1. #106
    MVC Lid

    Reacties
    18
    07-04-2015

    uppp! Laat het dit x niet zo lang durennn

  2. #107
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Citaat Geplaatst door Fadoua030 Bekijk reactie
    uppp! Laat het dit x niet zo lang durennn

    Ik doe mijn best lieve schat maar soms staat het leven in de weg.

  3. #108
    MVC Lid

    Reacties
    303
    10-12-2011

    Thumbs up

    Top verhaal. Uppp

  4. #109
    MVC Premium

    Reacties
    1.187
    07-09-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Ooeepa
    Hou je vast aan eerlijkheid, want eerlijkheid leidt naar goedheid, en goedheid leidt naar het paradijs.

  5. #110
    MVC Lid

    Reacties
    28
    25-12-2015

    Uppp :nijntje:
    Hoeveel delen zijn er?

  6. #111
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    17. Afscheid

    Even later zat ik helemaal ready in de huiskamer te wachten op Idriss. Ik besloot de krant op te pakken die hij daarvoor aan het lezen was. Het was de krant van 2 dagen geleden, Vrijdag 31 mei 2013. Ik opende de pagina waar hij gebleven was en begon te lezen. Het nieuws ging over het italiaans voetbalelftal die met 4-0 van san Marino won... Ik wist niet dat hij een voetbal fan was? Ik kon mezelf altijd verliezen in het lezen dat ik mijn omgeving helemaal vergat. Dat was dan ook hetgeen wat er nu gebeurde totdat ik verstoord werd omdat de krant voor mijn ogen werd weggetrokken. Ik keek Idriss met een vermoeide blik aan. 'Waarom?" vroeg ik hem. 'Omdat ik hier al een minuutje of 10 naast je zit." antwoordde hij. Ik rolde met mijn ogen en stond op. "Zullen we?" vroeg ik hem. Hij stond op en ik zag dat ie een zwarte broek aanhad met een bordeaux rode zijden blouse. Hij zag er zo goed uit en rook ontzettend lekker. Dit allemaal voor het bezoeken van zijn moeder? Hij stond op en deed zijn arm om mijn middel heen en trok me tegen hem aan. Hij kuste me op mijn wang maar liet de kus langer duren dan wat nodig was. Ik duwde mezelf weg van hem en liep voorop de deur uit. Ik hoorde achter me klinken: "Ik haat het wanneer je van me wegloopt maar de uitzicht is meer dan welkom." hij grinnikte toen ik me met een ruk omdraaide en hem boos aankeek. Ik wist dat ik een grote achterwerk had maar hij hoefde me niet in verlegenheid te brengen door commentaar te leveren. Het maakte niet uit wat ik aantrok. Mijn achterwerk bleef altijd uitsteken. Momenteel had ik een paars jurkje met driekwart mouwen aan en tot mijn knieën met een panty. Het weer buiten was heerlijk dus ik hoefde geen jasje aan. Waarschijnlijk hoefden we geeneens met het openbaar vervoer dus dat scheelde dan ook heel wat. 'Hoe gaan we naar je moeder toe?" vroeg ik hem met geknepen ogen. "Lopend" zei hij waarop ik geshockeerd reageerde en terug probeerde te lopen. Hij hield me tegen door zijn arm uit te steken en mijn weg te blokkeren. 'Waar ga je naartoe?' vroeg hij me. 'Ik ga een jas of op zijn minst een sjaal pakken als we lopend gaan." antwoordde ik hem. Je weet het namelijk nooit met het weer van nederland. 'Dat heb je niet nodig" zei hij met een stoute glimlach. 'Ik hou je wel warm als je het koud krijgt." maakte hij vervolgens af. Ik draaide me weer om en liep verder richting de trap die naar beneden ging. Hij liep precies naast me. Samen liepen we richting de grote gang en de voordeur uit. We waren bij het fonteintje op zijn voortuin wanneer ik richting de hek liep. Hij trok me bij mijn bovenarm mee naar rechts. Ik was best wel verward toen we zijn eigenschap niet verlieten maar om het hoekje van zijn huis liepen waar er een ander gebouw aan tegen lag. Het was een kleiner gebouw en toen realiseerde ik me dat zijn moeder naast hem woonde. Natuurlijk! Dit had hij mij verteld op onze date. Hoe kon ik dat vergeten zijn? Hij deed de buitendeur van zijn moeder open en liet mij als eerst naar binnen gaan. Ik ga niet liegen, ik was nerveus. Zijn moeder dacht vast en zeker dat Idriss en ik de hele nacht seks hebben gehad. Ongelofelijk waar mijn gedachten alsmaar naartoe gingen. Nog maar niet te spreken over het feit dat ik haar schoondochter was terwijl ze bij mij op behandeling was gekomen. Wat moest ik nou tegen haar zeggen? Idriss en ik liepen door een een lange gang totdat we bij de laatste deur aankwamen. Ik hoorde allerlei gerommel en geluiden die op keukengeluiden klonken. Ik draaide me om naar hem toe uit nervositeit en hij wuifde dat ik gewoon naar binnen moest gaan. Rustig deed ik de deur open. Ik zag Lucy, een kokin en haar twee hulpjes aan het werken in de keuken. Ze keken naar me op en knikten en gingen gelijk verder met werken. Ik liep door de keuken heen totdat ik bij de huiskamer aankwam waar Mevr. al Rahmani op de bank koran zat te lezen. Ik bleef staan bij de ingang omdat ik haar niet wou storen. Dit had ik niet moeten doen want Idriss drukte zijn gehele lichaam tegen mijn achterzijde waardoor ik bijna in principe de huiskamer binnen sprong. Ze deed haar bril af en keek op. Toen ze zich besefte dat wij het waren kreeg ze een glimlach op haar gezicht. Oh mijn god, ik schaamde me zo erg. Vooral omdat ik gisteren dronken was in haar bijzijn. Waarom moest ik soms van die domme dingen doen? Ik draaide me met een ruk om naar Idriss om hem alweer boos aan te kijken omdat ie zoiets schaamteloos deed. Hij keek me met een stout glimlachje aan. 'Kom zitten." hoorde ik van zijn moeder komen. Twijfelend en rustig liep ik naar haar toe om naast haar te zitten. "Salam." zei ik verlegen terwijl ik op de grond keek. Dit was namelijk een hele andere setting, niet zoals op werk waar ik in principe de baas was. Snap je nou waarom ik prive en zakelijk altijd gescheiden probeerde te houden? Haar hand ging naar mijn rug toe waarop ze klopte. Idriss bleef bij de deur staan terwijl hij in het Arabisch vermeldde dat hij ons dames even alleen zou laten en verdween. Waar zou hij nou naartoe gaan? Ik voelde me alsof ik voor de leeuwen gegooid werd. Ik keek zijn moeder aan en vroeg haar wat ik haar moest noemen. Ze legde haar bril op de salontafel naast haar en vertelde me dat haar naam Fatima was. 'Oke." zei ik twijfelend. Oh mijn god, wat wou ik het toch uitschreeuwen omdat ik echt niet wist wat ik hier allemaal mee aanmoest. Mijn schoonmoeder riep Lucy en vroeg haar om thee in te schenken voor me, wat ze ook gelijk deed. Er werden ook allerlei soorten koekjes neergelegd. Toen we eindelijk alleen waren vertelde Fatima dat ik me nergens druk om hoefde te maken aangezien ze alles wist. 'Wanneer ik alles zeg dan bedoel ik ook alles." zei ze op een waarschuwende toon. Ik begreep niet waar ze precies op doelde? Maar ik durfde niet verder te vragen waar ze op doelde. Hopelijk bedoelde ze gewoon dat ze wist dat Idriss mij heeft gedwongen om met hem te trouwen. Ik nam een slokje van mijn Marokkaanse thee en nam een hapje van mijn briwa (mijn favoriete Marokkaanse koekje). 'Jannat, ik heb nog wat voor je." zei ze terwijl ze opstond en naar de dressoir liep. Ze opende een lade waar ze een mooie bruine leren tas uithaalde. 'Hier, pak dit aan en maak het niet open totdat je helemaal alleen bent, snap je?" zei ze op een bijna dominante toon zoals die van haar zoon. 'Niemand maar dan ook niemand mag weten dat je dit hebt, oke?" maakte ze af. Voor even dacht ik dat ze me misschien wou helpen om van haar zoon te ontsnappen? Mijn gedachten werden gelijk vernietigd nadat ze me vroeg of haar zoon wel goed voor me was. Met een glimlach vertelde ik haar dat ik heel erg aan hem moest wennen aangezien ik nog nooit eerder getrouwd ben geweest. 'Ik denk niet dat je ooit zou kunnen wennen aan iemand zoals hem." zei ze lachend. Uit het niets legde ze haar handen op de mijne en kwam dicht bij mijn gezicht. "Jannat, geef hem een kans. Als je het niet voor hem of jezelf doet, doe het dan voor mij." Ik slikte mijn slokje thee door en knikte geschrokken naar haar toe. "Hij houdt echt van je." Maakte ze nog af. Ik had nooit gedacht dat ze zo ernstig en persoonlijk zou worden. Ik durfde echt niet over persoonlijke dingen met haar te spreken dus ik begon over haar dieet en hoe ze de bruiloft vond. Ze vertelde me dat ik er prachtig uitzag en dat ze mijn gasten veel leuker vond dan Idriss zijn gasten en mijn familie graag veel beter zou willen leren kennen aangezien ze hier best eenzaam was. We spraken echt over van alles terwijl ze me ook een rondleiding gaf door haar kleine maar supermooie huis. Laten we zeggen dat Fatima en ik elkaar echt leerden kennen totdat ik rook dat eten klaargemaakt werd. Want op dat moment kwam Idriss weer naar binnen.

