1. #196
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Hij zette zijn hand op mijn heup en begon me daar te strelen. 'Het is niet zo geweldig als het klinkt, Jannat.' antwoordde hij me op een zachte toon. 'Je wordt opgevoed met haat voor het westerse leven. Er wordt je aangeleerd dat vrouwen inferieur zijn. En het is ook nog eens verdomd saai in Saoedi-Arabië.' maakte hij verder af. 'Wanneer heb jij voor het eerst seks gehad?' vroeg ik hem brutaal. Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet binnenhouden. Hij lachte en vertelde me rechtstreeks dat hij daar geen antwoord op zou geven. 'Het heeft geen zin om het verleden naar boven te halen.' mompelde hij nog na. 'Waarom vertel je me niet wat er echt aan de hand is met jou en je familie?' Idriss deed het nachtlampje aan en ging opzitten. Hij staarde naar de schilderij die voor ons tegen de muur hing. 'Laten we maar zeggen dat we het niet met elkaar eens zijn betreft vele zaken.' antwoordde hij en besloot me daarna aan te kijken. 'Noem een voorbeeld.' commandeerde ik hem. 'Waarom zou ik dat doen als ik diezelfde tijd kan nemen om jou te kussen?' zei hij charmant terwijl hij me zachtaardig van mijn kin vastpakte. Ik weet niet waarom. Maar ik had er echt genoeg van. Hij was nooit open met mij en hij probeerde me altijd te verleiden. Ik voelde mijn hart breken vanwege zijn geslotenheid. Ik draaide me teleurgesteld weg van hem om en deed mijn ogen dicht om te gaan slapen. 'Er was eens een jongedame, een Filipijnse. Rond de 19 ongeveer 20 jaar oud. Ze kwam bij ons aankloppen voor een baan als dienstmeisje. Ze wou gewoon genoeg geld verdienen om haar doodzieke moeder in de Filipijnen te helpen. Toen wij klaar met haar waren was zij degene die hulp nodig had. Al het misbruik en harde werken hebben ervoor gezorgd dat ze...' het was even stil, toen ik besloot om me om te draaien. Ik keek hem aan. Ik zag dat ie naar woorden zocht. 'Een handicap heeft opgelopen, waardoor ze de mentaliteit van een kind van 3 kreeg.' zei hij uiteindelijk. Ik keek hem geschrokken aan. Ik wist over de duistere praktijken van de koninklijke familie maar toen ik me bedacht dat hij alles van dichtbij had mee mogen maken, raakte ik geschrokken. Hij schudde zijn hoofd. 'Ik ben nog niet klaar.' zei hij terwijl hij me recht in de ogen aankeek. 'Omdat ze niet meer van nut was, hebben bepaalde familieleden besloten om haar bij het vuilnis te gooien, letterlijk. Ze leefde vanaf toen op straat, terwijl ze geeneens voor haarzelf kon zorgen.' maakte hij af terwijl hij me strak aankeek. 'En jij was het daar niet mee eens?' vroeg ik hem verward. ''Tuurlijk was ik het daar niet mee eens, maar waar wij ruzie om kregen is omdat ik haar af en toe wat overgebleven eten bracht. En dit is maar een hele kleine voorbeeld waarom wij het vaak niet met elkaar eens zijn. Ben je nu tevreden?' zei hij uiteindelijk nonchalant. 'Zijn jullie niet rijk of zo? Wat maakt het uit als je wat eten naar haar toe bracht?' vroeg ik. Hij keek me aan met een wenkbrauw omhoog. 'Ik een prins, zij een zwerver op straat? Dat gaat niet samen volgens mijn vader.' hij haalde zijn schouders op en schudde zijn hoofd. Ik zag aan hem dat hij deze gebeurtenis voor zich zag. 'Het enige wat ik kon denken was, dat haar arme moeder geeneens wist wat er met haar dochter was gebeurd. Ze had ook geen enkele mogelijkheid om contact met haar op te nemen.' zei hij in zichzelf. Ik zat op en legde mijn hand op zijn gespierde rug. Hij keek me plotseling aan en glimlachte. Ik hield zijn blik vast en ging op zijn schoot zitten met mijn benen om hem heen. 'Wat is er uiteindelijk met haar gebeurd?' vroeg ik hem terwijl ik mijn armen om zijn nek heen deed. Hij knikte en vertelde me dat alles uiteindelijk goed was afgelopen. Een andere familielid heeft haar zusje die ook in Saudi-Arabië werkte kunnen opsporen. Het enige wat ik kon denken was alle verantwoordelijkheid die haar zusje zou krijgen met een zieke moeder en een zus die zich als een kind van drie gedroeg. 'Daarom waardeer ik het ook dat je niet om Aya opgeeft.' Ik dacht weer aan Aya en mijn hart zakte tot in mijn knieën. Deze gebeurtenis heb ik nog geeneens kunnen verwerken en wou er eigenlijk niet eens herinnerd aan worden. Idriss deed mijn hemdje een stukje omhoog en streelde mijn buik met zijn duimen. Hij keek me afwachtend aan. Ik keek hem diep in gedachten aan. 'Zal ik ooit op een dag alles te weten komen betreft jou en je familie?' vroeg ik hem zachtjes. 'Ik hoop het niet.' antwoordde hij me. Ik zuchtte uit frustratie en begon mezelf van hem weg te duwen. Hij trok me van me heupen weer terug op zijn schoot. 'Jij gaat nergens naartoe.' zei hij op een dominante maar speelse toon. 'Ik heb drie nachten zonder jou doorgebracht. We hebben heel wat in te halen.' maakte hij af. Ik keek hem op dat moment echt goed aan. Ik besefte me op dat moment hoe erg aantrekkelijk hij was. Zo'n man, vooral met zo'n status zou toch wel meer vrouwen willen hebben, of heb ik ongelijk? Vooral omdat hij hoogstwaarschijnlijk zijn religie beter wou uitoefenen, en stopte met het seks hebben buiten het huwelijk. Een polygame huwelijk was dan ook normaal bij de Saudische koninklijke familie. 'Wil je meer vrouwen hebben?' vroeg ik hem. Ik onderbrak hiermee zijn verleidingen en het sfeertje die hij probeerde op te bouwen. Allebei zijn wenkbrauwen gingen omhoog. Hij keek me met een verbaasde blik aan. 'Ik zag wel hoe je naar haar keek. En hoezo duw je haar niet weg als ze op je komt zitten?' vroeg ik hem boosjes. Hij lachte hardop. 'Ik wou gewoon kijken wat jij zou doen.' zei hij lachend. 'Je probeerde me dus jaloers te maken?' vroeg ik hem op een giftige toon. Hij deed zijn wijsvinger op mijn lippen. 'Sshhh.' hoorde ik van hem. Met zijn andere hand pakte hij mijn hand en legde die op zijn kruis. 'Dit hier is alleen van jou.' zei hij met een doordringende blik. Onmiddellijk trok ik mijn hand terug. Stomverbaasd zei ik: "Idriss! Wat doe je nou?' Hij had altijd zo veel lef om zulke dingen te doen. Zonder te antwoorden trok hij mijn hemdje onmiddellijk uit. In mijn blote borsten zat ik nog steeds op zijn schoot met mijn benen om hem heen. Hij bleef me maar doordringend en diep in de ogen aankijken. Hij deed zijn hand in zijn broek en haalde zijn stijve geslachtsdeel eruit. Ik kreeg een blos op mijn wangen. Hij pakte me hand en legde het om zijn erectie. Hij begeleidde mijn hand op en naar waardoor ik weg van hem keek uit schaamte. Dit was dan ook voor het eerst dat ik hem daar aanraakte. 'Je beseft je toch wel dat dit door jou komt?' hoorde ik van hem komen. Hij doelde op zijn youknowwhat. Gegeneerd keek ik hem weer aan. 'Idriss, ik kan di...' hij onderbrak mij. 'Sshhh.' hij likte zijn lippen. 'Ik mag toch ook af en toe aangeraakt worden?' Mijn hand gleed over zijn penis heen. Zijn hand begeleidde de mijne nog steeds. Met zijn vrije hand wees hij naar mijn short en zei: 'Trek dit uit.' zijn toon was kalm met een dominante ondertoon. Ik haalde mijn hand van zijn lid af en trok twijfelend mijn short en slipje tegelijk uit. Hij kon me in volle glorie bewonderen maar hij bleef me in het gezicht aankijken. Hij legde zijn hand op mijn heup en trok me dichter naar hem toe. Zou het eindelijk weer gebeuren? Seks was dan ook pijnlijk voor me, vooral de eerste paar keer, maar ik vond het tegelijkertijd ook geweldig. Voor even dacht ik aan hoe ik geen onschuldig meisje meer was. Idriss drukte het topje van zijn penis tegen de opening van mijn vagina. Hij deed zijn wenkbrauw afwachtend omhoog. Hij wou dat ik op hem ging zitten. Ik legde mijn handen op zijn schouders en liet mezelf rustig zakken. Zijn lid verdween langzaam in mijn lichaam. Hij beet op zijn onderlip terwijl hij me onderzoekend aankeek. Ik sloot mijn ogen vanwege de gevoeligheid. Toen ie zich helemaal in me bevond deed ik mijn ogen weer open. 'Auw.' mompelde ik. Zonder oogcontact met me te verbreken pakte hij olie van het nachtkastje om wat er stond te gebeuren makkelijker te maken.

