+ Reageer
Pagina 2 van 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
16 tot 30 van 37
    Be yourself

Reacties
    954
    28-10-2012

Een brief van een aantal dagen terug waarin een broeder een inzicht geeft over hoe de Moslims op de Terroristen Afdeling (TA) de dag door (moeten) komen.

Deel 1/2

'Een doorsnee dag op de Terroristen Afdeling

Het is 5 uur 's nachts. Ik lig in mijn cel op bed te slapen hoewel ik met zeer veel moeite in slaap ben gevallen. Ik schrik wakker, zoals dat iedere nacht gaat; Het luikje van mijn celdeur word geopend en er word met een zaklamp naar binnen geschenen door een bewaker, om te kijken of ik nog wel in mijn cel zit. Ik probeer weer verder te slapen maar het mocht niet baten. Gedachtes gaan door mij heen, vragend aan Allah hoe lang dit nog zal duren. Ik kijk uit het raam naar het mooie groene gras en de dikke gevangenismuur terwijl ik dit doe hoor ik Quraan recitaties van mijn medegevangenen. Ik kijk op de klok en zie dat het bijna tijd is voor het fajr gebed.

Ik loop naar de kraan en verricht de Wudhu met ijskoud water aangezien dit het enige is wat uit de kraan komt. "Allaahu Akbaar, Allahu Akbaar", de Adhaan voor het fajr gebed. Ik pak mijn gebedskleed wat bij het betreden van de TA zit in het welkomstpakket.

Na het gebed verricht te hebben groet ik mijn medegevangenen en praat met ze. Ik pak mijn stoel en ga zitten om het ochtendnieuws te bekijken. Het ene naar het andere terrorisme onderwerp komt voorbij. Van de aanslagen in Parijs tot de gevechten in Irak en Syrië. Wetend dat al deze recente gebeurtenissen erg veel negatieve invloed zal hebben op zowel mijn zaak als die van mijn medegevangenen en dit onze vrijlating zal vertragen.

Om half 8 word er op de celdeur geklopt en het luik word geopend. 'Goedemorgen!' "Wat voor Goedemorgen denk ik in mijn hoofd. Het is geen goede morgen, het is een morgen die voor jou goed is maar voor mij een nieuwe morgen van opsluiting en vernedering." Ik zet de knop in mijn hoofd om en pak mijn zakje waarin mijn pen, plastic lepel, tandenborstel en kam zich in bevinden en geef het aan de bewaker die bij het luik staat. Zonder dit af te geven mag de celdeur niet geopend worden. Ik hoor een klik en De Deur gaat open. Er staan 2 bewakers. Ze bieden mij koffie en thee aan, ik weiger het. Vervolgens vertellen ze mij als een Baas tegen zijn hond doet hoeveel uur ze me uit mijn cel zullen halen vandaag. Ik stap weer mijn cel in, de deur slaat dicht. Het luik word geopend en ik krijg mijn zakje met mijn pen, plastic lepel, kam en tandenborstel terug.

Ik praat met mijn medegevangenen over het teleurstellende dag-programma. We spreken af wie wat meeneemt naar de keuken voor het ontbijt. Het is 8 uur er word op mijn cel geklopt en het luikje gaat weer open. "Mag ik je setje"? vraagt de bewaker. Ik geef het af en de deur word geopend. Ik pak mijn bord en brood, doe mijn badslippers aan en stap de cel uit. Nu begint de routine fouillering die elke keer uitgevoerd word bij het betreden en verlaten van de cel. Ik draai me om en plaats mijn handen tegen de muur. De ene bewaker gaat met zijn handen over de rechterkant van mijn lichaam en is niet schuw om zijn handen in mijn lies bij mijn geslachtsdelen te plaatsen. "Voet" commandeert de bewaker. Ik til mijn voet op en hij gaat met zijn handen over mijn sokken heen. Dit word vervolgens ook door de tweede bewaker aan mijn linkerkant gedaan. Ik loop door de gang en zie mijn lachende medegevangenen aan de andere kant van de glazen wand mijn naam scanderen in de recreatieruimte en lach . Hoewel het regime ons sloopt, komen we elkaar ten allen tijde lachend tegemoet.

