kapper: "KAPPERS BESTAAN NIET !" "Maar ik ben toch een kapper en ik sta hier vlak voor je" antwoordde de kapper. "NEE!" zei de cliënt. "Kappers bestaan gewoon niet. Als zij echt bestonden, zouden er geen mensen meer rond lopen met lang haar en ongetrimde baarden op de wereld." De kapper antwoordde: "Ach, wij kappers bestaan zeer zeker wel. Het zijn gewoon de mensen die niet naar ons komen." "Exact!" ging de man verder. "Dat is het hem nou juist. God bestaat ook zeer zeker wel. Het zijn juist de mensen die niet naar Hem gaan en Hem niet opzoeken en daarom is er zoveel ellende op de wereld."

MVC Lid

Reacties
    27-01-2012

MUFTI ISMAIL MENK | 'MOEILIJKHEDEN' | NEDERLANDS | HD

https://m.youtube.com/watch?v=kI9rmrjZdwQ

MVC Lid

Reacties
    08-06-2013

Ik zou het op prijs stellen als de reacties van Qurani (in het blinde weg mensen aanvallen) verwijderd worden, ik heb hier eerder melding over gedaan maar nog geen gehoor

MVC Lid

Reacties
    27-01-2012

https://m.youtube.com/watch?v=xMu_654ASDk

Bekijk alle delen
    Duurt lang maar is het kijken waard

MVC Lid

Reacties
    08-06-2013

https://www.youtube.com/watch?v=TZOcB75ph6w

Omschrijft een actueel probleem (leugens en haat jegens Islam/moslims) en herinnerd eraan dat dit soort tijden zijn voorspeld in de hadith, iets dat ons moslims zelfvertrouwen en moed zou moeten geven om deze beproevingen te overwinnen.

MVC Lid

Reacties
    26-11-2013

Citaat Geplaatst door citroenschijfje Bekijk reactie
    https://www.youtube.com/watch?v=TZOcB75ph6w

Omschrijft een actueel probleem (leugens en haat jegens Islam/moslims) en herinnerd eraan dat dit soort tijden zijn voorspeld in de hadith, iets dat ons moslims zelfvertrouwen en moed zou moeten geven om deze beproevingen te overwinnen.

Een goede daad doen nadat iemand een slechte daad bij jou heeft gedaan ......

MVC Lid

Reacties
    08-06-2013

Moderators, kunnen jullie aub de reacties van plop en Qurani verwijderen?

Ze zijn offtopic

MVC Lid

Reacties
    08-06-2013

Citaat Geplaatst door plop Bekijk reactie
    zoek hulp.

Je mag het niet over geloof hebben terwijl je topic over de islam gaat .

Iedereen is welkom maar sommige niet .

ik verspreid negativiteit ? of doe jij dat met je tegenstrijdige reacties ?
    Of je bent dom of je doet alsof!

Lees het opnieuw. Er staat duidelijk dat deze topic niet bedoeld is om discussies te voeren, maar om de dingen die je bij Islam inspireren te plaatsen.

Je verspreidt negativiteit ja, met je uitspraak over veroordeelde criminelen. Wat voor toegevoegde waarde heeft dat in een topic dat inspirerend en daarmee positief moet zijn? Welke precies? Je bent gewoon door en door slecht, gewoon een duivel.

MVC Lid

Reacties
    26-11-2013

Citaat Geplaatst door plop Bekijk reactie
    Een goede daad doen nadat iemand een slechte daad bij jou heeft gedaan ......
    hier mij bijdrage

Citaat Geplaatst door citroenschijfje Bekijk reactie
    Of je bent dom of je doet alsof!

Lees het opnieuw. Er staat duidelijk dat deze topic niet bedoeld is om discussies te voeren, maar om de dingen die je bij Islam inspireren te plaatsen.

Je verspreidt negativiteit ja, met je uitspraak over veroordeelde criminelen. Wat voor toegevoegde waarde heeft dat in een topic dat inspirerend en daarmee positief moet zijn? Welke precies? Je bent gewoon door en door slecht, gewoon een duivel.

lees je zelf eens terug wat ben je zuur en negatief