1. #136
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Lyon staan veilig op de vierde plek,ze kunnen nooit derde worden meer,ze spelen in de competitie voor niks meer,EL plaatsing is gehaald omdat ze veilig staan op plek 4,maar ze willen CL spelen en dat kan alleen via de EL winnen,ze hebben alles op de EL gezet,en vergis je niet zonder Buffon had Juventus verloren,hij had Jouw clubje gered,Lyon was uit en thuis beter dan Juve
    Ja, Juve speelde dankzij Buffon gelijk. Maar ik wil maar zeggen, die uitslag heeft niks te maken met de wedstrijd tegen Ajax. Want die 1-1 liet Lyon niet kwalificeren voor de volgende ronde in de CL. Om het vanuit mijn aspect uit te leggen, het boeit me niet wat Juve in hun CL poule doet. Zolang ze zich maar kwalificeren voor de volgende ronde, al spelen ze 3 keer gelijk tegen pauper tegenstanders in hun poule. Maar Lyon gaat hoogstwaarschijnlijk gewoon Ajax uitschakelen, vooral omdat ze nu eerst uit spelen. Dan maken ze het karwei af in Lyon.
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  2. #137
    A Man Apart

    Reacties
    2.805
    27-09-2016

    Ik hoorde het op de radio
    Heerlijke loting:: zo ie zo geen spaanse finale lekker

    Real wint dit wel over 2 duels

    Juve gaat ook door .. netjes
    Wat gaat barca kapot ze zouden monaco loten en dan makkelijke finale halen
    Dus niet

    Real madrid - juventus prachtige finale
    De winnaar mag m winnen.. verdient
    Ik gun juve wel dit keer
    De Man Der Heden

  3. #138
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.711
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Ik zou het niet erg vinden als Juve hem pakt. Buffon verdient hem.

  4. #139
    A Man Apart

    Reacties
    2.805
    27-09-2016

    Ze verdienen hem alleen al omdat ze barca eruit hebben gedonder
    Alleen al daarom
    De Man Der Heden

  5. #140
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Juve zal lastig krijgen,schrijf Monaco maar niet zomaar af,het kan nog een hele lastige ontmoeting zijn voor Juve,ik persoonlijk gun Juve het ook dankzij Buffon

  6. #141
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.711
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Maar ja, als ze hem niet pakken ma3liesh. Volgend jaar weer een kans. Dan gun ik het Buffon extra. Real hoeft hem niet 3x achter elkaar te pakken.

  7. #142
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Ik zie liever finale Real-Monaco.

    2 aanvallende teams.

    Juve herinnert me aan Mourinho's Inter.

  8. #143
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    Monaco en Juve zijn beide de lul in een finale tegen Real.

  9. #144
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.711
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Juve is net als Atleti. Als zij eerder scoren dan de tegenpartij, dan kom je er niet meer doorheen. Achterin is het net Dammen, een grote muur waar je niet doorheen komt. Hoe erg je het ook probeert.

  10. #145
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    Monaco en Juve zijn beide de lul in een finale tegen Real.
    Jij moet samen met NIna Sanders een rap maken over dat jullie zoveel onzin verkondigen.

    Artiesten naam: Nina Sanders Hans Anders & Poepovic onzin.

    Rapnummer heet: Ik en Nina Sanders praten altijd onzin door onze Realbrilletjes en niemand neemt ons serieus.

    Stuur jullie teksten naar de scheids!
    REFEREE MADRID.

  11. #146
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Jij moet samen met NIna Sanders een rap maken over dat jullie zoveel onzin verkondigen.

    Artiesten naam: Nina Sanders Hans Anders & Poepovic onzin.

    Rapnummer heet: Ik en Nina Sanders praten altijd onzin door onze Realbrilletjes en niemand neemt ons serieus.

    Stuur jullie teksten naar de scheids!

  12. #147
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    Real - Juve over 1 wedstrijd is in het voordeel van Real, Juve kan niet haar favoriete spelletje spelen of ze moeten de voorsprong pakken...dan is het een ander verhaal.

    Real - Monaco lijkt me duidelijk , Monaco wordt dan gewoon op individuele kwaliteiten afgemaakt, zeker wanneer ze net zoveel ruimte weggeven als tegen BVB en City.

  13. #148
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Juve is net als Atleti. Als zij eerder scoren dan de tegenpartij, dan kom je er niet meer doorheen. Achterin is het net Dammen, een grote muur waar je niet doorheen komt. Hoe erg je het ook probeert.

    hahaha deze is goed.
    'Een grote muur waar je niet doorheen komt. Hoe erg je het ook probeert'

    Ik zeg je eerlijk. Zulke gasten als Wrongbet hebben we hier nodig. Die kan je een beetje uitlachen wanneer het een keer niet lekker loopt Barcelona.
    Hala Madrid y nada mas

  14. #149
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.711
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Jij moet samen met NIna Sanders een rap maken over dat jullie zoveel onzin verkondigen.

    Artiesten naam: Nina Sanders Hans Anders & Poepovic onzin.

    Rapnummer heet: Ik en Nina Sanders praten altijd onzin door onze Realbrilletjes en niemand neemt ons serieus.

    Stuur jullie teksten naar de scheids!

  15. #150
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.711
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    hahaha deze is goed.
    'Een grote muur waar je niet doorheen komt. Hoe erg je het ook probeert'

    Ik zeg je eerlijk. Zulke gasten als Wrongbet hebben we hier nodig. Die kan je een beetje uitlachen wanneer het een keer niet lekker loopt Barcelona.
    Hij is wel nodig ja voor de sensatie. Zonder hem heb ik niemand hier om uit te lachen.