1. #181
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Idriss was aangekleed en rook ontzettend lekker toen hij naar boven kwam om ons voor het avondeten te halen. Hij wou daarna een film kijken in zijn thuisbioscoop en nodigde natuurlijk Aya ook uit. Dit vond ik vreemd? Een film kijken met mijn man en mijn vrijgezelle vriendin was een beetje verdacht in mijn mening? Toen we beneden aankwamen zag ik dat iedereen aan tafelen was mee geschoven. De kok, zijn hulpjes, Lucy en de schoonmaakster. De kok was ontzettend luid aan het praten. Maar nee, hij sprak geen nederlands maar Italiaans. Ik zag aan de tafel dat Lucy ook Italiaans sprak. Was er iets dat deze vrouw niet kon? Voor een aziatische chick kon ze wel veel talen spreken. Het gesprek ging vooral tussen Lucy en de kok waarvan ik zijn naam geeneens wist. Het leek erop alsof ze verlegen van hem werd. Idriss lachte dan ook af en toe vanwege hun gesprek. Hij begreep dus ook Italiaans? 'Idriss hoeveel talen spreek je?' vroeg Aya met een harde toon zodat ze iedereen stil kreeg. 'Hangt ervan af.' antwoordde Idriss haar terwijl hij zijn vork op de tafel neerlegde. 'Ik spreek 5 talen maar begrijp er een stuk of 8.' Aya kreeg een verbaasde blik op haar gezicht. 'Dus je hebt best wel veel gemeen met Jannat!' antwoordde ze. Nou ja, zoveel talen sprak ik ook weer niet hoor. Behalve mijn moedertaal (Idonesisch) sprak ik nederlands, engels en arabisch. Maar ik begreep wat hij bedoelde met begrijpen. Ik begreep Surinaams, Turks en Spaans. Oke, ik kon dan wel wat woorden hier en daar spreken, maar dat was het dan ook. Idriss zette zijn aandacht op mij. 'Hoeveel talen spreek jij, lieverd?' vroeg hij me. Ik keek hem met een droge blik aan. 'Alsof je dat niet al aan Alexia had gevraagd?' Hij glimlachte terwijl iedereen afgewisseld naar ons keek. 'Ik mag het dan wel gevraagd hebben, maar een antwoord heb ik niet gekregen.' antwoordde hij me. Ik vertelde hem de talen die ik sprak en begreep, waarop ik hem dezelfde vraag terug stelde. Hij antwoordde: 'Ik spreek natuurlijk nederlands, engels, spaans, hebreeuws en russisch. De talen die ik begrijp zijn portugees en italiaans aangezien ze dicht bij spaans komen.' Ik was aangenaam verrast, moet ik zeggen. 'Hoe komt het dat jullie dat niet van elkaar weten?' vroeg Aya een beetje zachtjes. Idriss beet op zijn onderlip en ik zag dat zijn werkers een beetje genant om hun heen keken. Wisten ze dan wat er gaande was? Dit had ik ook aan Idriss moeten vragen vanochtend. 'Ik heb haar gedwongen met me te trouwen na een maandje dat we elkaar hadden leren kennen.' antwoordde hij rechtstreeks in haar gezicht. Mijn hand ging voor mijn mond uit shock. Hij had dan ook gewoon schijt aan alles. Aya lachte hardop. 'Oh mijn god, wat ben je toch grappig! Is hij niet grappig Jannat?!' zei ze gierend en brullend terwijl ze me een zachte elleboog gaf. 'Ja, haha. Erg grappig.' antwoordde ik opgefokt. Idriss knipoogte naar me en nam een hap van zijn risotto. Nadat we uitgegeten waren, ging de kok popcorn en drinken regelen. Hij had wel erg veel popcorn en drinken gehaald, toen ik me opeens besefte dat we waarschijnlijk met zijn alleen een film gingen kijken.

    Idriss had een grote huis met vele indrukwekkende kamers. Zijn thuisbioscoop zag er dan ook erg luxe uit. Hij had ongeveer 12 rode ligbanken met daartussen tafeltjes waar je je snacks kon neerleggen. Er was genoeg plaats voor iedereen. Idriss ging op een stoel zitten, vlakbij de muur. Er zat maar 1 plek vrij tussen hem en de muur. Ik ging natuurlijk daar onmiddellijk zitten toen ik me opeens bedacht dat Aya dan niet naast me kon zitten. Ze bleef in de deuropening staan totdat iedereen plaats had genomen. Er waren nog vier plaatsen vrij en een van die plaatsen was precies naast idriss aan de andere kant. Natuurlijk ging ze daar zitten. Daar werd ik wel even pissig om. Ik bedacht me toen dat, dat mijn eigen schuld was aangezien ik gelijk tussen Idriss en de muur ging zitten. Ik had ook plaats kunnen vinden samen met haar. Maar onbewust probeerde ik ook gewoon zo veel mogelijk op een echt stelletje te lijken. Hierdoor waren mijn gedachten bewolkt en kon ik niet duidelijk nadenken. Ik besloot om het te laten gaan. We zouden de film The Hangover te kijken. Het was een luchtige en grappige film die ik al eerder had gezien samen met Savannah. De popcorn was heerlijk en de huisgemaakte ice tea was net zo lekker. Ik kon niet stoppen met eten en drinken. Idriss pakte mijn hand vast en streelde de achterkant van mijn hand met zijn duim. Omdat het zo donker was en hij zo mijn hand vastpakte raakte ik opgewonden van hem. Maar goed, ik menstrueerde, dus het was geen goed idee. Terwijl we ongeveer in het midden van de film zaten moest ik erg nodig plassen. Waardoor ik steeds mijn benen over elkaar heen deed. 'Zal ik de film even stopzetten?' vroeg Idriss dicht bij mijn oor. Ik knikte vol overgave. 'Ja graag, ik wist niet dat dat kon.' Hij deed zijn vinger omhoog en zei: 'Zet de projector op pauze.' Lucy draaide zich onmiddellijk om, om aan het apparaat te friemelen totdat ie op pauze stond. 'Ik kom zo terug.' zei ik terwijl ik zo snel mogelijk opstond en me omdraaide om naar de wc te rennen. In mijn ooghoek zag ik het licht van Aya's telefoon voordat ik deur uitrende. Nadat ik ontzettend veel gepist had, kwam ik weer terug en de film werd weer gestart. Idriss deed zijn arm om me heen en kuste mijn voorhoofd terwijl we de film afkeken.

  2. #182
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Het was alweer laat in de avond. De gehele groep zou hier blijven slapen in de gastkamers. Ze zouden namelijk met zijn allen vroeg in de ochtend vertrekken naar Londen. Er waren ook erg veel koffers in de huiskamers. Ik bracht Aya naar mijn slaapkamer toe en wenste haar een goede nacht toe. Ik sloop naar Idriss slaapkamer toe. Hij had niets aan aan behalve zijn boxershort. Zijn boxershort was van lichtblauwe satijn gemaakt. Kon deze man dan nooit wat normaals aantrekken? Ik keek hem van top tot teen aan terwijl ik me uitkleedde. Met zijn hand wreef hij over zijn onderkin. Hij stond als een standbeeld in het midden van zijn slaapkamer terwijl ik bij het randje van het bed stond. 'Wat is er?' vroeg ik hem nieuwsgierig. 'Nee, nee niets.' hij ontwaakte uit zijn diepe gedachten en ging zijn bed in. Ik kroop het bed ook in, naast hem. Ik voelde zijn arm niet om me heen, niets. Hij raakte me niet aan of sprak geeneens met me. Iets wat ik wel altijd van hem verwachte. Nadat ik bijna in slaap viel. Laten we zeggen dat er ongeveer vijf minuten gepasseerd waren, ging Idriss in een ruk opzitten en deed het nachtlampje aan. Ik deed mijn ogen chagrijnig open. Hij draaide zich naar me om en vroeg: 'Jannat, heb je met een neger zitten dansen gisteren?'