  2. #197
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    In mijn nakie lag ik bovenop hem. Mijn hoofd rustte op zijn borst. Strelend ging hij met zijn hand over mijn rug en billen heen. 'Dit had ik echt even nodig.' hoorde ik hem zeggen. 'Je weet toch wel dat ik dit alleen met jou heb gedaan?' zei ik twijfelend en stotterend tegen hem. Hij lachte hardop en deed zijn arm strakker om me heen. 'Daar ben ik me heel goed bewust van.' antwoordde hij me. 'Met hoeveel vrouwen ben jij naar bed geweest?' vroeg ik op een brutale toon. Ik wist gewoon dat hij alweer geen antwoord zou geven. Hij wist het over mij, waarom zou ik het niet van hem mogen weten? Aangezien hij erg goed in bed was, wou ik het gewoon weten. 'Jannat, Jannat.' zei hij terwijl hij met volle grip in mijn kont kneep. 'Zulke dingen hoef jij echt niet te weten.' ik keek naar hem op. 'Ik heb het recht om te weten hoe sletterig jij wel niet geweest bent!' zei ik op een harde toon. 'Ik ben geen slet geweest, maar je zult me waarschijnlijk toch niet geloven.' zei hij uiteindelijk. 'Vertel me, alsjeblieft.' zei ik moedeloos tegen hem en trok zijn gezicht naar me toe, zodat ie me zou aankijken. Ik voelde zijn stoppels in mijn hand. Ik rees mijn hoofd meer naar zijn gezicht toe en fluisterde in zijn oor: ''Ik wil het echt heel graag weten. Laat me je alsjeblieft leren kennen.' hij schraapte zijn keel even maar bleef stil. 'Waren het er dan echt zoveel?' vroeg ik moedeloos na een minuutje stilte. 'Nee, absoluut niet.' zei hij op een dringende toon. 'Waarom vertel je me het niet dan?' vroeg ik geïrriteerd. 'Ten eerste heeft het geen nut en ten tweede heb je een bepaalde idee over me en als ik je de waarheid vertel, zul je me niet geloven.' antwoordde hij me. Met mijn vuist sloeg ik op zijn borst uit frustratie. 'Ik wil dat voor mezelf bepalen, je moet niet zomaar conclusies trekken.' zei ik kwaad. 'Oke oke, godsamme. Als het zoveel voor je betekent dan vertel ik het je wel. Jij bent nummer drie. Maar met niemand te vergelijken.' gaf hij eindelijk toe. Ik vond dit inderdaad heel erg moeilijk te geloven. Hij was een verdomde prins. Niet alleen dat. Hij was gewoon een hele sexy knappe man die ontzettend succesvol was. Alsof vrouwen zichzelf niet op hem gooiden? Zelfs ik heb dat de vorige keer gedaan. Ik slikte even en legde mijn hoofd weer op zijn borst. 'Wie waren die andere twee dan? Vertel me alles wat je over hun weet.' eiste ik van hem. Hij lachte zachtjes. 'Op mijn dertiende verjaardag kreeg ik mijn eigen persoonlijk prostituee van mijn vader omdat ik eindelijk "een man" moest worden. Het was een Saoedische vrouw van 32 jaar oud. Ze was wat voller dan gemiddeld met een mooi gezicht. Met haar heb ik het tot mijn achttiende gedaan. Daarna ging ik naar Oxford waar ik een Thaise tot mijn beschikking had. Die wou het maar als te graag met me doen. Op mijn 26ste was ik ermee gestopt. Geloof het of niet, maar dit is de waarheid.' legde hij aan me uit. Ik slikte even maar ik geloofde hem. Wat nou als ie wel loog? Maar waarom zou hij liegen? 'Met hun had ik seks. Met jou bedrijf ik de liefde. Iets wat ook erg nieuw voor me is.' zei hij uiteindelijk. Ik voelde me op dit moment geweldig en viel dan ook heerlijk in slaap in zijn armen. Eindelijk sprak hij wat meer over zichzelf. Alhoewel ik dit nieuws nog wel moest verwerken. Meneertje prins was toch geen rokkenjager zoals ik dacht?