  7. #112
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Terwijl ik lachte om Fatima's verhaal over hoe ze vroeger op het platteland in Marokko de sliertjes van mais kamde alsof het haren waren, keek ik op naar de deur waar hij net naar binnenliep. Hij bleef even staan en deed een wenkbrauw omhoog. Hij toverde een grote glimlach op en kwam naast mij zitten. 'Mijn 2 meest favoriete vrouwen samen op de bank aan het lachen, mijn dag kan niet meer stuk." zei hij in het Arabisch terwijl hij zijn arm over me heen deed. Toen hij dat deed schaamde ik me dood. Waarom liet hij zoveel affectie zien in het bijzijn van zijn moeder? Toen ik naar hem opkeek zag ik dat ie in zijn nek gekrabd was. Onmiddellijk fronste ik mijn wenkbrauwen en stond op om op een andere plek te gaan zitten. Zijn wenkbrauwen gingen omhoog toen ik op een stoel tegenover hen ging zitten. Fatima kuchte en streek over haar jurk heen en gaf Idriss een waarschuwende look van; 7shoema. Idriss' blik ging van haar naar mij toe en hij schudde zijn hoofd van "wat is er?". Ik keek hem met een vieze blik aan en probeerde het gesprek met Fatima te vervolgen. Ze vertelde me waar ze in marokko opgegroeid was en wanneer ze naar nederland kwam. Ik merkte op dat Idriss diep in gedachten naar me keek terwijl zijn moeder en ik verder spraken. Uiteindelijk werd het eten opgediend door de werkers, het eten bestond uit kip tajine met frietjes en salade. Idriss vertelde tijdens het eten hoe hij elke cuisine heeft gehad maar dat de Marokkaanse altijd een van de beste bleef. Ik was het bijna met hem eens. Marokkaanse cuisine stond wel in mijn top 3 maar ik kon mijn ogen niet van zijn nek afhouden. Was hij nou net vreemdgegaan of zo?