De afdeling is zo gebouwd dat een bewaker in de bewakers ruimte via de camera bekijkt of een deur geopend kan worden. Als dit zo is, opent hij de deur en hoor je een klik. Dit betekent dat je de deur open kan maken. Ik kom bij de deur naar de recreatieruimte en hoor een klik. Ik kom in een tussenruimte terecht. De deur achter me slaat dicht, ik hoor weer een klik, ik kan door de deur voor mij naar binnen. Ik loop de ruimte binnen, groet mijn medegevangenen en we lopen via de trap naar boven naar de keuken. We discussiëren over wie vandaag het ontbijt gaat maken aangezien er maar 2 personen in de keuken mogen. We komen eruit. Ik loop met een medegevangene naar de keuken, "klik" de deur gaat open. We betreden de keuken. Het is een kleine keuken van ongeveer 3 bij 1 meter. De keuken beschikt over slechts plastic bestek en enkele pannen. In de hoek staat een oven-magnetron van de jaren 90. In de rechterbovenhoek hangt een camera. We bellen door middel van een microfonen systeem de bewakers in de bewakersruimte en vragen om het bestek. Het luik van de stalen deur aan het einde van de keuken gaat open en het teleurstellende bestek bestaande uit een ijzeren lepel, vork, broodmes en aardappelmesje word aan ons gegeven. We besluiten wat omeletten en tosti's te maken. Ik voer met mijn medegevangene diepgaande gesprekken zoals gewoonlijk. Terwijl ik praat zegt hij plotseling; "Wacht, hoorde je dat". "Nee" antwoord ik. "Kijk ze hebben de microfoon aangezet om naar ons te luisteren". Terwijl hij dit zegt zie ik het rode lampje van de microfoon branden. We wisten dat er afluisterapparatuur hing op de afdeling maar niet dat de bewakers zelf ons zouden afluisteren. Ik loop naar de radio knop en draai vol irritatie het geluid op het maximum zodat de bewakers niets kunnen horen en we gaan verder met ons gesprek. De microfoon gaat na korte tijd uit.

Inmiddels staan de andere medegevangenen voor de keukendeur te gluren naar wat we gemaakt hebben. We bellen de bewakers en zeggen dat we klaar zijn met het bestek zodat we de keuken open kunnen maken voor onze celgenoten. Een bewaker verschijnt bij het luik, we leveren het bestek in. Het luik gaat dicht. "Klik" , de keukendeur gaat open. We ontbijten gezamenlijk en lopen vervolgens richting onze recreatiekamer met wat koekjes en thee. De playstation 2 gaat aan en we spelen wat voetbalspellen tegen elkaar. De microfoon gaat weer aan, en iedereen is stil. De Microfoon gaat vervolgens weer uit en aan. "Mannen, het is tijd voor luchten". We lopen naar buiten en komen terecht in een luchtkooi. Telkens bij het betreden van deze luchtplaats voel ik mij als een opgesloten dier. De luchtplaats heeft een stenen grond en loopt in een driehoek. In de hoek hangt een optrekstang waar we oefeningen doen. Maar het grootste gedeelte van onze luchttijd spelen we tafeltennis op de stenen tafel. Als je naar boven naar de hemel kijkt zie je een groot hek van ijzer. Vanuit de luchtplaats kunnen we de bewakers ruimte in kijken en zien we vol minachting hoe de bewakers op hun computers zitten te spelen en de ene na de andere maaltijd naar binnen werken. De bewaker verschijnt achter het hek en vraagt ons de tafeltennis spullen in te leveren, het is tijd om terug naar de cel te gaan.'

“O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”

