+ Reageer
Pagina 37 van 37 EersteEerste ... 12 27 35 36 37
541 tot 553 van 553
    MVC Lid

Reacties
    20
    09-03-2013

verBAASd

Reacties
    312
    08-12-2015

44. Klop, klop

'Dus al die nieuwsartikelen over jou waren dus waar?' vroeg ik met oprechte interesse. Dit was toch allemaal te gek voor woorden? Ik had nooit gedacht dat zulke mensen echt bestonden. 'Dmitri's vader heeft in mijn hotels geĆÆnvesteerd met twijfelachtige geld. Ik hoefde maar een deel terug te betalen zodra ik zelf geld met mijn hotel verdiende. Dus in principe zou je kunnen zeggen dat ik inderdaad geld heb zitten witwassen, maar het is niet alsof dit nooit gebeurd.' zei hij. Misschien had die ene vriend van me toch gelijk, toen hij me vertelde dat de allergrootste corporaties met crimineel geld zijn gestart? 'Waarom hoefde je maar een deel terug te betalen?' vroeg ik nieuwsgierig. Idriss lachte zachtjes in zichzelf en antwoordde erna. 'Omdat ik hun geld legaal aan het maken was. Ook mochten ze gebruik van mijn hotel maken, wanneer ze dat maar wilden. Dat had ik misschien niet moeten doen, maar ik was wanhopig om een eigen kapitaal op te bouwen.' Het gesprek ging verder:

Ik: 'Hoezo had je dat misschien niet moeten doen dan?'

Idriss: 'Omdat ze allerlei duistere zaken in mijn hotels afhandelden. Je zou eens moeten weten wat ik allemaal heb gezien. Wat er allemaal in Saudi-Arabie gebeurt is niets vergeleken met wat er in mijn hotels gebeurde.'

Ik: 'Had je zelf geen geld of zo om in jouw hotels te investeren?'

Idriss: 'Iedereen weet dat je nooit een zaak moet starten met je eigen geld.'

Ik: 'Oke, maar waarom zou je samen met de Russische maffia samen werken? Je kont toch anderen in jouw hotels laten investeren?'

Idriss: 'Ik had meerdere investeerders, maar Dmitri's vader was de allergrootste. Het leek me een goed idee om met deze mensen een band op te bouwen, vooral omdat ze bepaalde dingen gedaan kunnen krijgen.'

Ik: 'Heb je nog steeds contact met hun dan?'

Idriss: 'We hoeven niet elke dag of elke week contact te hebben om te weten dat onze deal tot deze dag nog steeds loopt.'

Ik: 'Oke, dus jij zou echt iemand kunnen laten vermoorden?'

Idriss: 'Dat is inderdaad een mogelijkheid, maar ik zou het nooit doen. Ik geloof niet in het ontnemen van mensenlevens.'

Ik: 'Waarom helpen ze je niet met je vader dan?'

Idriss: 'Omdat dit een probleem is die ik zelf moet zien op te lossen. Natuurlijk zou ik zo hulp van hun kunnen krijgen, maar dat zou een erg slecht idee zijn. Denk er maar over na? De Russische maffia en het Saudisch koningshuis? Ik wil geen derde wereldoorlog beginnen, behalve dat denk ik dat ze juist met mij in zee zijn gegaan vanwege mijn titel als prins. Wat zouden ze ervan denken als ze wisten dat ik niet zo veel macht in dit land heb? Dit zijn alleen maar vermoedens. Het is beter om deze twee groepen ver weg van elkaar te houden.

Ik: 'Wat voor dingen deden ze allemaal in jouw hotels?'

Idriss: 'Laat je fantasie de vrije loop gaan. Alles wat je je maar zou kunnen bedenken gebeurde in mijn hotels. Details hou ik liever voor mezelf.'

Ik: 'Je beseft je toch wel dat deze dingen niet normaal zijn, Idriss? Wie heeft er nou connecties met de Russische maffia?'

Idriss: 'Voor de mensenmassa is dit ook niet normaal, maar daar horen wij niet bij. Jij en ik behoren tot de elite.'