  3. #198
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    De volgende dag werd ik alleen in bed wakker. Idriss was al gaan werken. Vandaag had ik met Daphne afgesproken. We zouden een filmpje pakken bij het Rembrandtplein. Ik ben nog nooit zo vaak de stad in geweest in 1 week. Aangezien ik niet meer met mijn huisgenoten leefde, was dit het allermakkelijkste. Nadat ik me had klaargemaakt, bracht Chaque mij naar het Rembrandtplein waar Daphne op me stond te wachten. Daphne was echt super lang voor een meid. Ze stak echt als een toren naast me uit als ze ook nog eens haar hakken droeg. 'Oh mijn god, Jannat!!! Hoe is het met je beeb???' hoorde ik haar zeggen terwijl ik op haar afliep. Ze omhelsde mij innig en gaf me een kus op de wang. Het was echt raar om met mijn ex huisgenoot zo af te spreken, dit deden we dan ook nauwelijks toen we samen woonden. Ik antwoordde haar en vroeg haar hoe het met haar en Savannah ging waarop ze "goed" antwoordde, terwijl we richting pathe de munt liepen. Ik kijk de laatste tijd wel veel films, dacht ik bij mezelf. We zagen dat het nog een uur en 15 minuten zou duren voordat onze film zou draaien dus besloten we naar Maoz te lopen voor een broodje falafel. Als ik zeg dat we verslaafd waren aan deze falafel, dan meen ik het ook echt. We zochten plaats en zaten aan het raam terwijl ik een hap van mijn broodje nam. 'Hoe is het Martin?' vroeg ik haar met een stoute blik en een volle mond. Ze lachte hardop waarop ze vertelde dat ze zwanger probeerde te raken. Ik stikte in mijn falafel. 'Watte?' vroeg ik haar met opengesperde ogen. Dit kwam echt als een verrassing aan. Ik dacht dat ze nog dromen had die ze uit wou laten komen? Ze wou een zangcarrière opbouwen, hoe zou een kind haar hierbij kunnen helpen? Ik ga niet liegen, ik was niet echt een fan van kinderen. Als ik aan kinderen dacht, dan dacht ik aan mijn schooltijden waar ik erg gepest werd. Ik dacht altijd dat ik anti sociaal was door dit verleden. Daphne keek me met een lieve blik aan. 'Ik ben er gewoon klaar voor.' zei ze uiteindelijk. 'Jullie wonen geeneens samen?' antwoordde ik haar verbaasd. 'Wat maakt het uit?' vroeg ze me nonchalant. Ik schudde mijn hoofd uit ongeloof. Dit sloeg echt nergens op. Ik wou vergeten wat ze me vertelde dus ik vroeg haar of ze het al had gehoord over Aya. 'Nee, wat dan?' vroeg ze nieuwsgierig. 'Ze was bij me komen slapen voor een paar dagen.' begon ik te zeggen. Daphne knikte afwachtend met haar hoofd. 'Ik ga gewoon gelijk zeggen wat er gebeurd is.' zei ik rechtstreeks in haar gezicht. 'Ze probeerde Idriss en mij te verleiden.' ik zag shock in Daphne's gezicht opkomen. Ik knikte bevestigend naar haar toe. 'Ze wilde dus een driehoeksrelatie aan gaan met ons en oh ja ze heet ook nog eens Soraya en geen Aya.' maakte ik af. Daphne legde haar broodje falafel op de tafel neer. 'Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?'' zei ze in slowmotion. Ik knikte met grote ogen naar haar toe. 'Waaaaaaaaaaaaat?' hoorde ik van haar komen. 'Oh ja, heb dus ook nog met haar ouders gebeld, blijkt dat ze een persoonlijkheidsstoornis heeft.' Daphne slikte haar hapje falafel weg terwijl ze me aanstaarde. Het bleef even stil tussen ons. 'Oh mijn god, weet je nog toen ze deed alsof ze met Ali B ging en wij voor haar moesten liegen?' vroeg Daphne me. Ik sloeg mijn hand op mijn voorhoofd. Hoe heb ik dat kunnen vergeten? Daphne en ik bleven elkaar maar aankijken. 'Nog iets hey, ik had er ook nog eens gepakt met cocaine snuiven.' maakte ik nog verder af op een fluisterende toon zodat het volk om me heen mij niet kon horen. Daphne's mond stond wagenwijd open. 'Wauw.' hoorde ik uiteindelijk van haar komen. Ik knikte vol overgave. Daphne pakte haar broodje weer op terwijl ik nog een hapje nam. 'Dit verklaart zoveel.' zei Daphne tegen me terwijl ze diep in gedachten zat. Ik zag dat Daphne dit nieuws even moest verwerken. Ze schudde haar hoofd en zwaaide met haar vrije hand. 'laten we het over iets anders hebben. Hoe gaat het met die prins van je?' vroeg Daphne me. Watte? Waarom zegt ze prins? Ik legde mijn broodje op de tafel neer en vroeg haar wat ze met "prins' bedoelde. Daphne begon rood aan te lopen. Hierdoor zag ik dat ze zich heeft versproken. 'Je weet alles he?' vroeg ik haar op een dreigende maar ook bluffende toon. 'Nee, nee, ik weet niets. Ik zei gewoon prins omdat...ie... je.. prins... op.. het.. witte... paard is.' antwoordde ze me gegeneerd. Dit was alle bevestiging die ik nodig had. Een vlaag van woede ging door me heen. Ik voelde me verraden, kende ik haar nog wel? Met een ruk en vol woede stond ik op. Ik sloeg met mijn hand op het raam. 'Ik dacht dat je aan mijn kant stond. Ik dacht dat je mijn vriendin was.' zei ik vol woede. In mijn ooghoeken zag ik mensen zich naar me omdraaien. Ik had schijt. Ik wou haar een stoot op der neus geven. Ik wou dood en haar met me mee nemen. Daphne stond ook op en pakte me van mijn hand. 'Nee, zo is het niet helemaal, laat me het alsjeblieft uitleggen.' zei ze met een wanhopig stemmetje. Ik rukte mijn hand van haar los en draaide me om, om weg te lopen. Daphne liep achter me aan en pakte me nogmaals van mijn arm. 'Wacht, alsjeblieft.' hoorde ik wanhopig van haar komen. Nogmaals rukte ik mijn arm van haar los en wees met mijn wijsvinger naar haar toe. 'Blij van me af en blijf van me weg.' zei ik op mijn meest giftige toon. Ik nam een stap en keek naar de zijkant. Met volle snelheid zag ik een auto op me afrijden. De auto was maar een meter van me af. Het was te laat om aan de kant te gaan. Ik stond bevroren naar mijn lot te kijken. Ik meende het niet toen ik zei dat ik dood wilde!!! De auto kwam keihard tegen me aan waardoor ik rollend op de grond viel. Ik landde uiteindelijk op mijn rug. Ik keek naar de lucht met met mijn ogen half dicht. Ik hoorde geschreeuw om me heen. Alles zag er wazig uit en uiteindelijk werd het zwart voor mijn ogen.