    Beste mensen, zoals jullie kunnen zien ben ik weer begonnen met schrijven. Vanaf vandaag zal ik ongeveer om de 5/7 dagen een volle hoofdstuk plaatsen. Reacties zijn natuurlijk graag gewild en die motiveren mij dan ook. Ik hoop dat jullie begrijpen dat het soms best wel moeilijk is om dit verhaal te schrijven aangezien het een lange maar ook ingewikkelde (en avontuurlijke) verhaal wordt. Ik hoop op jullie begrip wanneer het een beetje lang duurt wanneer een hoofdstuk geplaatst wordt. Chil, en jullie zullen vanzelf zien wanneer er een nieuwe hoofdstuk geplaatst wordt. Ik beloof jullie dat het ontzettend spannend gaat worden. Dank jullie wel en tot (hopelijk) 5/7dagen!!! En oh ja, laat wat van je horen!!! Wil natuurlijk nog wel weten of het nog zin heeft om mijn verhaal hier te plaatsen =)


  3. #183
    MVC Lid

    Reacties
    238
    04-02-2005

    Ik vind het een geweldig verhaal ben elke dag aan kijken of je wat hebt ge-upt tot gisteren
    Ga door please en als het kan vaker dan 1 keer per week haha

  4. #184
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Citaat Geplaatst door hhv Bekijk reactie
    Ik vind het een geweldig verhaal ben elke dag aan kijken of je wat hebt ge-upt tot gisteren
    Ga door please en als het kan vaker dan 1 keer per week haha
    Yeey, dank je voor je reactie! Voor jou zal ik mijn verhaal hier verder plaatsen. Maar goed, ik doe echt mijn best met het schrijven. Je kunt de volgende hoofdstuk hoogstwaarschijnlijk vrijdag vinden. Misschien...... wat eerder ook nog.

    Dank je wel voor het lezen van mijn verhaal ik waardeer het dan ook erg =)

  5. #185
    MVC Lid

    Reacties
    69
    26-07-2015

    Jeeeej ga gauw verder blij dat je weer verder schrijft!

  6. #186
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Citaat Geplaatst door Ramos_lopes Bekijk reactie
    Jeeeej ga gauw verder blij dat je weer verder schrijft!

    Hey! Dank je wel dat je terug bent gekomen! =) Ik ga zeker weer verder met schrijven, heb er veel zin in.


  7. #187
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    7. Dame van de nacht

    Met een ruk ging ik ook opzitten. 'Hoe bedoel je?' zei ik gechoqueerd. 'Je lieftallige vriendin heeft een foto van jou en een neger dansend als haar achtergrond, op haar telefoon.' verklaarde hij terwijl hij mij doordringend aankeek. Ik zuchtte diep en ging rechter opzitten. 'Ja, dat is Greogg en we hebben gedanst.' gaf ik toe. What the fock? Waarom heeft ze dat als haar achtergrond gezet? Waar slaat dit nou weer op? Idriss schudde zijn hoofd uit ongeloof. Hij wreef over zijn voorhoofd en sloot zijn ogen. Ik schoof dichter naar hem toe. 'Sorry oke, het was niets seksueels. Greogg was een hele goede vriend van me en had hem heel lang niet gezien. Ben je boos?' vroeg ik hem zachtjes terwijl ik hem van zijn gespierde arm vastpakte. Idriss spande zijn kaken en keek me met een vermoeide blik aan. 'Denk je nou echt dat dat het probleem is?' siste hij door zijn tanden heen. Ik liet zijn arm los en schoof mijn lichaam meer tegenover hem, om hem beter aan te kijken. 'Wat bedoel je precies? Wat is het probleem dan?' vroeg ik hem verward. 'Die vriendin van je.' zei hij met een snijdende toon. Ik begreep gelijk wat hij bedoelde, althans dat dacht ik. 'Ze kon nergens anders naartoe.' verklaarde ik hem. Hij lachte sarcastisch en schudde zijn hoofd nogmaals. 'Jannat toch, hoe kan je niet zien dat het geen goede vriendin is?' zei hij lachend. Onmiddellijk keek ik weg. Ja, ze heeft zo haar dingen. Maar ze heeft nooit iets vreselijks naar me toe gedaan. Ik keek hem weer aan en zag dat hij een afwachtende houding had. 'Ik snap niet wat je bedoelt. Wat heeft ze gedaan?' vroeg ik hem nogmaals verward. 'Vind je het niet een beetje verdacht, dat wanneer jij naar het toilet gaat, dat ze opeens haar telefoon tevoorschijn haalt met jou en die gozer als haar achtergrond? En ehm, oh ja. Ook dat ze precies naast me komt zitten zodat ik haar telefoon kan zien?' Ik beet op mijn onderlip. 'Ja, maar daar kan ze een goede reden voor hebben toch?' Idriss haalde diep adem. 'Je bent soms zo belachelijk blind, Jannat. Op een dag zul je zien dat ik gelijk heb.' Hij deed het nachtlampje weer uit en ging liggen. Ik kroop naast hem en legde mijn hoofd op zijn schouder. 'Idriss, ik weet dat ze soms van die rare trekjes hebt maar ze is ongevaarlijk.' verklaarde ik aan hem. Hij schoof zijn arm onder mij om me dichter naar hem toe te trekken. 'Ongevaarlijk zolang ik door haar sluwheid heen kan kijken. Maar wat nou als ze dit bij anderen doet, die niet zo slim zijn? vroeg hij me. 'Kijk, ik ga niet eens zo heel vaak met haar om, dit is echt een uitzondering. Kunnen we het gewoon niet negeren en vergeten?' vroeg ik hem. Ik hield gewoon niet van drama en probeerde drama dan ook onder het tapijt te schuiven. Ook vond ik dat Idriss niet zomaar conclusies moest trekken. Aya kan een goede reden hebben voor die foto. Idriss rees zijn hoofd een beetje op en ik deed hetzelfde. 'Jannat.' zei hij fluisterend. 'Ja.' zei ik fluisterend terug. Hij sloot zijn lippen op de mijne en kuste me zachtjes. Ik haalde mijn lippen van zijn lippen af maar hij trok me onmiddellijk terug. Hij kuste me nogmaals maar deze keer was het met meer passie. Hij stopte uit het niets met met zoenen en ging op zijn knieën tussen mijn benen staan. Met zijn handen trok hij mijn benen uit elkaar en ging op me liggen. Dit gebeurde zo snel dat ik er versteld van lag. Hij begon me bedwelmend te kussen terwijl zijn handen in mijn haren gingen. Van mijn lippen ging hij naar mijn nek. Hij liet me zijn stoppels voelen. Dit bezorgde mij kippenvel. Ik voelde zijn erectie groeien. Hij kuste en zoog aan mijn nek totdat hij bij mijn oor was en zei: "Weet je hoe graag ik je nu wil n*uken?' zei hij fluisterend. Ik raakte opgewonden van zijn directheid maar ik duwde hem een beetje van me af en deed het nachtlampje aan. Ik keek hem aan terwijl ie nog steeds met zijn onderlichaam op me lag. Hij ondersteunde zijn bovenlichaam met zijn armen. 'Waarom moet je zo zijn?' vroeg ik aan hem. Glimlachend maar met een doordringende blik zei hij: 'Ik ben een man. Een getrouwde man, met een heerlijke vrouw. Waarom zou ik niet zo moeten zijn?' Ik zuchtte diep. 'Je bent zo intens en en vuuuurig. En je weet toch wel dat ik mijn periode heb? zei ik met rollende ogen. 'Dat weet ik, maar dat betekent niet dat we niet een beetje kunnen rotzooien toch?' zei hij met een wenkbrauw omhoog. 'Ben je vergeten dat ik morgen wegga? Krijg ik geen afscheidscadeautje?' Hij legde zijn lippen weer op de mijne en sloot het nachtlampje zonder ernaar te kijken.