Be yourself

Reacties
    954
    28-10-2012

Deel 2/2

'We lopen terug naar de ruimte en praten en lachen met elkaar. We moeten één voor één naar onze cel toe via het kliksysteem. Ik loop naar mijn cel toe met mijn fles chocolademelk. Ik plaats mijn handen tegen de muur en de routine fouillering vind weer plaats. "Mag ik jouw drinken even", vraagt de bewaker. "Waarom"? antwoord ik. Hij pakt het uit mijn handen en zegt; " Deze fles is geopend". "Ja?" antwoord ik vragend. "Dat mag niet, je mag alleen ongeopende flessen meenemen naar je cel". Ik vraag hem wat de reden hiervoor is aangezien ik dat altijd al deed. Onzeker zegt hij "Dat is gewoon zo, je zit nu te liegen. Dit is het regime". Wetend dat een discussie over het regime altijd eindigt in een zogeheten rapport zwijg ik en loop ik mijn cel in. Een rapport is een straf waarbij je een hele dag de cel niet mag verlaten en de televisie en radio word afgepakt. Ik vraag om deodorant, tandpasta en een nagelknipper aangezien dit niet in de cel bewaard mag worden, de deur gaat dicht en via het luik krijg ik al mijn spullen toegereikt. Ik zie dat mijn kledingkast een rommel is en de hoeslakens van mijn bed zijn afgerukt. De dagelijkse cel inspectie heeft plaatsgevonden en zoals gewoonlijk word het niet opgeruimd. Ik ruim alles op en neem een douche en kleed me op het mooist aangezien ik vandaag bezoek heb.

Ik pak mijn mushaf neem plaats op mijn stoel en reciteer enkele bladzijdes. Ik praat wat met mijn medegevangenen, en we hebben het over interessante TV programma's die er zijn of zullen verschijnen later op de dag. De microfoon van mijn cel gaat aan. "Je hebt straks bezoek, wil je dit met of zonder glas?" vraagt de bewaker. Gedachtes gaan door mijn hoofd, wetend dat na een bezoek zonder glas ik een vernederende visitatie moet ondergaan." Zal ik het doen of niet? Ik kan dan eindelijk mijn familie aanraken." 'Met glas' antwoord ik. Ik verricht mijn middaggebed na enkele uren doorgebracht te hebben op mijn cel. Het is tijd voor de middagrecreatie en ik verlaat mijn cel. Ik doorsta weer een fouillering. Ik kom in de recreatiekamer en zie mijn medegevangenen al bij de TV. "Wie gaat er koken" vraag ik. één van hen antwoord "Ze zijn al aan het koken akhi kom zitten." Ik ga zitten op de bank pak wat chips en we spelen wat op de playstation. De microfoon gaat aan en mijn naam word geroepen; "Je bezoek is gearriveerd." Ik groet mijn medegevangenen en ze vragen of ik mijn bezoek de groeten doe. Ik loop de trap af naar de deur en kom weer in de tussenruimte terecht. Ik zie achter de deur 2 bewakers met handboeien staan. Ik draai me om en ze openen het luik dat zich bij mijn knieën bevind. Ik steek mijn armen door het luik en ik word geboeid. De Deur gaat open en ik doe mijn handen op mijn hoofd en word weer gefouilleerd, de 4e fouillering van vandaag. De boeien worden losgemaakt en we lopen naar de bezoekersruimte.

De bewakers proberen een gesprek aan te gaan met me terwijl we door de tientallen gevangenisdeuren lopen die stuk voor stuk met het kliksysteem openen. Ik kom bij de gang van de bezoekersruimte, achter het glas zit een bewaker dat een kaartje omhoog houdt met het nummer 4. De bewakers kijken door het luik van bezoekersruimte 4 en openen de deur. Ik stap naar binnen en zet een glimlach op. De deur gaat dicht. Ik kijk mijn bezoekers aan en weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ze vragen me hoe het hier is en ik antwoord "Het is hier heel goed" zodat ze zich geen zorgen maken. Ze vertellen mij over de manier waarop zij naar het bezoek zijn gebracht. Ze moesten bij de ingang door verschillende beveiligingspoortjes. Alle sieraden en telefoons moesten ingeleverd worden. Ze werden geplaatst in een geblindeerd busje en naar de afdeling gereden. Bij de afdeling aangekomen werden ze door 2 bewakers door maar liefst 8 deuren geleid tot ze bij het bezoek kwamen. We hebben het nog even over mijn celgenoten en de microfoon gaat aan. "Zouden jullie niet over gevangenen willen praten" zegt een bewaker. Mijn bezoek schrikt zich een hoedje en voelen zich ongemakkelijk aangezien de bewaker de gehele tijd mee luisterde. De woede die zich opgestapeld heeft door het slopende regime komt tot uiting en ik roep "Houd je bek dicht en laat ons met rust". De microfoon gaat uit en ik ga verder met mijn gesprek. Het bezoek-uur is voorbij en de bewakers verschijnen achter de deur. Terwijl ik afscheid neem van het bezoek zie ik het verdriet in hen ogen.

