1. #406
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Ik rolde met mijn ogen en stond op. Ik keek op de klok en zag dat het bijna 10 uur in de avond was. 'Ik ga even mijn werk afmaken in de gang.' vermeldde ik aan hem. Idriss knikte afwezig naar me toe. Voordat ik de slot opendraaide zei Idriss: 'Wacht even.' Langzaam draaide ik me om. 'Je vergeet je gezichtssluier, lieverd.' Onmiddellijk liep ik naar de bankstel om mijn gezichtssluier op te doen. 'Ik dacht dat je niet aan het opletten was?' mompelde ik zachtjes. 'Jannat, mijn concentratie mag dan wel ergens anders zijn, maar ik weet altijd wat er aan de hand is.' Ik slikte even, want ik wist dat dat niet HELEMAAL waar was. Anders had hij toch wel gemerkt dat ik zwanger was in Nederland? Waarschijnlijk was hij gewoon druk bezig met het plannen van zijn terugkeer naar Saudi-Arabie, vandaar dat hij het niet doorhad. Ik vroeg me echt af hoe hij zou reageren als hij achter mijn miskraam zou komen. Voordat ik zijn studeerkamer verliet, vertelde hij me dat ik weer naar hem moest komen na middernacht. Ik ging aan de slag in de gang. Terwijl ik aan het werk was, vond ik het wel gezellig in zijn paleis. Het was druk op de gang, in de tuin en in de keuken. Er waren gewoon veel mensen hier en veel geluid. Op dat moment kon ik het wel waarderen eigenlijk. Het herinnerde me aan mijn studio in Los Angeles. Ik moest verdomme Justin bellen of skypen binnenkort. Ik miste Jstin, Gigi en Jojo echt ontzettend erg dat ik bijna kon huilen. Langzaam maar zeker werd het steeds stiller in de gang, aangezien iedereen naar bed toe ging. Noon liet Idriss nog weten dat het eten klaar was en in de keuken stond. Ik had het avondeten gemist, maar ik had wel samen met Nesrine ergens gegeten. Dat was wel al uren geleden, dus mijn maagje begon alweer te rommelen. Ik keek op de klok en zag dat het al half 12 was, toen ik eindelijk klaar was met mijn bloemenwerk. Ik deed precies hetzelfde als gisteren. Ik pakte mijn spullen en ging in de grote badkamer op de begane grond douchen. Ik trok alleen maar mijn abaya aan toen ik weer naar buiten kwam. Ik had er helemaal niets onder aan, aangezien al mijn nieuwe spullen in Idriss' slaapkamer waren. Ik besloot even rond te lopen in de mooie tuin. Saudi-Arabie had echt wel haar mooie kanten. Het weer was heerlijk en de tuinen die grote paleizen hadden waren echt prachtig. Mijn kindje in mijn buik zou Saudisch zijn, dus ik moest dit land echt niet haten. Ik keek op mijn horloge en zag dat het al half 1 was. Het was tijd voor mij om een bezoekje naar Idriss te brengen. Ik kwam zijn kamer zachtjes binnen, waar hij op bed lag met alweer een boek in zijn handen en zijn laptop naast zijn benen. Ik sloot de deur goed achter me dicht en trok gelijk alles uit. Idriss keek even snel en weer terug naar zijn boek. Hij onderstreepte een paar zinnetjes. Hmm, vreemd. Hij gaf helemaal geen aandacht aan mij en mijn naaktheid. Ik ging op het randje van zijn bed zitten en ging door de tassen heen kijken. Ik pakte een paar setjes nieuwe lingerie en ging ze passen. Ik bekeek mezelf in de spiegel terwijl Idriss expres van me weg bleef kijken. 'Wat vind je van deze?' vroeg ik, terwijl ik hem mijn lichaam liet zien. 'Heel mooi.' zei hij afwezig. Ik kroop op het bed naar hem toe en rukte het boek van zijn handen af. 'Nogmaals, wat vind je hier van?' vroeg ik hem doordringend. Idriss keek me recht in het gezicht aan met een geamuseerde blik. 'Nogmaals, hartstikke mooi.' Ik ging precies op zijn kruis zitten, die onmiddellijk hard werd. Ik drukte mijn gevoelige grote boezem tegen zijn naakte gespierde borstkas aan. Met mijn heupen begon ik tegen zijn erectie aan te schuren. Idriss sloot even zijn ogen en schudde zijn hoofd. 'Jannat, ik kan dit niet. Ik heb werk te doen.' zei hij zachtjes. 'Jouw lichaam vertelt mij iets anders.' zei ik terug. 'Jannat, ik weet dat je behoeftes hebt, maar er zijn belangrijkere dingen aan de hand nu.' Hij tilde me op en legde me precies naast hem. Hij stond van het bed op en ging naar zijn airconditioner en drukte op een paar knopjes. 'Ik zou het waarderen als je je kleren zou aantrekken, want het gaat zo erg koud worden hier.' Hij kwam weer naar het bed en pakte zijn spullen en ging achter zijn bureau zitten. Daar zat ik dan even in shock omdat ik afgewezen ben. 'Idriss, wat is er in godsnaam aan de hand?' vroeg ik hem, terwijl ik van het bed af ging en naar hem toeliep. Ik liep met een verleidelijke loopje naar hem toe. Ik ging uiteindelijk achter hem staan en omhelsde hem van achteren. Met mijn lippen ging ik over zijn hals heen. Ik kuste, beet en likte zijn hals voor het eerst in mijn leven. Ik hoorde dat zijn ademhaling zwaarder werd. 'Dit ben je niet gewend van me he?' fluisterde ik in zijn oor en beet zachtjes op zijn oorlel. Zijn handen gingen onmiddellijk naar mijn polsen toe, die hij van zichzelf afrukte. Hij trok me aan mijn polsen naar voren toe totdat ik hem in het gezicht kon aankijken. Ik probeerde mijn polsen los te rukken van zijn grip en op zijn schoot te zitten, maar hij hield me expres van een afstandje van hem vandaan. Ik keek hem vragend maar verward aan terwijl ik in zijn ogen zag dat hij in tegenstrijd was. 'Jannat, ik wil geen seks met je hebben. Begrijp je dat?' zei hij opeens doordringend tegen me in het gezicht. 'WAAROM NIET?!" schreeuwde ik uit. Hij liet mijn polsen onmiddellijk los en deed zijn wijsvinger tegen zijn lippen aan. Hij gebaarde dat ik niet zo luid moest praten. 'Dezelfde reden waarom ik ook niet meer train, Jannat. Ik heb die energie en frustraties nodig om de grootste taak in mijn leven te vervullen. Seks ontspant je en maakt je lui en dat heb ik nu niet nodig. Het is dezelfde reden waarom vechters voor een wedstrijd 6 weken lang geen seks hebben. Je wordt daar namelijk een meedogenloze beest van, meer dan dit vertel ik je niet.' hoorde ik doordringend van hem komen.