Ik rukte mezelf van zijn omhelzing af en schoof een beetje van hem af. Ik ging op mijn zij liggen en keek hem recht in zijn gezicht aan. Idriss deed hetzelfde en ging ook meer op zijn zij liggen om bij beter te kunnen bekijken. 'Met de elite bedoel je de 1 procent of bedoel je daar iets anders mee?'

Idriss: 'Je gaat het toch niet over complottheorieƫn hebben?'

Ik: 'Ik heb geen idee waar je het over hebt.'

Idriss: 'Misschien is dat wel beter zo.'

Ik: 'Neeeeeeeee! Vertel me alsjeblieft waar je het over hebt?'

Idriss: 'Ik heb betere dingen te doen.'

Ik: 'Zoals wat?'

Idriss: 'Slapen, dus ik wens je een fijne nachtrust toe.'

Hij sloot zijn ogen en ging op zijn rug liggen. Ik wist al een tijdje lang dat ik het gewoon moet opgeven als ik iets graag wilde weten. Idriss' wil was sterk en je kon hem nooit ergens naartoe dwingen, of je moest er keihard voor werken. Ik was moe en wilde ook slapen. Ik had totaal geen zin om hard te werken zodat hij mij meer vertelde. Hij heeft me eigenlijk best wel veel verteld over zijn verleden en connecties. Het enige wat ik weet over "de elite" is dat maar 1% van de mensheid daar deel uitmaakt. Zij bezitten voornamelijk al het geld in de wereld. Verder wist ik geen moer. Wacht even? Hoe kan ik nou weer deel uitmaken van de 1%? Zo veel geld had ik geeneens, maar mijn status maakte me wel deel uit de elite. Dit was erg stom, omdat ik klassenverschillen haatte. Vooral als je bijvoorbeeld naar mijn beste vriend keek, Justin. Hij was niet minder dan ik en ik was niet meer waard dan hem, alleen maar omdat ik een zogenaamde prinses was. Ik kreeg een keiharde besef door me heen. Dat deze wereld en deze mensheid echt naar de klote waren. Ik bedoel, we hebben in godsnaam koningen en koninginnen op deze aardbol en mensen aanbaden deze koningen en koninginnen alsof het goden waren. Ze aanbidden letterlijk andere MENSEN die net zo veel fouten bezitten zoals hunzelf. Deze mensen zijn gewoon net als jij en ik. Ze poepen en plassen net zoals jij en ik. Ik schudde mijn hoofd bij dit besef. Deze politieke shit irriteerde mij ontzettend erg. Het feit dat andere mensen over jouw lot konden beschikken was me ook te gek voor woorden. Ik dacht natuurlijk aan het Saudisch koningshuis. Waarom konden ze dit doen? Omdat ze geld hadden of een bepaalde status of titel die uiteindelijk geen moer voorstelde. Het was niets. Geld, titels en statussen bestonden alleen maar in mensen hun hoofd. Ik haalde een diepe zucht. Deze gedachten gingen te diep voor mij waardoor ik erg moe werd. Hierdoor viel ik dan ook langzaam maar gestresseerd in slaap.

