1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    17
    28-04-2005

    Moslima gezocht voor steun en hulp,

    Salaam oe3aleikum,
    Voor een bekeerde Nederlandse dame ben ik opzoek naar iemand die haar kan en wil helpen.
    Zij heeft geen woning en ook geen inkomen. De aanvragen hiervoor heeft ze gedaan, maar ze heeft nog geen positieve reacties gehad hierop.. Zelf is ze vrij rustig en niet brutaal genoeg om erachteraan te gaan. Ik vind het zielig voor haar en wil haar op deze manier helpen. Ze heeft een kamertje bij iemand in Waddinxveen. Als je fisabillah haar wilt helpen en je woont in dezelfde stad reageer alsjeblieft op mijn oproep. De hulp die ik in gedachten heb is haar ondersteunen en meegaan naar de instanties zodat ze zo snel mogelijk een woning en uitkering kan krijgen. Ook zoekt ze iemand die haar wat meer over de Islam kan leren. Moge Allah je belonen voor je hulp...

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    14
    31-08-2015

    misschien kan je haar beter aan een baan helpen ipv een uitkering

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    467
    26-09-2003

    waarom geen man zoeken en indd werk?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    17
    28-04-2005

    Een baan vinden is echt niet zo makkelijk tegenwoordig. Daarbij komt nog dat ze een kindje heeft van 7 maanden oud. Ze heeft een paar jaar in het buitenland gewoond en moet nu helemaal opnieuw beginnen. Geen steun van familie omdat ze bekeert is. Maar al gair insha Allah! De situatie is nu dat ze een 2 kamer woning heeft. Ze woont nu in dat huisje met alleen een matras voor haar en een klein bedje voor haar zoontje. Met een aantal zusters hebben we via marktplaats wat meubels kunnen vinden. het probleem is nu dat we geen busje hebben om de spullen naar haar te brengen. Als iemand met een busje wil helpen zou dat fantastisch zijn, mocht je niet kunnen helpen graag geen reactie geven...verder is natuurlijk alle andere hulp welkom..Allah zal insha Allah een ieder belonen die een ander helpt..

    Ik was nog vergeten te melden dat ze nu in Utrecht woont, de spullen komen uit Utrecht en Bodegraven...

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    54
    16-09-2014

    Stuur me een berichtje.