1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    36
    06-04-2002

    Wie van jullie...................???

    Wie van jullie heeft er ook last van huwelijkvrees???

    Ik wil graag weten of ik de enige ben die als puntje bij paaltje komt, altijd een reden verzint om niet m'n ja - woord te geven aan diegene.
    Soms maakt t me echt gek, ik heb t gevoel dat ik er helemaal niets aan kan doen.

    Ben ik de enige met dit probleem?
    Always look on the bright side of life...

  2. #2
    ANDERS!!¤¤OP ZN BEST

    Reacties
    176
    02-09-2001

    pak pen en papier.
    en schrijf de belangerijkste dingen op voor een een huwlijk.
    niet overdrijven. laat de schoenen en de kapsel dr natuurlijk buiten
    bij een volgende aanzoek, pak je het lijstje dr bij.
    (¯`·.¸¸.+>Waarom nemen mensen voor elkaar geen tijd Omdat ze steeds aan het jagen zijn Dat is nu eenmaal een feit De een rent nog harder bij de ander vandaan Kan er nog wel iemand eventjes rustig blijven staan<+.¸¸.·´¯)
    (¯`·.¸¸.+>oprechtheid leidt tot deugd!!leugenachtigheid leidt tot zonde!!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    36
    06-04-2002

    Wink

    Beste Kizzie,

    Bedankt voor je reactie, maar het heeft dus helemaal niets te maken met het feit dat z'n schoenen niet mooi zijn of dat z'n haar niet zit.
    Iedereen heeft wel eens "a bad hair - day" toch??

    Ik ben gewoon altijd bang om ja te zeggen, het heeft niets te maken met wat jij hierboven hebt gezet.

    Thanx after all!

    Ssssshakira!!

    Ps; Errrrrrrrrug lief foto'tje bij je naam.

  4. #4
    ANDERS!!¤¤OP ZN BEST

    Reacties
    176
    02-09-2001

    sssshakira,

    WIL JE MET MIJ TROUWEN!!!!
    ( IK MERK HET AL, NEE DUS )
    als je er er altijd een gedachte in je opkomt van ja met die wil ik wel trouwen. dan is er toch iets mis met je denkwijze.
    of andersom ook.

    soms helpt praten met ervaren of onervaren mensen ook!
    (¯`·.¸¸.+>Waarom nemen mensen voor elkaar geen tijd Omdat ze steeds aan het jagen zijn Dat is nu eenmaal een feit De een rent nog harder bij de ander vandaan Kan er nog wel iemand eventjes rustig blijven staan<+.¸¸.·´¯)
    (¯`·.¸¸.+>oprechtheid leidt tot deugd!!leugenachtigheid leidt tot zonde!!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    36
    06-04-2002

    Smile

    Hoi Kizzie,

    Hoe bedoel, "Als je altijd zoiets hebt van' Ja, met die wil ik trouwen"
    Dat heb ik helemaal niet. Dat is t probleem, dat heb ik nooit. In t begin misschien wel, maar zodra puntje bij paaltje komt niet meer.
    Het is heel raar, en soms maakt t me echt gek! Mensen denken dat ik de jongens afwijs die om m'n hand komen vragen omdat ik erg kieskeurig ben, maar dat ben ik juist helemaaal niet. Ik kijk niet naar geld, auto's en al die shit. Ik ben juist heel snel tevreden met kleine dingen. Ik denk dat ik gelukkiger wordt in een boomhut dan in een villa.
    Het belangrijkste vind ik dat hij moet bidden, en voor de rest moet ie t zelf weten.................maar ja, het is denk ik moeilijk te begrijpen voor iemand die niet begrijpt hoe ik me voel op dat moment omdat je het zelf nooit hebt meegemaakt.
    En ik ken niemand die t zelfde voelt of zo.......volgens mij ben ik echt de enige.........
    Always look on the bright side of life...