verBAASd

Reacties
    312
    08-12-2015

Het was erg vreemd om in slaap te vallen in een leeg paleis, waar ik eindelijk mezelf kon zijn. De enige die er wel was, was Mark. Hij wist wie ik was, dus ik kon gewoon mezelf zijn. Ik werd wakker in een leeg bed. Op de klok zag ik dat het net 10 uur was. Toen ik gisteravond het gesprek met Idriss had, voelde het alsof ik in een hele andere wereld was. Nu voelde het alsof ik weer terug naar de realiteit was gekomen. De realiteit waar we nooit over de problemen in deze wereld nadachten. De realiteit waar we onszelf afleiden van het feit dat dit allemaal zo over kon zijn. De realiteit waar wij gewoon met de seconde leefden. Het was eigenlijk best wel nice om in deze realiteit te zijn. Het was namelijk stom om je over deze dingen te stresseren, vooral als je er niets aan kon doen. Misschien kon ik er wel wat aan doen, aangezien ik een "prinses" was, maar ik was eigenlijk echt machteloos. Het enige dat ik kon doen, is van de voordelen genieten die je als "prinses" kreeg. Daarom ging ik dus lekker in de jacuzzi, in mijn eentje. Het was heerlijk om eindelijk vrijuit te kunnen genieten. Ik kon namelijk nooit de jacuzzi in met de anderen aangezien ik sinds kortgeleden mezelf altijd bedekte. Vandaag was zondag 26 oktober 2014 en het was gewoon een normale rustige zondag. En voor een paar dagen was het gewoon normaal en erg rustig in het paleis. Mark deed nog wel werk, maar het was nauwelijks iets dat veel energie of tijd kostte. Zijn echte baan was eigenlijk informant zijn en hij had zijn taak volbracht. Ik vroeg me natuurlijk wel af waarom hij nog steeds voor Idriss werkte? Voor wat had hij Mark nog nodig? Waarschijnlijk voor zijn plannetje om wraak te smeden jegens Ali. Verder spendeerde ik veel tijd in Idriss' studeerkamer of was ik aan het sporten. We sliepen natuurlijk wel elke avond samen maar helaas zonder de seks. Een paar dagen later was het woensdag 29 oktober en ik begon me te vervelen, waardoor ik weer van alles begon te doen. Ik deed alles wat ik maar kon doen. Mezelf verwennen tot aan het schoonmaken van het paleis. Ik begon zelfs een interesse te krijgen voor tuinieren. Mark en ik werkten samen aan de tuin. Het was heerlijk om zoveel groen om me heen te hebben in zo'n droge hete woestijn. Ik moest denken aan het feit dat Mark en Noon hier bijna elke nacht seks hadden, waardoor ik me erg awkward voelde in het bijzijn van Mark. Bij deze gedachte vertelde ik Mark dat ik een beetje moe was geworden en liep naar binnen toe. Gewoon om weg van hem te komen. Ik kwam Idriss' studeerkamer binnen en ging op zijn leren bank zitten. Ik bekeek Idriss die een boek aan het lezen was en zuchtte diep. 'Voor iemand die normaal erg actief en avontuurlijk is, doe je de laatste tijd wel saai. Is het niet saai om zoveel boeken te lezen?' zei ik met rollende ogen. Ik heb de laatste tijd een paar boeken gelezen en voor mij was het wel genoeg geweest. Misschien zou ik pas volgend jaar weer een boek lezen. Idriss keek naar me op met een serieuze blik. 'Ik heb je al eerder verteld dat Saudie-Arabie verdomd saai is. Ik maak er gewoon het allerbeste van.' antwoordde hij. Ik lachte hardop. 'Dat is niet helemaal waar.' zei ik met een stoute blik. Had ik dan niet gelijk? Idriss en ik konden in onze nakie tikkertje spelen in dit paleis als we echt wilden. Dat is pas "het allerbeste van een situatie maken" of niet? In ieder geval deelde Idriss een glimlach met me. 'Hoe lang gaat het duren voordat we hier weg kunnen gaan?' besloot ik aan hem te vragen. Hij legde zijn boek neer op het bureau en keek me aan. 'Een maandje of twee.' antwoordde hij aan me, waardoor mijn mond open viel van verbazing. 'Jouw hotel is al af. De opening is aanstaande zaterdag. Waarom wil je hier voor twee maanden lang nog blijven?' vroeg ik geschrokken. Zou zijn tweede plannetje echt nog zo lang moeten duren? Jeetje mina, ik wist echt niet of ik dat aan zou kunnen. 'Jannat, ik doe echt mijn best om dit zo snel mogelijk af te handelen.' antwoordde hij aan me. 'Wat ben je eigenlijk aan het doen? Ik zie je alleen maar boeken lezen!' antwoordde ik op een boze toon. 'Ik doe meer dan genoeg. Kennis is macht.' antwoordde hij met een serieuze blik. 'Ik ga niet nogmaals vertellen dat dit echt een slecht idee is maar ik weet echt niet of ik hier nog voor twee maanden lang kan blijven. Ik heb dingen te doen, Idriss. Ik wil hier verdomme weg. Waarom luister je niet naar me?' Ik was erg gefrustreerd. Idriss stond langzaam op maar verbrak het oogcontact niet met me. 'Ik wil hier net zo graag weg, verdomme. Doe niet alsof ik het hier fijn vind.' hoorde ik van hem komen. Ik rolde met mijn ogen en stond ook op. 'Weet je Idriss, het zou hier veel fijner zijn als we jeweetwel dingen... samen deden?' hoorde ik mezelf zeggen. Een stoute glimlach was op mijn gezicht gedrukt. Waarom moest ik zo zijn? Ach, ik ben toch ook maar een mens he? Idriss haalde zijn schouders op met een vermoeide blik. 'Weet je wat? Ik geef je je zin wel. Volg mij.' Idriss gebaarde met zijn hand dat ik hem moest volgen terwijl hij richting de deur liep. Uhm... ik had geen idee wat hij hiermee bedoelde? Straks wilt hij een potje schaken omdat ik niet duidelijker ben geweest? Verward en afwachtend volgde ik hem uit de studeerkamer richting zijn slaapkamer. In zijn slaapkamer aangekomen deed hij de deur achter mij op slot. Ik keek hem achterdochtig aan. 'Je wilt toch niet gaan pokeren of zo? Aangezien dat ook onder "samen dingen doen" valt?' vroeg ik hem. Hij stapte op me af en nam mijn gezicht in handen. 'Pokeren doe ik wel met mijn maten.' en hij kuste me zoals hij mij nog nooit gekust had.