  8. #188
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Vannacht was me toch een nacht. Idriss en ik konden niet van elkaar afblijven. We bleven elkaar maar zoenen en aanraken. Alhoewel ik niet zijn privé gedeeltes heb aangeraakt. Daar was ik nog te verlegen voor. We hebben maar een uurtje of twee kunnen slapen voordat hij rond zessen vertrok met zijn hele crew, in limousines ook nog. Ik was het bed niet uitgekomen aangezien ik ontzettend moe was. Ik had een kater van mijn drugsgebruik en mijn menstruatie maakte me ook altijd moe. Nadat hij me gezoend had vertelde hij me dat de beveiliging, die ik overal naartoe moest nemen, al beneden stonden. Ik moest hem beloven dat ik niets geks zou doen en hun overal met me mee moest nemen. Hij nam afscheid van me en vertrok. Het was nu rond elven en Aya en ik hadden al ontbeten. Ik had het voorgevalletje van gisteren op de achtergrond gezet in mijn gedachten, maar besloot haar wel later aan te spreken op die foto. Ik had echt zoveel vragen, maar dat kwam niet door haar alleen. Hoe wist Idriss nou dat ik ging feesten gisteren? En had hij mij nou echt aangeklaagd of niet? Voor even moest ik nadenken over de "oorlog" die hij gisteren benoemd. Wat zou er allemaal gebeuren als zijn vader het aanbod niet accepteerde. Ik was voor honderdduizenden verkocht terwijl die horloge in de miljoenen koste. Het zou toch meer dan genoeg zijn of niet? Opeens dacht ik aan de woorden van Sabri die luid en duidelijk zei dat Idriss een immense verraad had gepleegd om mij zo van hun te ontnemen. Ik kreeg een rilling over mijn rug heen. "Wat is er met je? Je ziet er zo bezorgd uit." hoorde ik Aya zeggen die samen met mij in mijn slaapkamer zat. Ik was make-up aan het opzetten. "Nee, niks. Ik mis Idriss gewoon." zei ik expres. Ze schonk mij een glimlach. "Waarom heb je eigenlijk een aparte slaapkamer?" vroeg ze me. "Teveel spullen die niet in een kamer pasten." antwoordde ik haar nonchalant. We zouden met z'n tweeën de stad in gaan, lekker een drankje doen en shoppen. Ik kon dat nu gewoon zorgeloos doen als ik dat wilde. Maar mijn afkeer jegens winkelen bestond nog steeds.

    "Wat vind je hiervan?" vroeg Aya me nieuwsgierig. Ze hield een zwarte kanten babydoll jurkje omhoog. We waren in de hunkemoller voor nieuw ondergoed. Als er iets was waar ik wel van hield dan was het wel nieuwe ondergoed en sokken kopen. 'Ja hoor, dat is best wel sexy, Aya.' zei ik terwijl ik aan het stof voelde. "Voor wie ga je dat halen?' zei ik met een stoute blik. 'Tja, er is wel iemand maar tis nog niet heel zeker. In ieder geval ga ik het halen.' zei ze met een zekere blik. We liepen met onze tassen vanuit de kalverstraat richting leidseplein waar we wat zouden drinken. Aya keek steeds achterom. 'Moeten die gasten nou echt zo achter ons aan lopen?' vroeg ze een beetje geïrriteerd, leek het wel. 'Ey ey, ze lopen achter MIJ aan, niet jou.' zei ik lacherig terug met mijn neus omhoog. 'Nee maar, vind je dat niet vreemd? Waarom heb je eigenlijk beveiliging?' Ik bedacht me toen dat niemand waarschijnlijk wist dat Idriss een fucking prins is. Ik wist eigenlijk ook niet of dat geheim moest blijven? 'Idriss is gewoon bezorgd om me.' antwoordde ik haar afwezig en diep in gedachten. 'Dude, hij is bezorgd om je dus hij huurt beveiliging in? Dat is zo fucking romantisch.' Ik keek haar met gefronste wenkbrauwen aan. 'Zeg, had jij nou foto's gemaakt in Jimmy Woo?' vroeg ik haar gelijk. Haar wenkbrauwen gingen omhoog. 'Oh ja, oh mijn god. Gisteren toen je naar de wc ging, ging ik door mijn foto's kijken en volgens mij heeft Idriss ze ook gezien. Hier ik zal je laten zien.' zei ze terwijl ze naar haar telefoon in haar broekzak reikte. Ik keek gelijk op haar scherm maar haar scherm had geen achtergrond. Had Idriss gelogen? Of had ze het gewoon veranderd? Wat was er nou aan de hand? Ze ging in haar gallerij en liet me al de foto's zien. Ze had ook vreemde foto's van mij samen met die jongen uit Ukraine. Ik had niet eens opgemerkt dat ze foto's aan het schieten was. 'Waarom heb je allemaal foto's van mij genomen zonder dat ik het wist?' vroeg ik haar terwijl ik stopte met lopen. De beveiligers stonden maar een meter van me af. Mensen die langsliepen keken ook echt vreemd naar me toe. Ze vroegen zich waarschijnlijk ook af waarom ik beveiligers had. 'Had ik je niet verteld dat ik misschien fotografie wil doen?' zei ze met een verbaasde blik. Ik kon me wel zoiets herinneren maar alsnog vond ik het vreemd. De foto van mij en Greogg zat er ook tussen en ik moest wel zeggen dat het een goede foto was. 'Ik heb je toch geen problemen bezorgd of zo?' zei ze onderzoekend. 'Nee joh.' ik schudde mijn hoofd en daarmee ook alle gedachten die Idriss in mijn hoofd had gestopt. 'Kom we gaan.' zei ik terwijl we begonnen te lopen. 'Waar gaan we naartoe?' vroeg ze me. "Starbucks of zo?' antwoordde ik nonchalant. 'Nee man, kom we gaan naar the dolphins. Bij starbucks kun je geeneens een plaats vinden en ik heb ook zin om te smoken.' zei ze opgewekt. Ik knikte toegefelijk naar haar toe. The Dolphins is een coffeeshop waar je ook iets kunt drinken. Daar gingen we weleens naartoe in het verleden. Daar aangekomen samen met al die beveiligers, bood ik iedereen wat te drinken aan. De beveiligers konden toch niet samen met ons zitten met een droge mond? Terwijl we met zijn allen beneden zaten, begon Aya een jointje te draaien. Nadat ze klaar was gaf ze het jointje aan mij. 'Aan jou de eer.' zei ze met een grijns. Ik wou eigenlijk niet roken maar miste de lachkicks van vroeger wel. Ik keek om me heen en zag een paar oude mannen aan de andere kant van de ruimte zitten. Zij waren volop aan het roken waardoor ik me bedacht dat het geen kwaad kon. Marihuana roken is gedoogd en het kan echt geen kwaad als ik het met mate zou doen. Ik stak het jointje aan en nam de eerste paar hijsjes. Omdat ik het al zo lang niet meer gedaan had begon ik gelijk al stoned te raken. In deze ruimte hadden ze een televisie boven in het hoekje waar ze altijd van die dieren programma's draaiden, helaas wel zonder geluid. Deze keer waren het pinguins en zeeleeuwen. Het gezicht van de zeeleeuwen liet mij ontzettend hard lachen. Maar ik was de enige die lachte. Ik zag dat een beveiliger een grijns onderdrukte waardoor ik nog harder moest lachen. 'Je mag heus wel lachen hoor.' zei ik tegen hem. 'Sorry, I do not speak any dutch.' zei hij met een zware Russische accent. Dat accent liet mij nog harder lachen waardoor Aya ook moest lachen.