    Als toetje waren Idriss en ik ijs met fruit aan het eten toen Lucy binnenkwam om Fatima mee te nemen voor haar dagelijkse wandeling. We zeiden gedag tegen elkaar en Fatima vertelde me dat haar deur altijd voor me openstond als Idriss mij teveel irriteerde. Idriss schudde zijn hoofd uit ongeloof met een glimlach en kuste haar voorhoofd. Hij pakte mijn hand vast die ik erg graag wilde afschudden maar wou ook weer niet te gemeen zijn. Terwijl we buiten liepen zag ik dat de zon nog steeds scheen. Het was ietsjes koeler dan vanochtend maar het was ontzettend lekker. 'Ga je me nog vertellen waarom je afstandelijk doet." vroeg hij terwijl we de trap opliepen naar boven. Ik rukte mijn hand uit de zijne en liep sneller naar de huiskamer boven. 'Je hebt een leuke souvenir op je nek." zei ik terwijl ik ernaar wees en de huiskamer op de 2e verdieping binnenliep. Met zijn hand voelde hij aan zijn nek en kreeg een verbaasde blik op zijn gezicht waarop een grijns volgde: 'Ben je jaloers?" vroeg hij me terwijl hij me van top tot teen aankeek. Ik voelde mijn gezicht rood aanlopen omdat ik waarschijnlijk de indruk had gegeven dat ik bezitterig was of zo. Ik draaide me om en liep richting mijn slaapkamer waarop ik mijn jurk uittrok en het leren tasje op de grond zette. Toen ik achterom me keek zag ik dat hij ook mee was gekomen en me met een stoute blik aankeek. Onmiddellijk pakte ik het jurkje om mezelf te bedekken. 'Kom nou, Jannat. Je doet alsof ik je nooit eerder heb gezien." terwijl hij plaats nam op mijn bed en zich volledig uitstrekte. "Ga de fock weg en wel nu." zei ik op een toon vol woede. Hij rees zijn wenkbrauw: "Dit is nog steeds mijn huis?!" Gelukkig had ik een panty en een shirtje onder mijn jurk aan dus ik liet het jurkje vallen. Met een ruk begon ik allerlei shit van mijn bureau te pakken en op hem te gooien. Hij lachte hardop terwijl hij pennen, schriftjes en juwelen ontweek. 'Ik wil privacy dus donder even op." zei ik terwijl ik nog een flesje water op hem gooide. Stiekempjes was ik gewoon boos omdat zijn nek gekrabd was. Ik ga niet liegen, ik vertrouwde hem niet. Ik vermoed dat hij met keiveel vrouwen naar bed is geweest. Hij is namelijk te knap en te rijk om geen aandacht te krijgen van vrouwen. Hij stond van mijn bed op en liep mijn richting op terwijl ik mijn make up tasje in mijn handen had en op het punt stond om het te gooien. Hij reikte naar mijn pols en suste; "Hey doe eens even rustig." zei hij met een onderdrukte glimlach. 'Wat ik op mijn nek heb is van mijn moeders kat Mimi.' verklaarde hij. Hoe wist hij nou dat ik daar pissig om was en niet omdat hij mee naar binnen kwam? Ik keek hem vol wantrouwen aan met geknepen ogen toen ik me herinnerde dat ik inderdaad een krabpaal, kattenmand en zelfs kattenbak zag staan in de gang van Fatima's huis. 'Voordat ik binnenkwam, was ik even met haar aan het spelen. Een hele wilde poes is dat." verklaarde hij nog verder toen ie mijn gezicht onderzocht. Ik legde mijn make up tasje op mijn bureau en liep richting mijn garderobekast om een kimono te pakken. 'ik wil mijn privacy." zei ik met mijn rug tegen hem. Terwijl ik mijn kimono aantrok vertelde ik hem dat er veel werk op me stond te wachten omdat ik al mijn clienten moest mailen en vertellen dat ik zou stoppen met werken en wat er verder zou gebeuren. 'Oke, dat begrijp ik.' zei hij met een teleurgestelde blik op zijn gezicht. Waarschijnlijk had hij iets van plan met ons vandaag maar een bezoekje naar zijn moeder toe vond ik al meer dan genoeg. 'Is er iets of zo?" vroeg ik hem geïrriteerd toen ik zag dat ie niet van zijn plek was afgekomen. 'Ik wil je alleen nog iets laten zien." vertelde hij me terwijl ik mijn kimono vastknoopte. Hij liep richting een schilderij die naast de badkamerdeur hing en verwijderde die van de muur. Met wijd geopende ogen keek ik verward naar wat er zich achter die schilderij bevond. Het was een stalen kluis van ongeveer 40 bij 50 centimeter. 'Wat is dat?" vroeg ik hem verward. ''Alles wat je nodig hebt want dan hoef je niet naar mij te komen. Ik snap dat dat waarschijnlijk ongemakkelijk voor je zou zijn." antwoordde hij me terwijl hij de schilderij weer ophing. "De kluiscombinatie is je geboortedatum." maakte hij nog verder af. Met gefronste wenkbrauwen vroeg ik hem wat mijn geboortedatum dan wel niet was. "26 februari 1989." antwoordde hij toen hij richting de deur liep en die opende met een hnd terwijl zijn andere hand in zijn broekzak reikte. 'Hier zijn je huissleutels trouwens." en legde die op mijn bureau. Hij keek me nog eventjes aan en verdween terwijl hij mij in het midden van mijn slaapkamer verward liet staan. Ik was echt verbaasd om hem. Ten eerste weten zelfs mijn ex huisgenoten mijn geboortedatum geeneens en dit meen ik dan ook echt. Het was altijd facebook die hun herinnerde wanneer het mijn birthday was. Ik wist wel wat hun verjaardag was natuurlijk want zo was ik gewoon nou eenmaal. Ten tweede verbaasde me het dat ie altijd alles tot op de puntjes verzorgde. Ik besloot om de kluis nog niet te openen want op de een of andere manier voelde ik me bekeken en ongemakkelijk in dit huis. Wat ik wel ging doen was in het leren tasje kijken die Fatima mij had gegeven. Ik liep naar de mooie leren tas toe die voor mijn bureau lag en opende het. Ik zag echt tientallen enveloppen en toen ik eentje openmaakte zat er grote aantal briefgeld erin. Wat was dit nou weer? Waren dit de envelopjes van de bruiloft? Met een ruk liep ik naar mijn garderobekast en verborg deze tas achter mijn kleren. Waarom moest ik dit aan niemand laten zien van haar? Blijkbaar had ik me dus echt niet druk moeten maken om geld? Nadat ik de tas vol met envelopjes verborgen had besloot ik ik wat yoga te doen in mijn slaapkamer en daarna een bad te nemen. In mijn hoofd dacht ik wel aan Idriss en wat hij aan het doen was? Stiekempjes probeerde ik gewoon zoveel mogelijk tijd alleen in mijn slaapkamer te besteden om hem niet onder ogen te komen. Ik wist wel dat ik uiteindelijk hieruit moest komen maar ik was gewoon zo verward door alles. Wat nou als ik hem in het huis tegenkom? Ik wist niet hoe ik me moest gedragen namelijk. Na mijn lange bad, toen het water te koud voor me begon te worden besloot ik mezelf aan te kleden en toch maar richting de keuken te gaan om een kop thee te maken voordat ik wat werk zou doen. Ik liep naar beneden in mijn pyjama maar het was best akelig stil toen ik de grote ruimte binnenliep. Ik kreeg gelijk flashbacks van onze zogenaamde trouwerij die zich hier plaatsvond gisteren. De rillingen liepen over mijn rug heen toen ik eraan dacht. In de keuken begon ik wat water te koken en in de keukenkastjes te zoeken naar thee toen ik voetstappen achter me hoorde. Snel draaide ik me om en zag dat het Lucy was die met een notebook en pen naar me toeliep. Who the fuck was Lucy eigenlijk bedacht ik me opeens? Waarom was zij altijd hier? Op het moment dat ze me bijna bereikte besloot ik haar dat te vragen. Ze had altijd een grijsachtige broekpak aan met een lichtblauwe blouse. Ze had heel donker haar die tot haar kin kwam met een pony. Ik zou haar ongeveer 33/34 schatten maar aziaten zagen er altijd jonger uit dan dat ze daadwerkelijk waren dus je weet maar nooit. Met een stralende glimlach groette ze me eerst voordat ze antwoord gaf. 'Goeiedag, Jannat. Ik ben Mevrouw Rahmani's personal assistent maar soms ook die van Mr. Ahlami." verklaarde ze aan me terwijl ik het theezakje opende en in een grote kop stopte. Het enige dat ik kon uitbrengen was "Oh." Het water was gekookt en besloot het water in mijn grote kop te schenken.

  8. #113
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Ik durfde het nauwelijks aan haar te vragen maar besloot het toch te doen. 'Waar is Idriss?" Lucy glimlachte en vertelde me dat hij aan het werk was en dat ik hem hoogstwaarschijnlijk niet zou zien deze week, in verband met een overname van een ander hotel. Ze legde de notebook op de marmeren aanrechtblad neer en vroeg me of ik kon opschrijven wat voor boodschapjes ze voor me kon halen. Ik schoof het notebook terug naar haar en vertelde haar dat ik mijn eigen boodschappen doe. Ze leek best wel gechoqueerd toen ik haar dat vertelde. Ze vroeg me of ik ook nog voorkeuren had betreft maaltijden zodat ze die kon doorgeven aan de kok. Ik keek haar echt met een blik aan van wtf? 'Ik kook mijn eigen eten, oke?" maakte ik duidelijk aan haar. Waar was ik beland? In een fucking paleis of zo? Lucy slikte even en vroeg me of ik dat zeker wist. Ik vertelde haar dat ik wel zou eten wat de pot schafte mocht ik toch niet voor mezelf koken. Ik voelde me echt schuldig naar haar toe. Volgens mij gaf ik haar echt de indruk dat ik haar haatte of zo terwijl ze alleen maar behulpzaam is geweest. Maar goed het was haar baan. Ze vertelde me gedag en liep richting de voordeur.