Ik loop de deur uit. "Schoenen uit" commandeert de bewaker. Ik doe mijn schoenen uit en hij controleert ze. Ik plaats mijn handen op de muur en dit is fouillering nummer 5. Ik loop richting de afdeling en vraag of we nog uren hebben. De bewaker antwoord dat er nog 10 minuten luchten over is. Ik kom op de afdeling en loop naar de luchtplaats. Ik groet mijn medegevangenen maar er mist een enkele. Ik kijk in de hoek en zie hem in de hoek op de grond zitten met zijn handen in het haar. Ik wil naar hem toe lopen om te kijken wat er met hem is maar een medegevangene houdt me tegen en zegt "Hij was aan het telefoneren en hij kwam verdrietig terug en heeft met niemand gesproken, laat hem zo." Terwijl we teruglopen naar de hal om terug te gaan naar de cel kijk ik hem aan en vraag ik hem wat er is. 'Ik heb met mijn familie gesproken en ze hebben het zwaar er zijn veel problemen. Als ik eerlijk ben broeder, ik ga helemaal kapot'. Ik spreek hem wat moed in en een medegevangene herinnert hem aan het verhaal van Yusuf en het verdriet van zijn vader Yaqub. Terwijl we in de hal staan zien we de een kar met enveloppen liggen."Allahu Akbar, we hebben weer brieven gekregen". Iedereen wordt blij, we omhelzen elkaar en lopen één voor één terug naar onze cel met ons avondeten dat eerder gekookt was.

Ik plaats mijn bord op de kar en ga weer tegen de muur met mijn handen voor fouillering nummer 6. Ik pak de enveloppen met brieven van Project A en neem ze mee de cel in. Ik pak mijn stoel en ik open direct de brieven aangezien dit één van de enige vormen van contact met de buitenwereld is. Ik lees ze één voor één en mijn vreugde neemt toe. Ik praat met mijn medegevangenen over de brieven en de inhoud. De Adhaan voor het Maghreb gebed gaat. Ik verricht de wudhu en pak mijn kleed voor het gebed. Na het gebed eet ik mijn koude avondeten met mijn plastic lepel aangezien dit het enige bestek is dat we op de cel hebben. We roepen naar elkaar over de smaak van het eten en lachen. Ik doe de TV aan en zap door de zenders heen tot het tijd is voor Nieuwsuur. Daar gaan we weer, het ene terrorisme onderwerp opgevolgd door het andere terrorisme onderwerp. Ik kijk terug op de dag en besef dat we vandaag voor het eerst 4 uur uit onze cel waren terwijl dit normaal slechts 2 uren zijn. Ik pak mijn mushaf en vraag mijn buurman waar hij gebleven is met het memoriseren. We sporen elkaar aan vandaag meer te memoriseren en gaan verder. De Adhaan voor het ishaa gebed gaat. Een medegevangene roept iedereen en vraagt of we een Islam Quiz zullen houden. Iedereen vind het een goed idee. "Iedereen maakt een lijst met 10 vragen en dan komen we over een kwartier terug en dan houd iedereen één voor één zijn quiz." zegt hij. Iedereen maakt zijn vragenlijst en we houden vervolgens een leerzame quiz. Tussen de vragen door dwalen we van de onderwerpen af en voeren we gesprekken over onze persoonlijke levens buiten de gevangenis. Ik kijk op de klok en zie dat het inmiddels een uur later is. Ik loop naar mijn gebedsruimte die ik in de hoek van mijn cel heb ingericht en verricht mijn Ishaa gebed. Na het gebed ga ik op bed liggen en gaan er allerlei gedachtes door mijn hoofd. De Shaytaan probeert mijn standvastigheid te doven en de hoop doen opgeven. Ik hoor mijn buurman een bekend gedicht van Ibn Qayyim zingen genaamd Qalu Lahu. Zowel ik als mijn medegevangenen merkte dit op wat ertoe leidde dat er de rest van de avond slechts gedichten werden gezongen op de afdeling.