    Whut? Idriss wilt geen seks hebben met Jannat omdat hij die energie voor een "grote taak" wilt gebruiken. Is dit waar of zijn er andere redenen die hij voor Jannat verbergt? Wat is die grote taak nou eigenlijk? In ieder geval, stay tuned!


  2. #407
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    37. Pittige lust

    Ik keek hem met de droogste blik aan. 'Ja hoor, Idriss. Erg stoer ben je hoor. Zogenaamd geen seks omdat je het allergrootste gevecht van je leven zult aangaan. Begin normaal te doen want je gaat helemaal niets doen. Je bent gewoon een pussy die niet wilt toegeven dat je gewoon een SOA hebt opgelopen of je wilt gewoon geen seks met me omdat ik zwanger van je ben. Rot toch op of zo.' zei ik op mijn meest gemene toon. Idriss begon keihard te lachen en wees uiteindelijk naar me toe. 'Je bent me der een. Dat is volgens mij het grappigste dat ik ooit heb gehoord.' Ik keek naar de spullen op zijn bureau en begon ze van zijn bureau af te slaan, terwijl ik hem giftig aankeek. 'Jannat, doe niet zo kinderachtig.' zei hij met een serieuze blik. 'Je voelt je wel lekker he? Al deze wijven die om jouw piemeltje aan het vechten zijn. Vertel me, wie is degene die heeft gewonnen? Want ik ben het zeker niet.' Net voordat ik zijn laptop op de grond wou gooien pakte hij me van mijn pols vast en stond op. Hij keek me met de meest stalen blik aan. 'Jannat, je gaat nu ophouden.' Ja, de gehele sfeer was veranderd. 'Wat ga je doen? Ga je me weer een pak slaag geven? Ga je mijn leven en die van ons baby riskeren? Ga je gang.' Ik draaide me om en deed mijn kont expres omhoog, doelend op die pak billenkoek die ik van hem heb gehad. 'Oh ja en let niet op de littekens op mijn rug die ik door JOU heb gekregen.' zei ik expres nog harder. Idriss pakte me onmiddellijk van achteren in een greep waar ik niet los van kon komen. Hij had mijn beiden polsen tegen me rug met 1 hand en zijn ander hand hield me van mijn kin vast. Ik voelde tegen mijn onderrug dat hij nog steeds een erectie had. Met een waarschuwende fluisterende toon zei hij: 'Waarom zou je het bed met een verkrachter willen delen he? Ik had je toch verkracht of vond je het stiekempjes toch wel lekker?' Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht. Dit was een aparte maar geile situatie. 'Mmm, Idriss. Celibaat zijn staat je wel.' zei ik half lachend en half verleidelijk. Hij liet me onmiddellijk los waardoor ik me naar hem omdraaide. Hij wreef over zijn gezicht heen en draaide zich weg van me 'Jannat, je gaat me echt tot waanzin drijven met je praktijken.' Op dat moment kreeg ik kippenvel over mijn gehele lichaam, aangezien zijn slaapkamer erg koud was geworden. Ik pakte zijn hand en dwong hem mij aan te kijken. 'Idriss, we hoeven vanavond geen seks te hebben, maar wil je me op zijn minst warm houden? In bed?' zei ik op een stoute toon. Hij haalde een diepe zucht en mompelde een ja. 'Ik moet eerst even wat te eten gaan halen.' Afwezig liep hij uit zijn slaapkamer. Daar was ik dan in mijn eentje. Ik keek om me heen en zag zijn badjas, die ik onmiddellijk omdeed. Het was echt ongelofelijk koud in zijn slaapkamer. Ik liep naar de airco toe en probeerde er nog aan te friemelen, maar ik had geen idee hoe het werkte. De slaapkamerdeur ging open en hij kwam naar binnen met de allergrootste bord met eten en een groot glas water met ijsblokjes. Ik rook de heerlijke geur van het eten en mijn maag begon onmiddellijk te rommelen. 'Jannat, je hebt een code nodig als je de temperatuur wilt veranderen.' zei hij geamuseerd. Ik haalde mijn schouders gefrustreerd op. 'Laat me raden, je gaat me niet vertellen wat die code is toch?' Hij kreeg een grote glimlach op zijn gezicht en schudde zijn hoofd als antwoord. Hij nam plaats achter zijn bureau en zocht in zijn lade naar een flesje saus, die hij eruit haalde. Ik ging gefrustreerd tegenover hem zitten, terwijl hij begon te eten. Hij was gegrilde groenten met lamskoteletjes en rijst aan het eten. Ik staarde hem echt aan terwijl hij het inhoud van de saus op het eten plaatste en begon te eten. Mijn maag begon keihard te rommelen vanwege de heerlijke geur. Idriss keek onmiddellijk naar me op en vroeg me of ik wat wilde eten. Ik schudde mijn hoofd en wuifde met mijn hand van nee. Ik was eigenlijk best wel een beetje boos op zijn raar gedrag. Hij was toch mijn man? Waarom kon hij gewoon geen seks met mij hebben? Zogenaamd hij wilt zijn energie besparen voor een "grote taak", opzouten met die bullshit. Het water begon me in mijn mond te lopen terwijl ik nog steeds naar hem keek. Idriss liet zijn vork op het bord vallen en keek me aan. 'Jannat, ik zie dat je honger hebt. Eet alsjeblieft wat.' hij schoof zijn bord naar me toe. Ik rolde met mijn ogen omdat ik me opgelaten voelde. Wat kan ik zeggen? Ik had echt wel honger eigenlijk. Ik schoof dichter naar zijn bureau toe en pakte zijn vork op. Ik begon in het eten te prikken met de saus erop. 'Jannat, dat zou ik niet doen. Het is een hele pittige saus namelijk.' vermelde hij even. 'Ik ben Indonesisch.' zei ik voor de hand liggend terug. 'Ga je gang, maar ik heb je gewaarschuwd.' zei hij met een hint van een glimlach op zijn gezicht. Ik stopte het eten gulzig in mijn mond en begon te kauwen. De tranen begonnen in mijn ogen te prikken en ik kreeg het opeens super heet. Zelfs mijn oren begonnen te rinkelen. Ik kuchte even vanwege de super hete saus. 'Waarom eet je dit in godsnaam?' zei ik terwijl ik het eten doorslikte. Mijn mond begon te wateren vanwege de pittigheid. Idriss schoof de grote glas water met ijsblokjes naar me toe. 'Niet dat dit gaat helpen, maar misschien verdooft het je tong een beetje.' Idriss moest zijn lach echt inhouden. Ik keek hem echt met een wraakvolle blik aan en ging verder met eten. Ja, ik at het eten met de hete saus op. Na een paar happen begon ik het opeens heerlijk te vinden. 'Mmm, Idriss. Dit is eigenlijk best wel lekker.'