  9. #189
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    We hadden zo een ontzettende honger gekregen van het roken dat we ook nog eens uit eten gingen. We waren naar Sumo gegaan en gingen daarna uiteindelijk richting huis met de taxi. We hadden een grotere taxi nodig omdat we met zijn vijven waren. Ik had vandaag best wel veel plezier eigenlijk. Ik zag dit wel zitten. Iemand waarmee ik lekker kon chillen en leuke dingen mee kon doen. Toen we thuis waren aangekomen ploften we lekker op de bank neer. Het was genoeg voor mij geweest maar Aya wou uit gaan. 'Het is maandag?' zei ik verbaasd. 'Ja, maar we kunnen met die ene jongens van Jimmy Woo gaan chillen. Ze hebben een huisfeestje. Kom we gaan!' zei ze opdringend. 'Ja maar het is al zo laat.' zei ik vol tegenzin. We keken allebei gelijk naar de klok, het was klokslag 8 uur. 'Serieus? Doe niet zo saai man! Je leeft maar 1x. Je kunt toch wel een uitzondering maken?!' vroeg ze me opdringerig. 'Als het niet leuk is dan gaan we gelijk weer naar huis, kom please!' maakte ze af. Ik dacht er even over na en gaf eindelijk toe. Ik kon gewoon Chaque opbellen en die kon ons overal naartoe brengen. 'Yes!' hoorde ik uit haar mond komen terwijl ze naar boven rende om zich klaar te maken. Wat ben ik toch aan het doen, bedacht ik bij mezelf?

    We stapten de auto uit en hoorden de muziek al in de straten klinken. De deur stond zelfs al helemaal open. Oh ja hoor, dit was een echte huisfeest. Het zat propvol met mensen. Het waren allemaal jonge mensen van onze leeftijd. Het was een gemixte volk, je kon er van alles vinden. Het huis was op de begane grond en had dan ook een tuin, waar ze een party tent hadden opgezet. De deuren van de huiskamer stonden wagenwijd open, om de tuin in te komen. Aya werd door veel jongens herkend en geknuffeld als begroeting. Toen ze daar uiteindelijk klaar mee was en me meetrok naar de tuin, begroette ze de jarige Job. Ik gaf hem ook een hand en wenste hem een fijne verjaardag toe. Er werd een wijntje voor me ingeschonken door Aya. Een wijntje drinken wou ik wel, dus nam ik het aan. Ik ging op een tuinstoeltje zitten. Gelukkig was het goed weer. Maar het was dan ook juni dus whatever. Ik raakte aan de praat met een stelletje. Het was een Turkse meid die met een Surinaamse jongen ging. Deze Turkse meid had piercings en tatoeages en was dus geen stereotype Turkse. Ik weet niet hoe, maar mijn glas wijn ging maar niet op. Ik begon alweer het effect te voelen waardoor ik erg praterig werd. Ik moest ook erg plassen dus ik zocht uit waar het toilet was. Aya was overal en nergens. Toen ik het toilet had gevonden stond er een jongen bij de wasbak die coke aan het snuiven was. Dit heb ik wel vaker gezien door de kringen waarmee ik vroeger optrok. Maar het verbaasde me wel elke keer als ik het zag. Ik snapte mensen nooit die coke snoven. Het effect duurde maar halfuurtje en het was ontzettend duur, en verslavend natuurlijk. Nadat ik uit het toilet was gekomen besloot ik een beetje rond te lopen en naar de mensen te kijken. Ik zag dat veel mensen er een beetje verdacht uit zagen. Met verdacht bedoel ik, dat ze wat hadden genomen. Meer dan alleen drank als je snapt wat ik bedoel. Aya stond in de keuken met twee meiden en een jongen te praten toen ik binnen kwam lopen. 'Oh hier is ze!' zei Aya super blij. "Dit is Jannat, wij gaan way back.' ze stelde me voor aan de anderen. Noor, Wim en Tanya, Noor en Wim waren haar ex collega's toen ze nog bij de Primark werkte. Tanya was Wims vriendin. Ze zagen eruit alsof ze ook wat hadden genomen. Noor begon tegen me te praten. 'Gekke boel hiero ey?' Ik knikte vol overgave. 'Volgens mij zijn jij en ik de enigen die het alleen op een wijntje houden.' zei ze terwijl ze naar de anderen keek. Aya had toch ook geen drugs genomen? Volgens mij begon ik haar ouders nu wel te begrijpen. Het uitgaan, ecstacy, jointjes en nu ook cocaine? Ze was toch wel echt de weg kwijt als ze ook aan cocaine deed. Noor en ik leerden elkaar kennen en konden het erg goed met elkaar vinden. Ze was 100% Marokkaanse, maar alweer geen stereo-typische. Terwijl Noor en ik met elkaar stonden te praten over hele diepe onderwerpen, zag ik in mijn ooghoek dat Aya even bukte op het balkon. 'Wacht even, ik kom zo terug.' zei ik snel tegen Noor. Ik stapte het balkon binnen waardoor Aya zich met een ruk omdraaide. Witte poeder in haar neusgaten. 'Oh mijn god, Aya. Wat ben je aan het doen?' zei ik gechoqueerd. Ze veegde haar neus met de achterkant van haar hand. 'Hoe bedoel je?' vroeg ze me oprecht verbaasd. 'Je doet aan wit? Dit meen je toch niet?' zei ik tegen haar. "Ja so? Het is geen big deal. Iedereen doet dit en ik doe het geeneens zo vaak.' verklaarde ze aan me. 'Luister lieve schat, je doet echt veel teveel shit. Ecstacy gisteren, jointjes vandaag en dan ook nog eens cocaine. Je beseft je het misschien niet maar je gaat echt wel de verkeerde weg op. We zouden toch nooit aan cocaine doen?' zei ik tegen haar met een emotionele toon. Aya was even stil en keek naar de buitenlucht. Ze begon te huilen. 'Ik weet niet wat ik met mezelf aan moet. Ik weet niet wat ik met mijn leven wil doen.' snikte ze. Ik nam een stap naar haar toe en omhelsde haar. 'Dat maakt niet uit, niet iedereen weet op een jonge leeftijd wat hij of zij wilt doen. Daar moet je gewoon achter komen, maar dan wel nuchter. Want deze shit gaat je echt niet helpen. Het houdt je alleen maar tegen.' zei ik terwijl ik haar losliet en haar weer aankeek. Ze keek me doordringend aan en knikte met haar ogen vol tranen. 'Je hebt gelijk, dank je wel dat je me niet veroordeelt.' Ik knikte van ja natuurlijk. Ze pakte me van mijn gezicht en kuste me op mijn lippen. Voor even wist ik niet of dit een vriendelijk kus was of een liefdeskus. In ieder geval vond ik het niet erg aangezien ik een klein beetje aangeschoten was. Ze reikte in haar jaszak en gaf me een klein zakje vol met cocaine. 'Hier, haal dit van me weg. Ik ga het nooit meer doen, ik zweer.' Ik nam het zakje aan en zette het in mijn jaszak.