verBAASd

Reacties
    312
    08-12-2015

Ik besefte me nu pas, op dit moment dat Idriss en ik eigenlijk niet zo vaak kusten. Het gebeurde echt heel weinig. Dit kwam dan ook doordat ik hier incognito leefde. Hiervoor waren we meer vijanden dan geliefden, waardoor we ook niet zo vaak gekust hadden. Idriss kuste me passioneel en intens. Het was erg bedwelmend, alsof ik high ervan raakte. Ik vergat de wereld steeds meer en meer om me heen. Hij bleef me maar kussen en nam echt zijn tijd. Dit was volgens mij de allerlangste kus die we ooit samen gedeeld hebben. Beide onze ademhaling was zwaar. Hij ging met zijn handen door mijn haren heen en masseerde zelfs mijn hoofdhuid. Mijn armen waren om zijn middel heen, maar mijn handen waren op zijn billen die ik volop greep. Onze lippen gleden over elkaar heen en onze tongen speelden met elkaar. Ik rook zijn aftershave en voelde zijn geslachtsdeel tegen me aan. Hij drukte zijn lichaam tegen de mijne aan, waardoor we langzaam maar zeker richting het bed liepen. Mijn benen kwamen uiteindelijk tegen het bed aan waardoor we stopten met lopen, maar het gekus ging nog steeds verder totdat hij zijn lippen van de mijne afhaalde. 'Ga zitten.' fluisterde hij tegen mijn lippen aan. Ik deed wat hij van me vroeg en ging op het randje van zijn bed zitten. Idriss hurkte neer en opende mijn abaya. Hij pakte mijn rechterbeen en begon de binnenkant van mijn dij te kussen. Ik liet mezelf naar achteren vallen. Idriss kuste mijn gehele onderlichaam. Van mijn dijen tot aan mijn onderbuik. 'Gaan we echt seks hebben?' vroeg ik fluisterend. Idriss kroop bovenop me en keek me recht in de ogen aan. In plaats van te antwoorden kuste hij mij nogmaals op mijn mond. Onze handen onderzochten en streelden elkaars lichaam, terwijl onze lippen nog steeds volop op elkaar gedrukt waren. Ondertussen begon ik Idriss' blouse los te knopen. Opeens hoorden we keihard geklop op de deur. Idriss haalde zijn lippen van me af en keek me met een vermoeide blik aan. 'Niet antwoorden.' zei ik tegen hem en ik trok zijn gezicht weer naar de mijne toe, waarop ik hem weer kuste. Hij beantwoordde mijn kus niet want er werd weer keihard geklopt. We wisten natuurlijk wel wie het was, maar we wilden gewoon niet gestoord worden. 'Idriss, doe open. Het is erg belangrijk!' schreeuwde Mark. Idriss drukte zichzelf van het bed af en liep naar de deur toe. Hij deed de deur open en keek Mark vragend aan. 'Jouw vader is net aangekomen.' hoorde ik hem zeggen in het engels. Ik ging gelijk opzitten. Het voelde alsof mijn ziel in tientallen stukken was gebroken. 'Oke, waar is hij nu precies?' zei Idriss op een kalme toon. Ik stond op en begon mijn abaya aan te trekken. Ik liep meer naar Idriss' richting op totdat ik Mark ook kon zien. 'Voordat ik hier kwam aankloppen zag ik hem uit zijn auto stappen, nu is hij waarschijnlijk...' Mark keek achterom en keek Idriss onmiddellijk met grote ogen aan. Idriss deed onmiddellijk de deur dicht en draaide zich naar me om. 'Jannat, je moet je onmiddellijk verstoppen. Ik zag hem net de hoek oplopen, richting mijn studeerkamer en daarna komt hij mij waarschijnlijk hier zoeken.' Zijn toon was gewoon normaal. Hoe kon dat nou? 'Idriss, waarom moet ik verstoppen als hij toch weet dat ik leef?' vroeg ik met een trillende stem. Hij begon op me af te lopen. 'Hij denkt dat ik niets meer met je te maken wilde hebben, wat ook zo was. Het was ook een voorwaarde van hem dat ik jou moest verlaten, in ruil voor dit allemaal.' Hij gebaarde om zich heen. 'Ja, maar je kunt hem toch gewoon vertellen dat we weer bij elkaar zijn?' vroeg ik snel en zachtjes. 'Jannat, als hij hier achter zou komen dan gaat ie denken dat ik meer voor hem achterhoud, wat in principe ook zo is. Het is beter als je jezelf verbergt.' zei hij met een ernstige toon. Ik begon om me heen te kijken totdat ik Ali's beruchte stem hoorde. De handvat van de deur ging naar beneden. 'Zoon, waar ben je?' hoorde ik vanuit de andere kant van de deur komen.