    Boven aangekomen in mijn slaapkamer begon ik zoveel mogelijk mailtjes te sturen naar cliënten. Het waren cliënten die deze week geen afspraak hadden en die ik dus niet zou zien. Ik stuurde hun dossiers op zodat ze die zelf konden doorgeven aan hun volgende diëtist mochten ze naar een nieuwe gaan. Ook stuurde ik een hele lijst met andere diëtisten waar ze naartoe konden gaan. De andere cliënten die ik deze week zou zien, die zou ik tijdens de afspraak alles vermelden. Om eerlijk te zijn vond ik dit geeneens moeilijk of zo. Ik had toch alleen maar een zakelijke relatie met mijn cliënten dus ik voelde niet alsof ik ze in de steek liet. Ik stuurde ook nog wat andere mailtjes voor het opzeggen van mijn kantoor etc. Nadat ik klaar was met het opslurpen van mijn thee en mailtjes sturen besloot ik mijn bed in te duiken aangezien ik morgenochtend (maandag) gewoon vroeg op moest om naar werk te gaan. Ik moest nog vroeger opstaan aangezien ik nu nog verder verwijderd was van het gezondheidscentrum.

    Het was alweer donderdagavond toen ik in mijn eentje in mijn slaapkamer op de computer zat. De gehele week hoefde ik niet met het openbaar vervoer aangezien er een chauffeur met auto voor me klaarstond elke ochtend. Lucy had trouwens gelijk. Ik heb Idriss geen 1x gezien maar Lucy heb ik bijna elke dag wel gezien. Ik probeerde zo veel mogelijk afstand te nemen van iedereen inclusief Fatima. Gelukkig hoefde ik niet eens echt afstand te nemen aangezien het huis voornamelijk best leeg was behalve toen de schoonmaakster kwam. Ik zag de kok en zijn hulpjes wel vaak naar Fatima's huis gaan. Ik vond het best vreemd dat ik niet echt lastig gevallen werd maar het was beter zo. Het was ongeveer 21:00u toen ik een kopje thee opslurpte en het internet aan het surfen was. Morgen was mijn laatste dag op werk wat ik stiekempjes eigenlijk niet eens meer zo erg vond. Er was opeens gewoon een hele last van mijn schouders afgevallen toen ik me besefte dat ik niet druk hoefde te maken om geld. Morgen had ik nog wat afspraken staan en daarna zou ik de laatste paar spullen oppikken van mijn kantoor en naar "huis" meenemen. Ik hoorde zachte geklop aan mijn slaapkamer deur. Met een ruk pakte ik de kimono die achter op mijn bureaustoel hing en trok hem zo snel mogelijk aan. 'Kom binnen." zei ik op een hardere toon terwijl ik alles van mijn beeldscherm weg klikte. Idriss deed de deur open en stapte naar binnen. Hij zag er afwezig en moe uit toen hij de deur achter zich sloot. Ik stond op terwijl ik mijn kimono vastknoopte. "Gaat alles wel goed met je?" vroeg ik een beetje bezorgd. 'Ja, ja, nu wel. Heb gewoon vakantie nodig denk ik." antwoordde hij terwijl hij met zijn hand over zijn gezicht wreef en mij aankeek. Met langzame stappen liep ik naar hem toe terwijl ik zijn gezicht onderzocht. Toen ik precies voor hem stond reikte ik met mijn handen naar zijn stropdas toe en maakte die los. Hij rees zijn wenkbrauw uit interesse. Zijn blik ging van mijn gezicht naar mijn handen toe, toen ik zijn stropdas helemaal losmaakte en op de grond liet vallen. Het was ontzettend stil tussen ons. Ik denk dat hij stiekempjes niet wou vragen wat ik aan het doen was omdat ie het anders misschien zou verpesten. Mijn handen gingen daarna naar de knoopjes van zijn blouse en begon die los te knopen. Ik moest moeite doen om dit zo normaal mogelijk te doen aangezien mijn handen de neiging hadden om te trillen. Zijn ogen waren op mijn gezicht gericht terwijl ik met elk knoopje zijn gespierde borst ontblootte. Mijn handen gingen daarna naar zijn schouders waarmee ik het blouse naar achteren schoof totdat het op de grond viel. Ik zag hem zijn lippen likken waardoor ik moest lachen. Toen ik een klein lachje uit mijn mond liet ontsnappen ontblootte hij zijn rechte witten tanden ook. Ik trok hem aan zijn arm richting mijn bed. 'Ga op je buik liggen." commandeerde ik hem terwijl ik op mijn nachtkastje naar olie greep. 'Wat jij wil, baas." zei hij op een toon die een beetje humor suggereerde en plaats nam op mijn bed. Ik had ooit in mijn leven een massage workshop genomen waar ik van iedereen te horen kreeg dat ik als de beste kon masseren. Met elke been aan een kant "zweefde" ik bovenop hem toen ik een beetje massageolie in mijn handen kneep. Met zijn armen reikte hij achteruit naar mijn heupen, pakte ze vast en trok me naar beneden om op zijn kont te zitten. "Okeeeeeeeey." zei ik beschaamd. 'Ik ben je man, Jannat. Wen er maar alvast aan dat ik je aanraak." zei hij. Met mijn handen vol massageolie klapte ik hem keihard op zijn rug. 'Bek dicht of anders wordt deze massage erg ongemakkelijk voor je." zei ik op een kinderlijke toon. Hij lachte hardop op mijn commentaar en omdat hij lachte kreeg ik ook een glimlach op mijn gezicht. Gelukkig kon hij me toch niet zien. Ik begon zijn nek en schouders te masseren. Ik merkte dat hij overal vast zat. Ik had verwacht dat iemand met zijn status elke dag een massage kreeg. 'Heb je nog nooit een massage in je leven gehad of zo?" vroeg ik hem op een denigrerende toon. Hij moest alweer lachen, "Geen tijd voor gehad afgelopen jaar." antwoordde hij. Terwijl ik met mijn handen naar zijn schouderbladen ging vroeg ik hem over het huwelijksreis. Wanneer het was en waar we naartoe gingen. "Zondag gaan we naar Tenerife." antwoordde hij zachtjes. Ik merkte aan hem dat ie ontzettend ontspannen werd. 'Ik heb geen koffer." antwoordde ik een beetje geïrriteerd. 'Zaterdag ga je met Lucy een nieuwe garderobe kopen en daarna wordt alles voor je ingepakt dus maak je niet druk." zei hij op een nog ontspannendere toon. Ik gaf geen antwoord op zijn verklaring maar masseerde gewoon verder. 'Hmm, je doet het echt goed." hoorde ik nog van hem komen. Een minuutje of 10 passeerde toen ik zachtjes zijn naam zei. 'Idriss?" ik kreeg geen antwoord van hem dus besloot ik nogmaals zijn naam te noemen, gewoon om zeker te zijn dat hij in slaap was gevallen. Er kwam geen antwoord van hem dus ik stond super rustig op. Zijn ademhaling was zwaar en de olie glom op zijn gespierde gebruinde rug. Mijn slaapkamer had drie deuren. Eentje ging naar de badkamer en de ander naar de huiskamer. De andere deur die ging naar Idriss zijn slaapkamer. Op een hele rustige manier opende ik die deur en stapte zijn slaapkamer binnen en deed een klein lichtje aan. Ik begon om me heen te kijken en toen ik zijn garderobekast zag besloot ik ernaartoe te lopen. Ik keek nog even achter me naar de deur die ik op een kiertje had gelaten. Dit was echt voor het eerst dat ik zijn slaapkamer onderzocht. Toen ik zijn garderobekast opende zag ik alleen maar pakken die op kleur waren geordend. Ik deed de kastdeur weer dicht en besloot 1 van zijn laden te openen. In zijn lade zag ik een fluwelen doos die best zwaar woog toen ik het oppakte. Met moeite maakte ik het doosje open toen er een glimmende horloge tevoorschijn kwam. Hoogstwaarschijnlijk was deze horloge van witgoud of platina en belegd met diamanten. Met mijn vingers streek ik over de diamanten. "Ergens op zoek naar?" hoorde ik achter me vandaan komen. Met een ruk maakte ik het doosje dicht en sloot de lade en draaide me naar Idriss toe. "Je liet me schrikken, man." zei ik terwijl ik mijn handen op mijn hart legde. Met een afwachtende houding en een onderdrukte glimlach wachtte hij op een antwoord. 'En nee, ik ben nergens op zoek naar." zei ik uiteindelijk terwijl ik mijn ogen rolde. Hij liep naar me toe met een doordringende blik en zijn blote bovenlichaam. 'Je wilt toch dat ik me als je vrouw gedraag? Nou, dan hoort rondsnuffelen erbij, oke?" zei ik met een arrogante blik en mijn kin omhoog. Hij ontblootte zijn witte tanden tot een grote glimlach. We bleven elkaar voor een paar seconden aankijken totdat ik ook moest glimlachen. Ik was gepakt omdat ik aan het rondsnuffelen was maar het kon me niet echt wat schelen en hem blijkbaar dus ook niet. Het was niet alsof ik zijn spullen wou stelen of zo? Waar zou ik ze naartoe brengen? Naar mijn slaapkamer aan de andere kant van deze deur? Met zijn hand reikte hij naar mijn wang toe en streelde mijn wang met zijn duim. 'Ik ga slapen, lieverd. Ik zou het waarderen als je ook bij me kwam liggen." zei hij op een zachte toon.