  4. #199
    MVC Lid

    Reacties
    238
    04-02-2005

    zoals altijd prachtige en veel vervolgjes
    Ga zo door en aub zo snel mogelijk

  5. #200
    MVC Lid

    Reacties
    69
    26-07-2015

    Ga gauw verder !!!

  6. #201
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    9. De tweede openbaring

    Ik voelde pijn aan mijn schouder. Ik hoorde herkenbare stemmen om me heen. Mijn kop bonsde zo hard dat het leek alsof er twee olifanten in mijn kop aan het seksen waren. Ik knipperde met mijn ogen. 'Jij hebt belooft dat er niets met haar zou gebeuren.' hoorde ik mijn moeder op een boze toon zeggen. 'Ze wordt wakker.' hoorde ik Idriss waarschuwend antwoorden om mijn moeder stil te krijgen. Ik kreunde vanwege de pijn in mijn schouder en hoofd. Ik deed mijn ogen rustig open en zag Idriss voorover gebogen. Hij streelde mijn voorhoofd met zijn duim. 'Niet bewegen, lieverd. Je hebt een ongeluk gehad.' Ik sloeg zijn hand van mijn voorhoofd af. Ik keek om me heen en zag dat bijna iedereen er was. Daphne en Savannah met hun vriendjes en mijn moeder met mijn broertje. In de deuropening zag ik Aya twijfelend staan. Achter Aya waren er super veel bewakers en politie agenten. Aya volgde mijn blik naar achteren, stapte naar binnen en deed de deur achter haar dicht. Ik ondersteunde mezelf met mijn armen om op te zitten. Een helse pijn schoot door mijn schouder waardoor ik gelijk aan mijn schouder voelde. Mijn schouder voelde niet normaal aan. Idriss deed zijn hand achter me rug om mij te ondersteunen. 'Je schouder is uit de kom, lieverd. Wees alsjeblieft voorzichtig.' hoorde ik hem zeggen. Ik besloot hem aan te kijken. Hij had een gepijnigde blik op zijn gezicht met een lieve glimlach. Naast hem stond mijn moeder die rode ogen had door tranen. 'Waar hadden jullie het over?' zei ik tegen mijn mama. Ze bleef stil en keek van me weg. 'Hoe lang wisten jullie dit he?' vroeg ik aan hun allemaal. Ik keek iedereen een voor een aan. Daphne begon op de grond te kijken. Savannah stapte op me af. 'Jannat, wij wisten niet dat hij je zou manipuleren om met hem te trouwen.' zei Savannah op een rechtvaardige toon. Verdriet nam mijn gehele lichaam over en mijn ogen vulden zich met tranen. 'Dus jullie allemaal wisten het gehele verhaal?' de tranen begonnen over mijn gezicht te lopen. Ik kon hun gezichten niet meer goed zien. 'Ma, waar heeft Jannat het over?' hoorde ik Nasseer zeggen. Ik hoorde aan zijn stem dat hij achterdochtig was. Savannah wees naar Darryl toe. Hij stond met zijn armen over elkaar heen, leunend tegen de muur. 'Hij is degene die alles wist. Hij is degene die hiermee was gekomen.' zei Savannah op een verdedigende toon. Op dit moment kon het me niet meer schelen dat mijn ex huisgenoten dit allemaal wisten. Ik zag aan mijn moeders houding dat ze ook alles wist en dat deed me het meest pijn. 'Jij wist het ook he?' zei ik gekwetst tegen haar, terwijl een traan mijn mondhoek bereikte. Mijn moeder draaide zich om naar Nasseer. 'Ga buiten wachten, zoon.' vertelde ze hem in het Indonesisch. 'NEEEEEEEEEEEEEEE, NASSEER GAAT NERGENS NAARTOE. HIJ. BLIJFT. HIER!' zei ik met mijn meest agressieve toon. Mijn stem klonk alsof het niet van mij was. Zo had ik nog nooit tegen mijn moeder of iemand anders gesproken. Ik zag ook dat iedereen schrok van mijn stem. Nasseer's ogen openden zich wijd uit schrik. 'VERTEL HEM HOE ZIJN VADER MIJ HEEFT VERKOCHT AAN DE SAUDISCHE KONINKLIJKE FAMILIE. VERTEL HET HEM NU!' eiste ik van mijn moeder met mijn agressieve stem. Nasseer keek mijn moeder geschrokken aan. Mijn moeder keek mij aan met ogen vol tranen. 'We wisten niet hoe we het tegen je moesten zeggen.' zei ze emotioneel met een tissue in haar handen. Daphne liep ook op me af om naast Savannah te staan. 'Ik was het er niet mee eens. Savannah en ik hebben hier echt ruzie om gemaakt. Dit is allemaal mijn schuld. Ik wou het echt tegen je zeggen.' zei ze huilend. Ze hoefde niets uit te leggen. Ik begreep het gehele verhaal nu. Ik begreep alles!!! Het was stil. Ik keek naar Idriss die voor zich uit staarde. Hij wist niet hoe hij zich moest gedragen. Hij wist niet wat ie moest zeggen. 'Dus wat? Heb je hun allemaal bedreigd?' vroeg ik hem op een zachte toon. Hij keek me aan en schudde zijn hoofd. 'Ze waren allemaal gewillig mee te werken nadat ik hun het verhaal vertelde.' daarna keek hij voornamelijk naar Darryl met een doordachte blik. Darryl deed zijn handen omhoog. 'Luister, vrienden. Idriss is een goede gozer die het beste voor Jannat wou hebben, daarom heb ik meegespeeld.' verklaarde hij uiteindelijk. Savannah draaide woedend naar hem om. 'Vergeet niet te vertellen dat ik je heb overgehaald omdat ik je een betere baan had aangeboden.' mompelde Idriss in zichzelf. Het was hard genoeg waardoor iedereen het toch hoorde. 'Een neger hoort voor zichzelf te zorgen.' zei Darryl op een nonchalante toon. Dit deed me zoveel pijn waardoor ik helemaal brak. Ik pakte een vaas met bloemen die naast me lag op een kastje en gooide die richting Darryl met helse pijn in mijn schouder. Helaas raakte ik hem niet. Iedereen sprong op omdat ze schrokken. Op dat moment drong het tot me door dat ik niet thuis was maar in een ziekenhuis. 'IEDEREEN OPROTTEN.' schreeuwde ik huilend. Moeder hield haar borst uit schrik vast. 'JULLIE MOGEN ALLEMAAL DOODVALLEN, OPDONDEREN NUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!' Ik reikte naar mijn laken die op me lag om het ook te gooien. Idriss legde zijn handen op de mijne om me tegen te houden. Hij gebaarde met zijn hand dat iedereen weg moest gaan. Iedereen begon twijfelend richting de deur te lopen, waar Aya nog steeds stond. Nasseer bleef staan en liep uiteindelijk naar me toe. De tranen bleven maar niet ophouden. 'Jannat.' hoorde ik van Nasseer komen. Ik staarde verlamd naar de deur waar iedereen naar buiten liep. 'Ik hoop dat je snel beter wordt.' hij kuste mijn slaap snelletjes en liep ook richting de deur waar hij zich nog een keer naar me omdraaide voordat ie verdween. Idriss sloot de deur achter hem dicht en draaide zich naar me om. Idriss ging op een stoel naast me zitten, zonder een vin te verroeren. Ik ging op mijn zij met de goede schouder in een foetus houding liggen. Mijn rug was tegen hem gekeerd. 'Ik ken niemand meer. Iedereen heeft me verraden. Het is allemaal jouw schuld.' zei ik snikkend. Ik zat in een diepe dal en niemand kon me er nog uit trekken. Dit was een complot tegen mij. Niemand nam het initiatief om mij iets te vertellen. Ik voelde me zo verloren en alleen. 'Je hebt iedereen tegen me gekeerd.' zei ik met een gebroken stem.