  10. #190
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Thuis, gingen we samen in mijn bed slapen en toen ik wakker werd, waren haar armen om me heen. Ik moest ervan lachen aangezien ze best wel op een chaotische manier sliep. Ze sprak in haar slaap en bewoog ontzettend veel. In ieder geval waren de volgende dagen veel relaxter. We gingen sporten, deden boodschappen, kookten en waren zelfs naar het dierentuin geweest. In de avonden wou ze graag samen met mij de jacuzzi in, dus dat deden we dan ook. Ik hield mijn bikini aan maar zij ging topless. We spraken dan over wat ze graag wilde doen met haar leven. Ze kwam tot de conclusie dat ze graag naar school wilde maar niet wist voor wat. Op de laptop zochten we naar MBO scholen en kwamen dan ook eentje tegen waar je de theater opleiding kon volgen. We hebben haar dan ook gelijk ingeschreven zodat ze aanstaande september kon beginnen. Het voelde goed dat ik haar hierbij kon helpen. Na onze jacuzzi sessies keken we films in bed, op mijn computer. Elke ochtend werd ik wakker met haar armen om me heen. Zij kon ook echt erg lang slapen.

    Het was alweer donderdagavond. Aya en ik waren net thuisgekomen van koopavond. Vanavond zou Idriss weer terugkomen. Ik keek ernaar uit om hem weer te zien. Terwijl Aya en ik samen het avondeten aan het voorbereiden waren, kreeg ik een berichtje van Idriss dat hij nog onderweg naar huis is. Hij vroeg me ook of Aya nog hier was waarop ik hem een berichtje terugstuurde met bevestiging. De kip zat in de oven toen ik de hekken van buiten hoorde opengaan. 'Hij is er.' zei ik blij tegen Aya en we maakten aanstalten om naar de voordeur te lopen. Bij de voordeur aangekomen werd er al van zijn kant de deur al geopend. Idriss was strak in pak toen hij naar ons opkeek en ons een grote glimlach schonk. Idriss en ik liepen naar elkaar en gaven elkaar een kus op de wang. 'Wat ben ik blij om je te zien.' zei hij terwijl hij mijn bovenarm wreef. 'Hoi Idriss.' zei Aya op een charmante toon en gaf hem een knuffel. Een knuffel die iets meer dan 3 seconden duurde. Idriss keek me ondertussen aan met een wenkbrauw omhoog. Ik onderdrukte een grijns. Ja, ik snap het. Het is verdacht maar zoals ik al zei, ze heeft gewoon van die rare trekjes die ongevaarlijk zijn. Achter Idriss zag ik de rest van zijn crew de koffer van Idriss naar binnen brengen. 'Wat ruikt er zo lekker?' vroeg Idriss terwijl we met zijn allen de huiskamer binnenliepen. 'We hebben lekker voor je gekookt.' zei Aya met haar pretoogjes. Idriss plofte neer op de bank en deed zijn stropdas los. Waarop Aya hem besloot te helpen. 'Jannat, begin jij even het eten op te dienen, ik kom zo.' zei ze terwijl ze zijn stropdas afwikkelde. Idriss keek me met een vermaakte blik aan. Met geknepen ogen zei ik: 'Ja, is goed hoor baas.' op een sarcastische toon. Ik pakte de borden en legde ze op tafel terwijl ik een oogje op hun hield. Nadat Aya zijn stropdas speels naar hem toe gooide kwam ze mijn richting oplopen om mij te helpen met opdienen. Ondertussen kwam Lucy afscheid nemen waarop Idriss haar vertelde dat hij haar hier morgen om 6 verwachtte. Lucy zwaaide nog even naar me voordat ze weg ging waarop ik terug zwaaide. 'Zeg, Jannat. Waar zijn de beveiligers?' vroeg Idriss me terwijl hij ook zijn jasje uittrok en het naast hem op de bank neerlegde. Hij rolde de mouwen van zijn blouse op terwijl hij op mijn antwoord afwachtte. 'We hebben hun naar huis toegestuurd, voordat we thuis aankwamen vanavond.' antwoordde ik hem terwijl ik de kip uit de oven, op tafel neerlegde. 'Herinner me dat ik ze moet ontslaan.' zei Idriss met een droge toon. Nadat alles op tafel gediend was, nam Idriss plaats bij ons aan tafel. 'Jannat, waar heb je zo leren koken?' vroeg Idriss me terwijl hij een hap doorslikte. 'Ik heb het gemaakt!' zei Aya snel. Ik rolde met mijn ogen en keek haar met een droge blik aan waarop zij mij een stralende glimlach schonk. 'Ja man, zij heeft het gemaakt.' zei ik op een sarcastische toon terwijl ik sarcastisch met mijn hoofd knikte. Zij is soms echt zo een vreemde wezen. Ik heb haar de afgelopen dagen moeten leren koken aangezien ze niet eens water kon koken. Idriss lachte hardop. 'Jullie zijn me het stelletje wel.' merkte hij op. Aya deed haar arm om mij heen. 'Jaaaaa! Dat vind ik ook. We hebben erg veel plezier gehad samen.' zei ze op een opgetogen toon terwijl ze haar wenkbrauwen op en neer bewoog. Idriss kuchte even en liet zijn mes op tafel vallen. 'Wat hebben jullie zoal gedaan?' vroeg hij met interesse. 'Gewoon meiden dingen, dingen die mannen niet zouden begrijpen.' antwoordde Aya hem met een mysterieuze toon. Ik zag dat hij een glimlach onderdrukte. 'Interessant.' antwoordde hij uiteindelijk. Nadat we gegeten hadden en koffie hadden gedronken, stelde Aya voor dat Idriss en ik samen een bad moesten gaan nemen terwijl zij alles op zou ruimen. Idriss trok me gelijk van mijn arm met hem mee. 'Dat lijkt me een prachtig idee.' zei hij terwijl hij me me waarschuwend in het gezicht aankeek. 'Oke, dat is lief van je, Aya.' zei ik ondersteboven. Boven aangekomen, sloot Idriss de deur achter ons dicht. 'Zeg me nou niet dat je dat allemaal niet vreemd vindt.' zei hij met een afwachtende blik. Ik zuchtte diep. 'Niet alweer he.' zei ik verveeld en geïrriteerd. 'Kunnen we gewoon niet lekker samen gaan baden.' zei ik terwijl ik mijn armen om zijn middel deed. Hij streelde mijn haren. 'Heb je me gemist?' vroeg hij zachtjes. Ik keek hem aan maar antwoordde niet. Ik kon daar geen antwoord op geven, aangezien ik het echt niet wist. 'Oke dan.' zei hij teleurgesteld, terwijl hij zichzelf van me wegtrok en vanuit de huiskamer naar zijn slaapkamer liep. Hij ging op het bed zitten en trok zijn schoenen uit. 'Heb ik je gekwetst?' vroeg ik hem twijfelend. Hij lachte hardop en keek over zijn schouder naar me toe. 'Nee.' antwoordde hij kortaf.