  3. #408
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Hij keek me vol ongeloof aan. 'Ik zie dat je dat echt meent. Dat verbaast me eigenlijk. Ik ben de enige die ik ken die van pittig eten houdt.' Ik begon hem te voeren en zo aten we samen het gehele bord met eten op. Voor het eerst sinds ik hier ben, had ik goed gegeten. 'Jannat, je bent echt de ideale vrouw. Je weet niet hoe aantrekkelijk ik het vind dat je van pittig eten houdt.' hoorde ik nog van hem komen. Ik kreeg de hik vanwege de pittigheid waardoor hij moest lachen. 'Niet aantrekkelijk genoeg om met me te vrijen.' Idriss gelach stopte helemaal na het horen van mijn geklaag. 'Jannat, laten we er alsjeblieft over ophouden.' zei hij op een doordringende toon. 'Idriss, waarom ben jij nooit open met mij? Waarom wil je het altijd nooit ergens over hebben?' zei ik gefrustreerd. Idriss keek even van me weg en haalde een diepe zucht. 'Ik ben het niet gewend om van alles met anderen te delen.' mompelde hij zachtjes. 'Ja dus? Ik was het toch ook niet gewend om samen met een man te gaan wonen en seks te hebben? Alsnog heb ik het gedaan.' Deze keer was ik degene met een ijzeren blik. 'Je bent een vrouw, Jannat. Jullie zijn veel flexibeler dan dat wij mannen zijn.' verklaarde hij zogenaamd aan mij. Even serieus, wat heeft dat met ons te maken. Ik keek hem verward en vol ongeloof aan. Hij staarde me in stilte aan. 'Ga je me op zijn minst vertellen wat jouw zogenaamde grote taak is of moet ik er zelf achter komen?' Idriss keek op zijn horloge en schoof daarna het lege bord van hem vandaan. Hij begon met lezen van bepaalde documenten. Deze gast kon mij echt boos maken. 'Idriss, je frustreert mij echt met je gedrag. Ik heb echt zo veel woede en emoties in me vanwege deze hele shit. Je kunt me op zijn minst toch wel je plannen vertellen? Waarom behandel je mij als een tweederangsburger?' zei ik met een trillende stem. Mijn stem die eigenlijk heel hard en boos wou spreken, maar ik hield het tegen. 'Het is voor je eigen veiligheid. Hoe minder je weet hoe beter.' Zijn houding was super gesloten. Ik pakte zijn laptop met een ruk van het bureau af en liep richting zijn bed, waar ik ging liggen. 'Als je informatie denkt te kunnen winnen door naar mijn laptop te gaan kijken, dan heb je het mis.' zei hij zonder emotie. Ik keek hem met de vieste blik aan en logde in zijn skype. Ik voegde mijn eigen skype toe, waarvan het verzoek gelijk geaccepteerd werd. Justin zat dus gewoon op mijn laptop, haha! Als je mijn laptop (die ik in Los Angeles heb) aan deed, dan ging skype automatisch aan. Ik belde mijn eigen skype op waardoor ik Justins geplamuurde kop onmiddellijk zag. Mijn hart overspoelde met liefde voor deze jongen. 'Oh my god Janet!! I was so worried about you!!! I thought you'd never call, hunni!' Ik moest een paar traantjes laten. Ik vroeg hem hoe het met hem en mijn huisdiertjes ging, waarop hij vertelde dat ze me heel erg misten. Hij vertelde me dat Gigi en Jojo altijd bij de voordeur sliepen, op mij aan het wachten totdat ik terug zou keren. Ik begon zachtjes te snikken vanwege de liefde van mijn huisdiertjes. Ik zag in mijn ooghoeken dat Idriss naar me keek, maar ik negeerde hem. 'But it's alright, bitch. They are good! Your studio is doing great also!' Ik vertelde hem dat ik blij was om dat te horen. 'How about you, hooker? Have u been riding that dick hard?' zei hij met attitude en nek bewegingen. 'I wish.' mompelde ik naar hem toe. 'Ik kan er niet echt over praten, Justin. Ik ben namelijk niet alleen nu. Ik leef momenteel ondergedoken in de paleis van mijn man en weet nog niet wanneer ik terug ga komen. Red je het verder in mijn studio voor een onbepaalde tijd?' vroeg ik hem. Hij vertelde me dat hij dat geen enkel probleem vond, maar dat ie wel wilt dat ik hem op de hoogte moest houden betreft alles. Hij maakte zich namelijk zorgen om me. 'Je hoeft je geen zorgen te maken. Ik ben samen met mijn man en ik ben goed in vechtsporten. Dat zou je nu toch wel moeten weten, vooral na dat gedoe met Dwayne, hahaha.' zei ik lachend tegen hem. 'Oh yes bitch, I remember. You're a straight up Janet Claude van Damme.' hoorde ik van hem komen terwijl hij kung fu bewegingen maakte. Ik moest keihard lachen vanwege hem. Godsamme, wat miste ik mijn beste vriend. 'I really miss you.' zei ik tegen hem. 'Well, I don't miss you!' zei hij opeens. Ik rees mijn wenkbrauw vragend op. 'I miss that big ass of yours. The way it would bounce on that pole? Well goddamn, thats a sight that should never be missed!' maakte hij verder af. Ik lachte alweer hardop. Hij deed dit expres zodat ik niet te emotioneel werd. 'Nah, but seriously, are you sure you're okay?' Ik knikte naar hem toe. Zodra ik dat deed zag ik Gigi op zijn schoot springen. Ik slaakte een diepe kreet toen ik haar zag. Hij pakte haar op en deed haar pootje omhoog alsof ze naar me zwaaide. Hij sprak tegen Gigi en vroeg haar of ze wist wie ik was. Ze snuffelde aan de laptop en miauwde. 'I need to go.' mompelde ik naar Justin toe, aangezien het een beetje te veel voor me werd. Zodoende namen we afscheid en vertelden elkaar dat we van elkaar hielden. In mijn achterhoofd herinnerde ik me dat ik dat nog nooit aan Idriss had verteld. Ik zag Idriss zijn hoofd van links naar rechts schudden in mijn ooghoeken.