  7. #202
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Ik hoorde niets van Idriss komen. Ik draaide mijn hoofd naar hem toe. Idriss staarde voor zich uit met een ijzeren blik. Hoe kon hij zich zo gedragen? 'ANTWOORD ME!!!.' schreeuwde ik uit. Hij keek me met een strenge blik aan. 'Dit is niet mijn schuld of die van je vrienden en familie. Hun intentie was juist. Als je iemand de schuld wilt geven dan is het jouw vader wel.' antwoordde hij rechtstreeks. Hij haalde diep adem en keek weer voor zich uit, weg van mij. Ik draaide mijn gezicht weer weg van hem en snikte verder in mijn kussen. 'Ik heb niemand meer. Helemaal niemand.' bleef ik snikkend in mezelf herhalen. Nasseer was waarschijnlijk de enige die hier niets van afwist. Hoe kon Aya zelfs hier van weten? Ik kreeg een flashback naar de avond van Pacha festival. Dit was vorig jaar en waar het allemaal was begonnen. Ik stond op Savannah te wachten die wat moest ophalen bij Darryl die aanwezig was op een prive feestje. Ik herinner me heel goed hoe angstig ik was omdat ik me bekeken voelde. Dit was Idriss, dit was het moment dat hij me voor het eerst zag. Hij herinnerde zich mijn vader en hoe hij me aan zijn vader had verkocht. Was dit dan ook toeval? Dat hij me op die dag zag? Wat mij ontging was het feit dat niemand me vertelde wat er aan de hand was. Waarom kon ik niet zelf de keuze maken betreft dit hele gedoe? Ik hoorde de deur zachtjes opengaan. Ik keek naar de deur en zag Lucy met een dokter en twee verpleegsters binnenlopen. Idriss stond op en ontmoette haar in de midden van de kamer. Ze begonnen tegen elkaar te fluisteren. De dokter liep op me af en vertelde me dat ze mijn schouder weer op plaats moesten trekken. Met grote ogen keek ik hem aan, aangezien ik schrok van zijn mededeling. Dus ik lag hier de hele tijd met mijn schouder uit de kom? Idriss draaide zich naar me om. 'Ik blijf bij je.' vertelde hij me terwijl hij naast mijn bed kwam staan. De verpleegster liep ook op me af en gaf me een glas water met wat pijnstillers. 'Voor de pijn.' zei ze met een lieve glimlach. 'Dokter, wat is er aan de hand met me?' vroeg ik hem terwijl ik de laatste paar tranen van me wang afveegde. 'Je hebt een zware hersenschudding opgelopen. Behalve je schouder en een paar schrammen en blauwe plekken op je lichaam, hebben we nog niets anders kunnen vinden.' antwoordde dokter me met een zachtaardige stem. Ik keek Idriss aan die aandachtig naar de dokter keek, hij had gespannen kaken. Ik nam het water en de twee pilletjes van de verpleegster aan en slikte die door. De dokter knikte met zijn hoofd. 'Zullen we beginnen?' vroeg hij aan iedereen. 'Watte? De pillen werken nog niet eens.' zei ik geschrokken. 'Dat is voor de pijn die je na het terugtrekken van je arm gaat krijgen. We hebben je al wat gegeven toen je hier binnenkwam.' verklaarde de dokter terwijl hij de lakens van me aftrok. Ik keek geschrokken naar Idriss toe die mij aandachtig bestudeerde. 'Als jullie me wat gegeven hebben dan waarom heb ik nog steeds overal pijn?' vroeg ik hem verbaasd. De dokter keek me aandachtig aan en kuchte, hij vroeg me waar ik allemaal pijn had. 'Mijn hoofd bonst als een gekke en ik heb helse pijn in mijn schouder.' zei ik verbaasd. 'Dat van je hoofd is begrijpelijk. Betreft je schouder, heb je vast en zeker zenuwschade opgelopen. Maar dat kunnen we alleen maar bepalen nadat je schouder weer op plaats ligt.' Ik slike een brok van mijn keel weg. Ik mag dan wel voeding en diëtetiek gestudeerd hebben maar we kregen ook veel les in het medisch vakgebied. Ik wist dat dat het terugtrekken van je arm ontzettend veel pijn deed en ik keek er niet naar uit. Met grote ogen knikte ik naar hem. 'Ga maar opzitten.' hij streek zijn hand neer op het bed, naast mijn benen. Twijfelachtig ging ik opzitten terwijl Idriss mij van achteren hielp. Met mijn goede arm hield ik zijn hand vast. Idriss stond achter me met mijn hand in de zijne. De zuster die mij de pijnstiller gaf, deed haar armen om me heen. Ik schrok van hoe dichtbij ze kwam. De dokter pakte mijn slechte arm vast samen met de andere verpleegster. Idriss streelde mijn haren van achteren. 'Dit duurt maar eventjes.' zei hij zachtaardig. 'Op drie.' zei de dokter met een professionele toon. Het aftellen begon en ze begonnen te trekken, terwijl de andere verpleegster mij op plaats hield. Ik deed mijn ogen dicht toen ik het getrek begon te voelen. KRAK hoorde ik en mijn schouder knapte weer op plaats. 'AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.' schreeuwde ik uit. De pijn was ongelofelijk groot. De pijn was immens, iets wat ik nog nooit had gevoeld. Ze lieten mijn arm los en ik liet me achterover voelen. Idriss liet mijn hand los en ving me op van achteren.