Het is nacht en ik maak me klaar om naar bed te gaan maar ik wacht op de avondcontrole van de bewakers. Ik hoor de klep van mijn celraam opgetild worden en zie een bewaker naar binnen kijken met een boze blik en ik geef hem een boze blik terug. De controle is geweest dus ik groet mijn medegevangenen en ga slapen, althans ik probeer het. Ik lig in mijn bed en mijn hoofd zit vol met allerlei zaken. Inmiddels is het 3 uur 's nachts en ik val maar niet in slaap. Ik doe het licht aan en loop naar mijn raam en kijk naar buiten naar de sterrenhemel en prijs Allah. Ik loop naar de kraan drink wat water en duik mijn bed in en probeer weer in slaap te vallen.'

Be yourself

Reacties
    954
    28-10-2012

Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Weet jij of het nog mogelijk is om hen te schrijven?
    Ja tuurlijk, je kunt hun gewoon mailen (projectaseer@gmail.com) in-sha'Allah of contacteren op fb.

Be yourself

Reacties
    954
    28-10-2012

Een voorbeeld die de kern van de zaak blijft raken:

‘Brother Babar Ahmed said that he was sorry to a fellow Muslim prisoner who was released.

The Algerian (now to be released) prisoner asked him: ‘Why are you sorry?’

So Babar said to him: ‘When I was free, I saw your story on TV. However, it meant nothing to me, because I never thought it could happen to me. So I did nothing for you...

Now that I am in prison, and it has happened to me, there are people who heard about my story and will think nothing of it, thinking it will never happen to them. Once it happens to them, others will ignore them too, and they will be imprisoned in the future, while the previous ones are released.’’

Verbannen

Reacties
    565
    19-12-2015

Weet jij of het nog mogelijk is om hen te schrijven?
    Als een Salafiyyah poster op mnl vind je het niet tegenstrijdig om mensen te schrijven waar de geleerden die je continu quote voor waarschuwen?

Hoe is jou da3wah met de woorden van geleerden dan oprecht?

Be yourself

Reacties
    954
    28-10-2012

Het verhaal van dezelfde zuster die afgelopen week voor alles is vrijgesproken en vrijgelaten wa lilaah al-Hamd.

'Het is dinsdag 14 maart en om 07:00 wordt ik opgehaald door drie grote mannen van de EBV (Extra Beveiligende Vervoer). De bewaarders noemen het ook wel transport. Ik verlaat de TA NIET voordat ik de vernederende visitatie heb gehad (het was inmiddels een gewoonte geworden wat echt bizar is soebhanAllah). Voordat ik de auto instap wordt ik geboeid met handboeien die vastgemaakt zijn aan een stevige riem om mijn middel. En wordt ik vastgepakt aan de achterkant van de riem door een van die mannen (wat zeer vernederend is voor een moslimvrouw Allahoemoesta3aan). Van PI Vught rijden wij naar Amsterdam De Bunker. Om 9:30 begint mijn inhoudelijke zitting t/m 16:30 uur. De OM eist dan een straf van 18 maanden, waarvan 6 maanden voorwaardelijk. Mijn advocaat eist op dat moment per direct vrijspraak, maar dit was onmogelijk volgens de rechter (voorzitter). Hij gaf aan dat de uitspraak over 14 dagen zou plaats vinden op 28 maart in Den Haag. De zitting was beëindigd en ik moest ongeveer 1 uurtje wachten in de cel voordat de mannen van de EBV kwamen. Ik werd weer geboeid (op dezelfde vernederende manier) terug naar PI Vught. Rond 19:30 uur kwam ik aan op de TA en werd ik weer gevisiteerd en daarna naar mijn cel gebracht.

Vandaag, woensdag 15 maart komt er in de ochtend tijdens mijn recreatie-uurtje een vrouwelijke bewaarder naar mij toe en zegt: ''Je mag je spullen inpakken en naar huis. Je hebt vrijspraak zonder voorwaarden (geen enkelband). Ze zou direct een treinkaartje regelen naar Den Haag, voegde ze eraan toe. Ik keek haar aan en ging zonder wat te zeggen door met pannenkoeken bakken. Ze zei het nog eens, maar ik geloofde haar niet. Ik vroeg haar of ik mijn advocaat mocht bellen. Ik belde hem op en hij zei dat hij mij net op de hoogte wilde stellen van het goede nieuws, maar dat ik hem al voor was.

