1. #151
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    3. Implosie

    'Je maakt een grapje?' zei ik een beetje ondersteboven van dit nieuws. 'Was het maar waar." zei hij uiteindelijk tegen zichzelf. Met een ruk opende hij zijn handdoek en liet die op de grond vallen. Hij begon zich onmiddellijk aan te kleden. 'Maar we zijn hier pas twee dagen, Idriss.' zei ik terwijl ik richting mijn koffer die naast de zijne lag liep. Hij sloot zijn ogen en haalde diep adem en keek me daarna aan. 'Dat begrijp ik, Jannat. Kleed je alsjeblieft aan.' zei hij met een ernstige blik en toon. Ik trok onmiddellijk mijn badjas uit en begon in mijn koffer te graven naar kleding. Toen we eindelijk klaar waren met klaarmaken en inpakken wat overigens maar 20 minuten duurde, kwamen de beveiligers weer naar binnen met piccolo's die onze koffers oppakten. Idriss pakte mijn hand stevig vast en begon zo snel mogelijk naar buiten te lopen. Er waren een stuk of 6 beveiligers om ons heen en het enige wat ik kon denken was: 'What the fuck gebeurt hier allemaal?' Uiteindelijk buiten, raakte ik nog meer gechoqueerd dan ik al was. Er waen zelfs politie en mensen die op militaire beveiliging leken met grote wapens. De ruimte rondom de opgeblazen limousine was afgezet. Ik voelde alsof ik in een film speelde of alsof ik in een droom beland was. We werden naar een soort van busje vervoerd terwijl allerlei soorten wagens ons omsingelden ter beveiliging. In het busje zaten we achterin en naast me zaten Idriss en een militair. Idriss staarde uit het raam diep in gedachten terwijl mijn hand in de zijne bevond. Ik kneep in zijn hand om zijn aandacht te krijgen aangezien het ontzettend stil was in dit busje, behalve de radio van de militair naast me dan. Hij keek me onmiddellijk aan en rees zijn wenkbrauw vragend op. Ik vroeg hem in het Arabisch wat er aan de hand was. 'We praten wel wanneer we thuis zijn." zei hij zachtjes terwijl hij me dichterbij hem trok en zijn arm over me heen deed. Hij kuste mijn voorhoofd zachtjes. We kwamen aan bij het vliegveld waar een privé jet op ons stond te wachten. We werden zo snel mogelijk naar binnen begeleidt waarop we weer naar Nederland vertrokken. Aangekomen op schiphol wachtte Chaque ons op met een auto. Idriss en ik gingen achterin zitten en het enige wat ik deed was naar hun luisteren terwijl ze in het Frans spraken. Het gesprek kwam best wel een beetje intens over, maar het was Idriss die een beetje op een intense toon sprak. Het was nu ongeveer 4 uurtjes geleden sinds de explosie was gebeurd. Mijn gedachten en gevoelens stonden op stil sinds die gebeurtenis. Waarom zou het mensen zo veel schelen wat er met Idriss gebeurde? Ik begrijp dat een explosie een terroristische aanval is maar waarom krijgen we al die beveiliging? Is het omdat hij rijk is? Het leek me een beetje vergezocht dat hij politie en militairen afbetaald zou kunnen hebben voor beveiliging? Langzaam maar zeker kwamen we weer aan in Amsterdam Zuid. Nadat we afscheid hadden genomen van Chaque, liepen Idriss en ik naar binnen. Hij bracht onze koffers naar binnen. Zijn huis zag er verlaten uit van binnen en toen ik me besefte dat het woensdag was, vroeg ik me af waar iedereen was? Normaal kwamen er schoonmaaksters op woensdag. Ook is de deur van Fatima normaal open waar altijd iedereen en van alles naar buiten en binnen liep. 'Waar is iedereen?' vroeg ik aan Idriss terwijl hij mijn koffer in de gang plaatste. Hij sloot de deur achter zich dicht en draaide naar me om. 'Ik heb iedereen vrij gegeven.' verklaarde hij aan me terwijl hij dichter naar me toe stapte en doordringend aankeek. 'En mijn schoonmoeder dan?' vroeg ik hem verward waarop hij me een glimlach schonk. 'Die is in Marokko bij familie.' Gechoqueerd keek ik van hem weg omdat ik het niet eens door had dat ze weg was gegaan. Ik vermeed mensen altijd waardoor ik nooit wat door had. Voorzichtig pakte hij me van mijn hand vast en trok me dichter naar hem toe waarop hij me naar de open keuken begeleidde op de begane grond. Met mijn rug stond ik tegen het keukenblad aan terwijl zijn lichaam een paar centimeter van de mijne af was. Zijn gezicht was ook super dicht bij de mijne. Met zijn duimen begon hij me wangen te strelen terwijl hij me diep in de ogen aankeek. 'Ik ben je een huwelijksreis verschuldigd. Ik beloof dat ik het goed maak met je.' zei hij terwijl hij mijn gezicht onderzocht. 'Je bent me veel meer beschuldigt en het gaat mij niet om een huwelijksreis. Ik zou gewoon graag een band met je willen opbouwen.' vertelde ik hem zachtjes. Hij kreeg een glimlach op zijn gezicht. 'Je hebt het gevoel dat je me niet goed genoeg kent?' vroeg hij me terwijl hij een plukje haar achter mijn oor streek. Ik schudde mijn hoofd waarop ik er nog aan toevoegde dat ik geeneens wist wat zijn lievelingsgerecht was. Hij rees zijn wenkbrauw en kreeg een hint van een glimlach op zijn gezicht. Zijn rechterhand ging van mijn wang strelen naar mijn geslachtsdeel toe. 'Dit.' zei hij uitdagend terwijl hij me van beneden pakte. Mijn mond ging van verbazing open waarop ik zijn hand van mijn geslachtsdeel weg sloeg en een stap weg van hem nam. 'Doe normaal!' zei ik half verbaasd en half lachend. Hij pakte me van mijn arm vast zodat ik niet nog verder van hem wegliep. 'Ik meen het.' zei hij met een serieuze toon. 'Ik hou ontzettend veel van punani eten.' maakte hij af terwijl zijn blik van mijn gezicht naar mijn kruis ging. Met gefronste wenkbrauwen keek ik hem aan, daarna proestte ik het uit van lachen. 'Jij gebruikt straattaal? Ik dacht dat je te classy was om dat te doen.' zei ik vermaakt. Met een ruk trok hij me naar zich toe en tilde me op met mijn benen om zich heen. 'Punani is Hawaiiaans voor hemelse bloem, en... het is eigenlijk ook een echte woord voor het vrouwelijk geslachtsdeel in Jamaica en India." verklaarde hij met zijn lippen dicht tegen de mijne aan. 'Oh.' kon ik alleen maar uitbrengen. Hij keek me doordringend in mijn ogen aan en liet zijn blik naar mijn lippen zakken. 'Het woord werd voor het eerst in de Kama Sutra gebruikt.' zei hij fluisterend en langzaam terwijl zijn lippen nog dichter bij de mijne kwamen. De sfeer was onmiddellijk veranderd merkte ik op. 'Ik wil afmaken waarmee ik begonnen was voordat ik brutaal onderbroken werd.' zei hij verder terwijl zijn lippen langs de mijne streken.