  4. #409
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Ik deed de laptop uit en vroeg hem wat zijn probleem was. 'Misschien moet je terug gaan naar Los Angeles.' hoorde ik van Idriss komen als antwoord. Ik trok lijkbleek weg. 'Waarom zou je dat zeggen?' vroeg ik vol ongeloof. 'Kijk naar jouw leven in Los Angeles vergeleken met jouw leven hier. Waarom doe je soms zo ongelofelijk dom, Jannat?' Mijn hart zakte tot in mijn voeten, omdat Idriss mij nog nooit dom had genoemd. 'Noem je mij dom?' vroeg ik hem met een dreigende toon. 'Ik zei dat je dom DOET, niet dat je dom BENT.' Hij schoof zijn grote leren bureaustoel mijn richting op om me beter aan te kijken. 'Wat denk je nou? Dat ik in mijn eentje mijn zwangerschap wil mee maken? Het is JOUW schuld dat ik hier ben. Dus de enige persoon die dom doet is JIJ.' zei ik vol woede naar hem toe. Hij wreef gestresseerd over zijn voorhoofd. 'Je hebt gelijk. Ik ben degene die jouw zwanger heeft gemaakt. Ik ben degene die hier naar Saudi-Arabie is gekomen. Dat betekent niet dat jij hier ook moet zijn. Wat zou je ervan vinden om bij Sultana of Sarah te verblijven?' vroeg hij aan me, waarop ik gelijk mijn hoofd schudde. 'Dan kan ik net zo goed naar Los Angeles vertrekken. Ik ga nergens naartoe zonder jou! Ik ga niet de dezelfde fout twee keer maken!!!' zei ik op een hele hoge emotionele toon. Aangezien ik het eigenlijk over mijn eerste zwangerschap had. 'Wat bedoel je met dezelfde fout twee keer maken?' vroeg hij me opeens wantrouwig, waardoor ik me besefte dat ik me had versproken. 'Niet samen met jou zijn, bedoel ik daarmee.' probeerde ik mezelf nog te redden. Hij keek me met geknepen ogen en knikte uiteindelijk. 'Dus whatever jij van plan bent. Ik zou het maar snel doen, klootzak.' Hij keek onmiddellijk naar me op met een strenge blik. 'Als je wilt dat ik mijn werk snel afmaak, dan moet je ophouden met mij proberen af te leiden. Je moet ophouden met je dramatische praktijken. Wees geduldig en rationeel in deze ingewikkelde tijd.' Ik stond met een ruk op en liep op hem af. 'Je bent echt een flikker, weet je dat? Hoe durf je zo tegen me te praten?' Hij stond op en probeerde me naar hem toe te trekken. Ik rukte mijn armen van zijn grip los. 'Idriss, ik ben verdomme zwanger. Natuurlijk ben ik niet rationeel. Natuurlijk wil ik aandacht van mijn man hebben. Je beseft je gewoon niet hoe het voor mij is, om hier te leven tussen al deze sletten. Ik zweer dat ik jou soms gewoon echt haat.' Hij trok me zachtjes aan mijn arm en legde zijn handen uiteindelijk op mijn wangen. 'Jannat, ik snap dat het moeilijk is. Ik snap dat jouw emoties niet in balans zijn. Maar kun jij ook begrijpen dat ik hier echt niet weg kan? Het is letterlijk onmogelijk voor me om dit land momenteel te verlaten. Niet voordat ik mijn werk af heb gemaakt. Jannat, ga alsjeblieft sporten en verwerk je emoties op die manier. Zorg er alsjeblieft voor dat je de meester wordt over je lichaam. Wees geen slaaf van je emoties en lichaam.' Ik voelde me fucking beledigd door wat hij zei. Hij liet me voelen alsof ik een of andere dier was die hondsdolheid had of zo. De tranen prikten in mijn ogen van zijn harde woorden. Zijn mond viel een klein stuk open toen hij opmerkte dat mijn ogen vochtig waren geworden. 'Je voelt je echt hoog he?! Je doet alsof ik een chimpansee ben of zo die door deze paleis heen slingert en poep op iedereen gooit. Je doet alsof ik een of andere dier ben. Ik ben nog nooit in mijn leven zo beledigt. Fuck jou, echt waar.' Ik duwde hem met al mijn kracht en liep richting de deur. Ik sloot de deur keihard achter me dicht. Het was diep in de nacht dus niemand was wakker. Alsof het mij nog wat kon schelen man? Volgens mij was ik erg zelfdestructief, soms kon ik zo verblind zijn door mijn emoties dat ik gewoon echt schijt had. Dit was de laatste gesprek die we voor dagenlang hebben gehad. Vele dagen gingen voorbij en ik sliep gewoon in mijn eigen slaapkamer. Idriss schoof weleens een briefje onder mijn deur waarop hij me vertelde hoe zeer het hem speet. Hij vertelde dat hij niet wilde dat we zo met elkaar omgingen. Hij had me gewoon te veel pijn gedaan met zijn betoog. Zogenaamd "wees de meester van je lichaam en emoties en geen slaaf.' Van welke Oosterse wijsheden boek heeft hij dat geleerd? Ik zweer het je, het was echt een diepe belediging voor me. Zogenaamd ik was een of andere wilde dier, die haarzelf niet kon inhouden. Alleen maar omdat ik zijn plannen wilde weten? Alleen maar omdat ik met hem wilde vrijen? Om nog maar te zwijgen over alles wat ik hier meemaakte met Hurya en Noon. Kon hij echt niet zien hoeveel zelfcontrole ik had, terwijl zij hunzelf hoereerden? Doe normaal, doe. Het was duidelijk dat ik hem liet zweten. Elke keer als ik in zijn studeerkamer was om voor werk te vragen, probeerde hij met me te praten. Ik hield alles zakelijk en formeel. Je wilt toch dat ik zelfcontrole wilde hebben? Nu vind je het niet zo leuk dat ik zelfcontrole had he? Nu vind je het niet leuk dat ik je niet meer in je slaapkamer ontmoette? Je wou toch de ruimte en de tijd hebben om je werk af te maken. Ewa ga je gang dan hoofd. In ieder geval, was ik verslaafd geraakt aan pittig eten. Ik had de saus van zijn slaapkamer gestolen, en ook was ik weer begonnen met sporten. Ik deed veel yoga in mijn slaapkamer en allerlei andere oefeningen. Misschien had hij wel gelijk betreft sporten. Ik voelde me inderdaad veel beter, waardoor ik mezelf meer en meer kon inhouden. Ook al probeerden Hurya en Noon Idris keer op keer te versieren. Ik voelde me super zelfverzekerd en ontspannen. Het was precies weer zoals een paar maanden terug. Ik had ook veel minder slaap nodig opeens, waardoor ik altijd alles in de gaten hield in het paleis. Ik spitste mijn oren en hield een oogje op alles. Ik merkte dat Noon altijd rond 4 uur in de nacht naar de tuin ging om Mark te ******. Rond vijf uur, precies na het gebedsoproep ging ze altijd naar de badkamer op de begane grond. Ze liep langs Idriss slaapkamer en keek er ook echt goed naar. Het was eigenlijk best wel zielig. Ik begreep wel hoe het was als je iemand wilde die jou niet wilde. Idriss was namelijk erg onbereikbaar.