  8. #203
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Ik moest een paar daagjes in het ziekenhuis verblijven. Ze wouden een oogje op me houden om te kijken of ik niets anders had opgelopen. Mijn arm moest in een mitella aangezien het nog moest genezen en ik het niet mocht bewegen. Alhoewel ik pijnstillers kreeg bleef ik maar zeurende zenuwpijn in mijn schouder hebben. Het was een knagende pijn die maar nooit ophield. Over een paar weken moest ik naar fysiotherapie nadat mijn schouder ietsjes meer genezen was. Fysiotherapie was bedoeld voor mijn knagende zenuwpijn. Ik kreeg ook een recept voor pijnstillers voor als de pijn te hevig werd. Ook moest ik van de dokter veel bedrust nemen voor mijn zware hersenschudding. Idriss was niet van mijn zijde afgeweken toen ik een paar daagjes in het ziekenhuis verbleef. Ik had dan ook een privé kamer gekregen wat ik ontzettend veel waardeerde. Een paar politieagenten hebben me ondervraagd maar ik had geen informatie over mijn aanrijder. Het enige dat ik wist was dat het een bordeauxrode auto was, en dit vertelde ik ze dan ook. Ik sprak nauwelijks met Idriss en hij deed ook geen moeite om met mij te praten over deze situatie. Hij was elke dag diep in gedachten en bezig op zijn laptop terwijl Lucy van alles voor hem deed. Wanneer hij af en toe weg moest, liet hij super veel bewakers bij mij achter. Op de laatste dag van mijn verblijf in het ziekenhuis kwam Nasseer langs. Ik keek hem aan met een lach toen ik hem naar binnen zag lopen. Nasseer negeerde Idriss, maar het kon Idriss helemaal niets schelen. Nasseer nam plaats op het bed naast mijn benen. Hij pakte mijn hand vast en keek me met teleurstelling in zijn gezicht aan. Ik vroeg hem wat er aan de hand was met hem. 'Ik kan niet geloven dat ze je dit hebben aangedaan.' mompelde Nasseer zachtjes terwijl hij even snel naar Idriss keek. Ik volgde zijn blik naar Idriss toe, die ons negeerde en op zijn laptop weg tikte. 'Waar is iedereen?' vroeg ik aan Nasseer. Niemand maar dan ook niemand was op komen dagen na mijn uitbarsting. Nasseer knikte met zijn hoofd naar Idriss toe. 'Hij... Heeft iedereen verteld dat we je met rust moesten laten.' zei Nasseer een beetje twijfelend. Idriss zuchtte diep en klapte zijn laptop dicht en keek ons geïrriteerd aan. 'Zal ik jullie alleen laten?' vroeg hij met een strenge maar geïrriteerde toon. Ik schudde mijn hoofd. Nasseer keek Idriss even aan en keek mij daarna aan. Zachtjes fluisterde hij: 'Hij heeft je toch niets ehm ergs aangedaan?' Ik lachte luidkeels. Idriss legde zijn laptop op het vensterbank en keek hem afwachtend aan. 'Dat is een goede vraag. Ben blij dat je haar dat vraagt. Jannat, heb ik je wat ergs aangedaan?' vroeg Idriss. Ik keek Nasseer aan en glimlachte. 'Wat bedoel je precies?' ik wou kijken wat Nasseer zou zeggen. Nasseer slikte even en keek van me weg naar mijn hand die zich in zijn hand bevond. 'Hij heeft je gedwongen met hem te trouwen, hij heeft je toch niet gedwongen om andere dingen te doen of zo?' zei Nasseer beschaamd. Ik lachte nogmaals luidkeels. Idriss stond met een ruk op en liep naar het bed toe, waar hij zijn handen op legde. Hij bukte voorover naar ons toe. 'Ja, Jannat. Vertel hem hoe ik je heb verkracht.' zei hij uitdagend. Nasseers mond ging open uit verbazing. Nasseer liet mijn hand los en deed zijn handpalmen omhoog. 'Idriss, zo bedoelde ik het niet. Ik wil alleen weten of je goed voor mijn zus bent.' zei hij nerveus. Nasseer bedoelde het goed. Idriss wees met zijn wijsvinger naar Nasseer toe. 'Jouw zus is volwassen. Wat zij met mij in bed doet, dat zijn onze zaken.' zei Idriss terwijl hij Nasseer diep in de ogen aankeek. Nasseer sprong van het bed af totdat hij rechtop tegenover Idriss stond, aan de andere kant van mijn bed. Mijn mond viel van verbazing open. Ik had nooit gedacht dat mijn broertje samen met mijn man onze seksleven zou bespreken. 'Dat ik jouw zus van genot laat kreunen, gaat jou helemaal niets aan.' maakte Idriss af terwijl zijn ogen niet van Nasseer afweken. Ik bedekte mijn gezicht met mijn hand uit schaamte. Waarom was Idriss meer intens dan normaal? Het was voor een paar seconden stil. 