  2. #152
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Binnen een paar stappen was hij bij de eettafel waarop hij me neerlegde. Zijn handen gingen in mijn haren terwijl hij me diep in de ogen aankeek. Langzaam bereikte zijn lippen de mijne waarop hij me rustig kuste. Zijn tong zocht de mijne op terwijl zijn handen van mijn haren naar mijn rug en uiteindelijk mijn middel. Hij kuste me steeds hardhandiger en dieper terwijl hij me met zijn bovenlichaam naar beneden drukte totdat ik met mijn rug op de eettafel lag. Zijn lippen gingen van mijn lippen af op zoek naar mijn hals waar hij me zachtjes in beet. Zijn handen gingen van mijn heupen naar de kraag van mijn shirtje die hij een beetje naar beneden trok om mijn decolleté te openbaren. Zijn mond kuste, zoog en beet richting mijn borst. Hij drukte een laatste kus op mijn borst en stond op en trok me van mijn heupen naar het randje van de eettafel. Met een krachtige beweging maakte hij de knoop van mijn broek open en trok die tegelijkertijd uit samen met mijn slipje terwijl ik nog steeds op mijn rug lag. Overweldigd van zijn kracht keek ik hem met open gesperde ogen aan. Hij kreeg een stoute blik op zijn gezicht: 'Waarom denk je dat ik je op de eettafel neerleg?' zei hij soepel. Hij gooide mijn broek op het keukenblad zonder oogcontact met mij te verliezen. Ik sloot mijn ogen en schudde mijn hoofd omdat ik gewoon weigerde te geloven hoe gladjes hij wel niet was met zijn woorden.

    Hijgend en verbijsterd van mijn orgasme probeerde ik op adem te komen terwijl hij van bovenaf naar me keek terwijl hij op zijn lip beet. 'Je smaakt trouwens echt lekker.' vertelde hij me terwijl hij met zijn duim over mijn geslachtsdeel heen streek. Met mijn elleboog duwde ik mezelf van de eettafel af totdat ik overeind zat om hem aan te kijken. "Idriss, waarom moet je altijd zo praten?" vroeg ik hem verbijsterd terwijl ik over mijn voorhoofd streek. Hij pakte me mijn hand vast en trok me van de eettafel af. 'Je bent toch mijn vrouw? Als ik niet zo tegen jou kan spreken, tegen wie dan wel?" verklaarde hij terwijl hij op de bank plaatsnam en mij bovenop hem trok. Idriss had nog steeds zijn kleding aan en voor even maakte ik me druk om op zijn schoot te zitten aangezien ik geen broek of ondergoed aanhad. Ik wou zijn broek namelijk niet vies maken met mijn nattigheid. 'Ik zeg ook niet dat je niet zo mag praten. Ik wil gewoon weten WAAROM je dat doet.' verklaarde ik aan hem terwijl mijn blik langs zijn kaaklijn streek. 'Ik heb me een lange tijd moeten inhouden dus nu krijg je een volle lading over je heen." verklaarde hij glimlachend aan me terwijl hij mijn gezicht onderzocht. Alhoewel dat niet een echte antwoord op mijn vraag was besloot ik om het maar te laten varen. Zijn hand streelde mijn benen op en neer en we vervolgden ons gesprek:

    'Wat vond je van vannacht?' vroeg hij me op een zachte toon.

    'Erg intiem en intens.' antwoordde ik hem beschaamd en alsof ik verplicht was.

    'Heb je nog pijn?' hoorde ik van hem komen, waarop ik langzaam knikte terwijl ik oogcontact vermeed.

    'Sorry daarvoor. Ik kon me nauwelijks inhouden maar waarschijnlijk is dat alleen maar goed dat het niet nog langer heeft geduurd." vertelde hij me terwijl hij oogcontact zocht.

    'Ik kon me ook niet echt inhouden.' zei ik tegen hem terwijl ik met mijn blik zijn blik opzocht.

    'Is er iets dat ik beter kan doen?" vroeg hij me rechtstreeks, waarop ik mijn hoofd schudde.

    'Nee, Idriss en ik ga jou dezelfde vraag niet terug stellen. Je moet namelijk helemaal niets van mij verwachten aangezien ik hier in het diepe ben gegooid zonder mijn toestemming.' verklaarde ik aan hem met een harde toon en een strenge blik die hem scherp aanstaarde. Hij ontblootte zijn rechte witte tanden tot een grote glimlach.

    'Kom op, Jannat. Je weet heel goed dat je dit net zo graag als ik wil.' zei hij met een zelfverzekerde blik.

    'klopt, daar ga ik niet over liegen. Maar mijn punt blijft hetzelfde. Je moet geen gekke shit van mij verwachten met je Kama Sutra en zo. Ik kan je nu al nauwelijks aan.' verklaarde ik aan hem met mijn kin omhoog terwijl ik mijn ogen rolde. Een lach ontsnapte uit zijn keel.

    'Ik sta vandaag helemaal tot je beschikking dus wat wil je doen?' vroeg hij me nog lachend.

    'Alleen maar vandaag?' Vroeg ik hem een beetje speels.

    'Ik heb veel te doen, Jannat. Vrije tijd is zeldzaam voor me.' vertelde hij me voorzichtig waardoor mijn speelsheid gelijk als sneeuw voor de zon verdween. 'Ik zit in het midden van een overname en met al die bedreigingen van laatst, vergt dat al mijn tijd op.' Maakte hij verder af.

    'Ja, maar wat moet ik dan doen?' vroeg ik hem met gefronste wenkbrauwen.

    'Je kunt doen wat je wilt. Een opleiding, sporten noem maar op. Zolang het maar wel flexibel is.'

    'Hoezo moet het flexibel zijn?' vroeg ik hem verward.

    'Je bent mijn vrouw en ik reis veel en ik zou heel graag willen dat je dan bij me bent?' verklaarde hij alsof het iets vanzelfsprekends is. Ik knikte voorzichtig en stond op waardoor zijn blik van van mijn gezicht naar mijn blote kont ging. 'Sta op, we gaan boodschappen doen want ik ga voor je koken.' vertelde ik hem terwijl ik mijn broek en slipje van het keukenblad pakte en begon aan te trekken. Hij rees zijn wenkbrauw en stond op waardoor ik merkte dat ik toch een nattig vlekje op zijn broek had achtergelaten. Hij keek zelf ook naar zijn broek en zei: 'Ik ga even een andere broek aantrekken.' met een grijns op zijn gezicht.