  5. #410
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Ongeveer een week was verstreken. Het was vrijdag 26 september 2014, toen ik vroeg in de ochtend opstond om yoga te doen. Bijna iedereen was richting de markt vertrokken, behalve Hurya en de andere dienstjongen. Nadat ik klaar was met yoga, ging ik snel douchen en trok mijn nieuwe ondergoed en abaya aan. Ik had namelijk een paar dagen geleden een paar spullen vanuit zijn slaapkamer gepakt. Helaas stonden er nog wel veel van mijn nieuwe spullen in zijn slaapkamer. Hij had ze in zijn garderobekast gezet, voor het geval dat iemand ze zou zien. Ik besloot weer terug naar mijn slaapkamer te gaan en het op te ruimen. Ik ging vegen en dweilen, met de deur open. Idriss kwam uit zijn slaapkamer mijn richting op lopen. 'Jaspreet, ik wil dat je iets voor me doet.' vermeldde hij terwijl hij in de deuropening leunde. 'Zeg het maar, baas.' zei ik op een sarcastische toon. Hij haalde een diepe zucht en legde zijn hand op mijn schouder. Ik draaide me naar hem om en keek hem aan. Hij keek even om zich heen. 'Wanneer ga je hiermee ophouden?' zei hij zachtjes. 'Wat moet ik voor je doen?' Ik wilde het zakelijk houden. Hij haalde nogmaals een diepe zucht en schudde zijn hoofd. 'De sloten gaan vandaag vervangen worden. Je krijgt ook een slot op jouw slaapkamer. Zou je de slotenmakers wegwijs willen maken en op hun letten? Ik moet namelijk na het dhor gebed naar het koningshuis toe.' Ik knikte toegefelijk met mijn hoofd en ging weer door met dweilen. 'Ik hou van je.' mompelde hij nog zachtjes na voordat hij in zijn studeerkamer verdween. Niet lang later, verliet Idriss zijn paleis met een zooitje beveiligers en een paar grote zwarte auto's. Hij zwaaide nog even naar me, maar ik zwaaide niet terug. Hij zou eerst naar de grote moskee in het centrum gaan om te bidden en daarna naar het koningshuis, die daar dichtbij was. Dhur was rond 12 uur en rond 1 uur waren de slotenmakers in het paleis aangekomen. Het was wel fijn dat ik Hurya en de andere dienstjongen nauwelijks zag. Ik had eindelijk een beetje de vrijheid om nog meer te ontspannen dan normaal. Het waren donkere mannen die de sloten kwamen vervangen. Hun leider vroeg mij welke slot de allerbelangrijkste was en als eerste vervangen moest worden, waardoor ik naar Idriss studeerkamer wees. Ik ging achter zijn bureau zitten en hield ze nauwlettend in de gaten. Het duurde niet echt lang voordat ze klaar waren met zijn studeerkamer. Ze gaven me de sleutels die ik gelijk in mijn schoudertas stopte. Ik verliet zijn studeerkamer en deed 'm op slot, terwijl ze daarna mijn slaapkamer deden. Die duurde wel erg lang omdat ze moesten boren en allerlei andere shit moesten doen. Ik zat met een kopje thee in de gang terwijl ik de hele tijd naar ze keek. Ik vond het wel raar om ze gewoon zo te bekijken, maar zij waren het waarschijnlijk gewoon gewend. Mijn slaapkamer duurde langer omdat er helemaal geen slot was, waardoor ze die helemaal voor het eerst moesten plaatsen. Na bijna anderhalf uur, kwamen de rest van de dienstmensen weer thuis. Noon liep langs me en vroeg me of ik alweer aan het luieren was, waardoor ik haar negeerde. Ik had echt geen zin in haar passieve agressie. Uiteindelijk klaar met mijn slaapkamer gingen ze door met Idriss slaapkamer. Ze haalden de oude slot eruit en daarna zag ik ze struggelen met een nieuwe slot erop te zetten. Ze liepen steeds naar hun busje toe om een nieuwe slot te pakken. Geen enkele paste in het oude gat van zijn slaapkamerdeur. Ze keken me uiteindelijk aan en vertelden me dat ze niet het juiste slot hadden voor zijn slaapkamer. Hoe geweldig! Ik rolde met mijn ogen vanwege deze drempel. Altijd moest alles verkeerd gaan he? 