  9. #114
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Mijn blik ging van zijn doordringende blik naar de grond toe om erover na te denken. 'In Tenerife gaan we sowieso in hetzelfde bed slapen dus waarom niet nu al beginnen? Ik beloof je niet aan te raken." Hij zette een stap richting zijn immens grote bed en reikte zijn hand naar me toe. Ik keek naar zijn hand en besloot die te negeren. Ik liep naar de andere kant van zijn bed toe. Hij kreeg een tevreden blik op zijn gezicht waarop hij het kleine lichtje uitdeed. Ik opende mijn kimono en liet die op de grond vallen. Ik had een kort broekje en hempje aan onder mijn kimono. Ik kroop onder de luchtige lakens en ging op mijn zij liggen om naar Idriss te kijken. Hij stond nog naast het bed terwijl hij zijn riem opende en daarna zijn broek uittrok. Op dat moment deed ik mijn ogen dicht aangezien ik niet naar de vorm van zijn kruis wou kijken. Het was donker maar ik kon nog steeds gewoon een beetje zien namelijk.

    Toen hij eindelijk naast mij plaats nam in bed, was er waarschijnlijk een halve meter tussen ons in. Dit was waarschijnlijk ook echt voor het eerst dat ik me veilig en comfortabel voelde in dit huis. Misschien kwam het wel door zijn aanwezigheid? Afgelopen nachten had ik het erg moeilijk om hier te slapen in zo'n grote onbekende lege huis. Ik weet eerlijk gezegd geeneens of hij wel hier heeft geslapen of niet. Ik hoorde een diepe zucht van hem vandaan komen. Hij lag op zijn rug en wreef over zijn voorhoofd. Hij leek echt zwaar gestresseerd deze avond en ik maar denken dat die massage hem had geholpen. 'Wat is er aan de hand met je?" vroeg ik hem zachtjes. Hij haalde zijn hand van zijn voorhoofd af en draaide zijn gezicht naar me toe. 'Wil je het echt weten?" vroeg hij me. 'Mhm." antwoordde ik op zijn vraag. Natuurlijk wou ik eerlijkheid en openheid van hem hebben. Het zou namelijk een verrassing zijn aangezien hij dat nooit eerder heeft laten zien. Hij draaide toen zijn lichaam ook naar mij om totdat hij op zijn zij lag. 'Ik heb gewoon heel erg veel behoefte aan seks met jou.' antwoordde hij alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Ik slikte even van zijn directe antwoord. 'Ik kan echt niet van jou winnen, he?" gaf ik eindelijk aan hem toe. 'Het is geen competitie, Jannat." antwoordde hij terug. Het was misschien bijna een minuut stil toen ik alweer sprak."Idriss." zei ik super zachtjes. Ik hoorde een "mhm" van hem komen. Doordat het donker was en ik bedekt was met lakens voelde ik me veilig en moedig genoeg om ook open en eerlijk te zijn.

    'Ik ga niet tegen je liegen. Natuurlijk heb ik ook zulke gevoelens voor jou maar ik ben gewoon bang."

    "Waar ben je bang voor, Jannat?"

    "Nou, ten eerste wil ik niet in verlegenheid gebracht worden en ten tweede je komt uit het niets vandaan en dan ben je opeens mijn man. Het is gewoon raar en ik vertrouw je voor geen meter."

    'Denk je dat ik je pijn zal doen?" vroeg hij.

    "Ik weet het niet. " antwoordde ik terug.

    'Geef me je hand, Jannat.' terwijl hij zijn hand naar me toereikte. 'Laat me alsjeblieft zien dat je me net genoeg vertrouwt om je hand aan me te geven." maakte hij af met een toon die vol zat met echtheid. Mijn twijfelende hand ontmoette zijn hand tussen onze lichamen in. Hij trok me iets dichter naar hem toe totdat er maar 20 centimeter tussen onze lichamen verwijderd was. Met zijn andere hand bedekte hij de mijne. Mijn hand was ingepakt tussen de zijne. Ik voelde warmte van zijn lichaam afkomen en zijn plezante geur drong mijn neus binnen. Hij ging verder:

    "Ik heb altijd al gedacht dat vrouwen het moeilijker dan ons mannen hebben. Je hebt al zo veel opgegeven om alleen maar met mij te zijn. En dan wordt er ook nog eens van je verwacht dat je jezelf aan mij blootstelt en mij naar binnen laat. Ik snap dat dat moeilijk kan zijn maar als je me toelaat, Jannat. Dan kan ik je beloven dat er alleen maar goedheid en plezier hieruit kan komen."

    "Heb je ervaring?" vroeg ik hem twijfelachtig en verlegen vanwege zijn intense maar dubbelzinnige antwoord.

    "Ik weet wat ik doe." antwoordde hij terug terwijl hij mijn hand streelde.

    "Dan moet jij de eerste stap nemen want het gaat echt niet van mijn kant komen, daar ben ik namelijk te verlegen voor." zei ik terug.

    "Jouw verlegenheid zal niet lang duren." beloofde hij me.

    'Hoe wist je trouwens dat ik ons gesprek aan het opnemen was op onze bruiloft." vroeg ik hem omdat ik me dat opeens herinnerde.

    "Wanneer je een vrouw vertelt dat je van haar houdt en zij daar niet op reageert dat weet je dat er iets gaande is. En vanwege mijn situatie en verleden weet ik gewoon dat je nooit hardop moet praten over zaken die misschien niet op een hele koosjere manier zijn gelopen, je weet namelijk nooit wanneer je afgeluisterd wordt." legde hij aan me uit.

    'En daarom kan ik het dus nooit van je winnen." zei ik uiteindelijk beslissend tegen hem waarop hij moest lachen.