Ik kreeg inderdaad vrijspraak en dit zonder enige voorwaarden. Allahoe AKBAR! Zelfs binnen PI Vught waren ze versteld want, in mijn dossier stond op dat ik volgens de OM ''gevaar voorvluchtig was'' en dit hadden zij nooit meegemaakt op deze manier hoe het gegaan is zoals bij mij soebhanAllah.

Ik heb toen mijn spullen ingepakt en ben toen op mijn bed gaan zitten. Ik kon het niet geloven, dat ik naar huis kon gaan na een half jaar. Ik werd dan ook echt emotioneel op mijn cel, omdat ik zogenaamd ''vrij'' was binnen een paar uurtjes. Dit, terwijl de rest van de oemmah achterblijft?! Wetend wat mijn broeders dagelijks mee moeten maken op de onmenselijke regime van de EBI, maar ook de TA?! Ben ik nu een zogenaamde ''vrije'' vrouw, omdat ik kan uitslapen tot hoelaat ik wil?! Zonder te schikken in de nacht omdat ik lastig gevallen wordt door de bewaarders (wanneer zij keihard op de celdeur kloppen en het licht aandoen om ''even'' te checken of je er nog bent of wanneer je niet slaapt en de quran leest met licht aan dat deze dan uit gedaan wordt, gewoon om te triggeren). Ben ik nu een zogenaamde ''vrije'' vrouw omdat, ik kan eten wat ik wil?! Dit terwijl zij op de EBI/TA een ''black-box'' krijgen om 11:30 uur voor de hele dag?! Ik ben Allah dankbaar voor mijn vrijlating, maar het is gewoon pijnlijk. Allah azza wa jalla weet wat wij niet weten en wij omvatten niets van Zijn Kennis, behalve wat Hij wil. Moge Allah hen alle geduld schenken en standvastiger maken. AMIN! Vergeet de aseer niet en ik meen het beste zusters en broeders...vergeet ze niet! HayakoemAllah!

Jullie zuster Oem Dzoelkifl wa Dzoelqarnain'

MVC Lid

Reacties
    1.044
    08-01-2017

Citaat Geplaatst door Gewone_Broeder Bekijk reactie
    Ja tuurlijk, je kunt hun gewoon mailen (projectaseer@gmail.com) in-sha'Allah of contacteren op fb.
    Bedankt broeder. Ik wist niet dat ze nog steeds een facebook-pagina hebben. Baaraka Allahu feek.

Wa salamu alaikum

''O jullie die gelovig zijn! Als een zondaar een bericht naar jullie brengt, trek dat dan na.''

يَـٰٓأَيُّہَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوٓاْ إِن جَآءَكُمۡ فَاسِقُۢ بِنَبَإٍ۬ فَتَبَيَّنُوٓاْ
    (الحُجرَات -6)

Be yourself

Reacties
    954
    28-10-2012

Hoe pure en eerbare zusters (en uiteraard ook broeders) zo vernederd kunnen worden zonder dat er iemand naar kraait.

Dat Allah (azza wa djal) hun moge vergoeden voor al het leed dat hun is aangedaan en dat Allah (azza wa djal) ons moge vergeven voor ons verraad en stilte tegenover hetgeen Zijn dienaren is/wordt aangedaan.

Be yourself

Reacties
    954
    28-10-2012

Bedankt broeder. Ik wist niet dat ze nog steeds een facebook-pagina hebben. Baaraka Allahu feek.

Wa salamu alaikum
    https://www.facebook.com/Projectaseer/

Wa feeki Barak Allah. Moge Allah (azza wa djal) je belonen voor je moeite.

Wa alaykom salaam wa rahmatullah.

Verbannen

Reacties
    565
    19-12-2015

Dat hebben ze zelf gedaan? Keuzes jonge keuzes en 'aql

En de grap is dat Umm Suhayla voor ze waarschuwt op deze site en vervolgens hen wilt schrijven.

Toppunt van onoprechtheid.

Hoe kun je teksten posten die tegen hen is met harde woorden en voor deze mensen waarschuwen en in dezelfde zin hen willen schrijven als steun?