'Wat nu?' mompelde ik in het Arabisch tegen hun leider. Ze waren namelijk met zijn 3en. 'We moeten deze bepaalde slot bestellen. Het is een zeldzame slot vandaar dat we het niet op voorraad hebben.' Ik legde mijn kopje thee op de bloemen tafel in de gang. 'Hoe lang gaat het duren?' vroeg ik ze een beetje geïrriteerd. 'Als we deze slot vandaag nog bestellen, dan kunnen we het maandag klaarhebben en installeren.' vermeldde hij aan me. Ik vroeg hem nog of er echt geen andere mogelijkheid was? Ik dacht namelijk aan mijn spullen in de garderobekast. Straks zag iemand mijn spullen daar en werden ze achterdochtig? De meneer vertelde me dat het de enige optie was. Ik liet ze uiteindelijk gaan, waardoor ik de gehele dag super paranoïde was. Ik moest steeds opletten of niemand zijn slaapkamer binnenging. Ik haalde opgelucht adem toen Idriss eindelijk zelf thuiskwam, net voor het eten. Hij nam me apart in zijn studeerkamer waarop ik het nieuws aan hem vermeldde en hem de nieuwe sleutels gaf van zijn studeerkamer. Hij keek me afwachtend aan. 'Wat?' vroeg ik hem brutaal. 'Krijg ik geen sleutel van jouw slaapkamer?' vroeg hij me op een charmante toon. Ik schudde mijn hoofd van links naar rechts. Ik keek hem van top tot teen aan. Hij had een donkerblauwe jeans aan met een zwarte shirt. Godsamme, waarom zag hij er zo aantrekkelijk uit? Pff, ik moest hem gewoon in het gezicht aankijken. Wie hield ik voor de gek? Alsof zijn gezicht niet aantrekkelijk was? 'Wat gaan we doen betreft jouw slaapkamer?' vroeg ik hem doordringend. 'Wat valt er te doen? We moeten gewoon geduldig zijn?' vermeldde hij met een lieve glimlach. 'Oh ja, en mijn spullen dan?' vroeg ik hem vanzelfsprekend. Hij keek me verward aan, alsof ik een circusfreak was. 'Jannat, je hebt nu toch een slot in je slaapkamer? Je kunt je eigen spullen toch daar houden of niet?' What the fuck? Wat was er aan de hand met mij? Waarom was ik zo dom? Ik had ooit gelezen dat de hersenen van een zwangere vrouw krompen. Misschien was dat het geval met mij? 'Vanavond breng ik je spullen naar je toe, oke?' zei hij nog erachter na terwijl hij me observerend aankeek. Zodoende, deed hij precies wat hij zei dat hij zou doen. Hij bracht me mijn spullen na middernacht. Ik pakte ze aan en sloot de deur gelijk weer achter me dicht. Ja, ik was nog steeds zakelijk en formeel met hem aan het doen. Alsof ik ga vergeten wat hij tegen me zei en hoe diep hij me beledigd had. De dag daarop (zaterdag) verliep gewoontjes zoals normaal. Ik deed yoga, ging mijn werk doen, at samen met de rest en sliep in mijn eigen slaapkamer. Vanwege de slot in mijn slaapkamer, kon ik nu naar buiten kijken via het gat van de slot. Ik lag in bed een boek te lezen die ik van Idriss' kamer had gestolen. Het boek heette 'Droom van de rode kamer". Hij wist heus wel dat ik het boek had gestolen, maar goed. Ik hoorde een boel kabaal vanuit zijn slaapkamer komen, waardoor ik gelijk opstond en op mijn knieën door het gat ging kijken. Wat ik zag, verbaasde me ontzettend erg. Noon kwam uit Idriss' slaapkamer met alleen maar lingerie aan. Een stoute blik en duivelse glimlach waren op haar gezicht gedrukt. Idriss duwde haar uit zijn slaapkamer en deed zijn wijsvinger op zijn lippen. Zogenaamd om te zeggen dat ze stil en rustig moest doen. Ze veegde haar mond en liep snel weg, terwijl hij haar nakeek...