  10. #115
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    De volgende ochtend werd ik door Idriss zijn alarm wakker. De alarm klonk echt super hard door zijn slaapkamer heen. Ik deed mijn ogen geirriteerd open waarop ik Idriss op het bed zag zitten met zijn rug naar me toe. Hij reikte naar zijn alarmklok om die uit te zetten en keek me aan. "Sorry, ik was vergeten dat deze alarm altijd aanstaat." Mijn ogen gleden over zijn gehele verschijning waardoor ik opmerkte dat hij alleen een sportbroek aanhad. "Hoe laat is het en hoe lang ben je al op?" vroeg ik hem terwijl ik het zand uit mijn ogen wreef en ging opzitten. "Half 7 en ben al vanaf fajr op." antwoordde hij me terwijl hij dichter bij me kwam zitten en zijn arm om me middel heen deed. Ik voelde me echt warm en verschrikkelijk waardoor ik zijn arm van me afschudde. 'Ik voel me niet zo lekker." zei ik terwijl ik wankelend opstond en mijn ogen geeneens helemaal kon openen. Hij liep rondom het bed heen naar me toe en vroeg me of het wel met me ging. Ik deed mijn handen omhoog om hem tegen te houden voordat ie te dichtbij kwam. "Niet aanraken, ik ben echt geen ochtendmens." vertelde ik hem met geknepen ogen waarop ik bukte om mijn kimono op te pakken. Hij begon te lachen "Serieus? Is dat het?" vroeg hij me verbaasd. Ik keek hem met een vieze blik aan. 'What the fock bedoel je?" vroeg ik hem geïrriteerd. Op dat moment herinnerde ik me opeens het intieme gesprek van gisteravond waardoor mijn gezicht rood begon aan te lopen. Ik draaide me gelijk weg van hem en trok mijn kimono aan en toen ik me weer omdraaide was hij verdwenen. Poeh, gelukkig maar. Raar mens is hij ook! Gatverdamme het was echt te vroeg man. Ik moest pas om 9 uur op werk zijn en het was pas half 7! Een deel van mij wou gewoon terug naar bed maar besloot gewoon een lange douche te nemen, mezelf rustig aan te kleden en dan wat te gaan eten beneden.

    Het was vrijdag, de laatste dag op werk. Dit was de dag waar ik afscheid zou nemen van deze kantoor. Gelukkig hoefde ik geen afscheid te nemen van Alexia aangezien we elkaar beloofd hebben om af te spreken. Terwijl ik pauze aan het nemen was met Alexia vroeg ze me of ik hulp nodig had met het inpakken van mijn spullen. Waarop ik met nee antwoordde aangezien ik letterlijk alleen maar 1 kartonnen doos vol had met pennen, boeken en notitieblokjes. Ik heb hier niet eens zo lang gewerkt om echt veel shit te hebben. 'Wil je in ieder geval dat ik help met dragen?" vroeg Alexia mij terwijl ze een hap nam van haar maaltijdsalade. 'Nee, joh. Ik word toch opgehaald door een chauffeur en auto." verklaarde ik droogjes aan haar. 'Zo hey, Jannat. Je bent echt met een hele rijke man getrouwd als je niet eens meer hoeft te werken of je eigen spullen hoeft te dragen!" zei Alexia in haar operastem. Hoofdschuddend lachte ik hardop op haar commentaar. Alexia is gewoon zo onschuldig en aandoenlijk dat ik er van moest lachen. Opeens hoorde ik mijn nieuwe telefoon afgaan in mijn tas. Shit, vergeten om hem op stil te zetten. Maakt eigenlijk in principe toch niet echt uit aangezien dit toch mijn laatste dag hier was. Snel opende ik mijn tas en zocht naar mijn telefoon. Uiteindelijk gevonden zag ik dat Idriss mij belde.

    'Hoi." antwoordde ik terwijl ik oogcontact zocht met Alexia.

    'Hoe laat ben je vandaag klaar?' vroeg hij me gelijk met een soepele stem.

    "Om 5 uur." antwoordde ik hem alsof ik verplicht was.

    'Ik kom je ophalen." liet hij me weten.

    'Uh, oke." antwoordde ik twijfelachtig.

    'Tot later." hoorde ik nog vanuit zijn kant komen waarop hij de verbinding verbrak. Ik rolde met mijn ogen en verborg mijn telefoon in mijn tas. 'Meneertje kom mij wel zelf ophalen." zei ik met een matter-of-fact stemmetje terwijl ik de rits van mijn tas dichttrok. 'Zal ik samen met je wachten totdat het 5 uur is?" vroeg ze me op een lieve toon. 'Alexia, ik weet dat je aardig probeert te zijn omdat dit mijn laatste dag is maar je hoeft echt geen moeite te doen. Het is echt geen big deal. Ik ga je sowieso nog zien dus ga gewoon lekker naar huis om 4 uur." verklaarde ik aan haar. Het was ook echt geen big deal. Met mijn diploma kon ik zo weer aan de slag als ik wilde en mocht je het niet doorhebben, heb ik Idriss toch een kans besloten te geven. Hij zei 6 maanden toch en dan zou ik een week krijgen om van hem te scheiden? Nou we zullen zien wat er ging gebeuren. Het was alweer 2 uur toen Alexia terug naar de receptie ging om verder te werken. Ik had nog twee laatste cliënten tot 4 uur en daarna zou ik gewoon alle puntjes op de i zetten betreft dossiers en in orde maken van mijn kantoor. Het was klokslag 4 uur toen Alexia mijn kantoor binnenkwam om me een knuffel te geven. Op haar sproetige gezicht ontstond er een pruillipje. 'Ik weet dat we niet zo heel lang samen met elkaar werken maar ik ga je echt missen." Waarop ik haar een schouderklopje gaf: 'Ik ga jou ook missen." zei ik terug. 'Ik leg trouwens mijn kantoorsleutels in jouw postvakje dan kan jij ze aan Gerard geven, oke?" zei ik tenslotte nog. Ze knikte waardoor haar rode krullen op en neer stuiterden. 'Oh ja, nu we het over postvakje hebben. Je hebt een pakketje ontvangen. Hij ligt achter de balie." Door deze informatie fronste ik mijn wenkbrauwen. Wie zou mij nou een pakketje opsturen? Niemand wist mijn werkadres voor zover ik wist? Als je mijn cliënten niet meetelde natuurlijk. Alexia en ik namen afscheid van elkaar en beloofden elkaar binnenkort te bellen. Daarna was ik alleen in mijn kantoor voor het laatste uurtje.