'Verdomme.' hoorde ik van Idriss komen. Ik keek naar hem op en zag dat hij zijn ogen dicht had. 'Sorry, het spijt me, Nasseer. Dit had ik niet moeten zeggen. Het is dat ik onder ontzettend veel stress sta.' zei Idriss uiteindelijk terwijl hij aanstalten maakte om naar Nasseer te lopen, die hem met een ernstige blik en grote ogen aanstaarde. Nadat hij om mijn ziekenhuisbed gelopen was legde hij zijn hand op Nasseers schouders. 'Vergeef het me alsjeblieft.' zei Idriss beschaamd van zijn eigen uitspatting. Nasseer keek me vragend aan. Ik gaf hem een waarschuwende knikje. Nasseer keek Idriss weer aan en knikte twijfelend naar hem toe. 'Ik weet dat je je zus probeert te beschermen. Ik beloof je dat ik haar met niets anders dan liefde behandel.' maakte Idriss nog af. 'Toch, Jannat?' vroeg hij me nog als bevestiging. 'Ja, je hoeft nergens druk om te maken.' zei ik glimlachend als bevestiging tegen Nasseer.

  9. #204
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Idriss' houding was veranderd. Hij was nog meer gesloten dan normaal. Net nadat ik dacht dat ik hem beter leerde kennen. Ik was al ongeveer een weekje thuis. Idriss was een paar daagjes weg in het buitenland. Ik dacht terug aan Nasseers bezoekje. Hij vertelde me uiteindelijk dat hij het gehele verhaal van Daphne heeft gehoord. Hij was erg boos op onze moeder, hij bleef dan ook bij mijn ex huisgenoten slapen in mijn oude kamer. Onze moeder had hem niets verteld en wou hem ook niets vertellen na mijn uitbarsting in het ziekenhuis. Hij kon niet geloven dat onze vader zoiets zou doen. Ik had medelijden met hem. Ik hield ontzettend veel van Nasseer. Hij was echt een goede jongen voor een 16 jarige. Ik bood hem aan om bij ons te komen slapen waarop hij lachend vertelde dat hij zijn zus niet wou horen kreunen. How fucking cringy is that? Ook had ik Aya opgebeld die beschaamd de telefoon opnam nadat ik haar een paar keer achter elkaar had gebeld. Waarschijnlijk schaamde ze zich te erg om met me te praten, maar ik gaf niet op. Ik wou namelijk weten hoe zij het verhaal wist. Van de anderen kon ik het nog wel begrijpen. Haar antwoord choqueerde mij dan ook ontzettend erg. Ze vertelde me dat ze Savannah en Darryl hierover hoorde ruziën op Alexia's verjaardag. Dit gebeurde gewoon onder mijn neus. Waar was ik toch met mijn observatie skills? Waarom had ik het niet door? Misschien kwam het doordat Idriss mijn wereld op de kop had gezet waardoor ik verblind was voor de shit om me heen. Elke dag nam ik een paar pijnstillers en ze waren dan ook binnen een anderhalve week op. Ik stuurde Lucy om meer pijnstillers te halen. Ik kreeg nog maar 1 herhalingsrecept vertelde ze me, terwijl ze me het zakje overhandigde. Ze vermeldde mij nog dat ik ze niet zo vaak moest slikken en dat een doosje pijnstillers ongeveer 3 weken mee moest gaan. Boos vroeg ik haar of ze weleens zenuwschade heeft opgelopen? Ze antwoordde me gegeneerd met nee. Hoe had zij het lef om me te vertellen wat ik moest doen? Ik liep van haar weg richting mijn slaapkamer. Idriss was in Dubai voor zaken en zou dan vandaag terugkomen. Het ging niet zo heel goed tussen ons. Ik sliep dan ook in mijn eigen slaapkamer. Idriss leek veel drukker dan normaal aangezien hij waarschijnlijk veel moest inhalen betreft werk. Het kon me geen moer schelen maar ik wist niet precies waarom. Kwam het dan door de pijnstillers die ik nam? Hebben die dan effect op je mentale gesteldheid? Het was alsof ik een kleine dosis XTC op had elke dag. Ik voelde me heerlijk zorgeloos en vrij. Mijn lichaam werd warm van de pijnstillers en het bed voelde dan ook heerlijk aan. Elke dag keek ik naar tv-series en films in bed, terwijl eten voor me werd gemaakt door onze nieuwe kok. Idriss had meer werkers ingehuurd om voor me te zorgen aangezien de anderen met hem mee waren naar Egypte en uiteindelijk Dubai. Ook waren er steeds beveiligers om me heen. Een vrouwelijke beveiliger moest ook met me mee als ik een douche of bad zou nemen, wat ik op zich ook niet zo erg vond. Voor even vroeg ik me af waarom ik zo reageerde op alles? Maar ik schudde diezelfde gedachten weg.

