1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    28
    18-11-2014

    haba sawda zaden met honing

    Salam allen

    Ik heb Haba Sawda zaden gekocht maar ik weet niet hoe ik ze moet gebruiken de zaden zijn zo hard@ Ik wil ze gebruiken ivm gezondheid. Had begrepen dat je dit met honig moet innemen ?

    Wie kan mij hier meer over vertellen en hoe ik de zaden moet innemen

    Alvast mijn dank

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    201
    20-10-2014

    2 gebruikers

    Geen pm's van mannen!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    28
    18-11-2014

    Adamse leukerd bedankt meid! Ik ga het doorlezen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    64
    18-06-2011

    Ik heb de zaden in zo een mixer fijn gemalen en dan neem ik halve theelepel ervan, stop t in mn mond en drink t weg met water. Op deze manier vind ik het te doen

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5
    03-01-2016

    Ik
    Gooi het gewoon door het eten.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    94
    02-10-2011

    50 gram habat sawda malen en in 1kg honing gooien, en goed roeren en iedere dag 1 of 2 eetlepels innemen

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    206
    30-10-2016

    Ik vijzel een paar zaadjes (zo'n 7) en meng dit met honing. Je zou denken 7 is weinig, maar vind het best sterk, je krijgt het er warm van en ook veel energie lijkt het, SubhanAllah! Ze zeggen dat het beste is om de zaadjes direct te malen/vijzelen en in te nemen, dus niet al daarvoor

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    6
    03-02-2017

    Klopt wat sellena zegt. Als je het namelijk te ver van te voren maakt vervliegt/ verdamt het merendeel van de goede eigenschappen in de lucht. Je zou een pepermolen ermee kunnen vullen is het makkelijkst en per keer dat je nodig hebt paar keer draaien. Of als je meer moeite wilt doen kun je per keer beetje in vijzel stampen en meteen mengen met honing en opeten.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    206
    30-10-2016

    Juist Stijlvolchique, zo gaan veel goede eigenschappen verloren

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    59
    14-10-2009

    Citaat Geplaatst door Nachtvlinderr Bekijk reactie
    Ik heb de zaden in zo een mixer fijn gemalen en dan neem ik halve theelepel ervan, stop t in mn mond en drink t weg met water. Op deze manier vind ik het te doen
    zo doe ik dat ook inderdaad.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    16
    10-10-2015

    Assalaam alaykoem warhmatullaahi Wa barakatu

    Je kan ook habbat sawdah in water laten trekken voor ongeveer (liefst) 2uur en daarna honing toevoegt.

    Honing toevoegen in water is waarover de profeet Mohammed sallalahu alayhi Wa salaam erover had gesproken. En de authentieke overleveringen erover spreken en onze grootgeleerde ibn qay
    RahiemuhUAllah in zijn boek (tibb a nabawi-geneeskunde van de profeet) had vermeld.

    Dit zal jou lichaam in een positieve zin beïnvloeden.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    16
    10-10-2015

    Ibn qay = ibn qayyim rahiemuhUAllah