  11. #191
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Even later zaten we in het bad. Voor even vroeg ik me af wat Aya aan het doen was. Idriss had een muziekje opgezet en lag dan ook echt te ontspannen in bad met zijn ogen dicht. 'Denk je echt dat ze achter je aan zit?' vroeg ik hem om het ijs te breken. 'Geen idee. Ik weet wel dat ze een dubbele agenda heeft.' antwoordde hij nog steeds met zijn ogen dicht. Ik vroeg hem wat ie daar precies mee bedoelde. Hij vertelde me dat hij vermoedde dat ze op de een of andere manier problemen tussen mij en hem probeerde te bezorgen, maar dat alleen maar een vermoeden was. 'Idriss, wat doe je zoal in Londen?' vroeg ik hem om het onderwerp te veranderen. Hij deed zijn ogen open en keek me aan. 'Vanwaar je interesse?' ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet nauwelijks iets over je.' zei ik mompelend. 'En dat vind je niet zo fijn?' vroeg hij mij suggererend. 'Jij weet alles over me.' zei ik geïrriteerd terug. 'Ik ben niet zo erg open.' zei hij nonchalant. 'Wel open genoeg wanneer je geil bent.' mompelde ik onder mijn adem door. Ik hoorde zijn lach door de grote badkamer echoën. 'We vullen elkaar erg goed aan moet ik zeggen.' zei hij met zijn vinger omhoog. Verwardheid verscheen op mijn gezicht waardoor hij zichzelf probeerde te verklaren. 'Jij bent niet open met je gevoelens tegenover, maar ik wel tegenover jou. Ik weet alles over jou en jij nauwelijks iets over mij. Het is fifty fifty, geven en nemen.' Ik rolde met mijn ogen. 'Je beseft je toch wel dat ik geen zakenpartner van je ben? Onderhandelen gaat dan dus ook niet lukken met mij.' Hij trok me aan mijn arm zodat ik dichterbij hem kwam te liggen. 'Ik bedoelde dit niet als onderhandeling. Het was gewoon een observatie.' merkte hij op. Ik keek naar hem op en zag dat ie al naar mijn gezicht keek. 'Misschien praat ik niet over gevoelens maar je kunt toch wel merken dat ik, je weet wel, soort van geïnteresseerd ben in je.' verklaarde ik mompelend en op een zachte toon aan hem. 'Dat was erg overtuigend.' zei hij grappend. 'Hou op.' zei ik terwijl ik water op zijn gezicht gooide.

    Nadat we gebaad hadden, gingen we zijn slaapkamer in. Idriss trok een zijden pyjama broek aan en ik had gewoon een short en een hemdje aan. We zouden vandaag vroeg naar bed gaan. Het was al rond 10 uur in de avond. Ik lag op het bed bovenop de lakens toen Idriss door zijn laden heen zocht. Hij zuchtte dat hij even naar beneden moest gaan om wat van zijn koffer te pakken. Ik vertelde hem dat ie Aya welterusten moest wensen van mij als ze nog beneden was. Hij knikte voordat ie de deur uitliep. Ik ging voor even candy crush op mijn telefoon spelen totdat hij terug zou komen. Ik haatte dat spel echt maar ik kon er soms niet van afblijven. Even later kwam Idriss terug en ik legde het mijn telefoon naast me neer. Hij deed de deur achter zich dicht en ging met zijn rug tegen dezelfde deur leunen. Hij was diep in gedachten terwijl hij met zijn telefoon in zijn handen speelde. Hij keek uit het raam die achter me gelegen was. 'Wat is er?' zei ik tegen hem. 'Ik ga je bellen, neem op en blijf aan de lijn oke?' ik staarde hem voor een paar seconden aan. 'Ik ben hier, waarom wil je met praten aan de telefoon.' vroeg ik hem op een droge toon. 'Vertrouw me nou maar.' zei hij uiteindelijk toen hij me belde. Ik nam op en zette de telefoon tegen mijn oor aan. Ik keek hem aan van wat nu? Hij zette de telefoon in zijn zak en liep alweer de deur uit.

    Aan de lijn hoorde ik zijn voetstappen de trap afgaan. 'Hey, je bent er weer.' hoorde ik Aya zeggen. Ik voelde me rood worden. Wat was hij toch van plan? 'Ja, ik was nog iets vergeten.' zei hij uiteindelijk toen ik de riempjes van zijn koffer hoorde opengaan en uiteindelijk een rits. 'Waar is Jannat?' hoorde ik Aya zeggen. 'Ze is aan het slapen.' antwoordde hij een beetje afwezig. Waar ging dat nou naartoe? Hopelijk probeerde Idriss haar niet in de val te lokken. Het was even stil aan de lijn, alhoewel ik hem wel hoorde rommelen aan zijn spullen in zijn koffer. 'Denk je weleens aan mij?' hoorde ik Aya verleidelijk zeggen. Mijn hart zakte tot in mijn knieën. Ik besloot naar beneden te sluipen om te kijken wat er gebeurde. 'Is dat waarom je hier in lingerie zit?' vroeg Idriss aan haar. Ik ging geluidloos maar snel naar beneden terwijl ik naar hun gesprek luisterde. 'Is dat waarom jij met je mooi gespierde naakte bovenlichaam rondloopt?' zei Aya op een stoute toon. 'Volgens mij ben ik hier gewoon thuis.' zei hij uiteindelijk na een paar seconden stilte. Ik was beneden aangekomen dus ik sloop rustig naar de ingang van de huiskamer en zocht hun met mijn ogen. Ik kon niet geloven wat ik zag. Aya had haar nieuwe zwarte babydoll jurkje aan, waar je gewoon haar borsten doorheen kon zien. Aya stond van de bank op richting Idriss en legde haar hand op zijn borst. Met een zwoele stem zei ze 'Ik weet heus wel wat je aan het doen bent.' Idriss keek haar onderzoekend aan.

    Ik had er genoeg van dus ik stapte de huiskamer binnen. 'Dus je zit achter Idriss aan?' zei ik teleurgesteld. Aya draaide zich onmiddellijk om. Haar ogen werden groter. Ik deed nog meer stappen richting hun toe. 'Waarom zou je zoiets doen, Aya?' vroeg ik haar verward. 'Na alles wat ik voor je heb gedaan?' ik werd er steeds emotioneler van. Idriss had een afwachtende blik terwijl hij naar Aya keek. 'Jannat, ik wil jouw man niet.' zei ze vol overtuiging. 'Ik wil jullie allebei.'


  12. #192
    MVC Lid

    Reacties
    69
    26-07-2015

    Omgg wat een gek wijf ! Ga gauw verder

  13. #193
    MVC Lid

    Reacties
    44
    12-10-2011

    Plots twist me like itt

  14. #194
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    8. Onvoorspelbare beproeving