  3. #153
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Ik zat naast hem in de auto terwijl hij reed. Zijn rechterhand was op mijn dijbeen terwijl zijn ander hand het stuur vasthield. Hij reed vanaf zuid tot oud west richting Osdorp terwijl ik bezig was met mijn telefoon. Ik besloot om eindelijk alle berichtjes te beantwoorden. Ik had nog nooit zoveel berichtjes gekregen zoals afgelopen 2 weken. Ik keek naar Idriss op terwijl hij de parkeergarage van AH XXL inreed. 'Waarom helemaal hier naartoe?' vroeg ik hem verward. 'Grotere supermarkt betekent meer keuze, en ik weet toevallig dat je veel tijd hier hebt gespendeerd vroeger.' antwoordde hij terwijl hij de gas uitdraaide en me daarna aankeek. 'Hoe weet jij zoveel over mij?' vroeg ik hem terwijl ik mijn autogordel losmaakte. 'Jannat, er is maar letterlijk 1 school in Amsterdam waar je voeding en diëtetiek kunt studeren. Het is dus een beetje logisch vind je niet?' antwoordde hij me terwijl hij zijn auto uitstapte. Zijn telefoon ging af die hij vervolgens aannam. Het was zijn moeder want hij deed me de groeten van haar. We liepen de AH binnen en ik kreeg gelijk nostalgische gevoelens van vroeger. Ik kwam hier best wel vaak tijdens een tussenuur of pauze om te eten of drinken te halen. Ik ging dan langs het sloterpark zitten om van het uitzicht te genieten. Ik was van plan om aspergesoep, ravioli met zalm en roomsaus te maken. Helaas gebeurde er iets wat best wel fucked up was terwijl we aan het shoppen waren. Zijn hand zat in mijn achterzak terwijl hij in het Darizja sprak tegen zijn moeder aan de telefoon. Hij vertelde haar dat ie het een andere keer met haar over iets zou hebben, waardoor ik het gevoel kreeg dat hij shit van mij verborg. Wie probeer ik voor de gek te houden? Ik weet 100% zeker dat hij shit voor mij achterhoudt. Op dat moment vond ik het gewoon niet leuk vooral omdat wij het bed met elkaar hebben gedeeld. Hoe kan een persoon zijn lichaam met mij delen maar niet zijn leven? Voor een man was seks anders en dat besefte ik me ook wel. Aangezien ik mij gekwetst voelde was het niet makkelijk voor me in te houden toen we een paar Marokkaanse vakkenvullers tegenkwamen bij de zuivelafdeling. Het waren jonge meiden met hoofddoek die Idriss gelijk aankeken, omdat hij Marokkaans sprak. De blik van 1 van de meiden ging van zijn gezicht naar zijn arm en uiteindelijk naar zijn hand toe die in mijn achter broekzak zat, waarna ze mij aankeek. Onmiddellijk keek ze naar haar collega en sprak in het Marokkaans met haar: 'Tfoe, wat doet hij met haar hoor?' Mijn gezicht ging van haar naar Idriss toe, die opeens pijnlijk op zijn lip beet. Woede nam mijn gehele lichaam over. Binnen 1 stap stond ik voor haar neus en liet mijn mandje op de grond vallen. Met grote ogen keek ze me aan en weer weg van me uit shock. Ze draaide zich onmiddellijk om, om verder met haar taken te gaan. Idriss pakte me van mijn arm vast en deed zijn telefoon in zijn zak waarop hij het mandje van de grond pakte en me rustig wegtrok. 'Ze is het niet waard.' zei hij terwijl hij me zachtjes wegtrok. Terwijl ik een paar stapjes van haar wegnam, bleef ik haar aankijken. Voor eventjes besloot ze me voor een seconde snel aan te kijken terwijl ze een melkpak in het vakje zette. 'Kutwijf.' mompelde ik in mezelf. Ik zette de rest van de boodschapjes echt vol woede in dat mandje die Idriss vasthield terwijl hij een lach probeerde te onderdrukken. Toen we klaar waren en bij de kassa in de rij stonden kon ik alleen maar voor me uit staren met mijn armen over elkaar heen. Ik was echt boos aangezien zulke shit wel vaker gebeurde. Bitches die over me spraken in het Marokkaans en verwachten dat ik het niet begrijp. Idriss stond schuin naast me zonder zijn blik van me af te halen. Uiteindelijk pakte hij zijn autosleutels en gaf ze aan me. 'Ga maar in de auto wachten. Ik kom zo.' Zonder hem aan te kijken pakte ik de sleutels en liep langs iedereen de kassarij uit richting de parkeergarage.

  4. #154
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Ik zat in de auto op Idriss te wachten en het enige waar ik aan kon denken was het incident van net. Was ik niet goed genoeg voor Idriss? Omdat hij zo knap was? Of was het omdat ik niet op een Marokkaanse leek? Ik zat er echt mee. Waarom moesten mensen zo achterbaks zijn? Natuurlijk zou het me eigenlijk niets moeten schelen aangezien zij niemand belangrijk waren, maar ik was de laatste tijd echt uit balans qua emoties sinds Idriss mijn leven is komen binnenwandelen. Na een minuut of 10 begon ik een beetje onrustig te worden aangezien het best wel lang duurde voordat hij terugkwam. Ik pakte mijn telefoon en belde hem op. Binnen een paar seconden nam hij op en zei 'Ik ben er met een minuutje.' en hing meteen op. Nou ja, oké? Dat was een kort en makkelijk gesprek. Net nadat ik mijn telefoon weer op m'n schoot neerlegde zag ik hem bij mijn kant van de autodeur. Ik opende het slot waarop hij de deur opende om zijn autosleutels te pakken. Nadat hij de boodschapjes in de kofferbak had gezet nam hij weer plaats naast me. 'Gaat het?' vroeg hij me aandachtig terwijl hij zijn auto startte. Ik besloot geen antwoord op zijn vraag te geven. We reden de parkeergarage uit toen ik precies diezelfde meid van de AH buiten zag lopen. 'Is dat haar?' vroeg ik hem verbaasd. Zonder dat hij zijn blik van de weg afhaalde zei hij 'Geen idee.' vol wantrouwen keek ik hem aan. 'Waarom duurde het zo lang voordat je terugkwam?' vroeg ik hem voorzichtig. 'Moest even wat doen.' antwoordde hij bijna afwezig. 'Idriss, wanneer ga je een keertje open met mij zijn?' vroeg ik hem gefrustreerd. Hij legde zijn hand op mijn been en kneep er zachtjes in. 'Wanneer ik dat wil.' antwoordde hij met een pokerface. Met een diepe zucht begon ik het raam uit te kijken. Ik wist dat hij problemen had en dat hij niets met mij zou delen totdat hij vond dat het de tijd voor was.

    Thuis aangekomen was ik druk bezig met koken. Idriss kon het niet laten om zijn armen om mijn middel heen te doen en me in mijn nek te kussen. Geïrriteerd rukte ik me los van zijn grip met een diepe zucht. Hij begon mij te helpen met koken, waar ik in principe niet eens om had gevraagd. De televisie stond aan waardoor de stilte tussen ons twee niet zo ongemakkelijk was. 'Mijn 2e favoriete gerecht is trouwens een heerlijk stuk mals paardenbiefstuk. Vooral die van een bepaalde eettentje langs het water in Venetie. Ik breng je wel een keer.' met dat zinnetje doorbrak hij de stilte. Ik liet het mes uit mijn handen vallen en keek hem aan. 'Is dat wel halal?' vroeg ik hem met walging. Voor even keek hij omhoog om na te denken. 'Ehm, er is veel onzekerheid daarover, maar hey ik drink tenminste geen alcohol.' zei hij uiteindelijk met een knipoogje. Ik moest lachen om zijn passief agressieve commentaar. Volgens mij vond hij het niet leuk om kritiek te krijgen? Hij glimlachte als antwoord op mijn gelach, wat mij dus iets anders vertelde. Nadat we heerlijk gegeten hadden besloten we zijn lievelingsfilm te kijken in zijn thuisbioscoop. Mag ik even vermelden hoe heerlijk de ligbanken in zijn thuisbioscoop wel niet waren? Hij probeerde mij bovenop hem te trekken maar ik rukte me alweer van hem los, waarop hij met rollende ogen zijn hoofd schudde. Ik voelde me namelijk niet zo lekker en wou gewoon niet aangeraakt worden, en dat vertelde ik hem ook. Ik had het heet en voelde me lichtelijke geïrriteerd. De film was zo zielig dat het me deed janken als ik weet niet wat. Na de film wist ik wat er aan de hand was. Ik moest namelijk over een paar dagen ongesteld worden, waardoor ik begreep waarom ik zo snel gekwetst raakte door Idriss en dat meisje in de AH. De rest van de avond bespraken we wat er mogelijk voor mij was betreft werken of school. Waarop ik met een idee kwam om een e-praktijk te beginnen. Waar ik dus mensen aan voedingsadvies kon helpen via e-consulten door middel van skype. Dit vond Idriss een heel goed idee aangezien dat dan ontzettend flexibel was. Hij maakte nog wel duidelijk dat ik echt niet hoefde te werken als ik niet wilde. Ik kon ook altijd nog een thuiscursus volgen als ik wilde. Rond 11 uur in de avond kwam hij bij mij in bed liggen in mijn slaapkamer. Hij deed zijn armen om me heen en voor even voelde ik me intens gelukkig totdat ik in slaap viel.