Beste mensen, ik kan momenteel niet meer verder gaan met mijn verhaal. Ik heb echt te veel dingen die ik moet doen en moet regelen voor mijn emigratie. Het is te moeilijk om me hierop te concentreren. Mijn hoofd zit er momenteel echt niet in, waardoor ik echt slecht schrijf. Het kost me momenteel teveel energie en tijd die ik eigenlijk nodig heb voor andere dingen. Zodra mijn emigratie afgerond is en ik goed gesetteld ben in mijn nieuwe woonland, dan zal ik verder met het verhaal gaan. Hopelijk zal er dan nog interesse zijn. Ik hoop op jullie begrip. Ook wens ik jullie alvast een fijne Ramadan toe. Groetjes, Gigi

M&K

Reacties
    778
    08-03-2014

Wauw meid, jij hebt echt talent! Ik heb vaker mooie verhalen hier op marokko,nl gelezen maar er is geen enkel verhaal die mij als een zombie naar me werk liet gaan. Ik ben letterlijk op mijn werk verder gaan lezen. Ik kon niet slapen omdat jou verhaal zo spannend is.

Complimenten voor jou schrijftalenten en ik kan niet wachten op een vervolg.
    Maar regel eerst jou zaken dat is nu belangrijker !

De AllerLiefste__

Reacties
    9.680
    28-12-2007

MVC Premium MVC Premium
    Wat een schrijftalent. Ben gewoon verbaasd hoe je de kleine dingen zelfs zo mooi kan beschrijven. Buiten dat je echt in het verhaal zit bij het lezen. Ik hoop dat je snel verder gaat want je verhaal is het waard om gelezen te worden.
    Succes nu met je privezaken en hopelijk vergeet je niet je nieuwe en oude fans hier op marokko.nl

MVC Lid

Reacties
    32
    16-11-2012

Up

De AllerLiefste__

Reacties
    9.680
    28-12-2007

MVC Premium MVC Premium