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    143
    04-03-2002

    Origineel gepost door Ssssshakira
    Hoi Kizzie,

    Hoe bedoel, "Als je altijd zoiets hebt van' Ja, met die wil ik trouwen"
    Dat heb ik helemaal niet. Dat is t probleem, dat heb ik nooit. In t begin misschien wel, maar zodra puntje bij paaltje komt niet meer.
    Het is heel raar, en soms maakt t me echt gek! Mensen denken dat ik de jongens afwijs die om m'n hand komen vragen omdat ik erg kieskeurig ben, maar dat ben ik juist helemaaal niet. Ik kijk niet naar geld, auto's en al die shit. Ik ben juist heel snel tevreden met kleine dingen. Ik denk dat ik gelukkiger wordt in een boomhut dan in een villa.
    Het belangrijkste vind ik dat hij moet bidden, en voor de rest moet ie t zelf weten.................maar ja, het is denk ik moeilijk te begrijpen voor iemand die niet begrijpt hoe ik me voel op dat moment omdat je het zelf nooit hebt meegemaakt.
    En ik ken niemand die t zelfde voelt of zo.......volgens mij ben ik echt de enige.........
    jij bent echt niet de enige Shakira, ik ben namelijk ook zo. ik krijg het altijd benauwd als iemand om mijn hand komt vragen.

    groetjes........
    hoi, hier ben ik weer....ja sorry..ik moest weer even kijken.....

  7. #7
    Still in love...

    Reacties
    228
    17-02-2002

    hoe oud ben je eigenlijk ssssshakira? en heb je msn?
    xxxxxsamia
    Here's something I just can't understand.. If the guy have three girls then he's the man.. He can either give us some head, sex her off... If the girl do the same, then she's a ho**!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    Ik kan er ook over mee praten, ik heb het een keer meegemaakt en bij de gedachte alleen al werd ik helemaal gek en kreeg het onwijs benauwd en toen haakte ik af, was heel lullig, maar ja...
    NIZNO ED POTS!!!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    158
    04-03-2002

    je bent niet de enige, dat heb ik ook altijd gehad, het waren altijd heel
    lieve jongens, die bidden enz, maar zodra ze komen vragen weet ik het niet meer, krijg ik het benauwd en zeg ik nee, maar later heb ik zoiets van waarom heb ik nee gezegd de volgende keer zeg ik geen nee, maar dan gebeurt precies hetzelfde. ik ben nu verloofd en ga in de zomer inss'allah trouwen en eerlijk gezegd voordat ik uiteindelijk ja heb gezegd ben ik bijna gek geworden van mezelf en hij ook van mij.
    Nu nog krijg ik het af en toe benauwd als ik aan de zomer denk en wat er na komt, door allerlei verhalen, maar je moet gewoon veel koran lezen en allah vragen om je te leiden. Ik denk dat het komt omdat je een nieuw leven begint en je weet niet wat er gaat gebeuren en dat is best wel eng, maar als je het stap voor stap doet dan komt het vanzelf goed, inss'allah.

  10. #10
    Still in love...

    Reacties
    228
    17-02-2002

    Inshallah! Gefeliciteert kaoutar23! hoe oud ben je?
    Here's something I just can't understand.. If the guy have three girls then he's the man.. He can either give us some head, sex her off... If the girl do the same, then she's a ho**!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    158
    04-03-2002

    Dank je wel, Ik word in de zomer 23

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    10
    21-04-2002

    Hoi Shakira,
    Ik denk dat je gewoon nog niet de juiste persoon hebt gevonden bij wie je je lekker voelt en daarom nog geen nee kunt zeggen, en als ik je een tip mag geven zeg geen ja als je twijfelt maar wacht rustig af. alles op zijn tijd

  13. #13
    Still in love...

    Reacties
    228
    17-02-2002

    geen dank! kaoutar23

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    36
    06-04-2002

    Dag lieve meiden,

    Harstikke bedankt voor jullie lieve en hulpvolle reacties, jullie weten niet hoe goed het me doet te weten dat ik niet de enige ben met zulke verwarrende bijna gek makende gevoelens. Ik dacht echt dat ik de enige was.
    Voor de vraag van Samia; Ik ben 21 jaar. En ja ik heb msn. Ik mail het je wel prive, als dat kan.
    En ik wou jou ook nog even feliciteren Kouatar, Insha allah word je heel gelukkig. En ik denk dat je gelijk hebt Yassamine, dat ik me gewoon goed moet voelen bij iemand, maar soms vroeg ik me af, zoveel mensen zijn al geweest, wanneer is het dan tijd, maar dat is dan weer lmekteb. Ach, Allah's wil is wet zeg ik maar altijd!

    Heel veel liefs.

    Ssssshakira.
    Always look on the bright side of life...

  15. #15
    Still in love...

    Reacties
    228
    17-02-2002

    ja, ja mag me wel prive mailen.... is goed ik hoor het wel van je
    xxxxxxsamia
    Here's something I just can't understand.. If the guy have three girls then he's the man.. He can either give us some head, sex her off... If the girl do the same, then she's a ho**!