  11. #116
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Ik zette alle puntjes op de i en ruimde mijn kantoor op. Ik keek richting de witte klok die op de muur hing waarop ik zag dat het bijna 17:00 was. De kartonnen doos vol spullen lag op mijn bureau naast mijn tas terwijl ik rondom mijn bijna ex-kantoor keek om te zien of ik niets was vergeten. Prullenbak was leeg, bureau en laden waren leeg, er viel niets meer te doen behalve het pakketje ophalen en openen. Ik deed de deur van mijn kantoor wagenwijd open en liep richting de balie waar Alexia werkte. Het was een lichtbruine pakketje met een donkerblauwe strik omheen. Mijn gehele naam stond erop en verder niets. Wat apart zeg? Misschien was het een huwelijkscadeau van iemand? Ik pakte het pakketje en liep richting mijn bureau toe. Ik besloot de deur niet te sluiten achter me aangezien ik toch zo weg zou gaan. Ik maakte de donkerblauwe strik los en daarna begon ik de lichtbruine inpakpapier los te krabben waardoor een rode fluwelen doos tevoorschijn kwam. Het rook een beetje raar vond ik. Rustig deed ik de doos open en het enige wat ik kon doen was opspringen vanwege immense schrikte waardoor ik struikelend naar achter viel. Ik voelde armen om mijn middel heen voordat ik de grond raakte. Het was Idriss die mij omhoog hield. Ik draaide me naar hem om, om mijn gezicht in zijn nek te verbergen. Mijn ademhaling was nog nooit zo luid geweest in mijn leven. 'Hey, hey hey, wat is er aan de hand." vroeg Idriss bezorgd aan me terwijl hij me gezicht van zijn nek weghaalde met beide handen en mij dwong om hem aan te kijken. Ik schudde mijn hoofd en probeerde hem weg te duwen zodat ik langs hem heen kon weglopen. Ik liep de gang op met mijn handen voor mijn mond omdat ik gewoon niet kon geloven wat ik in het doos had gezien. Idriss volgde mij met zijn ogen en draaide zich daarna om naar mijn bureau om te onderzoeken wat er was gebeurd. Hij liep richting het fluwelen doos en opende die, waarop hij het weer sloot. Op dat moment nam ik plaats op 1 van de stoelen in de wachtkamer terwijl ik hem naar mij toe zag lopen. Hij knielde tussen mijn benen in. 'Het spijt me dat dit gebeurd is." zei hij terwijl hij oogcontact met mij zocht. 'Wil je alsjeblieft mijn spullen pakken en ervoor zorgen dat die doos vernietigd wordt?" zei ik terwijl ik op het punt stond om een hyperventilatie aanval te krijgen. Hij knikte naar me toe en stond op om mijn kartonnen doos en tas te pakken. Samen liepen we richting zijn auto. Hij opende deur voor me en ik nam plaats in de passagiersstoel. Hij legde mijn spullen op de achterbank. Daarna gaf hij me een kus op mijn slaap en vertelde me dat ie zo terug zou komen. Ik staarde voor me uit, slikte even en knikte uiteindelijk. Hij sloot de autodeur en liep richting mijn kantoor in het gezondheidscentrum. Even later zag ik hem weer naar buiten komen met het fluwelen doos. Maar nee, hij liep niet naar de prullenbak om het weg te gooien. Hij zette het fluwelen doos in de kofferbak. Uiteindelijk nam hij plaats naast mij. 'Kun je me alsjeblieft vertellen waarom je een doos vol wormen, maden en dode ratten in je kofferbak legt?" vroeg ik hem vol ongeloof. 'Daar hoef jij je niet druk om te maken." zei hij uiteindelijk toen hij de auto opstartte.

    Terwijl hij met volle snelheid reed bleef hij maar door hameren op het feit dat ie gelijk had toen ie me vertelde dat ik moest stoppen met werken. Het enige wat ik kon doen is mij concentreren om geen controle over mezelf te verliezen. 'Dit is precies waarvoor ik je waarschuwde." hoorde ik nog van hem komen.

  12. #117
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    'STOP MET RIJDEN, STOP NUUUUU." schreeuwde ik keihard omdat ik gewoon te veel geprikkeld was van dit allemaal. Er gebeurde gewoon teveel op dit moment. Hij reed met volle snelheid en bleef maar doorpraten over hoe gevaarlijk het wel niet voor me was en dan ook nog eens die doos die nu in de kofferbak zat? Onmiddellijk was hij stil en parkeerde in een klein straatje en keek me afwachtend aan. 'Heb jij dit gedaan?" vroeg ik hem tussen mijn tanden door. Was dit een plot van hem zodat ik hem gelijk zou geven of wat? Hij keek me vol ongeloof aan: 'Meen je deze nou echt?" hij schudde zijn hoofd uit ongeloof. 'Heb jij dit gedaan zodat ik je gelijk zou geven betreft het niet werken?" vroeg ik vol met woede. 'Leg jij mij nou eens even uit waarom ik dat zou doen als jij al precies deed wat ik van je vroeg?" zei hij met een blik vol ongeloof. Ik keek van hem weg en haalde diep adem. Hij had gelijk en deze gehele gebeurtenis was gewoon te raar. 'Idriss, wie ben jij?" vroeg ik hem met een wanhopig stemmetje. Ik stond op het punt om te gaan janken. 'Wat bedoel je precies?" vroeg hij op een zachte toon. "Ben je een crimineel?" vroeg ik hem uiteindelijk terwijl ik weer oogcontact zocht. Hij fronste zijn wenkbrauwen: "Heeft iemand dat tegen je gezegd dan?" Ik verborg mijn gezicht in mijn handen en kreunde hardop. "Ik weet niet maar Savannah en Darryl zeiden gewoon rare dingen over jou en toen ik je googelde las ik allerlei gekke geruchten over je." toen ik geen antwoord van hem kreeg besloot ik mijn gezicht uit mijn handen te halen en naar hem te kijken. Hij keek me met een vermaakte blik aan. Een hint van een glimlach op zijn gezicht terwijl hij zijn gezicht schudde. 'Ongelofelijk." zei hij in zichzelf terwijl hij alweer van me wegkeek. 'Idriss." zei ik met een zachte stem terwijl ik naar hem toe kroop om op zijn schoot te zitten en mijn gezicht in zijn nek te begraven. Hij rook altijd zo lekker en ik voelde me comfortabel als ik dicht bij hem was. Zijn arm ging strak rondom mijn middel heen. Toen ik geen antwoord van hem kreeg besloot ik mijn gezicht uit zijn nek te halen en hem aan te kijken. Zijn ogen ontmoetten de mijne en zo keken we elkaar voor even aan. Ik wachtte op een antwoord van hem. 'Nou?' zei ik uiteindelijk. 'Jannat, mensen met een bepaalde status trekken veel aandacht. Zolang er geen bewijs is, is het alleen maar een gerucht, oke?" zei hij uiteindelijk een beetje twijfelend. Besefte hij niet dat hij nog steeds geen echte antwoord had gegeven? 'Idriss, hoe kan ik jou vertrouwen als je me niets vertelt?" vroeg ik hem terwijl ik naar zijn kraag keek en ermee speelde. Zijn hand ging naar me kin en duwde mijn gezicht omhoog om hem aan te kijken. 'Als jij iets moet weten dan vertel ik het jou wel, begrepen?" zei hij een beetje op een strenge toon. Ik slikte even en keek van hem weg. "Ik wil gewoon geen problemen, Idriss. Ik heb een leven vol problemen gehad namelijk." Hij streek een plukje haar achter mijn oor terwijl hij me vroeg wat er was gebeurd. 'Ik ben erg veel gepest vroeger.' verklaarde ik aan hem. Ik kuchte en ging door "En wat er net is gebeurd lijkt op intimidatie of een bedreiging. Ik heb daar gewoon geen behoefte aan op deze leeftijd." Hij zuchtte diep en trok me dicht naar hem toe om me sterk te knuffelen. "Dit gaat niet meer gebeuren, dat beloof ik je. Ik regel het allemaal wel, lieverd. Je hoeft je nergens druk om te maken zolang ik er ben, oke?" zei hij fluisterend in mijn oor.