    Beneden hoorde ik een boel kabaal en meer mensenstemmen dan afgelopen dagen. Idriss was vast en zeker thuisgekomen. Toen ik met hulp van een beveiliger naar beneden werd gebracht, zag ik hem aan het ijsberen in de huiskamer. Hij sprak strak in pak aan de telefoon. Zijn gehele crew was spullen naar binnen aan het brengen. Ik stapte op hem af en deed mijn armen om zijn middel heen. Hij keek me onderzoekend aan en wees uiteindelijk naar de trap toe. Hij gebaarde dat ik met hem mee naar boven moest lopen. Toen we boven in mijn slaapkamer aankwamen rondde hij het telefoontje af. Hij deed zijn telefoon in zijn jaszak en deed zijn armen over elkaar heen en keek me met een stalen blik aan. Lachend zei ik: 'Het lijkt wel alsof je moet poepen!' hij verroerde geen vin en bleef me maar aanstaren waardoor mijn lach als sneeuw voor de zon verdween. Hij keek op mijn bureautafel waar hij tegenaan leunde. Hij pakte het zakje met medicijnen. 'Ik heb gehoord dat je deze als snoepjes oppeuzelt.' zei hij uiteindelijk met een strakke blik. Ik wou hem afleiden. Ik was lacherig en voelde me geweldig. Ik wou niet dat hij over mijn medicijnen ging zeuren. Verleidelijk liep ik op hem af en liet mijn kimono op de grond vallen. Ik was helemaal naakt. Hij keek me geschokt van top tot teen aan, uiteindelijk bedaarde hij zichzelf. Hij verbeterde zijn houding en wachtte af. Aangekomen bij hem, deed ik zijn broekriem los terwijl ik hem in de ogen aankeek. Hij rook erg lekker. Hij was eigenlijk nog steeds een vreemde voor me, besefte ik me. Voordat ik zijn rits kon openen, legde hij zijn hand op de mijne. Hij hield me tegen. Ik lachte hardop vanwege ongeloof. Sinds wanneer weigerde hij me? 'Jannat, ik moet met je praten.' onderbrak hij me. Hij keek me met een serieuze blik aan. Ik bukte verleidelijk en pakte mijn kimono van de grond af en trok hem aan. Ik nam een afwachtende houding aan. Hier zou het dan komen. Gezeur over mijn medicijngebruik. Deze medicijnen waren voorgeschreven. Het is niet alsof ik cocaine aan het snuiven was? Ik had elke dag een knagende pijn aan mijn schouder. Het was vast en zeker Lucy die hem dit heeft verteld. In ieder geval zou ik het echt niet trekken als hij hier over begon. Idriss deed zijn broek en riem weer dicht zonder zijn blik van me af te wenden. Daar ging al mijn harde werk. 'Je auto ongeluk was geen ongeluk. We vermoeden dat iemand je expres heeft aangereden. Het was je vader.' zei hij uiteindelijk met ernst in zijn ogen.


  10. #205
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Beste mensen, jullie moeten iets langer wachten voor de volgende hoofdstuk vanwege persoonlijke redenen. Tot die tijd, had ik iets voor de lol geschreven, namelijk twee hoofdstukken vanuit Idriss' perspectief. Ik zat er aan te denken om dat te verhaal verder te schrijven zodra dit verhaal afgelopen is (dat is nog niet in zicht though). Ik wil graag weten wat jullie er van vinden en of jullie geïnteresseerd zijn, je kunt het verhaal hier vinden:

    https://www.wattpad.com/story/875519...paradijs/parts

    Hoofdstuk 1 kun je hier vinden:

    https://www.wattpad.com/323542794-ee...ijs-1-verkocht

    Hoofdstuk 2:

    https://www.wattpad.com/323752769-ee...2-afgeluisterd

    Laat me weten yo!

  11. #206
    MVC Lid

    Reacties
    238
    04-02-2005

    He he ik hoop dat er niks ergs aan de hand is met je
    Ik kijk elke dag uit naar je vervolgjes dus hoop dat je snel weer verder schrijft

  12. #207
    MVC Lid

    Reacties
    63
    08-11-2009

    Ik heb ook op wattpad gelezen, nu wil ik een vervolgjee!!

  13. #208
    MVC Lid

    Reacties
    238
    04-02-2005

    He he wanneer ga je weer schrijven

  14. #209
    MVC Lid

    Reacties
    238
    04-02-2005

    Yes Yes dankje wel ik keek er echt naar uit

  15. #210
    MVC Lid

    Reacties
    69
    26-07-2015

    Wanneer ga je verder? Verslaaafddddd