Hoe kun je mensen steunen die opzettelijk mensen doden en de islam van binnenuit kapot maken, tenzij je zelf als hen bent en dit verbergt!

Medelijden hebben als ze worden mishandeld dit is mensenrechten maar geen medelijden dat ze er zitten. Want dit hebben ze toch echt zelf gedaan!

Be yourself

Reacties
    954
    28-10-2012

Citaat Geplaatst door TawhidAwalan Bekijk reactie
    Dat hebben ze zelf gedaan? Keuzes jonge keuzes en 'aql

En de grap is dat Umm Suhayla voor ze waarschuwt op deze site en vervolgens hen wilt schrijven.

Toppunt van onoprechtheid.

Hoe kun je teksten posten die tegen hen is met harde woorden en voor deze mensen waarschuwen en in dezelfde zin hen willen schrijven als steun?

Hoe kun je mensen steunen die opzettelijk mensen doden en de islam van binnenuit kapot maken, tenzij je zelf als hen bent en dit verbergt!

Medelijden hebben als ze worden mishandeld dit is mensenrechten maar geen medelijden dat ze er zitten. Want dit hebben ze toch echt zelf gedaan!
    Ga jij je snel bezig houden met je negers en laat je giftige en leugenachtige tong zich weerhouden van het bespreken van dit soort serieuze zaken. Houd je bij je leest ajb.

Verbannen

Reacties
    565
    19-12-2015

Ga jij je snel bezig houden met je negers en laat je giftige en leugenachtige tong zich weerhouden van het bespreken van dit soort serieuze zaken. Houd je bij je leest ajb.
    Oh ik wist niet je dat je racistisch was en je komt zo vroom over en zo wijs
    Ach ja je khaarijee bloed zal het wel zijn, de profeet vrede zij met hem noemde jouw soort niks voor niets "honden van de hel"
    En Umm Suhayla is een undercover khaarijaa. En slechts ezels kunnen dit niet zien.

Moge jullie wakker worden met de vroegere kharijees die de Sahaba hebben vermoord op de dag des oordeels. Allahoumma amin!

Be yourself

Reacties
    954
    28-10-2012

Citaat Geplaatst door TawhidAwalan Bekijk reactie
    Oh ik wist niet je dat je racistisch was en je komt zo vroom over en zo wijs
    Ach ja je khaarijee bloed zal het wel zijn, de profeet vrede zij met hem noemde jouw soort niks voor niets "honden van de hel"
    En Umm Suhayla is een undercover khaarijaa. En slechts ezels kunnen dit niet zien.

Moge jullie wakker worden met de vroegere kharijees die de Sahaba hebben vermoord op de dag des oordeels. Allahoumma amin!
    Bedankt voor de complimenten.

Voor de duidelijkheid; ik heb niets tegen negers an sich, wel tegen eer- en schaamteloze mensen zoals jij die onder een Islamitische dekentje de meest verderfelijke zaken posten en daarnaast ook nog eens mensen die veel puurder en eervoller zijn dan jij gaat aanvallen en hun eer gaat aantasten door over hun te liegen. Tot zover heb ik je eigenlijk nog nooit op je gedrag aangesproken vanwege je geestestoestand en problemen, ik heb je als je het je herinnert zelfs een aantal keer oprecht advies gegeven (ook ten aanzien van je vader), maar als uitgerekend jij over pure en schone (broeders) en zusters gaat praten en over hun gaat liegen dan ga je een brug te ver.

Ik zeg je eerlijk dat ik toen je destijds door je eigen vrienden hier op dit hoekje werd aangevallen ik ad3iyah voor je heb gedaan om je (van hun pijlen) te beschermen. Nu zal ik Allah (azza wa djal) niet vragen jou te vernederen, waarschijnlijk is iemand mij al voor geweest en is zijn/haar du’a al verhoord, je bevindt je al geruime tijd op een hellend vlak waar je beetje bij beetje meer afglijdt zonder dat je het waarschijnlijk zelf door hebt, maar ik zal jou niet loslaten in mijn ad3iyah en Allah (azza wa djal) vragen om jouw giftige en liegende tong ten aanzien van pure en eervolle broeders en zusters een reden te laten zijn voor een lang en (nog) miezerig(er) en benauwd leven zolang jij hier mee doorgaat.