  5. #155
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    De volgende ochtend werd ik wakker in een leeg bed. Naast me lag er een briefje waarop stond dat hij naar werk was gegaan en dat ie van me hield. Ik kreeg een glimlach van zijn briefje. Dit had ik gewoon nooit eerder meegemaakt en vond het best wel bedachtzaam. Ik deed mijn dagelijkse dingen zoals ontbijten, yoga en douchen. Toen ik klaar was met deze dingen was het iets van 1 uur in de middag. Ik had een zwarte boxershort aan met daarboven een zwart hemdje aan en een bloedrode kimono. Terwijl ik achter mijn PC informatie zat te zoeken voor een eigen website hoorde ik keiharde geklop op de buitendeur. Paranoïde probeerde ik het geklop te negeren. Niemand werd hier verwacht vandaag namelijk en ik voelde me niet thuis genoeg om zomaar deuren te gaan openen. En nog maar te zwijgen over het feit dat alle werknemers inclusief Lucy sowieso vrij waren. Het geklop stopte niet waardoor ik erg nerveus werd. Ik knoopte mijn kimono dicht en liep naar beneden. Terwijl ik naar beneden liep hoorde ik mijn telefoon boven afgaan. Gatver, totaal geen zin weer om naar boven te rennen. Aangekomen bij de voordeur keek ik uit het gaatje. Ik zag een Arabisch uitziende man in pak die er haastig uitzag. Hij leek zelfs een beetje op Idriss alleen had deze man een grovere neus. Hij klopte nogmaals terwijl hij rechtstreeks naar het kijkgaatje keek. Onmiddellijk deed ik een stap achteruit, uit schrik. In het Arabisch hoorde ik hem zeggen: 'Idriss, doe even open, moet je echt nodig spreken.' deze man klonk best in paniek waarop ik besloot de deur te openen. Hij stapte onmiddellijk naar binnen richting de gang, de huiskamer binnen terwijl ik hem achterna liep. Mijn telefoon ging nog steeds af op de 2e etage. 'Waar is Idriss?' vroeg hij me in het Arabisch waarop ik antwoordde dat hij er niet was. Hij draaide zich om met een duivels lachje. Met gefronste wenkbrauwen vroeg ik hem in het Arabisch wie hij was. Hij vertelde me dat hij Idriss' zakenpartner was en of ik hem niets te drinken kon inschenken. Ik vond dit een vreemde gebeurtenis? Hoe was hij door de hek heen gekomen naar onze voortuin? Misschien had hij een sleutel? Het was best wel een knappe man die ongeveer 40 jaar oud leek. Hij was misschien net 1 meter 90 en hij zag er best wel onschuldig uit met zijn grote mooie ogen. 'We hebben koffie, thee en verse sinaasappelsap.' vertelde ik hem voorzichtig en wantrouwig van zijn aanwezigheid terwijl ik richting de open keuken liep. 'Heb je niets sterkers?' vroeg hij me met een scheve glimlach. Ik schudde mijn hoofd: 'niet dat ik weet." Sprak deze man geen Nederlands of zo? Was ie helemaal uit het midden oosten gekomen om met Idriss te praten? Ik schonk een glas sinaasappelsap voor hem en mezelf in terwijl ik hem onderzoekend aankeek. Hij kwam naast me staan en pakte mijn hand en kuste die. 'Jij bent zeker Jannat Kader, zijn kersverse bruid.' terwijl hij geen oogcontact verloor met mij. Boven hoorde ik mijn telefoon weer afgaan. 'Ik kom zo terug.' zei ik terwijl ik aanstalten maakte om naar boven te lopen voor mijn telefoon. Hij pakte me van mijn arm vast: 'Jij gaat nergens naartoe." zei hij kwaadaardig. Waardoor ik ontzettend van schrok en een stap achteruit van hem nam. 'Ik bedoel, ik heb weinig tijd en je moet een belangrijke boodschap voor mij doorgeven." maakte hij opeens af met een poeslieve glimlach. Een alarm ging bij mij rinkelen, ik vertrouwde hem voor geen meter opeens. Ik zette een paar stappen richting de lades waar de messen in zaten. 'Lucy kan jouw boodschap wel nemen, ik ga haar even halen.' blufte ik, om hem bang te maken. 'Oh ja, waar is ze dan?' vroeg hij met onschuldige grote ogen, maar iets vertelde mij dat hij me gewoon voor de gek hield. 'In de achtertuin. Ik ga haar even halen.' zei ik terwijl ik weer weg probeerde te lopen. Mijn hart klopte in mijn keel. Hij pakte me alweer van mijn bovenarm vast en duwde me keihard tegen het keukenblad aan. 'Waarom moet je liegen? Jij en ik... zijn helemaal alleen.' zei hij terwijl hij de weg voor me blokkeerde door vlak voor me neus te staan. 'Wat is het precies dat je wilt?' probeerde ik hem met zo een normaal mogelijke toon te vragen aangezien ik ontzettend angstig was. Zijn blik ging over mijn gehele lichaam terwijl hij zijn kaken spande waardoor zijn adamsappel voor even bewoog. Shit, had ik me maar aangekleed, bedacht ik me opeens. mijn kimono was kort waardoor je mijn onderbenen kon zien. Op dat moment voelde ik me erg zelfbewust en alsof ik een lustobject was. 'Nou?' vroeg ik hem nogmaals zodat hij me in de ogen zou aankijken in plaats van mijn lichaam. Het was opeens akelig stil aangezien mijn telefoon was gestopt met rinkelen. Ik hoorde zijn ademhaling steeds luider worden. Hij keek voor even op zijn horloge en haalde met zijn arm uit en sloeg me in mijn gezicht met de achterkant van zijn hand. Mijn jukbeen brandde van zijn klap aangezien hij een dikke diamanten ring aanhad. Met snelle vaart viel ik op de grond waardoor mijn borst keihard in aanraking kwam met de grond. Onmiddellijk probeerde ik kruipend van de grond af te komen en weg te rennen. Hij trok me van mijn enkel weer op de grond. Hij had een grijns op zijn gezicht terwijl hij me onder zich trok. 'Mmm, ik begrijp wel waarom Idriss je getrouwd heeft.' zei hij terwijl hij grijnsde en naar mijn hals keek en zijn lichaam bovenop de mijne plaatste en mij daarmee tegen de grond vast pinde. Met beide handen opende hij mijn kimono vol kracht. Met al mijn kracht probeerde ik hem van me af te duwen waardoor hij mijn handen bovenop mijn hoofd op de grond vast pinde met zijn rechterhand. Met zijn linkerhand rukte hij mijn hemdje naar beneden waardoor hij bijna mijn hele borst exposeerde. Ik probeerde me om te draaien om van zijn grip los te komen. Ik wist dat hij waarschijnlijk mijn armen zou breken doordat hij ze tegen de grond aanhield. Maar ik had liever gebroken armen dan een verkrachte vagina. Hij liet mijn armen los wat ik op zich wel vreemd vond waardoor ik hem een elleboog in zijn gezicht gaf. 'Argh, jij vuile slet.' hoorde ik van hem komen terwijl hij naar zijn neus greep. Op dat moment zag ik twee armen hem van zijn kraag pakken en hem tegen de muur aangooien. In paniek stond ik kruipend op terwijl ik zoveel mogelijk meters tussen mij en hem zette. Meneertje verkrachter bloedde uit zijn neus en kwam zo hard tegen de muur aan. Toen hij weer rechtop stond kreeg hij een grote grijns op zijn gezicht toen hij Idriss tussen mij en hem zag staan. 'Kom nou, broer. Je mag dan misschien ouder en rijker dan mij zijn, maar ik ben altijd al slimmer en sterker dan je geweest.' zei Idriss tegen hem terwijl hij met zijn vinger naar hem wees.