  13. #118
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    De volgende dag was het zaterdag toen ik Savannah opbelde om haar te vragen of ze mee zou komen met mij en Lucy om een nieuwe garderobe voor me te kopen waarop ze natuurlijk ja zei. Ik had eigenlijk geen behoefte aan een nieuwe garderobe, ook wist ik geen moer over mode vandaar dat ik Savannah vroeg om mee te gaan. Lucy en ik haalde Savannah op waarop wij naar verschillende winkels gingen en van alles kochten. Van allerlei nieuwe schoenen tot nieuwe sandalen, van lingerie tot zomerjurkjes en hotpants, van broeken tot jasjes en ga zo maar door. Het was best awkward aangezien Lucy samen met ons was en wij niet echt iets konden bespreken met haar waardoor Savannah en ik voornamelijk met elkaar spraken. Het was 18.15u toen Savannah besloot dat we meer dan genoeg hadden gekocht voor nu. Ik vertelde Lucy dat ze wel naar huis kon gaan aangezien ik samen met Savannah wat ging eten. We namen afscheid van haar toen we vanaf Leidseplein richting rembrandtsplein liepen om bij MAOZ falafel te gaan eten. Het was daar altijd zo fucking druk maar op de een of andere manier konden we altijd een plekje regelen om te zitten. Deze keer besloten we buiten op een bankje te eten aangezien het toch warmer was buiten. 'Hoe bevalt het huwelijksleven je?" vroeg Savannah me met een stoute ondertoon terwijl ze een hapje van haar falafel nam. "Toch niet dit weer he?" zei ik met rollende ogen. 'Natuurlijk wel, dusseeee hoe was de seks? Is ie goed?" vroeg ze onbeschaamd. Ik keek haar met een droge blik aan van wtf? "Wat nou? Je zou ons toch vertellen als je ontmaagd zou zijn?!" zei ze met haar mond vol. Uit schaamte keek ik weg aangezien ik niet wist wat ik moest zeggen. Moest ik haar vertellen dat we het nog niet hebben gedaan? 'Oh mijn god, je bent nog steeds maagd, he? zei ze op een harde toon. Onmiddellijk keek ik om me heen om te kijken of niemand ons gehoord had. 'Ey doe even normaal man." zei ik een beetje geïrriteerd. Ze legde haar hand op mijn schouder en vroeg me of ik met een homo was getrouwd of zo. Mijn god, ik wist dat het een grap was maar ze ging wel te ver maar tegelijkertijd wist ze ook niet echt what the deal was met Idriss en ik. Zij dacht dat Idriss en ik super verliefd op elkaar waren en daarom zo snel getrouwd waren dus ik kan haar niet echt blamen. 'Het wil niet echt lukken aangezien ik best klein ben en hij best groot geschapen is." zei ik snel tussen neus en lippen door met een beschaamde kop. Het was een goed bedachte smoesje aangezien Savannah wist dat ik heel vroeger een tampon probeerde te gebruiken maar dat het gewoon net een muur was daar beneden. 'Oooooooooooooooooh.' zei ze uiteindelijk diep in gedachten. "Weet je wat daarmee kan helpen? Alcohol." verklaarde ze uiteindelijk. Ik staarde haar diep in de ogen aan van . "Ik ga echt nooit meer alcohol drinken.' antwoordde ik haar. 'En nee we gaan het ook niet over mijn bruiloft hebben, oke? maakte ik verder af op een dreigende toon. 'Oke, oke." zei ze toegevend. 'Ik wou het daar sowieso niet over hebben aangezien dat echt een vreemde dag was." met haar hand reikte ze in haar schoudertas en haalde een jointje eruit. 'Hier. Van dit ga je echt nat en ontspannen worden." terwijl ze het jointje in mijn handen drukte. 'Uh, thanks." zei ik uiteindelijk terwijl ik het jointje in mijn jasje stopte. Nadat we klaar waren met eten gingen we nog even wat drinken en namen daarna afscheid. Ik had haar beloofd langs te komen na mijn huwelijksreis met Idriss voordat ik de tram richting amsterdam-zuid nam.

    Thuis aangekomen zag ik Idriss in de huiskamer op de tweede verdieping die fucking boos aan de telefoon sprak, maar het was in een taal die ik niet begreep. Hij keek me even aan en knikte naar me toe waarop ik even naar hem zwaaide. In mijn slaapkamer zag ik Lucy die alles in grote leren koffers aan het inpakken was terwijl ik bij mezelf dacht dat ik het echt zielig vond, dus besloot ik haar te helpen. Na een uur of twee waren we helemaal klaar en ze verdween uit mijn slaapkamer. Ik kleedde me daarna uit en besloot een lange douche te nemen. Toen ik met mijn badjas mijn slaapkamer weer binnenliep zag ik Idriss uitgestrekt op mijn bed lag en op mij aan het wachten was. 'Jannat, Jannat, Jannat." zei hij terwijl hij mij bijna met zijn ogen uitkleedde. 'Morgenochtend is het zo ver he?" zei hij terwijl hij van mijn bed afkwam en naar me toeliep en zijn lippen likte. Hij liet zijn blik over mijn gehele lichaam glijden waardoor ik een beetje beschaamd naar de grond keek. Ik snapte namelijk precies wat hij bedoelde vooral toen hij ook nog eens dit zei en op zijn lip beet: "Ben je er klaar voor?" De blik in zijn ogen vertelde mij precies waar hij op doelde. Ik slikte even en knikte: "Ja, Idriss. Ik ben er klaar voor."







    EINDE DEEL 1

  14. #119
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Beste mensen, dit was dan het einde van deel 1 van: Het paradijs in een helse verbintenis. Op dit moment heb ik behoefte aan een pauze van het schrijven vanwege stress voor een belangrijke examen die ik begin maart heb. Ik ben sowieso van plan om verder te gaan met deel 2 van dit verhaal. Waarschijnlijk zal er misschien ook nog een deel 3 komen. Ik zou natuurlijk wel graag willen weten of er überhaupt wel interesse is in andere delen, want ik heb nog wel erg veel in petto. Tot die tijd wil ik jullie om een gunst vragen. Ik wil graag weten of jullie ook een andere hobby van mij kunnen ondersteunen, namelijk mijn YouTubekanaal.

    https://www.youtube.com/channel/UCti...confirmation=1

    Willen jullie please op mijn kanaal abonneren en misschien mijn filmpjes bekijken? Alvast bedankt! En ook nogmaals bedankt voor het lezen van mijn verhaal. Ik heb echt genoten van het schrijven van deel 1 en kijk er naar uit om deel 2 te schrijven. Tot de volgende keer!


  15. #120
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Deel 2: Wat gaat er gebeuren?

    Jannat die door misleiding en manipulatie onder dwang met Idriss is getrouwd komt eindelijk achter de waarheid. Het nieuws zorgt ervoor dat haar wereld op de kop staat waardoor ze het slechte pad opgaat. Totdat Idriss haar dwingt om onder hypnose te gaan om haar demonen onder ogen te komen. Hierdoor haalt zij vreemde en shockerende herinneringen naar boven die als puzzelstukjes in elkaar vallen samen met het verhaal van Idriss.

    De vraag: Wie is Idriss en waarom heeft hij gedaan wat hij heeft gedaan? Dit wordt beantwoordt in deel 2. En natuurlijk ook hun 1e en 2e en 3e keer seks etc. wordt in detail beschreven

    Hier is de link voor deel 2 op Wattpad: https://www.wattpad.com/myworks/6332...verbintenis-ii

    Nog een vraagje! Zal ik een nieuwe topic openen voor deel 2 of gewoon hier verder gaan?