Be yourself

Reacties
    954
    28-10-2012

Citaat Geplaatst door havvah Bekijk reactie
    : (

Moge Allah ze allen een uitweg schenken, ze bijstaan tot dat moment en ons vergeven!
    Allahoema ameen!

Verbannen

Reacties
    565
    19-12-2015

Bedankt voor de complimenten.

Voor de duidelijkheid; ik heb niets tegen negers an sich, wel tegen eer- en schaamteloze mensen zoals jij die onder een Islamitische dekentje de meest verderfelijke zaken posten en daarnaast ook nog eens mensen die veel puurder en eervoller zijn dan jij gaat aanvallen en hun eer gaat aantasten door over hun te liegen. Tot zover heb ik je eigenlijk nog nooit op je gedrag aangesproken vanwege je geestestoestand en problemen, ik heb je als je het je herinnert zelfs een aantal keer oprecht advies gegeven (ook ten aanzien van je vader), maar als uitgerekend jij over pure en schone (broeders) en zusters gaat praten en over hun gaat liegen dan ga je een brug te ver.

Ik zeg je eerlijk dat ik toen je destijds door je eigen vrienden hier op dit hoekje werd aangevallen ik ad3iyah voor je heb gedaan om je (van hun pijlen) te beschermen. Nu zal ik Allah (azza wa djal) niet vragen jou te vernederen, waarschijnlijk is iemand mij al voor geweest en is zijn/haar du’a al verhoord, je bevindt je al geruime tijd op een hellend vlak waar je beetje bij beetje meer afglijdt zonder dat je het waarschijnlijk zelf door hebt, maar ik zal jou niet loslaten in mijn ad3iyah en Allah (azza wa djal) vragen om jouw giftige en liegende tong ten aanzien van pure en eervolle broeders en zusters een reden te laten zijn voor een lang en (nog) miezerig(er) en benauwd leven zolang jij hier mee doorgaat.
    Poeh poeh wat een giftige ellende dat je typt. Wauw en het klinkt echt alsof je doet of je me kent? Verbazingwekkend dat je ooit de indruk heb gehad dat ik waarde hechte aan jou mening toen der tijd en nu? Moet je niet denken hoor want dat is zeker niet waar.
    Bovendien ben ik een totale vreemde voor je. Dus hoe je conclusies kan trekken dat ik een miezerige benauwde leventje heb zoals jij dat zo vreselijk giftig neertypt is mij zo een raadsel.

Dat ik gestopt ben met knip en plakwerk en mensen uitscheld voor hizbies en dergelijke. Betekent dat ik afglij van een hellende vlak? Terwijl die vlak never heeft bestaan in mijn wereld.
    Jou perceptie van mij is je eigen spiegelbeeld vast. Ik doe niet mee meer aan wie de meeste topics kan openen en wie de meest gemogen hier dient te worden op basis van teksten die niet eens gelezen wordt door jullie. Moet ik me verantwoorden aan jou?
    Aan een manipulerende extreme denkende man als jij? Die mensen die ziek in hun hoofd zijn en onschuldig bloed willen vergieten en zelfs moslims mee willen nemen in hun waanzin, naar de hemel prijst.

En dat noem jij pure reine mensen? Eervol? Je bent totaal verrekt van de hoogste graad vernedering die je kan hebben. Dat is op een verdwaalde spoor zijn.

Je hebt kritiek op mijn islamitische dekentje, dus je adviseert me eigenlijk indirect om een ongelovige te worden aangezien volgens jou mijn gedrag niet overeenkomt met jou idee van islam?
    Of wacht ik ben al een ongelovige toch volgens jou en je hele clubje incl Umm Suhayla die zo vijandig is als de pest dat verklaard haar niveau van denken want ze is zoals jou! Wat een da3wah. Het is of je bent perfect als een engel of verdoemd als een duivel
    Geen grijsgebied. Vandaar dat jou soort zo verknipt is in het hoofd en meer verdienen dan een celletje in Vught.

Ik heb hier geen vrienden voor de goede orde en je du3a mag je voor jezelf doen aangezien je dit keihard nodig hebt.