  6. #156
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Stay tuned voor de volgende hoofdstuk genaamd: "De openbaring." Die wil je namelijk echt niet missen!

  7. #157
    MVC Lid

    Reacties
    69
    26-07-2015

    Wauuuuuw wanneer ga je weer verder

  8. #158
    MVC Lid

    Reacties
    44
    12-10-2011

    Prachtig as usual!!!! Uppppp

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    28
    25-12-2015

    Woohoooo uppie

  10. #160
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    4. De Openbaring

    Sabir kreeg een grotere grijns op zijn gezicht en stapte dichter naar Idriss toe. 'Jij bent ook de lafaard van ons twee, broertje.' Terwijl ik mijn kimono en hemdje rechtzette schreeuwde ik uit: 'En laten we niet vergeten meer opgevoed!' Idriss en Sabir keken me onmiddellijk aan. Ik heb Idriss nog nooit met zo'n serieuze blik gezien. Sabir nam een paar stappen dichter naar Idriss toe en keek op zijn horloge. 'Je bent net zoals altijd precies op tijd.' en zette zijn handen op Idriss' schouders. Idriss verplaatste zijn blik van mij naar zijn broer toe en rukte zijn handen van zijn schouders af. Even deed Idriss zijn ogen dicht en gaf hem daarna uit het niets de hardste kaakslag die ik ooit had gezien. Sabir viel bijna om van die stoot en wankelde voor eventjes totdat ie weer rechtop stond. 'Je zit aan de drugs.' zei Idriss tegen hem met een blik vol walging. Sabir voelde aan zijn kaak en lachte daarna krijsend hardop. 'Liever stoned dan een lafaard en een verrader.' Idriss ademde steeds zwaarder waardoor ik me besefte dat hij steeds bozer werd. 'We wisten dat je gelijk zou vluchten uit Tenerife.' zei Sabir met een neppe teleurgestelde blik op zijn gezicht. Idriss fronste zijn wenkbrauwen en vertelde me of ik naar boven kon gaan om die ene horloge te pakken uit zijn ladekast. Waarop ik gelijk naar boven rende. 'Ik wist dat jullie me weer naar Amsterdam probeerden te lokken dus dat is precies wat ik heb gedaan. Ik wil namelijk praten.' hoorde ik Idriss in de verte zeggen. Toen ik weer beneden was aangekomen met de horloge en het aan Idriss gaf, nam Sabir een slokje van zijn sinaasappelsap terwijl hij op een van onze barstoelen zat. 'En jouw verraad dan?' vroeg Sabir hem met geknepen ogen. Idriss sloeg zijn hand op het keukenblad dat hem en zijn broer scheidde. 'Jullie hebben mij en mijn vrouw proberen te vermoorden. Alles wat er gebeurd is hebben jullie op jullie zelf afgeroepen!' Sabir likte zijn lippen en zei: 'We wisten heus wel dat jullie niet in de limousine zaten.' terwijl hij nonchalant met zijn hand wuifde. 'Je hebt een grote fout gemaakt, broer. Mijn hele huis staat onder surveillance.' Idriss legde de horloge op het keukenblad en pakte zijn telefoon uit zijn zak. 'Ik hoef alleen maar op 1 knopje te drukken en deze gehele gebouw wordt binnengevallen.' terwijl hij zijn duim op een knopje van zijn telefoon legde. Sabir legde zijn glas met sinaasappelsap geschokt met een ruk neer waardoor spetters op het keukenblad vielen. 'Is dit hoe het nu is, Idriss?' vroeg hij hem vol ongeloof. 'Nee, ik wil dit op een normale manier oplossen.' gaf Idriss met moeite toe. 'Jullie zijn familie en ik wil geen conflict met jullie.' terwijl hij eventjes naar achteren naar mij keek en weer terug naar Sabir. 'Na wat je vader hebt geflikt? Je beseft je toch wel dat het de grootste verraad is die je maar kunt plegen?' Idriss zuchtte even en schoof de horloge dichter naar Sabir toe. 'Geef dit aan hem.' Sabir reikte naar voren en pakte het doosje waar het horloge in zat, opende die en bekeek het horloge. 'Indrukwekkend. Maar denk je echt dat dit genoeg is? Vader zal krijgen wat hem echt toebehoort, dat weet je toch wel?' dreigde Sabir. Idriss keek hem strak aan: 'Geef het aan hem en donder op voordat ik ik je in de cel laat gooien.' met een kleine sprong kwam Sabir van de barstoel af. 'Ik zou er toch weer uitkomen, we staan namelijk toch boven de wet, Idriss." terwijl hij zijn handen met de handpalmen omhoog deed alsof ie aan het bidden was. Idriss keek weer even snel naar mij terwijl ik mijn wenkbrauwen naar hem fronste. Met gespannen kaken keek hij weer terug naar Sabir: 'Klopt misschien wel, maar je wilt toch geen slechtere reputatie en meer druk van de buitenwereld, of heb ik het mis?' Sabir liet zijn handen vallen en pakte het horloge en keek mij daarna met een grijns aan. 'Als je maar eens wist wie jouw man was, dan zou je je gelijk uit de voeten maken.' terwijl hij met een halve draai zich naar de gang richtte en naar de voordeur begon te lopen. Voordat ie de deur uit was zei hij nog: 'Je hoort nog wel van ons.' terwijl hij met zijn handen het gebaar van een pistool maakte en mij en Idriss denkbeeldig neerschoot. Toen hij de voordeur uitgelopen was ging Idriss onmiddellijk tegen het keukenblad aanleunen met zijn ogen dicht. Na een paar seconden verbeterde hij zijn houding en draaide zich voorzichtig naar mij om. Binnen een paar stappen was hij voor mijn neus en probeerde mijn wond op mijn jukbeen aan te raken. Ik zette een paar stappen achteruit en schreeuwde 'Raak me niet aan!' Zijn hand bleef in de lucht hangen toen hij zijn ogen sloot en zwaar ademhaalde. 'Het spijt me.' mompelde hij terwijl hij met diezelfde hand over zijn voorhoofd begon te wrijven. 'Jouw broer probeerde me te verkrachten en het enige dat je kunt zeggen is het spijt mij?!' Idriss keek me bijna verdrietig aan en begon zijn hoofd te schudden. 'Hij zou het niet gedaan hebben. Hij wist dat ik thuis zou komen.' Vol ongeloof keek ik hem aan 'En wat nou als je net te laat was?!' Idriss zette een stap dichter naar mij toe terwijl ik twee stappen achteruit deed. 'Jannat, hij had precies uitgerekend hoe lang het zou duren voordat ik hier zou aankomen. Laat me alsjeblieft naar je wang kijken.' Vol woede keek ik hem van top tot teen aan. 'Ik overleef het wel.' en begon naar mijn slaapkamer te rennen. Waar was ik in beland? Boven in mijn slaapkamer ging ik in mijn bed liggen onder de lakens. Een paar momenten later hoorde ik de deur openen en een bepaalde gewicht naast me op het bed zitten. Ik hoorde een diepe zucht van hem komen waardoor ik even vanuit mijn lakens naar hem opkeek. Zijn gezicht rustte in zijn handen maar ik voelde me nog steeds boos. Wanneer zou hij mij vertellen wat er nou aan de hand was? 'Staat deze huis echt onder surveillance?' vroeg ik hem op een strenge toon. Hij keek naar me toe en schudde zijn hoofd. 'Ik blufte alleen maar om hem bang te maken. Ik meende het toen ik zei dat ik de slimmere was.' Met een ruk ging ik opzitten. 'Hoe wist je dan dat hij hier was?' Idriss keek me vol ongeloof aan. 'Je maakt zeker een grapje?' waarop ik alleen verward naar hem kon kijken. 'Jannat, ik heb buiten bijna overal camera's hangen. Ik kan op elk moment via mijn telefoon of laptop mijn huis in de gaten houden.' Door dit nieuws keek ik gelijk van hem weg. Ik moest namelijk nadenken waarom ik de camera's niet had opgemerkt?