    Idriss kreeg een vermaakte blik op zijn gezicht. Aya kwam dichter naar me toe lopen en pakte mijn handen vast. 'Is het dan niet duidelijk dat ik samen met jullie allebei wil zijn?' Idriss kreeg een grijns op zijn gezicht en begon over zijn kin te wrijven. 'Aya, je klinkt nu wel erg belachelijk.' zei ik terwijl ik mijn handen van haar handen los wrikte. 'Ik dacht dat we wat hadden.' zei ze in haar zelf. 'Aya, wat lul je nu allemaal?' zei ik op een hardere toon. 'Ik heb nog nooit zo een leuke tijd gehad zoals afgelopen dagen.' verklaarde ze haarzelf. 'Ja, maar we zijn vriendinnen, althans dat dacht ik.' zei ik uiteindelijk zachtjes. Aya kreeg een verwarde blik op haar gezicht. 'En op het balkon dan? We hebben gekust.' zei Aya met haar handpalmen omhoog. 'Oh ja? Jullie hebben gekust, Jannat?' vroeg Idriss met een grote grijns op zijn gezicht. Ik facepalmde mijn voorhoofd en antwoordde: 'Ja. Nee, nee.' ik verbeterde mezelf snel. "Ik dacht dat het een vriendelijke kus was. Wat vriendinnen wel vaker met elkaar deden.' verklaarde ik aan hem. Ik kon aan zijn gezicht zien dat hij de tijd van zijn leven had. 'We zijn met elkaar naar bed geweest.' antwoordde Aya op een boze toon. Idriss' ogen gingen wijd open. 'Oh ja?' zei hij met een nog grotere glimlach. 'Nee, nee. Dat is niet waar.' zei ik terwijl ik met mijn vinger naar haar wees. 'We hebben gewoon naast elkaar geslapen, niets meer, niets minder. Wat is er met je aan de hand?' vroeg ik vol boze verbazing. 'En sinds wanneer ben je lesbisch of biseksueel of whatever? Ik dacht dat je alleen maar met mannen sliep.' zei ik verward. Idriss pakte een stoel en ging zitten om het spektakel beter te zien. Aya kreeg een een blik van walging op haar gezicht. 'Dat deed ik alleen maar om verder te komen.' zei ze giftig. 'Het is niet alsof Idriss geen twee vrouwen aan kan. Hij is een prins.' zei ze terwijl ze naar hem wees. Idriss keek me verbaasd aan. Ik besloot Aya weer aan te kijken. 'Hoe weet je dat?' vroeg ik haar. Aya begon richting Idriss te lopen en keek hem met een diepe blik aan. 'Ik heb zo mijn bronnen.' verklaarde ze op een zwoele toon. Aya ging op Idriss' schoot zitten. Idriss keek haar observerend van top tot teen aan toen ze plaats op hem nam en keek mij daarna aan. Ik kreeg bijna een hartverzakking. 'Idriss.' zei ze tegen hem. 'Wees, eerlijk. zou je geen tweede vrouw willen hebben?' ze ging met haar gezicht steeds dichter naar zijn gezicht toe. Hij keek haar eerst aan en daarna mij aan. Op een vermaakte toon zei hij: 'Ik zou wel eerst toestemming aan mijn vrouw moeten vragen.' hij speelde even mee. Aya stond onmiddellijk op en liep richting mij met een afwachtende blik. 'Aya, je bent geeneens moslim! Hoe wil je dan een tweede vrouw worden?' Aya stopte een meter van me af met lopen. Idriss deed vermaakt zijn armen over elkaar heen. 'Who cares? Dan word ik er wel een! Jannat, denk er even over na. We zouden net zoals afgelopen dagen kunnen leven. Als jij het niet wil dan kan ik de kinderen baren, of als jij het toch wil dan kan ik op ze passen. We zouden een geweldig leven hebben.' zei ze uiteindelijk overtuigd van haar eigen waanzin. Idriss schudde zijn hoofd met een glimlach op zijn gezicht. Ik dacht na over haar aanbod totdat ik me realiseerde dat dit gewoon te gek voor woorden was. Ik schudde mijn hoofd en daarmee de gedachten weg. 'Ik weet echt niet wat er met jou aan de hand is. Maar ik wil je in de ochtend weghebben. Je hebt hulp nodig. Misschien is het de drugs of misschien heb je psychologische problemen maar je hebt echt hulp nodig.' zei ik met grote ogen vol verbazing. Ze kreeg een verdrietige blik op haar gezicht. Ik nam een stap dichter naar haar toe. 'Aya, ik hou van je en ik ben er voor je. Dit meen ik echt. Maar zolang je geen hulp zoekt dan wil ik geen contact meer met je.' ik liep gelijk de huiskamer uit en liet hun achter me in de huiskamer. Ik begon naar haar huisnummer te bellen. Ik hoorde Idriss op de achtergrond zeggen: 'Tja, denk dat mijn lieftallige vrouw het geen goed idee vindt.' hij zei dat ook met echt goed gespeelde oprechtheid. De telefoon ging over en haar moeder nam aan. 'Hoi Gerda, met Jannat.' zei ik terwijl ik de trap opliep. 'Oh, Jannat. Dat is zo ontzettend lang geleden. We hebben je proberen te bellen maar volgens mij doet je nummer het niet meer?!' hoorde ik van haar komen met haar Amsterdams accent. 'Ja, mijn nummer is veranderd, dit is mijn nieuwe nummer.' zei ik terug. 'Jannat, we maken ons hele erge zorgen om Aya. Weet jij misschien waar ze is?' zei Gerda op een zenuwachtige toon. Dit verbaasde mij. Ik dacht dat ze het huis uit was geschopt? 'Ze is bij mij, Gerda. Hoezo dan, wat is er gebeurd?' vroeg ik haar met oprechte interesse. 'Tja, Jannat. Wat kan ik je vertellen. We hadden ruzie op zondagochtend omdat ze voor de zoveelste keer gedrogeerd thuiskomt. Nu hebben we niet zo een groot probleem met het uitgaan en af en toe wat nemen aangezien ik dat zelf ook heb gedaan toen ik wat jonger was. Maar met haar toestand is het gewoon geen goed idee.' verklaarde Gerda aan me. 'Hoe bedoelt u "haar toestand?" vroeg ik haar nogmaals uit nieuwsgierigheid. 'Tja, denk dat het beter is als je de waarheid over haar weet. Ze heeft een persoonlijkheidsstoornis en hoort daar dan ook voor naar de psychiater te gaan. Dan gaat het wel goed, maar dat doet ze nu dus ook niet meer. Oh jeetje Jannat, als ik je vertel over hoe vaak ik wel niet voor haar heb gelogen. Dat gaat mij zelfs mijn petje te boven.' het was even stil aan de lijn. 'Mag ze weer naar huis toekomen?' vroeg ik zachtjes aan Gerda. Ik was zelf ondersteboven van dit nieuws. Ik had altijd al door dat ze rare trekjes had, maar een persoonlijkheidsstoornis was nieuws voor mij. 'Natuurlijk, ze heeft altijd plaats hier in huis. Zij is degene die dreigde met weglopen als we niet zouden stoppen met zeuren. We willen alleen maar het allerbeste voor haar. We maken ons echt hele grote zorgen om haar.' plotseling werd de telefoon van haar afgepakt. 'Fayna hia.' (waar is ze) hoorde ik van haar vader komen. In het Arabisch antwoordde ik hem dat ze bij mij thuis was, waar de bruiloft plaats had gevonden, nu alweer bijna 2/3weken geleden. Zij waren er namelijk ook geweest. 'Qolha Soraya, 7naya jayen.' (vertel soraya dat we komen) en hij hing gelijk op. Soraya? Was haar fucking naam Soraya? Ik werd verdrietig maar besloot weer naar beneden te lopen naar de huiskamer. 'Praat alsjeblieft met haar.' hoorde ik van Soraya komen. Ik zag dat Idriss thee aan het maken was. 'Luister Soraya, al was ik biseksueel dan zou ik jou alsnog niet kiezen voor een driehoeksrelatie.' antwoordde ik droogjes. Aya friemelde verloren aan haar nagels terwijl ze op de bank zat. 'Soraya?' zei Idriss verbaasd. Ik deed mijn schouders omhoog. 'Dat is dus haar echte naam he.' Idriss fronste verward zijn wenkbrauwen. 'Ja, I know, ben er zelf ook pas achtergekomen.' terwijl ik afwezig achter mijn oor krabde. Ik draaide me naar Soraya om. 'Je ouders zijn onderweg, pak je spullen in.' zei ik op een dominante toon. Aya stond op om naar me toe te lopen. 'Ben je boos op me?' hoorde ik van haar komen. Het was even stil toen ik haar uiteindelijk antwoordde. 'Nee.' gaf ik toe. 'Ik geef onze vriendschap niet zo makkelijk op.' zei ik uiteindelijk en dit meende ik ook echt. Of ben ik nu te vergevingsgezind? Ze haalde een diepe zucht. Ik trok haar met me mee naar boven om haar spullen in te pakken en ook zodat ze haarzelf kon aankleden. Nadat we klaar waren met het inpakken van haar spullen in stilte, kwamen we weer naar beneden waar Idriss thee aan het drinken was met de TV aan. Hij stond op en pakte de grote tas van Soraya aan en legde het op de salontafel neer. Hij schonk wat Marokkaanse muntthee voor ons in. We keken met zijn allen naar de televisie en dronken ons thee in stilte. Dit was wel heel erg jammer, moet ik zeggen. Ik had ook echt veel lol met Aya uh ik bedoel Soraya. Voor even moest ik weer nadenken over haar aanbod. Ik zweer dat ik geen probleem had met polygamie maar ik zou het echt niet met haar willen. Ik weet dat dit seksist klonk maar ik had dan liever een reine en kuise vrouw. En nog maar te zwijgen over haar stoornis. Zo'n lot zou je niet aan je stiefkinderen willen wensen toch? Mijn telefoon ging plotseling over. Ik nam op. Het waren haar ouders die bij het hek stonden. Ik knikte naar Idriss toe die het hek mechanisch van binnen open kon doen. Ik stond op en keek Aya aan. Vol tegenzin stond ze ook op. Idriss pakte haar tas van de salontafel. Hij was toch wel een echte heer die haar met haar bagage wou helpen. 'Jannat, vergeef je het me.' zei ze terwijl we met zijn allen naar de voordeur liepen. Ik knikte toegefelijk. 'Zolang je belooft dat je therapie gaat zoeken en echt belooft geen drugs meer te gebruiken.' zei ik zachtjes terwijl ik haar aankeek. 'Ik beloof het.' zei ze terwijl Idriss de voordeur opende en naar buiten stapte. Buiten zag ik haar ouders die uit hun auto stapten. Idriss begroette ze sociaal en bood hun zelfs aan om naar binnen te komen voor een kopje thee, waarop ze weigerden. Idriss en haar ouders draaiden zich om naar ons toe, waar wij in de deuropening stonden. 'Aya, ik ben er voor je en je kunt me altijd bellen, oke? Wel je best doen? Luister alsjeblieft naar je ouders.' zei ik zo fluisterend mogelijk zodat de anderen mij niet zouden horen. Ik hield er niet van om zo te praten in het bijzijn van anderen. Aya knikte en deed haar armen om me heen. Ik knuffelde haar terug. Daarna liep ze richting haar ouders toe die haar ook gelijk gingen omhelzen. Haar vader deed de deur open waarop ze binnenstapte. Ze zwaaiden naar mij toe en reden weg. Idriss kwam weer naar binnen en sloot de deur achter zich dicht.