    What the fuck is er aan de hand? Waren Jannats vermoedens toch juist? Gaat Idriss vreemd? Kom hier in de volgende hoofdstuk achter...


  6. #411
    MVC Lid

    Reacties
    104
    13-12-2016

    als dit n boek was he meteen uitgelezen

  7. #412
    MVC Lid

    Reacties
    238
    04-02-2005

    He Gigi ga gauw weer verder

  8. #413
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Ik wil iedereen vragen om geduld te hebben. Momenteel ben ik echt super druk bezig en heb nauwelijks tijd om te schrijven. Ik hou jullie op de hoogte. Groetjes,

  9. #414
    MVC Lid

    Reacties
    10
    12-10-2016

    Ga verder aub.

  10. #415
    MVC Lid

    Reacties
    238
    04-02-2005

    Hoi Gigi

    heb je een idee wanneer je weer verder gaat
    We horen graag van je

  11. #416
    MVC Lid

    Reacties
    104
    13-12-2016

    omg ik zit 2x per dag te kijken of er al nieuwe hoofdstuk is

  12. #417
    MVC Lid

    Reacties
    196
    25-01-2010

    still waiting......
    trotse mama van 3 prinsesjes

  13. #418
    MVC Lid

    Reacties
    10
    12-10-2016

    Ga aub Door met je verhaal.

  14. #419
    MVC Lid

    Reacties
    13
    04-09-2014

    Wanneer ga je verder?

  15. #420
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    38. Natte droom

    (Idriss' perspectief)