  11. #161
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Voorzichtig stond ik van mijn bed op waardoor Idriss hetzelfde deed. "Wat is er aan de hand tussen jou en je familie?" vroeg ik hem op een dwingende toon. Idriss schudde zijn hoofd en maakte aanstalten om uit m'n kamer weg te lopen. Waardoor ik hem van zijn arm trok. 'Als je me niet verteld wat er aan de hand is... Ik zweer dat ik je dan verlaat!' schreeuwde ik uit terwijl ik hem weer terug naar binnen probeerde te trekken. Hij rukte zijn arm uit mijn grip 'Veel succes daarmee, het zal je toch niet lukken.' Ik achtervolgende hem richting de huiskamer: 'Ik heb het recht om te weten waarom ik bijna verkracht was!' Idriss draaide zich onmiddellijk om en zette zijn hand op mijn borst en drukte me tegen de muur aan. Hij wees met zijn vinger super dicht bij mijn gezicht. 'Jij gaat je mond hierover houden. Ik heb meer dan genoeg stress door deze fucking psychopaten die ik familie noem. Het laatste waar ik op zit te wachten is een opstandige echtgenote. Je gaat precies doen wat ik van je vraag of ik zweer het je, je zult er spijt van krijgen.' vertelde hij me op een waarschuwende toon zonder maar een keer met zijn ogen te knipperen. Ik was zo gechoqueerd van zijn toon en houding dat ik even een brok weg moest slikken. 'Of anders wat?' vroeg ik hem voorzichtig. 'Ik heb er echt zo geen moeite mee om je een pak rammel te geven. Heb je dat begrepen?' verklaarde hij terwijl hij zijn hand van mijn borst afhaalde en zich gelijk omdraaide om weg te lopen. Wat zei hij nou? Een pak rammel? Hij zou het niet erg vinden om me een pak rammel te geven? Ik zakte door mijn knieën heen totdat ik op de grond zat. Idriss kon soms zo gemeen zijn. Hij is dan misschien een beetje hardhandig maar hij heeft me nog nooit fysiek pijn gedaan. Kon ik zijn bedreiging dan geloven of niet? Ik was zo verward. Of zijn bedreiging nou waar was of niet. Ik vond het sowieso niet door de beugel kunnen. Hij moest hiervoor boeten en niet alleen dat, ik zal hem ook moeten uittesten. 'Je bent walgelijk, Idriss. Jouw broer is een verkrachter en zelfs hij walgt van je en probeerde je te vermoorden. Je eigen familie houdt geeneens van je.' zei ik op mijn meest giftige toon. Na mijn fucked up woorden bleef hij in de deuropening staan en draaide zich voorzichtig om en begon mijn richting op te lopen. Ik stond onmiddellijk op om me voor te bereiden op wat er ging gebeuren. Hij passeerde me en liep mijn slaapkamer binnen en was er binnen een paar seconden weer uit met mijn huissleutels in zijn handen. Oh shit, hij gaat me in dit huis opsluiten. Na een minuutje of 10, was ik beneden aangekomen en controleerde ik alle deuren waardoor ik tot de conclusie kwam dat ik inderdaad opgesloten was. Maar ik was niet alleen, Idriss besloot namelijk thuis te blijven en zijn vergaderingen over skype te doen en de rest van zijn werk op de laptop. Hij negeerde me de hele tijd terwijl ik hem de hele tijd aanstaarde en expres harde geluiden probeerde te maken tijdens zijn skype vergadering. Het was echt super moeilijk om hem te irriteren. Op een gegeven moment besloot ik de restanten van gisteren op te warmen en in mijn eentje op te eten voor zijn neus. Ik weet, ik ben kinderachtig maar een kat in het nauw maakt rare sprongen. Net nadat ik een slokje van mijn aspergesoep nam, brandde ik mijn lip en tong. Idriss lachte hardop waarop ik mijn lepel naar hem toegooide die hij zonder op te kijken met zijn hand ontweek. 'Flikker.' mompelde ik in mezelf. Hij keek onmiddellijk op met een hint van een glimlach op zijn gezicht. 'Nu is het flikker maar gisternacht was het "OW IDRISS".' kaatste hij naar me terug. Mijn mond viel van verbazing open vanwege zijn schaamteloosheid. Ik was zo gekwetst en woedend dat hij zulke intieme dingen tegen me gebruikte dat mijn lippen begonnen te trillen en mijn ogen zich met tranen vulden. Binnen een paar stappen was ik op de bank naast hem en begon hem aan zijn oor en haar te trekken terwijl mijn andere hand zijn wang krabde. Ik had het geluk dat ik best sterke nagels had en ze altijd een beetje lang liet. Hij legde zijn laptop op de tafel voor hem en pakte mijn polsen strak vast. 'Serieus, Jannat?' vroeg hij me met een serieus verbaasde look op zijn gezicht. 'IK HAAT JOU ZO ERG. IK GA NOOIT MEER MET JE NAAR BED, VIEZERIK.' terwijl ik mijn polsen van zijn grip losrukte. Ik liep snel naar het keukenblad terwijl Idriss me verbaasd achtervolgde. Ik pakte Sabir's glas sinaasappelsap en gooide die op Idriss. Zijn hele zwarte blouse zat onder terwijl hij vermoeid naar me keek. Zijn wang was rood van mijn gekrab en zijn haren zaten een beetje door de war ook. Hij zag er eigenlijk best wel grappig uit. In ieder geval vond ik dat hij dit verdiende. De rest van de dag ontweek ik hem zo veel mogelijk en deed zoveel mogelijk onderzoek naar mijn eigen e-praktijk. Hij nam zelf ook geen moeite om aandacht van me te krijgen dus ik liet het voor wat het was.