  15. #195
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Boven in zijn slaapkamer aangekomen zei Idriss: 'Dat was een interessante situatie.' Ik knikte afwezig terwijl ik plaats nam op het bed. 'Heb je nu je lesje geleerd betreft drugsgebruik?' maakte Idriss af. Ik keek naar hem op. 'Wat zij doet, doe ik niet. Wat zij heeft, heb ik niet.' antwoordde ik chaotisch en mysterieus. Hij keek me met geknepen ogen terwijl hij met zijn armen over elkaar heen tegen zijn bureau aanleunde. Hij vroeg me wat ze allemaal wel niet nam. Ik antwoordde kortaf met 'cocaine.' verbaasd vroeg hij me of ik dat echt nooit had genomen. Ik keek hem aan en zag verbazing op zijn gezicht. 'Nee.' zei ik vol walging. 'Jij wel dan?' vroeg ik hem met gefronste wenkbrauwen. Hij keek me met een ijzeren blik aan en negeerde mijn vraag. 'Jij hebt cocaine gesnoven he?' blufte ik terwijl ik opstond. Ik trok mijn badjas uit. 'Wat heb je wel niet allemaal gedaan?' vroeg ik plagerig maar met een serieuze ondertoon. Hij negeerde mijn vraag nogmaals. 'Het enige dat ik je ga vertellen is dat je je niet zo gaat gedragen van cocaine.' zei hij wijs. 'Wel als je ook nog eens persoonlijkheidsstoornis hebt en allerlei andere soorten drugs erbij neemt.' antwoordde ik eigenwijs terug. Hij knikte diep in gedachten. 'Je hebt gelijk.' zei hij uiteindelijk. 'Ga je nog antwoord geven of wat?' eiste ik van hem terwijl ik mijn badjas op de bureaustoel naast hem gooide. Hij grijnsde 'Ik dacht dat je het al zo goed wist.' antwoordde hij. 'Ja, je hebt zeker ook veel vieze wijven geneukt he?' zei ik tussen mond en lippen door. Hij kwam op me aflopen en deed zijn armen achterom me heen. 'Veel vrouwen geneukt? Nee. Veel seks gehad? Ja.' fluisterde hij in mijn oor. Ik rukte zijn armen van me af. 'Raak me alsjeblieft niet aan.' zei ik geïrriteerd. Hij liet een zachte lacht uit zijn mond ontsnappen.'Jannat, kijk me aan.' Na een seconde of 30 besloot ik hem aan te kijken en wachtte af. 'Ik heb vanaf mijn 26ste levensjaar niets meer gedaan.' zei hij toegefelijk. 'Ik heb mijn leven vanaf toen helemaal veranderd.' ik keek hem met een verdachte blik aan. 'Dus je wilt zeggen dat je al 5 jaar lang geen seks meer hebt gehad?' vroeg ik hem rechtstreeks. Hij knikte 'Bijna vijf jaar.' verbeterde hij me. 'Serieus?' vroeg ik verbaasd. Hij knikte nogmaals maar langzamer. 'Maar waarom?' liet ik uit mijn mond klinken, terwijl ik onder de lakens kroop. Hij kwam naast me liggen en deed het nachtlampje uit. 'Ik kan er niets aan doen dat ik op een bepaalde manier ben opgevoed. Toen ik uiteindelijk volwassen werd en over het leven nadacht, besloot ik mijn manieren te veranderen.' verklaarde hij nonchalant aan me. Ik knikte maar wist dat hij dat waarschijnlijk niet kon zien vanwege gebrek aan licht. Dit was wel interessant om te horen. Hij had dus veel seks gehad maar niet met veel vrouwen. Had hij dan een stuk of 5 fuckbuddies waar hij het altijd mee deed? Ik wou niet graven naar zijn verleden omdat ik ook vond dat ik me niet zo opdringerig moest gedragen. Ik worstelde met mezelf om het onderwerp te laten gaan. Het was een minuutje of vijf stil toen ik besloot om hem toch nog een vraag te stellen. Ik ging op mijn zij liggen om naar hem te kijken. Hij keek me ook aan. Het was donker maar ik kon hem nog wel een beetje zien. 'Idriss?' zei ik zachtjes. "Mhm.' hoorde ik van hem komen. 'Hoe was het om als een prins op te groeien?' vroeg ik hem uiteindelijk.