    Jannat en ik lagen aan een grote meer. Weelderige bomen en struiken omringden ons. Het leek wel alsof we in het paradijs waren. De warmte van de zon scheen op onze bijna naakte lichamen. Het waterval waar we naar uitkeken gaf ons beide een serene gevoel. Ik wist precies hoe ze zich voelde. Haar gegiechel bevestigde de indruk die ik had. Mooie felgekleurde tropische vogels vlogen om ons heen. Hun getjilp was het enige dat we konden horen, samen met de spletters water van het waterval die op de rotsen neer kwamen. Ik zuchtte diep uit tevredenheid en herinnerde mezelf dat ik Jannat een huwelijksreis verschuldigd was. Ik was haar eigenlijk veel meer verschuldigt. 'Mmm, Idriss. Weet je nog wat we op onze huwelijksreis hebben gedaan?' zei Jannat terwijl ze haar hoofd van mijn schouder afhaalde. Ik schonk haar een grote glimlach en knikte naar haar. Met mijn hand ging ik door haar lange haren heen. Ik pakte haar zachtjes bij haar achter nek en trok haar naar beneden. Ik wilde die zachte warme lippen op de mijne voelen. Mijn tong gleed haar mond in. Ze smaakte naar een mix van tropische fruiten. Ze legde haar dijbeen op mijn geslachtsdeel en giechelde nogmaals terwijl onze tongen met elkaar speelden. Waarom kon het leven niet altijd zo zijn? Ik werd onmiddellijk hard vanwege haar dijbeen op mijn kruis. Ze had dan ook de meest sexy dijbenen die ik had gezien. Vooral nadat ze helemaal fit weer terug naar me was gekomen. Haar kleine zachte hand streelde over mijn harde borstkas totdat ze bij mijn buik kwam. Ze haalde haar lippen van mijn lippen af en staarde me met ondeugende oogjes aan. 'Jannat, verder dan dit gaan we niet.' zei ik op een bazige toon. Wat haatte ik het om het voor haar te verpesten. Wat haatte ik het om haar te weigeren. Jannat schudde haar hoofd van links naar rechts. 'Nee, Idriss. We kunnen doen wat we willen. Je bent namelijk aan het dromen.' Met een ruk ging ik opzitten en keek goed om me heen. Ze had verdomme gelijk. Hoe had ik het niet door kunnen hebben? Ik had een lucide droom momenteel. Ik wist gewoon dat ik aan het dromen was. Ik was zo gestresseerd dat ik zelfs in mijn dromen wakker was. 'Jannat, deze droom kan uiteindelijk tot een natte droom leiden. Dat wil ik niet.' zei ik terwijl ik goed naar haar keek. Ze zag er niet uit zoals ik me haar herinnerde. Ze leek precies op de Jannat die ik in Nederland had verlaten. Mager en lange haren. Haar mooie lichaam was gehuld in een zwarte badpak, die haar vormen goed deed uitkomen. Godsamme, die heupen en billen van haar konden mij gek maken. Ze merkte op dat ik haar aan het bestuderen was en volgde mijn blik naar haar billen toe. Ze stond op en begon haar kont te schudden waardoor ik hardop moest lachen. Opeens viel mij iets op. De zwarte badpak had een open rug, waardoor ik haar wonden erg goed kon zien. Ze waren verdomme zelfs aan het bloeden. Ik trok haar aan haar arm naar me toe. 'Jannat, je rug is aan het bloeden. Waarom is je rug aan het bloeden?' Ik begreep niet waarom ik haar op deze manier in mijn dromen zag. Ik maakte me zorgen om haar. Ze draaide naar me en kroop op mijn schoot. Ze pakte mijn hand en legde mijn hand op haar buik. 'Idriss dat is niet het enige wat aan het bloeden is.' De blik in haar ogen was verdrietig. 'Dit is gewoon een droom, Idriss. Dromen horen niet logisch te zijn.' mompelde ik tegen mezelf. Haar blik in haar ogen veranderde van verdrietig naar stout toe. Uit het niets begon ze me als een gek te kussen. Zelfs mijn hals en borstkas werden onder handen genomen door haar. Ze likte en kuste steeds verder naar beneden totdat ze bij mijn geslachtsdeel was. Gulzig begon ze te zuigen en te likken aan mijn erectie. Ik verging bijna van verlangen. Verdomme, dit heb ik echt al een lange tijd niet meer gevoeld. De laatste keer dat ik orale seks had ontvangen was op de avond van Sabri's belletje. Ik sloot mijn ogen en genoot ervan. Het was toch maar een droom. Als ik geen seks kon hebben in het echte leven, waarom niet in een droom? Het duurde niet lang voordat ik ontzettend hard klaarkwam. Het was een bevrijding en ontspanning die erg welkom was nadat ik zo lang celibaat ben gebleven. Jannat slikte alles door wat ik haar gaf. Ik hoorde gegiechel waardoor ik terug in mijn fysieke lichaam kwam en wakker werd. Onmiddellijk ging ik opzitten en zag een vrouw tussen mijn benen en voelde mijn geslachtsdeel in haar mond. Ze keek naar me op met een duivelse blik. 'Verdomme, Noon. Wat ben je in godsnaam aan het doen?!' mijn toon was erg hard, waardoor ik me besefte dat ik mezelf moest beheersen. Ik trok mijn geslachtsdeel van haar mond weg. Haar mond zat vol met mijn zaad die ze onmiddellijk doorslikte. 'Onze verloren tijd inhalen.' antwoordde ze. De woede in me nam mijn gehele lichaam over. Ik stond van mijn bed op en sloeg mijn nachtlamp met een slag van mijn nachtkastje af. Met mijn handen wreef ik over mijn gezicht heen, terwijl ik van haar wegliep. Ik moest geduld hebben met Noon. Ik moest mezelf verdomme beheersen. Hield ik mezelf voor de gek? Ik gaf een knietje tegen mijn bureau aan en draaide me naar haar om. 'Begin uit mijn slaapkamer op te rotten.' zei ik met beheerste woede. Ze stond op met grote ogen en trok haar badjas aan. 'Waarom wil je me niet meer?' vroeg ze vol ongeloof. Ik stapte op haar af en pakte haar hardhandig van haar arm, richting de deur. 'Je moet respect hebben voor getrouwde mensen. Vertel niemand wat er gebeurd is of je zult er echt langs van krijgen. Dit is een belofte, Noon en je weet dat ik mijn beloftes met gemak nakom.' Ze knikte paniekerig en ik deed de deur van mijn slaapkamer zachtjes open. Ik hoopte dat Jannat in dromenland was, maar zeker kon ik het niet weten. Ik duwde Noon uit mijn slaapkamer en deed mijn wijsvinger tegen mijn lippen aan terwijl ik haar nakeek. Ze draaide zich snel om, om haar duivelse glimlach te verbergen. Ik heb alles door, geloof mij nou maar en ik heb al een tijdje door waar zij mee bezig is.