  12. #162
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Het was de volgende ochtend. Ik woelde en draaide in mijn bed. Het leek erop dat het super vroeg was maar ik wou sowieso nog verder slapen. Het weer buiten begon steeds warmer te worden waardoor ik het nu super heet had. Terwijl ik het zand uit mijn ogen wreef, begon ik rustig op te zitten. Ik moest water drinken want mijn keel was zo droog. Voor even dacht ik dat Idriss aan mijn bureau zat maar het bleek een onbekende man te zijn. Ik stond onmiddellijk geschrokken op. De meneer achter mijn bureau stond ook gelijk op met grote ogen. Hij schrok denk ik meer van mij dan ik van hem. Ik pakte het lampje van mijn nachtkastje als wapen en hield het omhoog. 'Wie ben jij?' vroeg ik hem bijna schreeuwend. Met zijn handen omhoog probeerde hij me rustig te krijgen. 'Ik ben Evan. Aangewezen door Mr. Ahlami om u te beschermen.' zei hij bijna paniekerig. Hoe durfde Idriss mij in de gaten te laten houden in mijn eigen slaapkamer? Wat nou als deze gozer niet te vertrouwen was? Rustig legde ik het lampje weer terug op mijn nachtkastje. Oh mijn god, Idriss gaat echt problemen krijgen. Waarom is hij zo gestoord? Ik vertelde Evan dat hij buiten mijn slaapkamer moest wachten omdat ik zou douchen en aankleden. Nadat ik dat had gedaan en de huiskamer binnenliep, zat het bijna vol van bewakers. Er waren er een stuk of 6 beveiligers, waarvan twee vrouwelijke. Dit sloeg echt nergens op. Op de keukentafel zag ik mijn huissleutels liggen. Dus ik mocht wel het huis uit maar niet in mijn eentje? Ik zou achtervolgd worden door al deze bewakers die me nauwlettend in de gaten hielden. Het was super stil terwijl ik toast met kaas en een kopje koffie als ontbijt nuttigde. Ik moest iets bedenken. Dit ging namelijk te ver voor me. Idriss moest me vertellen wat er aan de hand was. Niemand van de bewakers sprak tegen elkaar. Dit was zo awkward! Nadat ik klaar was met alles besloot ik het huis uit te gaan en de tram te pakken. Alle 6 beveiligers volgden me op een afstandje om me heen. Toen ik de tram in de verte zag besloot ik ernaar toe te rennen om ze af te schudden. Ze renden achter me aan. Ze haalden de tram ook net waardoor ik echt baalde. Dit sloeg echt nergens op! Ik schaamde me zo erg want iedereen in de tram wist dat die bewakers mij in de gaten hielden. Het voelde alsof ik een circusfreak was waarvan iedereen er naar keek. Toen ik aankwam op het museumplein besloot ik een taxi te pakken naar het hoofdkantoor van Idriss. De bewakers deden precies hetzelfde. Evan probeerde nog bij mij te komen zitten waarop ik weigerde. Nu maar hopen dat Idriss op zijn hoofdkantoor zou zijn. Het was de plek waar we onze eerste date hebben gehad. Die schandalige date waar ik in huilen uitbarstte. Wat een zonde was die date, zeg. Idriss had me namelijk beloofd al mijn vragen te beantwoorden, en het enige wat ik deed was domme vragen stellen waardoor ik nu hier ben. Ik wist geen moer over Idriss en zijn echte leven. Ik stormde zijn hotel binnen en vroeg aan de receptioniste (het was dezelfde van vorige keer) of Idriss aanwezig was, waarop ze knikte. Ze gaf ook gelijk aan dat ie in een belangrijke vergadering zat. Gelukkig probeerde ze me niet te verbieden om naar boven te gaan, want het zou haar toch niet lukken. Ik stapte de lift binnen waarop de bewakers ook rennend naar binnen kwamen. Ik zuchtte ontzettend diep toen ik omgeven was door hun. Boven aangekomen, stormde ik Idriss' kantoor binnen. En wat ik daar binnen zag, liet me schrikken. Idriss zat achter zijn grote bureau met zijn benen op het bureau en een sigaar in zijn mond. Hij keek onmiddellijk naar me op en zijn drie cliënten ook. Het waren twee blanke mannen en 1 blonde vrouw. 'Jannat!' zei hij opgetogen terwijl hij de sigaar uit zijn mond haalde. 'Sinds wanneer rook jij sigaren?' vroeg ik hem verbaasd. Idriss keek even naar zijn cliënten en vroeg ze in het engels of ze deze vergadering op een ander moment konden voortzetten. Ze knikten alledrie, gaven hem een hand en verdwenen uit zijn kantoor langs mijn bewakers die buiten stonden. 'En sinds wanneer spreek jij met een brits accent?' vroeg ik Idriss nog verbaasder dan eerst. Idriss deed zijn sigaar uit in de asbak en stond rustig op. 'Ben je vergeten dat ik in Engeland heb gestudeerd?' afwezig schudde ik mijn hoofd, vooral toen ik zag dat Idriss wang helemaal onder het gekrab van mijn nagels zat. Hij liep rondom zijn bureau en ging er tegenaan leunen. Ik stapte dichter naar hem toe met mijn meest serieuze pokerface. 'Jij en ik moeten praten.' liet ik door zijn grote kantoor klinken. Hij knikte terwijl hij zijn armen over elkaar heen deed. 'Je hebt gelijk. Maar niet hier. We praten wel thuis met elkaar.' gaf hij eindelijk toe. Was dit een manier om meer tijd te verspillen? Ik vroeg mezelf af waarom hij niet hier wou praten? 'En waarom niet hier?' vroeg ik hem eigenwijs. Hij keek even om zich heen totdat hij mij aankeek. 'Ik vertrouw het hier niet. Kom we gaan naar huis.' We liepen samen zijn kantoor uit waarop hij die op slot deed. Hij vertelde alle bewakers dat ze gewoon naar huis konden gaan aangezien hij nu met mij zou zijn. Beneden aangekomen bij de receptioniste vertelde Idriss haar of zij al zijn afspraken kon afzeggen waarop ze met een rode kop knikte.

  13. #163
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Thuis aangekomen liep ik gelijk richting de keuken en pakte de scherpste mes die ik kon vinden. Idriss bleef in de huiskamer van een afstandje naar me kijken. 'Oke, Idriss. Ik ga een deal met je maken. Jij gaat me vertellen wat er aan de hand is of anders...' voordat ik mijn zin kon afmaken kreeg Idriss een grijns op zijn gezicht. 'Of je gaat me vermoorden?' probeerde hij me zin af te maken. Verbaasd en gechoqueerd schudde ik mijn hoofd. 'Ben je gek of zo? Waarom zou je dat van me denken?' vroeg ik hem. Met gefronste wenkbrauwen liep hij dichter naar me toe. 'Niet dichterbij komen.' Hij bleef bij het keukenblad staan terwijl ik bij het aanrecht was. Ik exposeerde mijn pols en legde het mes op mijn pols. 'Je gaat me vertellen wat er aan de hand is of ik maak er een einde aan.' zei ik met mijn meest serieuze blik. Idriss moest lachen van mijn ultimatum waarop ik een kleine sneetje in mijn pols maakte. Het deed pijn maar ik moest bewijzen dat ik serieus was. 'Wacht, wacht. Ben je nou echt serieus?' vroeg hij me bijna geschrokken. Ik knikte nonchalant naar hem toe. 'Ik heb geen problemen om mijn eigen leven te eindigen. Ik ben toch depressief en kijk er eigenlijk naar uit.' zei ik op een bijna gestoord toon. 'Jannat, geloof me dat je echt niet wilt weten wat er aan de hand is.' hoorde ik van Idriss komen terwijl hij een stap dichter naar me toe wou komen en mijn gezicht controleerde. Ik deed de hand die het mes vasthield omhoog, om een aanloopje te maken voor het verwonden van mijn pols. Was ik serieus? Ik weet het echt niet. Ik wist wel, dat ik niet zo langer door kon gaan. Ik moest weten waar ik terecht was gekomen. 'Jannat, je gaat te veel pijn krijgen.' zei Idriss nog met een voorzichtige toon. Mijn hand met de mes nam een aanloopje naar mijn pols. Net dat ik bij mijn pols zou aankomen zei Idriss 'Oke! Leg alsjeblieft die mes neer.' Ik heb nog nooit in mijn leven paniek in zijn stem gehoord. Mijn gezicht vertoonde geen emotie, en ik voelde me eerlijk gezegd ook emotieloos. Sinds Idriss in mijn leven was gekomen, ben ik steeds meer en meer veranderd. 'Ik leg deze mes weg, als je me vertelt wat er aan de hand is.' Idriss sloot zijn ogen uit onmacht en haalde diep adem. Zijn gezicht zag er gepijnigd en wanhopig uit en ik staarde hem met een emotieloze blik aan. Het bleef een minuutje of twee stil toen ik uiteindelijk keihard 'VERTEL!' schreeuwde en het mes een klein beetje m'n pols indrukte. 'Alstjeblieft, Jannat. Doe me dit alstjeblieft niet aan.' smeekte hij me bijna. Met een gemeen lachje op mijn gezicht herhaalde ik mezelf: 'Vertel. Nu.' Idriss beet nerveus op zijn onderlip terwijl hij op de grond keek. De rollen waren eindelijk omgedraaid. Eindelijk had ik een beetje macht over hem, na alles wat ie mij heeft laten doen. 'Oke, Jannat. Het moest er ooit van komen.' gaf hij eindelijk toe terwijl hij over zijn voorhoofd begon te wrijven. 'Als eerst moet je weten wie ik ben.' zei hij uiteindelijk terwijl zijn ogen de mijne ontmoetten. Afwachtend keek ik hem een paar seconden aan. 'Mijn echte naam is Idriss Ahlam ibn Abdulaziz al Saud.' verklaarde hij op een zachte toon. Ik keek even van hem weg. Ik moest namelijk even nadenken? Waarom kwam die naam mij bekend voor? Geschrokken en met grote ogen keek ik hem weer aan. Idriss schaamde zich kapot en had een afwachtende houding. Mijn mond opende van verbazing terwijl Idriss me nauwelijks durfde aan te kijken. 'Jij bent een Saudische prins?' vroeg ik hem op een hoge toon. Hij keek onmiddellijk van me weg en spande zijn kaken. Hij keek me uiteindelijk weer aan en knikte voorzichtig. 'Ik ben er niet trots op.' Onmiddellijk liet ik de mes uit mijn hand vallen terwijl ik geschrokken naar mijn pols keek. 'Oke?' proestte ik eindelijk uit. Idriss keek me met gefronste wenkbrauwen aan. 'Je gelooft me?' vroeg hij me verbaasd, waarop ik knikte. 'Er bestaan toch duizenden Saudische prinsen en prinsessen?' vroeg ik hem verklarend, waarop hij alweer knikte. 'Ik ben een directe afstammeling van de oprichter en koning van Saudie Arabie.' Ik begon dichter naar hem toe te gaan, totdat ik een metertje of twee voor hem stond. Zijn handen waren in zijn zakken en zijn houding leek die op een persoon die opgegeven had. 'Waarom ben je er niet trots op?' vroeg ik hem geschokt. Hij keek me met een blik vol ongeloof aan. 'Weet jij wel iets over mijn familie?' vroeg hij me geschokt. Mijn mond viel van besef alweer open en ik begon naar mijn slaapkamer boven te lopen waarop Idriss mij volgde. Ik ging onder mijn bed zoeken naar een kartonnen doos met boeken die ik al een lange tijd bewaarde. Ik weet nog dat ik ooit een boek over een Saudische prinses had gelezen en het leven achter de gesloten paleisdeuren. Idriss stond bij mijn bureau naar me te kijken terwijl ik die kartonnen doos leeghaalde. Daar was het boek genaamd "Sultana" dan. Ik pakte het boek en veegde het stof weg. Ik stond op en gaf het boek aan Idriss, die hij voorzichtig aannam. Hij kreeg een kleine glimlach op zijn gezicht terwijl hij zijn hoofd schudde. "Dit is het boek van mijn tante.' verklaarde hij terwijl hij het boek doorspitte. 'Het is fijn dat ik je tenminste niet hoef uit te leggen waarom ik er niet trots op ben.' zei hij uiteindelijk meer in zichzelf. Ik wou bijna flauwvallen van dit nieuws. Het Saudisch royaal familie stond bekend om hun haat voor vrouwen en het westers leven. Ze waren echt fucking corrupt. Ze gebruikten drugs en dronken alcohol alsof er geen morgen bestond. Ze waren zo rijk dat ze mensen en hun diensten kochten. Het was dan ook geen geheim dat ze seks hadden met prostituees en zelfs hun huishoudhulpjes verkrachten. 'Idriss, wat heeft dit met mij te maken? Waarom zou ik pijn krijgen door dit nieuws?' vroeg ik hem opeens, omdat ik opeens verward was van dit allemaal. Idriss sloot zijn ogen en legde het boek op mijn bureau. Ik schudde zijn arm om aandacht te krijgen. 'Wat heeft dit allemaal met mij te maken? Waarom zit ik hier tussenin, Idriss? Vertel me alsjeblieft!' smeekte ik Idriss om een verklaring. Hij keek me weer aan en begon me eindelijk de waarheid te vertellen. 'Jannat, jouw vader heeft je aan mijn vader verkocht.' hoorde ik voorzichtig van hem komen.


  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    28
    25-12-2015

    OMG!!!! GA DOOOOOR

  15. #165
    MVC Lid

    Reacties
    69
    26-07-2015

    Wauuuuuuuuuuuuwwww helemaal verliefd op je verhaal!!